Sunny Cars Klantenservice

Rapportcijfer Sunny Cars klantenservice: 1.7 » Lees beoordelingen (3)

Bellen met Sunny Cars

Waarom bellen met Sunny Cars Klantenservice?

  • Je wil weten of je een creditcard nodig hebt om een auto te huren bij Sunny Cars.
  • Je wil weten wat te doen in geval van bestaande schade.
  • Je hebt een vraag over hoe je een reservering kan wijzigen bij Sunny Cars.
  • Je hebt een vraag over de verschillende af te sluiten verzekeringen.
  • Je hebt een klacht over Sunny Cars.

Openingstijden telefonische klantenservice Sunny Cars

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 20:00
  • Dinsdag 09:00 - 20:00
  • Woensdag 09:00 - 20:00
  • Donderdag 09:00 - 20:00
  • Vrijdag 09:00 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag 09:00 - 17:30

  • Telefoonnummer Sunny Cars: 023 5699 696

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Sunny Cars? Laat ons je ervaringen met Sunny Cars weten!
Beoordeel Sunny Cars.

KvK gegevens Sunny Cars

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30127954
  • Vestigingsnummer (KvK): 000011075309
  • Statutaire naam: Sunny Cars Nederland 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Sunny Cars?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Sunny Cars? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Sunny Cars via e-mail.

Sunny Cars is ook te bereiken via email. Een medewerker van autoverhuurbedrijf Sunny Cars staat altijd klaar om je vraag te beantwoorden. Heb je een schade gereden, een suggestie die je kwijt wilt, of gewoon een opmerking, stuur dan je mail naar reservation@sunnycars.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Sunny Cars

Neem contact op met Sunny Cars via een contactformulier.

Sunny Cars autoverhuur wil het je zo makkelijk mogelijk maken om iets te melden. Een schade, bijvoorbeeld. Op hun website vind je het contactformulier. Vul dit formulier op de juiste manier in, klik op ‘Verstuur’ en het team van Sunny Cars gaat er zo snel mogelijk mee aan de slag.

Ga naar het contactformulier op de website van Sunny Cars

Neem schriftelijk contact op met Sunny Cars.

De mensen van Sunny Cars staan altijd klaar om je zo snel mogelijk een duidelijk antwoord op je vraag te geven. Ook klachten kan je hier kwijt. Schrijf Sunny Cars hier aan. Het adres is:

  • Sunny Cars
  • Diakenhuisweg 21
  • 2033 AP Haarlem

Chat online met Sunny Cars.

Sunny Cars is ook te bereiken via online chat. Tijdens kantooruren staat er altijd iemand klaar die je te woord staat. Heb je hen iets te melden, doe het via online chat. Vergeet niet je naam en e-mailadres in te vullen.

Start een chat met Sunny Cars

Neem contact op met Sunny Cars via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van Sunny Cars door een chat te starten via Facebook Messenger. Op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 20:00 en op zaterdag en zondag van 09:00 - 17:30 uur je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Sunny Cars kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger is een app waarmee je chatberichten naar elkaar kunt sturen in Facebook.  De app moet geïnstalleerd worden op je mobiele telefoon. Het is mogelijk berichten te kunnen lezen zonder dat je Facebook daadwerkelijk opent. De Messenger app zorgt ervoor dat bijvoorbeeld de klantenservice van een bedrijf sneller bereikt kan worden. Men ziet meteen wanneer er een chatbericht is ontvangen.

Klik hier voor contact met Sunny Cars via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Sunny Cars.

Je kan op de website van Sunny Cars vragen en antwoorden per onderwerp bekijken:

  • Autohuur
  • Creditcard & waarborg
  • Reserveren
  • Betalen
  • Wijzigen
  • Annuleren
  • Ophalen & Inleveren
  • Tijdens de huur
  • Na de huur
  • Sunny2go
  • Corona


Voor een online antwoord kan je op de website van Sunny Cars per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:

