We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Haarlemmermeer? Laat ons je ervaringen met Gemeente Haarlemmermeer weten!
Beoordeel Gemeente Haarlemmermeer.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Haarlemmermeer? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van de gemeente Haarlemmermeer via een contactformulier. Het is niet bekend hoe lang het duurt voordat je een reactie van de gemeente Haarlemmermeer kunt verwachten.
Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente HaarlemmermeerGebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de gemeente Haarlemmermeer. Stuur je brief naar onderstaand adres:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van gemeente Haarlemmermeer? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 13:00 - 17:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen over de campagne SoapBox van gemeente Haarlemmermeer:
Neem contact op met de klantenservice van gemeente Haarlemmermeer via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06 1331 0900.
Neem contact op met de klantenservice van de gemeente Haarlemmermeer via Facebook.
Neem contact op met de klantenservice van de gemeente Haarlemmermeer via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom de gemeente.
Niet alle zaken kun je telefonisch of digitaal regelen Voor al deze gevallen kun je online een afspraak met de gemeente Haarlemmermeer maken. Je kunt echter ook zonder afspraak langsgaan bij het raadhuis.
(Let op! Onderstaande tijden gelden voor bezoekers die geen afspraak hebben)
Op het YouTubekanaal van gemeente Haarlemmermeer kunt u video’s vinden van onder andere toespraken van de burgemeester, interviews met bewoners, en belangrijke informatie over de gemeente. Deze is te vinden onder de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Haarlemmermeer’.
Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Haarlemmermeer.Klik op onderstaande link om gemeente Haarlemmermeer te volgen op Instagram.
Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via Instagram.Gemeente Haarlemmermeer is actief op LinkedIn. Dit is een social media platform gericht op professionals. Je kunt hier je professionele portfolio delen, netwerken met andere professionals en jezelf online zichtbaar maken. Zoek je een baan bij gemeente Haarlemmermeer? Meld je hier aan of schrijf je in.
Klik hier voor contact met Gemeente Haarlemmermeer via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.
Je staat vreselijk lang in de wacht als je met de gemeente belt. Bijna 10 minuten is geen uitzondering. Na doorverbinden via de keuze met de betreffende afdeling duurt het weer heel lang voordat je iemand te spreken krijgt (wel vriendelijke medewerker). Om vervolgens tot de conclusie te komen dat er (zelfs na 4 weken en 3x bellen) niets met je aanvraag is gebeurd. Slechte service.
Gisteren ben ik gebeld door een medewerkster gem. haarlemmermeer.
Deze dame begon over een invalide parkeer kaart. Die heb ik niet aangevraagd.
Ik heb om een betaalde parkeerplaats gevraagd i.v.m. mijn leeftijd en ik niet goed ter been ben.
Dit gaat om een plaats flat 300, Kalslagerring te Nieuw Vennep.
Graag hoor ik van u.
vr.gr
je ziet door de bomen het bos niet meer.
de brug in Badhoevedorp wachten en nog eens wachten lang leven de uitstoot daar moeten toch betere oplossingen voor zijn .
Vlot en netjes geholpen.
Niet leuk steeds in de wacht en als je aan de beurt bent. Word de verbinding verbroken niet 1xmaar 4 x
Zo niet leuk
Beoordeel Gemeente Haarlemmermeer Klantenservice