We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Etos? Laat ons je ervaringen met Etos weten!
Beoordeel Etos.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Etos? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Neem contact op met de klantenservice van Etos via e-mail. Stuur je e-mail naar info@etos.nl.
Het kan tot 3 dagen duren voordat je een reactie krijgt
Wil je een brief schrijven naar Etos? Dat kan je sturen naar:
Heb je een vraag of opmerking voor Etos? Je kunt ook via WhatsApp contact opnemen met de Etos klantenservice. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06-10020040
Openingstijden Etos klantenservice op WhatsApp:
Zoek contact met een medewerker van Etos via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m zaterdag van 08:30 - 17:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.
Klik hier voor contact met Etos via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan Etos:
Zelf nog even kijken? Bekijk alle onderwerpen van Etos op een rij:
Voor een algemene vraag aan Etos, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Met de spaarkaart van Etos bouw je punten op voor korting op het gehele assortiment. Deze punten kan je digitaal sparen of met een plastic kaart die je in een Etos filiaal kan halen. Registreer je hier voor online sparen.
Meld je hier aan voor de Etos Extra Spaarkaart.Heb je een vraag of opmerking voor Etos? Dit kan ook via Facebook. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.
Openingstijden Etos klantenservice op Facebook:
Neem contact op via Twitter. Iedere dag (behalve Zondag) kun je hier tussen tussen 08:00 uur en 20:00 uur terecht met je vragen en opmerkingen.
Klik hier voor contact met Etos via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 21 beoordelingen.
Wilde bellen met de klanteserve en even via internet het telefoonnummer opgevraagd. De openingstijden stonden ook op de site. Het was ongeveer 08.45 toen ik belde. Ik kreeg een keurig ingesproken berichtje dat ze pas om 10.00 uur bereikbaar zouden zijn. Wellicht een idee om de site even aan te passen.
Glukkig heb ik de tijd en bel nog wel even na 10.00 uur.
totaal ander artikel geleverd als op de website besteld, vervolgens staat op de website retourneren dat dit niet mogelijk is vanwege "medicijnen "is echter 1 . niet het bestelde artikel en geen medicijn in mijn optiek. Op de website staat service nummer tot 17.00 u bereikbaar , maar is totaal niet bereikbaar !
Twee keer door verbonden zonder een fatsoenlijke vraag of gesprek.
Uiteindelijk meer dan 10 minuten in de wacht à 80 cent per minuut!
Uiteindelijk werd me gezegd dat ik terug gebeld zou worden...
Morgen, volgende week...
etos neemt geen verantwoording voor de producten die verkocht worden bij klachten .en wimpelen de verantwoording af op de klant geen stijl. koop geen producten van een ander merk bij Etos.
Luierabonnement zonder levering en geen gehoor klantenservice
We hebben een luier abonnement. Handig leek me en nog voordeliger ook.
Maar niets is minder waar!
Al diverse keren is de box niet verzonden. De klantenservice op diverse manieren geprobeerd te contacten. Via app, geen gehoor. Via telefoon, te woord gestaan en vervolgens een mail gekregen dat het naar een andere afdeling is doorgezet, we gaan het uitzoeken. En nooit meer iets horen! En het einde van de luier voorraad komt natuurlijk steeds meer in zicht aangezien een abonnement is gebaseerd op je verbruik. En dan kan je alsnog naar de winkel om luiers te kopen.
Pakket na meer dan een week wachten en berichten naar Etos sturen (en nooit enige reactie) alsnog ontvangen. Abonnement wordt opgezegd in ieder geval dit is niet te doen als je geen zekerheid van levering hebt.
kleindochter heeft Dinsdag 3 Mei ,
Sanex Badschuim gekocht 1+1 was 5.euro bij elkaar,bij Etos
in Toolenburg Hoofddorp, ze belt mij op om te zeggen dat er 10 euro van haar rekening is afgescreven,
dat is vreemd
, de mevrouw van de kassa vertelde, dat het 5euro was bij elkaar,en 10 euro is er afgeschreven
Ze is vandaag teruggegaan naar de winkel,om het te vertellen,gisteren kon ze niet,
ze had geen bon meer,daar denkt een meisje van 14 jaar niet aan dat het belangrijk is,ze heeft afschrift op haar telefoon laten zien,mevrouw in winkel zei je moet een bon hebben,je krijgt de 5 euro niet terug,teleurgesteld in Etos ,slechte service,voor z""n groot bedrijf.