  • Wat is er inbegrepen bij Sunny Cars?
  • Is een extra bestuurder standaard inbegrepen?
  • Wanneer moet je de naam van de extra bestuurder doorgeven?
  • Wie is de hoofdbestuurder?
  • Ik ben jonger dan 25 jaar, kan ik een auto huren?
  • Kun je de minimumleeftijd verlagen?
  • Geldt de minimumleeftijd ook voor de extra bestuurder?
  • Wat zijn de specifieke reisvoorwaarden en wat staat erin?
  • Hoe kies je de ophaalmethode?
  • Ik heb geen creditcard, kan ik toch een auto huren?
  • Kun je een auto huren met de creditcard van iemand anders?
  • Kun je een auto huren met een prepaid creditcard?
  • Waarom moet je borg betalen bij het ophalen van de huurauto
  • Hoe hoog is de waarborg voor de huurauto?
  • Wanneer krijg je de waarborg terug?
  • Waarom zijn de prijzen zo hoog?
  • Hoe voeg je een tweede bestuurder toe?
  • Hoe boek je een kinderzitje?
  • Kunnen jullie een offerte voor mij maken?
  • Wat is de Flex-service?
  • Hoe werkt de optietermijn?
  • Hoe kun je de voucher downloaden?
  • Hoe kun je tol betalen in Portugal?
  • Mag ik met de huurauto in een ander land rijden?
  • Hoe kun je betalen bij Sunny Cars?
  • Ik krijg een foutmelding tijdens mijn betaling met creditcard
  • Wanneer moet je de huurauto betalen?
  • Hoe moet je de extra bestuurder betalen?
  • Hoe moet je de lokale kosten betalen?
  • Hoe kun je de factuur downloaden?
  • Hoe kun je je reservering wijzigen?
  • Hoe kun je de (naam van de) hoofdbestuurder wijzigen?
  • Hoe kun je de huurdata wijzigen?
  • Hoe kun je de bestemming wijzigen?
  • Hoe kun je vluchtgegevens doorgeven of wijzigen?
  • Kun je later nog een kinderzitje, GPS of andere accessoire toevoegen?
  • Hoe kun je je reservering annuleren?
  • Wat zijn de kosten voor het annuleren?
  • Hoe kun je annuleren met de Flex-service?
  • Hoe annuleer je de optie?
  • Hoe werkt annuleren tijdens corona?
  • Krijg je geld terug bij annuleren met code oranje?
  • Wat zijn de openingstijden van het verhuurkantoor?
  • Mijn vlucht is vertraagd, wat moet ik doen?
  • Ik wil de auto later ophalen dan op mijn voucher staat, kan dat?
  • Ik ben mijn voucher vergeten uit te printen
  • Hoe kun je de voucher downloaden?
  • Hoe werkt de Online Check-in?
  • Kan ik de huurauto ook contactloos ophalen?
  • Met hoeveel personen mogen wij in de huurauto?
  • Heb je een internationaal rijbewijs nodig in het buitenland?
  • Hoe moet je de lokale kosten betalen?
  • Moet je de auto door de wasstraat halen als je deze inlevert?
  • Kan ik de auto (iets) later inleveren dan ik heb aangegeven tijdens het reserveren?
  • Ik heb een probleem ter plaatse, wat moet ik doen?
  • Wat moet je doen bij pech met de huurauto?
  • Wat is het noodnummer van Sunny Cars en wanneer bel je dit?
  • Ik ben al op vakantie en wil de auto een paar dagen langer houden, kan dat?
  • Hoe moet je het eigen risico declareren?
  • De waarborg is nog niet teruggestort op mijn creditcard, wat nu?
  • Ik heb niet de volledige waarborg teruggekregen, hoe kan dat?
  • Ik zie na thuiskomst dat er een bedrag van mijn creditcard is afgeschreven
  • Een boete ontvangen?
  • Wat is Sunny2go?
  • Wat kan ik met Sunny2go?
  • Hoe krijg ik toegang tot Sunny2go?
  • Corona
  • Krijg ik mijn geld terug bij code oranje?
  • Wat zijn de lokale hygiënemaatregelen?
  • Kan ik de huurauto ook contactloos ophalen?
  • Met hoeveel personen mogen wij tijdens corona in de huurauto?



Voor een algemene vraag aan Sunny Cars, scroll je op hun website helemaal naar beneden. Daar kan je gebruik van een zoekfunctie in hun zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Sunny Cars

Neem contact op met Sunny Cars via Facebook.

