We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Sunny Cars? Laat ons je ervaringen met Sunny Cars weten!
Beoordeel Sunny Cars.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Sunny Cars? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Sunny Cars is ook te bereiken via email. Een medewerker van autoverhuurbedrijf Sunny Cars staat altijd klaar om je vraag te beantwoorden. Heb je een schade gereden, een suggestie die je kwijt wilt, of gewoon een opmerking, stuur dan je mail naar reservation@sunnycars.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Sunny CarsSunny Cars autoverhuur wil het je zo makkelijk mogelijk maken om iets te melden. Een schade, bijvoorbeeld. Op hun website vind je het contactformulier. Vul dit formulier op de juiste manier in, klik op ‘Verstuur’ en het team van Sunny Cars gaat er zo snel mogelijk mee aan de slag.
Ga naar het contactformulier op de website van Sunny CarsDe mensen van Sunny Cars staan altijd klaar om je zo snel mogelijk een duidelijk antwoord op je vraag te geven. Ook klachten kan je hier kwijt. Schrijf Sunny Cars hier aan. Het adres is:
Sunny Cars is ook te bereiken via online chat. Tijdens kantooruren staat er altijd iemand klaar die je te woord staat. Heb je hen iets te melden, doe het via online chat. Vergeet niet je naam en e-mailadres in te vullen.
Start een chat met Sunny CarsKrijg contact met de klantenservice van Sunny Cars door een chat te starten via Facebook Messenger. Op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 20:00 en op zaterdag en zondag van 09:00 - 17:30 uur je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Sunny Cars kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger is een app waarmee je chatberichten naar elkaar kunt sturen in Facebook. De app moet geïnstalleerd worden op je mobiele telefoon. Het is mogelijk berichten te kunnen lezen zonder dat je Facebook daadwerkelijk opent. De Messenger app zorgt ervoor dat bijvoorbeeld de klantenservice van een bedrijf sneller bereikt kan worden. Men ziet meteen wanneer er een chatbericht is ontvangen.
Klik hier voor contact met Sunny Cars via Facebook Messenger.Je kan op de website van Sunny Cars vragen en antwoorden per onderwerp bekijken:
Voor een online antwoord kan je op de website van Sunny Cars per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:
Voor een algemene vraag aan Sunny Cars, scroll je op hun website helemaal naar beneden. Daar kan je gebruik van een zoekfunctie in hun zoekbalk.
Liever een auto huren via Facebook? Ook dat kan. Sunny Cars ververst hun account regelmatig. Alles over modellen, huurprijzen en de voorwaarden vind je op de Facebookpagina van Sunny Cars. Deze is te vinden via onderstaande link.
Klik hier voor contact met Sunny Cars via Facebook.Altijd als eerste het laatste nieuws over autoverhuurbedrijf Sunny Cars ontvangen? Nooit meer net te laat zijn voor een goeie aanbieding? Abonneer je dan op hun Twitteraccount. Sunny Cars vind je op Twitter via @Sunnycars_NL.
Klik hier voor contact met Sunny Cars via Twitter.Auto huren bij autoverhuurbedrijf Sunny Cars? Zij hebben een Instagram account waar je alles wat zij te bieden hebben kan bekijken. Alles over de tarieven, de auto’s en filmpjes over hoe ze werken bij het bedrijf Sunny Cars, @sunny_cars_autoverhuur, vind je hier verzameld.
Klik hier voor contact met Sunny Cars via Instagram.Wil je de nieuwsbrief van Sunny Cars ontvangen? Schijf je dan in. Sunny Cars maakt een auto huren veilig. Beoordeel zelf hoe zij hun auto’s kraakhelder reinigen en nakijken na iedere verhuur. Aanmelden voor hun nieuwsbrief doe je hier bij onderstaande link.
Meld je aan voor de Sunny Cars nieuwsbrief.Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.
Uw mailadres werkt niet. Elke mail die ik stuur is onbestelbaar.
De auto’s waren op zich prima al was de Toyota bus een meter korter dan de beloofde bus of gelijkwaardig wat dus niet het geval was te meer omdat we met 7 man in de bus met koffers en golftassen moesten passen en meten om eea te kunnen bergen
de service bij het ophalen was heel slecht
Toen wij met 9 man op Malaga op zoek gingen naar de 2 verschillende verhuurbedrijven konden wij deze niet vinden Wij hebben toen Sunnycars gebeld en gevraagd hoe te handelen en werd ons verteld dat de adressen op de vouchers stonden en we daar naar toe moesten gaan, onze 2 chauffeurs besloten toen een taxi te vragen hen daar na toe te brengen maar de taxi chauffeur weigerde dat en vertelde dat ze beter konden gaan lopen en wees in de verte naar de bedrijven wat uiteindelijk toch een behoorlijke wandeling was te meer omdat het lopend niet goed weet hoe daar dan te komen
al met al heeft het meer dan een uur geduurd voor dat onze chauffeurs met betreffende auto’s ons kwamen ophalen
Wanneer uw medewerkster ons had verwezen naar de transfer parkeerplaats waar alle busjes van de verschillende verhuurbedrijven hun klanten gratis naar de garages konden brengen had dat ons het lange wachten gescheeld te meer omdat we min of meer in tijdnood kwamen om dat we een starttijd op een golfbaan hadden geboekt
Want toen wij daar met 7 man stonden te wachten zijn betreffende transfer busjes meerdere keren tot onze ergenis waren langs gereden
Wellicht handig wanneer jullie dat dan ook vermelden op de betreffende vouchers
M vr Gr Jacques de Zeeuw
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 8 nov. 2022 om 06:37 heeft Sunny Cars het volgende geschreven:
Beste Jacques de Zeeuw,
Welkom thuis! Onlangs heb je gebruik gemaakt van een huurauto via Sunny Cars met reserveringsnummer 11129163. Wij hopen dat je met de all-in huurauto veel zorgeloze kilometers hebt gereden.
