Zeeman Klantenservice

Rapportcijfer Zeeman klantenservice: 9.5 » Lees beoordelingen (2)

Bellen met Zeeman

Waarom bellen met Zeeman Klantenservice?

  • Je hebt een klacht.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen.
  • Je wilt een product retourneren. Je hebt een vraag over een online bestelling op de website van Zeeman.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Zeeman: 0172 482 911

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Zeeman? Laat ons je ervaringen met Zeeman weten!
Beoordeel Zeeman.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Zeeman?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Zeeman? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Zeeman via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Zeeman? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Zeeman. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: service@zeeman.com. Binnen 1 week kun je een reactie verwachten.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Zeeman

Neem contact op met Zeeman via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Zeeman via een contactformulier. Het duurt maximaal 1 week voordat je een antwoord krijgt van Zeemnan.

Ga naar het contactformulier op de website van Zeeman Ga naar het contactformulier op de website van Zeeman

Neem contact op met Zeeman via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Zeeman? Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van Zeeman verwachten. Messenger wordt snel verbeterd. Zo is het inmiddels voor gebruikers mogelijk om foto’s te voorzien van krabbels en tekst. Dit is handig als je een bedrijf bijvoorbeeld een factuur of declaratie wilt sturen.

Klik hier voor contact met Zeeman via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Zeeman via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Zeeman.

Heb je een vraag aan Zeeman? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Bestellen
  • Betalen
  • Levering
  • Retourneren
  • Zeeman winkels
  • Algemeen
  • Account
  • Garantie


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Zeeman zijn:

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Hoe bereik ik de klantenservice?
  • Ik heb nog geen antwoord van de klantenservice
  • Ik zie het Trusted Shops keurmerk op de website staan, wat houdt dat in?
  • Wat zijn de betaalopties?
  • Hoe lang duurt het voordat ik een bestelbevestiging ontvang?
  • Kan ik naar een adres in het buitenland laten bezorgen?
  • Hoe bekijk ik mijn winkelmand?
  • Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
  • Kan ik ook achteraf betalen?
  • Waar kan ik mijn factuur vinden?
  • Hoe betaal ik een openstaande factuur?
  • Is er een Zeeman cadeaukaart?
  • Kan je een VVV bon inwisselen bij de Zeeman?
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Kan ik mijn bestelling traceren?
  • Kan ik mijn pakket ook bij een afhaalpunt laten bezorgen?
  • Kan ik naar een adres in het buitenland laten bezorgen?
  • Hoe kan ik artikelen retourneren?
  • Ontvang ik mijn verzendkosten terug als ik de hele bestelling retourneer?
  • Wat is het retouradres?
  • Kost retourneren geld?
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg na een retourzending?
  • Welke Zeeman is het dichtst bij mij in de buurt?
  • Wat zijn de openingstijden van de winkels?
  • Wat gebeurt er als ik iets ben verloren in een Zeeman winkel?
  • Hoe weet ik of een artikel op voorraad is in een winkel bij mij in de buurt?
  • Kan ik zelf een Zeeman winkel openen?
  • Wat zijn de openingstijden van de winkels?
  • Wat gebeurt er als ik iets ben verloren in een Zeeman winkel?
  • Hoe ontvang ik de nieuwsbrief van Zeeman?
  • Waar kan ik mij aanmelden als model voor Zeeman?
  • Waar kan ik solliciteren?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Hoe wijzig ik mijn e-mailvoorkeuren?
  • Hoe wijzig ik mijn gegevens?
  • Hoe verander ik mijn wachtwoord?
  • Waar bekijk ik mijn bestelgeschiedenis?
  • Tot wanneer kan ik de artikelen die ik besteld heb retourneren?
  • Wat als mijn bestelling niet geleverd is?
  • Hoe lang heb ik garantie op een elektronisch product?
  • Ik zie het Trusted Shops keurmerk op de website staan, wat houdt dat in?
  • Wat is de Trusted Shops kopersbescherming, die op de betaalpagina staat?


(TIP!) Voor een algemene vraag aan Zeeman, zie je op hun website bovenaan de pagina een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en
vervolgens op 'Enter' te klikken.

Ga naar de veelgestelde vragen van Zeeman Ga naar de veelgestelde vragen van Zeeman
Rapportcijfer Zeeman Klantenservice: 9.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Beoordeel Zeeman Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Zeeman Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Zeeman Klantenservice

  • Beoordeeld door Sacha op 13-11-2021
  • Rapportcijfer: 9

Iets te kleine kleding gekocht voor mijn dochter. Ik had de kleding eerst gewassen. Desondanks kon ik het ruilen, top!
  • Beoordeeld door JWM op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 10

fantastisch goed geholpen bij het zoeken naar breigaren dat in sommige winkels niet meer verkrijgbaar was. zelfs 2 toegestuurd gekregen. ben helemaal blij !!
Bel Zeeman
0172 482 911
(Gebruikelijke belkosten)