Liever een auto huren via Facebook? Ook dat kan. Sunny Cars ververst hun account regelmatig. Alles over modellen, huurprijzen en de voorwaarden vind je op de Facebookpagina van Sunny Cars. Deze is te vinden via onderstaande link.

Klik hier voor contact met Sunny Cars via Facebook.

Neem contact op met Sunny Cars via Twitter.

Altijd als eerste het laatste nieuws over autoverhuurbedrijf Sunny Cars ontvangen? Nooit meer net te laat zijn voor een goeie aanbieding? Abonneer je dan op hun Twitteraccount. Sunny Cars vind je op Twitter via @Sunnycars_NL.

Klik hier voor contact met Sunny Cars via Twitter.

Neem contact op met Sunny Cars via Instagram.

Auto huren bij autoverhuurbedrijf Sunny Cars? Zij hebben een Instagram account waar je alles wat zij te bieden hebben kan bekijken. Alles over de tarieven, de auto’s en  filmpjes over hoe ze werken bij het bedrijf Sunny Cars, @sunny_cars_autoverhuur, vind je hier verzameld.

Klik hier voor contact met Sunny Cars via Instagram.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Sunny Cars.

Wil je de nieuwsbrief van Sunny Cars ontvangen?  Schijf je dan in. Sunny Cars maakt een auto huren veilig. Beoordeel zelf hoe zij hun auto’s kraakhelder reinigen en nakijken na iedere verhuur. Aanmelden voor hun nieuwsbrief doe je hier bij onderstaande link.

Meld je aan voor de Sunny Cars nieuwsbrief.

Die creditcard heb je niet nodig voor je huurauto, fijn hè?

Sunny Cars (adres)

Diakenhuisweg 21 Haarlem 2033 AP Nederland
Rapportcijfer Sunny Cars Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel Sunny Cars Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Sunny Cars Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Sunny Cars Klantenservice

  • Beoordeeld door F. Boom op 6-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Uw mailadres werkt niet. Elke mail die ik stuur is onbestelbaar.
  • Beoordeeld door Jacques de Zeeuw op 8-11-2022
  • Rapportcijfer: 2

De auto’s waren op zich prima al was de Toyota bus een meter korter dan de beloofde bus of gelijkwaardig wat dus niet het geval was te meer omdat we met 7 man in de bus met koffers en golftassen moesten passen en meten om eea te kunnen bergen
de service bij het ophalen was heel slecht
Toen wij met 9 man op Malaga op zoek gingen naar de 2 verschillende verhuurbedrijven konden wij deze niet vinden Wij hebben toen Sunnycars gebeld en gevraagd hoe te handelen en werd ons verteld dat de adressen op de vouchers stonden en we daar naar toe moesten gaan, onze 2 chauffeurs besloten toen een taxi te vragen hen daar na toe te brengen maar de taxi chauffeur weigerde dat en vertelde dat ze beter konden gaan lopen en wees in de verte naar de bedrijven wat uiteindelijk toch een behoorlijke wandeling was te meer omdat het lopend niet goed weet hoe daar dan te komen
al met al heeft het meer dan een uur geduurd voor dat onze chauffeurs met betreffende auto’s ons kwamen ophalen
Wanneer uw medewerkster ons had verwezen naar de transfer parkeerplaats waar alle busjes van de verschillende verhuurbedrijven hun klanten gratis naar de garages konden brengen had dat ons het lange wachten gescheeld te meer omdat we min of meer in tijdnood kwamen om dat we een starttijd op een golfbaan hadden geboekt
Want toen wij daar met 7 man stonden te wachten zijn betreffende transfer busjes meerdere keren tot onze ergenis waren langs gereden
Wellicht handig wanneer jullie dat dan ook vermelden op de betreffende vouchers
M vr Gr Jacques de Zeeuw

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 8 nov. 2022 om 06:37 heeft Sunny Cars het volgende geschreven:




Beste Jacques de Zeeuw,
Welkom thuis! Onlangs heb je gebruik gemaakt van een huurauto via Sunny Cars met reserveringsnummer 11129163. Wij hopen dat je met de all-in huurauto veel zorgeloze kilometers hebt gereden.

