Etos Klantenservice

Rapportcijfer Etos klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (21)

Bellen met Etos

Waarom bellen met Etos Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een product dat je bij een Etos winkel hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over Etos Cadeau Sparen, Etos Paspoort of de Etos App.

Openingstijden telefonische klantenservice Etos

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag 08:30 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Etos: 088 6594245

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Heb jij onlangs contact gehad met Etos? Laat ons je ervaringen met Etos weten!
Beoordeel Etos.

KvK gegevens Etos

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 35014093
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017988888
  • Statutaire naam: Etos BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Etos?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Etos? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Etos via e-mail.

Neem contact op met de klantenservice van Etos via e-mail. Stuur je e-mail naar info@etos.nl.

Het kan tot 3 dagen duren voordat je een reactie krijgt

Neem schriftelijk contact op met Etos.

Wil je een brief schrijven naar Etos? Dat kan je sturen naar:

  • Etos
  • Postbus 3101
  • 1500 HE Zaandam

Neem contact op met Etos via WhatsApp.

Heb je een vraag of opmerking voor Etos? Je kunt ook via WhatsApp contact opnemen met de Etos klantenservice. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06-10020040

Openingstijden Etos klantenservice op WhatsApp:

  • Maandag t/m Zaterdag: 08:00 tot 20:00.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Etos via WhatsApp.

Neem contact op met Etos via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Etos via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m zaterdag van 08:30 - 17:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Etos via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Etos.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Etos:

  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of retourneren?
  • Hoe kan ik mijn volle spaarkaart inleveren?
  • Hoe werkt het verzilveren van mijn E-voucher?
  • Hoe werken aanbiedingen bij de Etos webshop, zoals 1+1 gratis?
  • Wat kan ik doen als ik ontevreden ben over een product?
  • Waar kan ik alle artikelen die meedoen met Etos merk 2e zelfde product halve prijs vinden?
  • Hoe kan ik mijn klantenkaartnummer wijzigen?
  • Hoe kan ik mijn gegevens van mijn Etos account wijzigen?


Zelf nog even kijken? Bekijk alle onderwerpen van Etos op een rij:

  • Actuele vragen
  • Aanbiedingen
  • Air Miles
  • Baby abonnement
  • Bestellen en bezorgen
  • Betalen en retourneren
  • Etos Extra
  • E-vouchers
  • Garantie
  • Mijn account
  • Producten
  • Zakelijk bestellen


Voor een algemene vraag aan Etos, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.



Ga naar de veelgestelde vragen van Etos

Etos Extra

Met de spaarkaart van Etos bouw je punten op voor korting op het gehele assortiment. Deze punten kan je digitaal sparen of met een plastic kaart die je in een Etos filiaal kan halen. Registreer je hier voor online sparen.

Meld je hier aan voor de Etos Extra Spaarkaart.

Neem contact op met Etos via Facebook.

Heb je een vraag of opmerking voor Etos? Dit kan ook via Facebook. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.

Openingstijden Etos klantenservice op Facebook:

  • Maandag t/m Zaterdag: 08:00 tot 20:00
  • Zondag: Gesloten
Klik hier voor contact met Etos via Facebook.

Neem contact op met Etos via Twitter.

Neem contact op via Twitter. Iedere dag (behalve Zondag) kun je hier tussen tussen 08:00 uur en 20:00 uur terecht met je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Etos via Twitter.

Vaginale schimmel en bacteriële vaginose: de verschillen en TIPS! | Etos Legt Uit x Canesten Gyno

Hoofdkantoor Etos (adres)

Provincialeweg 11 Zaandam 1506 MA Nederland
Rapportcijfer Etos Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 21 beoordelingen.

Beoordeel Etos Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Etos Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Etos Klantenservice

  • Beoordeeld door Adrienne Nouwens op 17-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wilde bellen met de klanteserve en even via internet het telefoonnummer opgevraagd. De openingstijden stonden ook op de site. Het was ongeveer 08.45 toen ik belde. Ik kreeg een keurig ingesproken berichtje dat ze pas om 10.00 uur bereikbaar zouden zijn. Wellicht een idee om de site even aan te passen.
Glukkig heb ik de tijd en bel nog wel even na 10.00 uur.
  • Beoordeeld door ellen bierens op 10-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

totaal ander artikel geleverd als op de website besteld, vervolgens staat op de website retourneren dat dit niet mogelijk is vanwege "medicijnen "is echter 1 . niet het bestelde artikel en geen medicijn in mijn optiek. Op de website staat service nummer tot 17.00 u bereikbaar , maar is totaal niet bereikbaar !
  • Beoordeeld door Heidi Bontius op 10-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Twee keer door verbonden zonder een fatsoenlijke vraag of gesprek.
Uiteindelijk meer dan 10 minuten in de wacht à 80 cent per minuut!
Uiteindelijk werd me gezegd dat ik terug gebeld zou worden...
Morgen, volgende week...
  • Beoordeeld door lkvanpuffelen op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

etos neemt geen verantwoording voor de producten die verkocht worden bij klachten .en wimpelen de verantwoording af op de klant geen stijl. koop geen producten van een ander merk bij Etos.
  • Beoordeeld door Saskia op 23-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Luierabonnement zonder levering en geen gehoor klantenservice