Als autohuurspecialist zijn wij altijd op zoek naar mogelijkheden om autohuur nóg beter en leuker te maken. Daarom zijn wij benieuwd naar jouw ervaring.
Help je ons verder? Het invullen van de vragenlijst duurt zo'n 5 minuten.
Ja, ik wil Sunny Cars beoordelen
Alvast bedankt! Hiermee kunnen wij de kwaliteit van onze zorgeloze autohuur behouden en verbeteren.
Met zonnige groet,
Sunny Cars
Om klantbeoordelingen te verzamelen werken wij samen met de onafhankelijke beoordelingswebsite eKomi. Alle beoordelingen die hier worden geplaatst zijn openbaar. Indien je geen uitnodigingen van eKomi wil ontvangen kun je je afmelden
De auto’s waren op zich prima al was de Toyota bus een meter korter dan de beloofde bus of gelijkwaardig wat dus niet het geval was te meer omdat we met 7 man in de bus met koffers en golftassen moesten passen en meten om eea te kunnen bergen
de service bij het ophalen was heel slecht
Toen wij met 9 man op Malaga op zoek gingen naar de 2 verschillende verhuurbedrijven konden wij deze niet vinden Wij hebben toen Sunnycars gebeld en gevraagd hoe te handelen en werd ons verteld dat de adressen op de vouchers stonden en we daar naar toe moesten gaan, onze 2 chauffeurs besloten toen een taxi te vragen hen daar na toe te brengen maar de taxi chauffeur weigerde dat en vertelde dat ze beter konden gaan lopen en wees in de verte naar de bedrijven wat uiteindelijk toch een behoorlijke wandeling was te meer omdat het lopend niet goed weet hoe daar dan te komen
al met al heeft het meer dan een uur geduurd voor dat onze chauffeurs met betreffende auto’s ons kwamen ophalen
Wanneer uw medewerkster ons had verwezen naar de transfer parkeerplaats waar alle busjes van de verschillende verhuurbedrijven hun klanten gratis naar de garages konden brengen had dat ons het lange wachten gescheeld te meer omdat we min of meer in tijdnood kwamen om dat we een starttijd op een golfbaan hadden geboekt
Want toen wij daar met 7 man stonden te wachten zijn betreffende transfer busjes meerdere keren tot onze ergenis waren langs gereden
Wellicht handig wanneer jullie dat dan ook vermelden op de betreffende vouchers
M vr Gr Jacques de Zeeuw
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Op 8 nov. 2022 om 06:37 heeft Sunny Cars het volgende geschreven:
Beste Jacques de Zeeuw,
Welkom thuis! Onlangs heb je gebruik gemaakt van een huurauto via Sunny Cars met reserveringsnummer 11129163. Wij hopen dat je met de all-in huurauto veel zorgeloze kilometers hebt gereden.
Als autohuurspecialist zijn wij altijd op zoek naar mogelijkheden om autohuur nóg beter en leuker te maken. Daarom zijn wij benieuwd naar jouw ervaring.
Help je ons verder? Het invullen van de vragenlijst duurt zo'n 5 minuten.
Ja, ik wil Sunny Cars beoordelen
Alvast bedankt! Hiermee kunnen wij de kwaliteit van onze zorgeloze autohuur behouden en verbeteren.
Met zonnige groet,
Sunny Cars
Om klantbeoordelingen te verzamelen werken wij samen met de onafhankelijke beoordelingswebsite eKomi. Alle beoordelingen die hier worden geplaatst zijn openbaar. Indien je geen uitnodigingen van eKomi wil ontvangen kun je je afmelden
Naar dat we 45 minuten op een auto hebben gewacht hadden we besloten te bellen. Het volgende nummer hebben we gebeld +31 23 569 96 96 krijg je te horen dat ze 365 dagen per jaar geopend zijn, maar nu gesloten.
Vervolgens het noodnummer gebeld.
Daar kreeg te horen dat ze de verhuurder niet konden bedijken, en dat ik zelf maar even moest bellen.
Top service ????
Beoordeel Sunny Cars Klantenservice