Als autohuurspecialist zijn wij altijd op zoek naar mogelijkheden om autohuur nóg beter en leuker te maken. Daarom zijn wij benieuwd naar jouw ervaring.

Help je ons verder? Het invullen van de vragenlijst duurt zo'n 5 minuten.




Ja, ik wil Sunny Cars beoordelen



Alvast bedankt! Hiermee kunnen wij de kwaliteit van onze zorgeloze autohuur behouden en verbeteren.

Met zonnige groet,
Sunny Cars




Om klantbeoordelingen te verzamelen werken wij samen met de onafhankelijke beoordelingswebsite eKomi. Alle beoordelingen die hier worden geplaatst zijn openbaar. Indien je geen uitnodigingen van eKomi wil ontvangen kun je je afmelden

De auto’s waren op zich prima al was de Toyota bus een meter korter dan de beloofde bus of gelijkwaardig wat dus niet het geval was te meer omdat we met 7 man in de bus met koffers en golftassen moesten passen en meten om eea te kunnen bergen
de service bij het ophalen was heel slecht
Toen wij met 9 man op Malaga op zoek gingen naar de 2 verschillende verhuurbedrijven konden wij deze niet vinden Wij hebben toen Sunnycars gebeld en gevraagd hoe te handelen en werd ons verteld dat de adressen op de vouchers stonden en we daar naar toe moesten gaan, onze 2 chauffeurs besloten toen een taxi te vragen hen daar na toe te brengen maar de taxi chauffeur weigerde dat en vertelde dat ze beter konden gaan lopen en wees in de verte naar de bedrijven wat uiteindelijk toch een behoorlijke wandeling was te meer omdat het lopend niet goed weet hoe daar dan te komen
al met al heeft het meer dan een uur geduurd voor dat onze chauffeurs met betreffende auto’s ons kwamen ophalen
Wanneer uw medewerkster ons had verwezen naar de transfer parkeerplaats waar alle busjes van de verschillende verhuurbedrijven hun klanten gratis naar de garages konden brengen had dat ons het lange wachten gescheeld te meer omdat we min of meer in tijdnood kwamen om dat we een starttijd op een golfbaan hadden geboekt
Want toen wij daar met 7 man stonden te wachten zijn betreffende transfer busjes meerdere keren tot onze ergenis waren langs gereden
Wellicht handig wanneer jullie dat dan ook vermelden op de betreffende vouchers
M vr Gr Jacques de Zeeuw

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 8 nov. 2022 om 06:37 heeft Sunny Cars het volgende geschreven:




Beste Jacques de Zeeuw,
Welkom thuis! Onlangs heb je gebruik gemaakt van een huurauto via Sunny Cars met reserveringsnummer 11129163. Wij hopen dat je met de all-in huurauto veel zorgeloze kilometers hebt gereden.

Als autohuurspecialist zijn wij altijd op zoek naar mogelijkheden om autohuur nóg beter en leuker te maken. Daarom zijn wij benieuwd naar jouw ervaring.

Help je ons verder? Het invullen van de vragenlijst duurt zo'n 5 minuten.




Ja, ik wil Sunny Cars beoordelen



Alvast bedankt! Hiermee kunnen wij de kwaliteit van onze zorgeloze autohuur behouden en verbeteren.

Met zonnige groet,
Sunny Cars




Om klantbeoordelingen te verzamelen werken wij samen met de onafhankelijke beoordelingswebsite eKomi. Alle beoordelingen die hier worden geplaatst zijn openbaar. Indien je geen uitnodigingen van eKomi wil ontvangen kun je je afmelden
  • Beoordeeld door Arjan Botter op 3-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Naar dat we 45 minuten op een auto hebben gewacht hadden we besloten te bellen. Het volgende nummer hebben we gebeld +31 23 569 96 96 krijg je te horen dat ze 365 dagen per jaar geopend zijn, maar nu gesloten.
Vervolgens het noodnummer gebeld.
Daar kreeg te horen dat ze de verhuurder niet konden bedijken, en dat ik zelf maar even moest bellen.
Top service ????
Bel Sunny Cars
023 5699 696