Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke an de Grift op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Wij zitten vandaag te wachten na 2 sms op de. bestelling maar is gewoon niet bij de transporteur Oegema afgeleverd.
Schandalig. Speciaal dure dag vrij voor genomen .
Klantenservice niet te bereiken en via de chatbox antwoord dat de bestelling vandaag geleverd wordt.
Super irritant.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Bert op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Bel met servicenummer.. na keuzemenu heb ik minutenlang een een stille lijn... alle kpn medewerkers in slaap gevallen?
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Kamer van Koophandel Klantenservice

  • Beoordeeld door Gewoon Johnny op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kamer van Koophandel Klantenservice is: 1.1)

Beste Allemaal
Het is toch schandalig dat je ze niet telefonisch kan bereiken.
Je kan gewoon nergens terecht met vragen.
Lees alle beoordeling van Kamer van Koophandel Klantenservice (20)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Keuren op 29-11-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ontzettend slechte service, mijn probleem is na diverse keren bellen en ontzettend lang in de wachtrij staan nog steeds niet opgelost.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door remco op 28-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

geen contact mee te krijgen. nutteloze automatische antwoorden net zolang tijd rekken met die automatische antwoorden tot t tien uur is en dan de chat zomaar sluiten omdat ik niet zou reageren.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door CeeDee op 28-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Je krijgt niet iemand persoonlijk te spreken. Ik kom er niet uit met 'Ruby', hele slechte service.
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Martens op 28-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Ik ben d d 28 november 2020 slecht bejegend door een student die probeerde een telegraaf aan mij te slijten.
Hij stond er op dat ik een cadeaubon accepteerde
Ze stonden zaterdag bij de Jumbo aan de stationsweg in Zuidlaren.
Het voelde als zeer opdringerig en niet vriendelijk.
Hoop dat u de desbetreffende studenten beter selecteert.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Trouw Klantenservice

  • Beoordeeld door Dik van Vliet op 27-11-2020
  • Rapportcijfer: 6 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Trouw Klantenservice is: 1.6)

Ik heb een 3 jarig abonnement op Trouw (gedrukt en digitaal) dat eindigt in november 2021. Nu heb ik onlangs in Drenthe een recreatiechalet gekocht. De bedoeling is dat we er de komende tijd met enige regelmaat dagen of weken doorbrengen afhankelijk van het weer, of om er gewoon even uit te zijn. Daarom willen we nu uitsluitend op digitaal overgaan..
In het contact met uw klantenservice en na 3x doorschakelen werd ons verteld dat dit niet mogelijk zou zijn. of we zouden moeten jokken en doorgeven dat we naar het buitenland verhuizen. Ik heb aangegeven dat ik best bereid ben om een bedrag aan opzegkosten te betalen, maar ook dat is niet mogelijk zei de klantenservice. Wat moeten we dan een overvolle brievenbus op het huisadres waar geen reguliere post meer bij kan, Kranten bij het oud papier als we terug komen? De medewerkers neem ik het niet kwalijk, maar
we vinden dit een enorm gebrek aan commerciële flexibiliteit bij Trouw.
Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Molenaar op 27-11-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Ik wil een vraag stellen
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Gemeente Den Haag Klantenservice

  • Beoordeeld door oldejans op 27-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Den Haag Klantenservice is: 2)

wat mankeert er aan een normaal telefoon nr in plaats van al die onzin
Lees alle beoordeling van Gemeente Den Haag Klantenservice (6)

Beoordeling voor: PostNL Zakelijk Klantenservice

  • Beoordeeld door Emie op 27-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Zakelijk Klantenservice is: 1)

23 minuten in de wacht gestaan. Niemand gesproken
Lees alle beoordeling van PostNL Zakelijk Klantenservice (4)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Glasbergen op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Wederom een slechte ervaring met KPN. Ik ontvang een beschadigde doos met kpn spullen waar ik 80 euro voor betaal, bel met de klantenservice sta 40 minuten in de wacht en wordt er vervolgens uitgegooid dit gebeurt 3x ik wil dit paket retour en een nieuw paket, onmogelijk bij kpn ik moet een nieuwe bestelling doen inclusief betaling, en maar hopen dat mijn betaling van paket 1 terug komt, gewoon omruilen willen kpn niet! Treurige zaak kpn!!!!!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Eric op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Tubantia app werkt niet op m'n Huawei smartphone voor de duidelijkheid dit ligt niet aan m'n smartphone
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door trinh op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

ik heb contact met klantservice , ik wacht tot bijna 1uur , niemand neemt telefoon op
Wat een slecht de zaak
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Kishen op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Chat wordt uitgeschakeld terwijl je nog praat met diegene!
Aan de telefoon kunnen ze je niet helpen!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Belsimpel Klantenservice

