BEN klantenservice

Rapportcijfer Ben klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (8)

Bellen met Ben

Waarom bellen met BEN klantenservice?

  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Voor vragen over mobiele abonnementen.
  • Voor vragen over mobiel internet.
  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor het melden van een gestolen of verloren smartphone
  • Voor technische vragen

Openingstijden telefonische klantenservice Ben

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Ben: 0900-0401405

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten. Via 1200 gratis
  • Het Ben klantenservice telefoonnummer is gesloten in het weekend. Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende telefoonnummer: +31 6 2400 1405.

    Ben je klant van Ben? Bel dan 1200.

Heb jij onlangs contact gehad met Ben? Laat ons je ervaringen met Ben weten!
Beoordeel Ben.

Controleer op storingen bij Ben.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Ben.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Algehele storing.
  • Mobiel bellen.
  • Mobiel internet.
  • Geen mobiel bereik.
  • Bellen.
  • Geen netwerk of bereik.
  • SMS'en.
  • SMS'en.
  • Voicemail.
Controleer of er een storing is bij Ben

Wil je op een andere manier contact opnemen met Ben?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Ben? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Ben via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan BEN. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Ben via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Ben.

Bekijk de website van BEN en zie welke zaken je zelf direct online kunt regelen. Zoals:

  •     Je bundel wijzigen
  •     Je adres of IBAN wijzigen
  •     Je pin- of pukcode opvragen
  •     Een MB Extra kopen
  •     Je facturen inzien


Ook lees je daar de meestgestelde vragen. Zoals:

  •     Waarom is mijn abonnement duurder geworden?
  •     Hoe werkt nummerbehoud?
  •     Wat zijn de tarieven in het buitenland?
  •     Waar komen mijn buiten de bundel kosten vandaan?
  •     Hoe werkt Vriendenvoordeel?
Ga naar de veelgestelde vragen van Ben

Stel je vraag op de Ben community.

Op de website van de Ben community staan andere Ben gebruikers klaar om je vraag te beantwoorden. Uiteraard kun je ook zelf vragen van Ben gebruikers beantwoorden.

Bezoek de website van de Ben community

Neem contact op met Ben via Facebook.

Op Facebook krijg je ook de groeten van Ben. Daarnaast staat Ben klaar voor het beantwoorden van je vragen op Facebook. Ben is tijdens de volgende uren bereikbaar op Facebook:

  • Werkdagen tussen 08:00 en 21:00.
  • Zaterdag tussen 10:00 en 18:00.
  • Zondag tussen 10:00 en 16:00.

Verder kun je op de Facebook pagina van Ben info vinden over acties en aanbiedingen van Ben, producten en diensten van Ben en filmpjes bekijken.

Klik hier voor contact met Ben via Facebook.

Neem contact op met Ben via Twitter.

Ook op Twitter staat Ben klaar om je vragen te beantwoorden. Het is niet geheel duidelijk op welke tijdstippen Ben voor je klaarstaat op Twitter.

Klik hier voor contact met Ben via Twitter.

Youtube kanaal van Ben.

Bekijk video's van Ben op YouTube. Abonneer je op hun social media kanaal en blijf op de hoogte van alle kortingsacties en media-campagnes.

Ga naar het Youtube kanaal van Ben.

Neem contact op met Ben via Instagram.

Ik Ben op Instagram! Blijf op de hoogte en laat je informeren.

Klik hier voor contact met Ben via Instagram.

Pinterest

Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van Ben.

Klik hier voor het Pinterest kanaal van Ben.

Ben inloggen

Wil je de stand van zaken weten betreffende je beltegoed en spaarpunten? Maak hier een persoonlijk account aan bij Ben. Vul je 06-nummer in en je geboortedatum.

Klik hier om een account aan te maken bij Ben.

Abonnement verlengen

Ben jij een tevreden vriend van Ben en wil jij je abonnement verlengen? Dat kan je op deze pagina in vier stappen doen bij Ben. Om online te verlengen heb je je inloggegevens nodig, houd deze bij de hand.

Klik hier om je abonnement te verlengen bij Ben.

Ben Bewust

Ben Hoofdkantoor (Gevestigd bij T-Mobile) (adres)

Waldorpstraat 60 Den Haag, Zuid Holland 2521 CC Nederland
Rapportcijfer Ben Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Beoordeel BEN klantenservice

Welk cijfer geef jij aan BEN klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor BEN klantenservice

  • Beoordeeld door Marjolein Bogaarts op 14-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een probleem met bereik. Na wat algemene checks werd mijn probleem doorgezet naar de Technische Dienst. Na een enkele email wordt er al 5 dagen niet meer gereageerd op mijn diverse hulpverzoeken.
  • Beoordeeld door Onno op 4-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service. Ik zit al een week zonder te kunnen bellen en internet gebruik. Bij bellen met de klantenservice kom je niet voorbij de eerstelijns ondersteuning en de tweede lijn antwoordt alleen met standaard mailtjes waar je zelf maar een paar stappen moet uitproberen en laten je dan stikken.
  • Beoordeeld door Frans Wolff op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

2 dagen bezig om mijn gehackte account te openen
  • Beoordeeld door monique dieks op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag duurde het beandwoorden van mijn chats 1ste duurde anderhalf uur,tweede chat drieeneenhalf uur.
Belachelijk gewoon,daarom een 1.
Woensdagavond met de telefoon contact met de telefoon van mijn buurvrouw kunnen gebruiken.
eerste contact moest de mannelijke medewerker wat nakijken.Weer ruim 20 minuten gewacht en niet meer gesprokenen met medewerker,leuk muziekje maar de medewerker niet meer gesproken.(kosten van mijn buurvrouw hoger tarief en dat 20 minuten ongeveer,misschien nog wel langer,duur gesprek voor niets doen voor mij
Inmiddels heeft een kennis met een ander toestel tefonisch weer de klantenservice gebeld.
Dit keer een vrouw en begreep meteen ,wat ik wilde,nl een nieuwe telefoon(mijn telefoon waarschijnlijk gestolen) en simkaart en het lopende contract verlengd tot 2jaar.
Chapeau voor de dame die mij te woord heeft gestaan
Helaas haar naam niet onthouden,maar zij krijgt een dikke 10 van mij(esprek was denk ik rond half acht)
Hopelijk kunnen jullie achterhalen wie zij was,dan kan ze horen dat ze een topper is geweest voor mij
Groet Monique
  • Beoordeeld door monique dieks op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

je kon de hele dag chatten met jullie.
Vanmorgen uitgebreide chats gestuurd en vanavond ook.
Geen enkele reactie terug,terwijl jullie van 8.00 tot 21.00 bereikbaar zijn,dus helemaal niet !!!!!!
Slechte service
  • Beoordeeld door L.boersma op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben is een waardeloos
bedrijf .geen email adres en overnemen contract gaat niet lukken met hun regels.terwijl ik het abonnement betaal.opzeggen machtiging ,waar?
Ze hebben immers geen email adres.Alleen een virtuele vrouw (computer dus ) waar je ook niet wijzer van word.
  • Beoordeeld door J.Franken op 24-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben klantenservice aan de lijn krijgen is bijna onmogelijk of asociaal duur
We willen een vraag stellen over beltegoed mijn vrouw krijgt een mail dat haar beltegoed op is terwijl ze nog 70% heeft .
  • Beoordeeld door T.de Wit op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

Klantenservice is s'avonds niet bereikbaar.
Mensen zijn onvriendelijk en willen snel van je af zijn!!
En ze zijn onredelijk denk er hard over na om over te stappen naar een andere provider.
Service hier is slecht!!
Bel Ben
0900-0401405