Nog NOOIT zulke ontegemoetkomende, ongeinteresseerde, onbeschofte klantenservice gehad! Zowel telefonisch als chat slaan ze een modderfiguur!
Pakje van hun ONDERWEG beschadigd geraakt, bezorger besluit eigenhandig om pakje retour te sturen. Maar gewoon het pakje opnieuw sturen doen ze niet. De aanbieding waar we gebruik van wilden maken, was inmiddels afgelopen, maar daar konden ze niks aan doen! Tenzij je het volle bedrag betaald dan zouden ze het wel terugstorten.. Het was al betaald, dan ga je toch niet een nieuwe bestelling plaatsen. Omslachtig! Heb alles geannuleerd en ga nooit meer in zee met dit bedrijf!! Overweeg zelfs om naar Radar te mailen..
Wil contact met klantenservice via telefoon, sta al een half uur in de wacht, tweede maal iden dito
mijn beoordeling van etos is zeer slecht zeker als je in totaal vier maal een half uur aan de telefoon hangt en ge woon geen verbinding tot stand krijgt als je een vraag hebt over de hoofdprijs die jullie aan meerdere mensen hebt toekomen dit is pure misleiding en ben daarom van plan aangifte te gaan doen want dit is bij de wet verboden niet iedereen kan de hoofdprijs gewonnen hebben hopen de op een tevreden reactie uwerzijds anders moet ik toch mijn eerdere vermelding te doen waarmaken en aangifte te gaan doen bij de politie
ZEER SLECHT! Ik ben al sinds de ochtend aan het bellen maar krijg geen gehoor!
Na 2 keer ongeveer 45 minuten aan de lijn te hebben gezeten heb ik maar opgehangen. Zal de volgende keer maar ergens anders bestellen!
hang al meer dan 20 minuten aan de telefoon en nog niemand die reageerdt.
en dan staat er 5 minuten tijd dat men reageert , ik weet niet waar op maar niet op een client
Reageren nergens op ( pakken de telefoon niet op) ook in Tiel kunnen ze je vraag niet beantwoorden.
Voor de eerste keer iets proberen te bestellen maar ook de laatste keer.
De volgende keer wel weer bij drogist online of bij Kruidvat
bestelling op 30 juni gedaan en ga het pakket op 76 juli ontvangen, 1 week levering! Dit is niet meer van deze tijd!!
Krijg jullie telefonisch niet te pakken.
service telefoonnummer werkt niet
Super maar dan ook super slecht contact om een e-mail adres te veranderen schande !!!!!!!!!! meteen contact 90cpm het lijkt wel of je naar de maan belt .
Klantenservice is niet bereikbaar sta 15 min in de wacht je hoort alleen maar een irritant muziekje. Op email reageren ze ook niet. Heb een pakketje geretourneerd niks gehoord en ook geen geld terug echt slecht!!!!
ik heb handdoeken besteld en betaald
maar nog niet gekregen dora
Osdorpplein zeer slecht intimiderend filiaalmanager
Zeer slecht, bij bestelling 1 artikel WEL betaald en niet ontvangen, hierover gebeld. Ik zou mijn geld over dat artikel terug ontvangen. Nu 3 weken later nog steeds geen geld terug.
Schandalig Dit is diefstal.
Was dus bij Etos omdat ik diarree had. Lastig communiceren uiteraard met de medewerkster. Ze deed er alles aan om mij op mn gemak te laten voelen. Zeer correct. Bedankt Wendy van de Etos in Amsterdam Centrum! O ja ik heb nog steeds diarree, haha
Beoordeel Etos Klantenservice