Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Wij zitten vandaag te wachten na 2 sms op de. bestelling maar is gewoon niet bij de transporteur Oegema afgeleverd.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Schandalig. Speciaal dure dag vrij voor genomen .
Klantenservice niet te bereiken en via de chatbox antwoord dat de bestelling vandaag geleverd wordt.
Super irritant.
Bel met servicenummer.. na keuzemenu heb ik minutenlang een een stille lijn... alle kpn medewerkers in slaap gevallen?Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Beste AllemaalLees alle beoordeling van Kamer van Koophandel Klantenservice (20)
Het is toch schandalig dat je ze niet telefonisch kan bereiken.
Je kan gewoon nergens terecht met vragen.
Ontzettend slechte service, mijn probleem is na diverse keren bellen en ontzettend lang in de wachtrij staan nog steeds niet opgelost.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
geen contact mee te krijgen. nutteloze automatische antwoorden net zolang tijd rekken met die automatische antwoorden tot t tien uur is en dan de chat zomaar sluiten omdat ik niet zou reageren.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Je krijgt niet iemand persoonlijk te spreken. Ik kom er niet uit met 'Ruby', hele slechte service.Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Ik ben d d 28 november 2020 slecht bejegend door een student die probeerde een telegraaf aan mij te slijten.Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Hij stond er op dat ik een cadeaubon accepteerde
Ze stonden zaterdag bij de Jumbo aan de stationsweg in Zuidlaren.
Het voelde als zeer opdringerig en niet vriendelijk.
Hoop dat u de desbetreffende studenten beter selecteert.
Ik heb een 3 jarig abonnement op Trouw (gedrukt en digitaal) dat eindigt in november 2021. Nu heb ik onlangs in Drenthe een recreatiechalet gekocht. De bedoeling is dat we er de komende tijd met enige regelmaat dagen of weken doorbrengen afhankelijk van het weer, of om er gewoon even uit te zijn. Daarom willen we nu uitsluitend op digitaal overgaan..Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)
In het contact met uw klantenservice en na 3x doorschakelen werd ons verteld dat dit niet mogelijk zou zijn. of we zouden moeten jokken en doorgeven dat we naar het buitenland verhuizen. Ik heb aangegeven dat ik best bereid ben om een bedrag aan opzegkosten te betalen, maar ook dat is niet mogelijk zei de klantenservice. Wat moeten we dan een overvolle brievenbus op het huisadres waar geen reguliere post meer bij kan, Kranten bij het oud papier als we terug komen? De medewerkers neem ik het niet kwalijk, maar
we vinden dit een enorm gebrek aan commerciële flexibiliteit bij Trouw.
Ik wil een vraag stellenLees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
wat mankeert er aan een normaal telefoon nr in plaats van al die onzinLees alle beoordeling van Gemeente Den Haag Klantenservice (6)
23 minuten in de wacht gestaan. Niemand gesprokenLees alle beoordeling van PostNL Zakelijk Klantenservice (4)
Wederom een slechte ervaring met KPN. Ik ontvang een beschadigde doos met kpn spullen waar ik 80 euro voor betaal, bel met de klantenservice sta 40 minuten in de wacht en wordt er vervolgens uitgegooid dit gebeurt 3x ik wil dit paket retour en een nieuw paket, onmogelijk bij kpn ik moet een nieuwe bestelling doen inclusief betaling, en maar hopen dat mijn betaling van paket 1 terug komt, gewoon omruilen willen kpn niet! Treurige zaak kpn!!!!!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Tubantia app werkt niet op m'n Huawei smartphone voor de duidelijkheid dit ligt niet aan m'n smartphoneLees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
ik heb contact met klantservice , ik wacht tot bijna 1uur , niemand neemt telefoon opLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Wat een slecht de zaak
Chat wordt uitgeschakeld terwijl je nog praat met diegene!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Aan de telefoon kunnen ze je niet helpen!
