Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice

Rapportcijfer Gemeente Haarlemmermeer klantenservice: 4.6 » Lees beoordelingen (5)

Bellen met Gemeente Haarlemmermeer

Waarom bellen met Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice?

  • Je wilt een afspraak maken met de gemeente Haarlemmermeer.
  • Je hebt een aanslag ontvangen van de gemeente Haarlemmermeer en hebt hier een vraag over.
  • Je wilt grofvuil laten afhalen.
  • Je wilt werken bij de gemeente Haarlemmermeer.
  • Om een klacht in te dienen bij de gemeente Haarlemmermeer.

Openingstijden telefonische klantenservice Gemeente Haarlemmermeer

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 13:00 - 17:00
  • Dinsdag 13:00 - 17:00
  • Woensdag 13:00 - 17:00
  • Donderdag 13:00 - 17:00
  • Vrijdag 13:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Gemeente Haarlemmermeer: 0900 1852

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Haarlemmermeer? Laat ons je ervaringen met Gemeente Haarlemmermeer weten!
Beoordeel Gemeente Haarlemmermeer.

KvK gegevens Gemeente Haarlemmermeer

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 73540374
  • Vestigingsnummer (KvK): 000041571800
  • Statutaire naam: Gemeente Haarlemmermeer 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Gemeente Haarlemmermeer?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Haarlemmermeer? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Gemeente Haarlemmermeer via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van de gemeente Haarlemmermeer via een contactformulier. Het is niet bekend hoe lang het duurt voordat je een reactie van de gemeente Haarlemmermeer kunt verwachten.

Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente Haarlemmermeer Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente Haarlemmermeer

Neem schriftelijk contact op met Gemeente Haarlemmermeer.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de gemeente Haarlemmermeer. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Postbus 250
  • 2130 AG
  • Hoofddorp

Neem contact op met Gemeente Haarlemmermeer via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van gemeente Haarlemmermeer? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 13:00 - 17:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Gemeente Haarlemmermeer.

Bekijk de veelgestelde vragen over de campagne SoapBox van gemeente Haarlemmermeer:

  • Wanneer heeft de campagne resultaat?  
  • Hoe groot is het probleem?
  • Wat doet de gemeente om dit probleem te voorkomen?
  • Wat kan ik doen?
  • Hoeveel jongeren in Haarlemmermeer dragen een (steek)wapen?  
  • Zijn er specifieke doelgroepen die telkens betrokken zijn bij steekincidenten?
  • Waarom dragen jongeren een (steek)wapen?  
  • Wanneer is een mes strafbaar?
  • Waarom fouilleren jullie niet preventief?
  • Waarom worden er inleverdagen georganiseerd?
  • Hoe werkt het inleveren?
  • Wat gebeurt er met mensen die buiten de inleverperiode een wapen inleveren?  
  • Wanneer zijn jullie tevreden? 
Ga naar de veelgestelde vragen van Gemeente Haarlemmermeer Ga naar de veelgestelde vragen van Gemeente Haarlemmermeer

Neem contact op met Gemeente Haarlemmermeer via WhatsApp.

Neem contact op met de klantenservice van gemeente Haarlemmermeer via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06 1331 0900.

Openingstijden WhatsApp klantenservice gemeente Haarlemmermeer.

  • Maandag t/m donderdag: van 08:30 tot 17:00 uur.Vrijdag: van 09:00 tot 16:00 uur.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via WhatsApp.

Neem contact op met Gemeente Haarlemmermeer via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van de gemeente Haarlemmermeer via Facebook.

Openingstijden klantenservice gemeente Haarlemmermeer op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via Facebook.

Neem contact op met Gemeente Haarlemmermeer via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van de gemeente Haarlemmermeer via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom de gemeente.

Openingstijden klantenservice gemeente Haarlemmermeer op Twitter:

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via Twitter. Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via Twitter.

Maak een afspraak met een medewerker van Gemeente Haarlemmermeer.

Niet alle zaken kun je telefonisch of digitaal regelen Voor al deze gevallen kun je online een afspraak met de gemeente Haarlemmermeer maken. Je kunt echter ook zonder afspraak langsgaan bij het raadhuis.

Openingstijden raadhuis gemeente Haarlemmermeer:

(Let op! Onderstaande tijden gelden voor bezoekers die geen afspraak hebben)

  • Maandag: van 09:00 uur tot 13:00 uur.
  • Dinsdag: van 09:00 uur tot 13:00 uur.
  • Woensdag: van 09:00 uur tot 13:00 uur.
  • Donderdag: van 09:00 uur tot 13:00 uur.
  • Vrijdag: van 09:00 uur tot 13:00 uur.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Maak een afspraak met Gemeente Haarlemmermeer.

Youtube kanaal van Gemeente Haarlemmermeer.

Op het YouTubekanaal van gemeente Haarlemmermeer kunt u video’s vinden van onder andere toespraken van de burgemeester, interviews met bewoners, en belangrijke informatie over de gemeente. Deze is te vinden onder de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Haarlemmermeer’.

Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Haarlemmermeer. Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Haarlemmermeer.

Neem contact op met Gemeente Haarlemmermeer via LinkedIn.

Gemeente Haarlemmermeer is actief op LinkedIn. Dit is een social media platform gericht op professionals. Je kunt hier je professionele portfolio delen, netwerken met andere professionals en jezelf online zichtbaar maken. Zoek je een baan bij gemeente Haarlemmermeer? Meld je hier aan of schrijf je in.

Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via LinkedIn. Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via LinkedIn.

Livestream bewonersavond over ultra fijnstof

Rapportcijfer Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice: 4.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice

  • Beoordeeld door AC op 6-09-2022
  • Rapportcijfer: 4

Je staat vreselijk lang in de wacht als je met de gemeente belt. Bijna 10 minuten is geen uitzondering. Na doorverbinden via de keuze met de betreffende afdeling duurt het weer heel lang voordat je iemand te spreken krijgt (wel vriendelijke medewerker). Om vervolgens tot de conclusie te komen dat er (zelfs na 4 weken en 3x bellen) niets met je aanvraag is gebeurd. Slechte service.
  • Beoordeeld door CJMA Vlasveld op 14-06-2022
  • Rapportcijfer: 5

Gisteren ben ik gebeld door een medewerkster gem. haarlemmermeer.

Deze dame begon over een invalide parkeer kaart. Die heb ik niet aangevraagd.
Ik heb om een betaalde parkeerplaats gevraagd i.v.m. mijn leeftijd en ik niet goed ter been ben.
Dit gaat om een plaats flat 300, Kalslagerring te Nieuw Vennep.
Graag hoor ik van u.

vr.gr
  • Beoordeeld door Cor op 9-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

je ziet door de bomen het bos niet meer.
de brug in Badhoevedorp wachten en nog eens wachten lang leven de uitstoot daar moeten toch betere oplossingen voor zijn .
  • Beoordeeld door jolanda troost op 12-01-2021
  • Rapportcijfer: 8

Vlot en netjes geholpen.
  • Beoordeeld door Jo konst op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Niet leuk steeds in de wacht en als je aan de beurt bent. Word de verbinding verbroken niet 1xmaar 4 x
Zo niet leuk
Bel Gemeente Haarlemmermeer
0900 1852
(Gebruikelijke belkosten)