NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice

Rapportcijfer NLE Energie (Budget Alles-in-1) klantenservice: 2.1 » Lees beoordelingen (21)

Bellen met NLE Energie (Budget Alles-in-1)

Budget Energie heeft NLE Energie overgenomen. Zij handelen onder de naam: Budget Alles-in-1.

Waarom bellen met NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Voor vragen over de diensten van NLE.
  • Om klant te worden van NLE.
  • Een verhuizing doorgeven.
  • Voor vragen over je jaarnota.
  • Voor vragen over een betalingsachterstand of betalingsregeling.

Openingstijden telefonische klantenservice NLE Energie (Budget Alles-in-1)

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 19:30
  • Dinsdag 08:30 - 19:30
  • Woensdag 08:30 - 19:30
  • Donderdag 08:30 - 19:30
  • Vrijdag 08:30 - 19:30
  • Zaterdag 10:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer NLE Energie (Budget Alles-in-1): 088-7307307

  • Belkosten: Lokaal tarief
  • Ben je van plan om over te stappen van energieleverancier? Bel dan gratis naar: 0800-4664. Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met NLE Energie (Budget Alles-in-1)? Laat ons je ervaringen met NLE Energie (Budget Alles-in-1) weten!
Beoordeel NLE Energie (Budget Alles-in-1).

Controleer op storingen bij NLE Energie (Budget Alles-in-1).

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van NLE Energie (Budget Alles-in-1).

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Stroom.
Controleer of er een storing is bij NLE Energie (Budget Alles-in-1)

KvK gegevens NLE Energie (Budget Alles-in-1)

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 53485262
  • Vestigingsnummer (KvK): 000023362774
  • Statutaire naam: BudgetEnergie BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met NLE Energie (Budget Alles-in-1)?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NLE Energie (Budget Alles-in-1)? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met NLE Energie (Budget Alles-in-1).

NLE is ook te bereiken via online chat. Vanaf 08:30 tot 17:00 staat er altijd iemand klaar die je te woord staat. Heb je een vraag of opmerking, doe het via online chat. 

Start een chat met NLE Energie (Budget Alles-in-1)

Neem schriftelijk contact op met NLE Energie (Budget Alles-in-1).

Pak je pen en papier en stuur je brief naar het volgende adres:

  • Postbus 11950
  • 1001 GZ
  • Amsterdam

Veelgestelde vragen NLE Energie (Budget Alles-in-1).

Voor een online antwoord kan je op de website van NLE Energie per vraag klikken. Hieronder zie je de top 5 van veelgestelde vragen:

  •     Waar vind ik gegevens over mijn contract?
  •     Hoe kan ik mijn eindstanden doorgeven?
  •     Wanneer moet ik mijn meterstanden doorgeven?
  •     Hoe log ik in op Mijn NLE?
  •     Mijn termijnbedrag is na aanmelding anders dan verwacht. Wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van NLE Energie (Budget Alles-in-1)

NLE Commercial Alles-in-1

Postadres NLE Energie (Budget Alles-in-1) (adres)

Reguliersdwarsstraat 58A Postbus 11950 Amsterdam, Noord Holland 1017 BM Nederland
Rapportcijfer NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice: 2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 21 beoordelingen.

Beoordeel NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice

  • Beoordeeld door Heemskerk op 18-04-2023
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb een vraag ,
Elke mnd krijg ik een overzicht van mijn gebruikte energie en Gas ,met wat ik nu en in verhouding met vorig jaar heb gebruikt ,deze keer ontbrak wat ik vorig jaar aan gas heb gebruikt ,Ik wil het vragen via de telefoon maar is niet te bereiken .Triest ,.
  • Beoordeeld door P.Rooth op 9-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Erg slecht bereikbaar en kennelijk houd men niet van klachten .
NLE hield zich niet aan de wet en voerde prijsverhogingen in/door zonder zich aan de WET te houden 30 dagen minimaal dient tussen een tariefwijziging te gerespecteerd en daar hebben ze lak aan , tot dit in het nieuws kwam en niet uit eigen beweging de eerdere doorgevoerde wijzigingen die uiteraard verhogingen van het tarief betreft te cancelen .
  • Beoordeeld door Reina op 27-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Uitermate slecht bereikbaar. Hele lange wachttijden 25 minuten, en dan is er uiteindelijk contact, is er geen connectie. Al drie keer geprobeerd, nu door mijn belminuten heen voor deze maand, Eerder al per mail geprobeerd maar u wilt telefonisch contact. Ik wil een contract beëindigen vanwege overlijden van de afnemer en heb alles correct gedaan en toch wordt het niet geaccepteerd. In deze digitale wereld is dat geen service. Uitermate frustrerend.
Vr. Gr. Reina van Spijker
  • Beoordeeld door Marion op 26-10-2022
  • Rapportcijfer: 3

Telefonisch niet bereikbaar. Je kunt geen mail sturen. En mijn NLE ligt er al dagen uit... slechte klantenservice.
  • Beoordeeld door Pascal Hertogh op 19-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Begin met langzaam te irriteren dat jullie niet bereikbaar zijn!!!
Vorige week viel de verbinding weg maar werd ik niet terug gebeld. Opnieuw bellen: Wachttijd minimaal 25 minuten. Gisteren 30 minuten in de wacht en vandaag na 40 minuten maar weer weggedrukt. Er moet tenslotte ook gewerkt worden. Kan ook geen mail sturen. Werkelijk waardeloos!
Jullie hebben geluk dat het energie crisis is en overstappen geen zin heeft maar anders had ik dat nu gelijk gedaan.