We hebben een luier abonnement. Handig leek me en nog voordeliger ook.
Maar niets is minder waar!
Al diverse keren is de box niet verzonden. De klantenservice op diverse manieren geprobeerd te contacten. Via app, geen gehoor. Via telefoon, te woord gestaan en vervolgens een mail gekregen dat het naar een andere afdeling is doorgezet, we gaan het uitzoeken. En nooit meer iets horen! En het einde van de luier voorraad komt natuurlijk steeds meer in zicht aangezien een abonnement is gebaseerd op je verbruik. En dan kan je alsnog naar de winkel om luiers te kopen.
Pakket na meer dan een week wachten en berichten naar Etos sturen (en nooit enige reactie) alsnog ontvangen. Abonnement wordt opgezegd in ieder geval dit is niet te doen als je geen zekerheid van levering hebt.
  • Beoordeeld door wilma op 5-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

kleindochter heeft Dinsdag 3 Mei ,
Sanex Badschuim gekocht 1+1 was 5.euro bij elkaar,bij Etos
in Toolenburg Hoofddorp, ze belt mij op om te zeggen dat er 10 euro van haar rekening is afgescreven,
dat is vreemd
, de mevrouw van de kassa vertelde, dat het 5euro was bij elkaar,en 10 euro is er afgeschreven
Ze is vandaag teruggegaan naar de winkel,om het te vertellen,gisteren kon ze niet,
ze had geen bon meer,daar denkt een meisje van 14 jaar niet aan dat het belangrijk is,ze heeft afschrift op haar telefoon laten zien,mevrouw in winkel zei je moet een bon hebben,je krijgt de 5 euro niet terug,teleurgesteld in Etos ,slechte service,voor z""n groot bedrijf.
  • Beoordeeld door Feenstra op 8-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nog NOOIT zulke ontegemoetkomende, ongeinteresseerde, onbeschofte klantenservice gehad! Zowel telefonisch als chat slaan ze een modderfiguur!
Pakje van hun ONDERWEG beschadigd geraakt, bezorger besluit eigenhandig om pakje retour te sturen. Maar gewoon het pakje opnieuw sturen doen ze niet. De aanbieding waar we gebruik van wilden maken, was inmiddels afgelopen, maar daar konden ze niks aan doen! Tenzij je het volle bedrag betaald dan zouden ze het wel terugstorten.. Het was al betaald, dan ga je toch niet een nieuwe bestelling plaatsen. Omslachtig! Heb alles geannuleerd en ga nooit meer in zee met dit bedrijf!! Overweeg zelfs om naar Radar te mailen..
  • Beoordeeld door T.van den burg op 4-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

Wil contact met klantenservice via telefoon, sta al een half uur in de wacht, tweede maal iden dito
  • Beoordeeld door r.westerink op 29-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

mijn beoordeling van etos is zeer slecht zeker als je in totaal vier maal een half uur aan de telefoon hangt en ge woon geen verbinding tot stand krijgt als je een vraag hebt over de hoofdprijs die jullie aan meerdere mensen hebt toekomen dit is pure misleiding en ben daarom van plan aangifte te gaan doen want dit is bij de wet verboden niet iedereen kan de hoofdprijs gewonnen hebben hopen de op een tevreden reactie uwerzijds anders moet ik toch mijn eerdere vermelding te doen waarmaken en aangifte te gaan doen bij de politie
  • Beoordeeld door Rose op 2-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

ZEER SLECHT! Ik ben al sinds de ochtend aan het bellen maar krijg geen gehoor!
Na 2 keer ongeveer 45 minuten aan de lijn te hebben gezeten heb ik maar opgehangen. Zal de volgende keer maar ergens anders bestellen!
  • Beoordeeld door gerie nieuwenhuis op 19-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

hang al meer dan 20 minuten aan de telefoon en nog niemand die reageerdt.
en dan staat er 5 minuten tijd dat men reageert , ik weet niet waar op maar niet op een client
  • Beoordeeld door J. Brouwer op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Reageren nergens op ( pakken de telefoon niet op) ook in Tiel kunnen ze je vraag niet beantwoorden.
Voor de eerste keer iets proberen te bestellen maar ook de laatste keer.
De volgende keer wel weer bij drogist online of bij Kruidvat
  • Beoordeeld door k. de steenhuijsen piters op 4-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

bestelling op 30 juni gedaan en ga het pakket op 76 juli ontvangen, 1 week levering! Dit is niet meer van deze tijd!!
  • Beoordeeld door Joke mekkelholt op 10-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Krijg jullie telefonisch niet te pakken.
  • Beoordeeld door guus alewijn op 13-05-2020
  • Rapportcijfer: 3

service telefoonnummer werkt niet
  • Beoordeeld door Nolda Striethouldt op 12-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Super maar dan ook super slecht contact om een e-mail adres te veranderen schande !!!!!!!!!! meteen contact 90cpm het lijkt wel of je naar de maan belt .
  • Beoordeeld door Jacqueline op 28-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is niet bereikbaar sta 15 min in de wacht je hoort alleen maar een irritant muziekje. Op email reageren ze ook niet. Heb een pakketje geretourneerd niks gehoord en ook geen geld terug echt slecht!!!!
  • Beoordeeld door dora op 24-04-2020
  • Rapportcijfer: 5

ik heb handdoeken besteld en betaald
maar nog niet gekregen dora
  • Beoordeeld door Eva op 30-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Osdorpplein zeer slecht intimiderend filiaalmanager
  • Beoordeeld door Anneke Kouwenhoven op 20-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, bij bestelling 1 artikel WEL betaald en niet ontvangen, hierover gebeld. Ik zou mijn geld over dat artikel terug ontvangen. Nu 3 weken later nog steeds geen geld terug.
Schandalig Dit is diefstal.
  • Beoordeeld door Boris op 4-11-2019
  • Rapportcijfer: 8

Was dus bij Etos omdat ik diarree had. Lastig communiceren uiteraard met de medewerkster. Ze deed er alles aan om mij op mn gemak te laten voelen. Zeer correct. Bedankt Wendy van de Etos in Amsterdam Centrum! O ja ik heb nog steeds diarree, haha
Bel Etos
088 6594245