  • Beoordeeld door Noordhoek op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belsimpel Klantenservice is: 2.9)

Per abuis bij belsimpel simkaart besteld. Even gebeld: hoef hem niet terug te sturen en bedrag wordt geroutineerd. Prima service!
Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door TM van den Enden op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Niet mogelijk om contact te krijgen
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door niels op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

onze pa van 80 gaat expres s morgens om 7 uur naar de winkel bij ons in udenhout!
staat ie daar vanmorgen voor piet snot! deur niet open.
hij om 8 uur terug en gevraagd waarom ze niet open waren om 7 uur. probleem met de kluis kreeg hij te horen. HALLO JUMBO!!!, onze pa heeft daar in de kou wel bekant een half uur staan wachten!! was wel klantvriendelijk geweest als er iemand even was komen zeggen waarom de winkel niet open was maar nee hoor gewoon de mensen buiten laten staan!!!
we gaan nu voortaan lekker naar de plus . HALLLO JUMBO!!!
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door G. van Willigen op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Caiway Klantenservice is: 2.3)

Ik vind het heel vervelend dat er geen contact via e-mail mogelijk is.
Ik wil iets vragen d.m.v. een stukje tekst met foto's erbij, maar dat lukt zo niet.
Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Pijnacker op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Minder dan 0.
Bij pinbetaling ging er een piepje en sloeg iets af. Ik moest even wachten en de kassa-medewerkster haalde er een service-medewerkster bij en die verzocht mij te vervoegen bij de service-kassa. Daar vertelde zij dat de betaling niet was gelukt en verzocht mij (nogmaals) te betalen, hetgeen gedaan. Thuis bleek mij dat ik 2x betaald had. Met een bankafschrift toog ik weer naar AH. Men kon (mocht) niet contant terugbetalen. Men zou het geld op mijn rekening storten en eiste daarbij overdracht van mijn bankafschrift, die ik had laten zien ten bewijze dat ik 2x betaald had. Op mijn verzoek kwam een directie-lid en die zei ook dat ik zonder overdracht van mijn bankafschrift geen geld terugkreeg.Ik heb mijn bankafschrift niet gegeven. Kortom, een uur extra tijd en benzinegeld kwijt en nog mijn geld niet terug.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door Maarten op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BudgetAir Klantenservice is: 1.1)

Waardeloze klantenservice die niet telefonisch bereikbaar is, maar ook niet reageert op e-mails, de enige door hen toegestane manier van contact zoeken.
Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Ron de Graaf op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Drama, onbereikbaar zoals in alle beoordelingen van de laatste 2 maanden hieronder. 20 minuten in de wacht
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Ger van denBerg op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

ik wil op een normale manier via mail een vraag stellen. Kan nergens vinden hoe.
Maar hierbij mijn vraag: hoe kom ik als abonnee in topics?
Wat ik ook probeer het lukt niet. Ook heb ik het al enkele keren geprobeerd met een nieuw wachtwoord. Help!
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Dennis Al op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

kan geen eens een normaal mailtje sturen moet allemaal via moeilijke omweg of slecht telephonies bereikbare helpdesk.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Kendra op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Toch geen vast bezorgmoment voor a.s. vrijdag terwijl ik al maanden op vrijdag een vast moment heb. Als je dan contact op neemt kunnen ze je er niet meer tussen schuiven. Niet echt klantgericht. Word je afgescheept met €5. Dat is toch geen oplossing!
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door aad op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Onbereikbaar klantenservice.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door Maritska op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

Waardeloos ,elke keer dezelfde mail geen oplossing zeer onpersoonlijk.
Wordt niet op je klacht ingegaan ook niet de vragen die je stelt .
Cool blue nooooooooooiiiiit meer ,is niet een glimlach die krijgt maar
Een huilbui van dit slechte bedrijf .
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door A.J. van Riel-van Kinderen op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Ik kan geen e-mailadres vinden wel een tel nr.
Ik wil mijn nieuwe abonnement wijzigen in 3 jaar i.p.v. 1 jaar, dat was n.l. niet mogelijk om dat op te geven bij het proefabonnement Dus 3 jaar voor 5,75 per week
groetjes
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Tims op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

met 1 woord: waardeloos!!! Beseft men hier wel dat ze producten hebben die van iemand anders zijn en dat ze dus een verantwoordelijkheid hebben om iig te kunnen vertellen wat er mis gaat en hoe mijn product bij mij terecht gaat komen!!!
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door S.van den Heuvel op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Zeer slecht ,via app.kan ik mijngebruik van stroom en gas niet zien, telefoniste ,na lang wachten, heeft advies gegeven ,ga nu andere leverancier zoeken.
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)