Per abuis bij belsimpel simkaart besteld. Even gebeld: hoef hem niet terug te sturen en bedrag wordt geroutineerd. Prima service!Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)
Niet mogelijk om contact te krijgenLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
onze pa van 80 gaat expres s morgens om 7 uur naar de winkel bij ons in udenhout!Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
staat ie daar vanmorgen voor piet snot! deur niet open.
hij om 8 uur terug en gevraagd waarom ze niet open waren om 7 uur. probleem met de kluis kreeg hij te horen. HALLO JUMBO!!!, onze pa heeft daar in de kou wel bekant een half uur staan wachten!! was wel klantvriendelijk geweest als er iemand even was komen zeggen waarom de winkel niet open was maar nee hoor gewoon de mensen buiten laten staan!!!
we gaan nu voortaan lekker naar de plus . HALLLO JUMBO!!!
Ik vind het heel vervelend dat er geen contact via e-mail mogelijk is.Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)
Ik wil iets vragen d.m.v. een stukje tekst met foto's erbij, maar dat lukt zo niet.
Minder dan 0.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Bij pinbetaling ging er een piepje en sloeg iets af. Ik moest even wachten en de kassa-medewerkster haalde er een service-medewerkster bij en die verzocht mij te vervoegen bij de service-kassa. Daar vertelde zij dat de betaling niet was gelukt en verzocht mij (nogmaals) te betalen, hetgeen gedaan. Thuis bleek mij dat ik 2x betaald had. Met een bankafschrift toog ik weer naar AH. Men kon (mocht) niet contant terugbetalen. Men zou het geld op mijn rekening storten en eiste daarbij overdracht van mijn bankafschrift, die ik had laten zien ten bewijze dat ik 2x betaald had. Op mijn verzoek kwam een directie-lid en die zei ook dat ik zonder overdracht van mijn bankafschrift geen geld terugkreeg.Ik heb mijn bankafschrift niet gegeven. Kortom, een uur extra tijd en benzinegeld kwijt en nog mijn geld niet terug.
Waardeloze klantenservice die niet telefonisch bereikbaar is, maar ook niet reageert op e-mails, de enige door hen toegestane manier van contact zoeken.Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)
Drama, onbereikbaar zoals in alle beoordelingen van de laatste 2 maanden hieronder. 20 minuten in de wachtLees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
ik wil op een normale manier via mail een vraag stellen. Kan nergens vinden hoe.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Maar hierbij mijn vraag: hoe kom ik als abonnee in topics?
Wat ik ook probeer het lukt niet. Ook heb ik het al enkele keren geprobeerd met een nieuw wachtwoord. Help!
kan geen eens een normaal mailtje sturen moet allemaal via moeilijke omweg of slecht telephonies bereikbare helpdesk.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Toch geen vast bezorgmoment voor a.s. vrijdag terwijl ik al maanden op vrijdag een vast moment heb. Als je dan contact op neemt kunnen ze je er niet meer tussen schuiven. Niet echt klantgericht. Word je afgescheept met €5. Dat is toch geen oplossing!Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Onbereikbaar klantenservice.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Waardeloos ,elke keer dezelfde mail geen oplossing zeer onpersoonlijk.Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Wordt niet op je klacht ingegaan ook niet de vragen die je stelt .
Cool blue nooooooooooiiiiit meer ,is niet een glimlach die krijgt maar
Een huilbui van dit slechte bedrijf .
Ik kan geen e-mailadres vinden wel een tel nr.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Ik wil mijn nieuwe abonnement wijzigen in 3 jaar i.p.v. 1 jaar, dat was n.l. niet mogelijk om dat op te geven bij het proefabonnement Dus 3 jaar voor 5,75 per week
groetjes
met 1 woord: waardeloos!!! Beseft men hier wel dat ze producten hebben die van iemand anders zijn en dat ze dus een verantwoordelijkheid hebben om iig te kunnen vertellen wat er mis gaat en hoe mijn product bij mij terecht gaat komen!!!Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
Zeer slecht ,via app.kan ik mijngebruik van stroom en gas niet zien, telefoniste ,na lang wachten, heeft advies gegeven ,ga nu andere leverancier zoeken.Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)