Mvg. Pascal Hertogh
  • Beoordeeld door Frietman E E E op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Terwijl uw medewerker, na een wachttijd van 25 minuten, aan het uitleggen was hoe nu precies de verrekening gaat plaatsvinden van electra en gas werd de verbinding bruusk verbroken. Volgende wachttijd 30 minuten.
Voor loyale hoogbejaarde klanten zoals wij is dit geen manier van behandelen en hebben wij nog steeds geen antwoord gekregen op onze vraag.
  • Beoordeeld door Anton op 29-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Samenwerking met Budget Energie is een slechte stap. Voor mij tijd om op te stappen.
  • Beoordeeld door Henny op 25-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gestopt met NLE januari 2021 met een teruggaaf van 125 euro. Vandaag, mijn 1 1/2 jaar later een aankondiging dagvaarding !!!
Geprobeerd (natuurlijk) vergeefs te bellen en te mailen, e-mailadres ook niet te vinden. Wat een slechte service.
  • Beoordeeld door Elly Brasser op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Dit bedrijf is inderdaad telefonisch zo goed als onbereikbaar en als je eindelijk contact krijgt is er van service absoluut geen sprake. De helpdesk medewerkster die ik aan uiteindelijk aan de lijn kreeg, heeft geen verstand van zaken, weet alleen hoe haar eigen iPhone werkt maar bij een iPad wordt het al moeilijk. Het inloggen op “mijn nle” gaat dus al weken niet, zoals veel klanten reeds hebben aangegeven. De storing 503, “Service Unavailable” lijkt mij toch echt een klusje voor jullie systeembeheerder als jullie die al hebben en niet iets dat je op een klant kan afschuiven. . Kortom een waardeloze service en alhoewel ik al jaren klant ben moet ik toch maar overstappen op een andere energieleverancier.
  • Beoordeeld door Danny verschueren op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 2

Verschillende keren gebeld kan niet inloggen op mijn nle er zou geen storing zijn gaven ze aan. Geprobeert nu wachtwoord krijg elke keer 503 te zien op de link die ik aan klik. App slimme meterportal kan ik ook niet inloggen echt waardeloos! Bij de vraag of ze een NLE app hebben zoals andere leveranciers zei de ene wel en de anderen niet, ze weten het niet, toch niet meer van deze tijd om gedn eigen app te hebben en maar aan blijven geven dat hun ict ers in oekraine zitten allemaal heel vaag
  • Beoordeeld door M.Wielenga op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer te bellen krijg geen contact ik kan al 2wk.niet inloggen om iets te veranders
  • Beoordeeld door Hans maas op 19-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Drama
Al 40x gebeld. Niemand heeft er verstand van een moeilijke vraag.
Je kan niet mailen, de chatbuddy heeft geen verstand. Alleen maar ongeschoold volk waar je mee te maken krijgt, die alleen standaard antwoorden kunnen geven.Zo vlug mogelijk overstappen
  • Beoordeeld door RRoo op 6-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag is het een jaar geleden dat ik een e-mail heb gezonden. Tot op heden geen enkele reactie! Vijf dagen halen ze niet, maar de 365 dagen ook niet. Wat wel zeker is; mijn contract ga ik NIET verlengen.
  • Beoordeeld door J.M.A. de Wilt op 4-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ga 1 april 2022 verhuizen en wil mijn contract opzeggen. Dat lukt steeds niet. Ik ga op een camping wonen en heb geen NLE contract meer nodig.
  • Beoordeeld door P.vloeimans op 15-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

NLE is totaal van de aardbodem verdwenen als je contact met hun wil hebben. Telefonisch is onmogelijk. Nadat je ongeveer een half uur in de wacht hebt gestaan dan word je verbroken. Chatten is een lachertje want men heeft nooit een medewerker beschikbaar. Op E-mails, waarover men zegt dat zij binnen 5 dagen worden beantwoord, wordt nimmer gereageerd. Die beleefdheid heeft men ook niet. Ik heb er begrip voor dat het in deze tijd druk is maar ik vind het werkelijk onbestaanbaar dat men op geen enkele manier te bereiken is en dat op schriftelijke berichten totaal niet wordt gereageerd
  • Beoordeeld door U.knaup op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos ! Heel wat fouten bij de eindafrekening!
Pas op een aangetekende brief werd gereageerd.
Nieuwe eindafrekening: binnen 14 dagen zou het nog open staande bedrag over gemaakt worden . Niet gebeurd !!!!
IK KAN ALLEE WARSCHUWEN VOOR DIT BEDRIJF !!
  • Beoordeeld door F. Blanken op 4-02-2022
  • Rapportcijfer: 3

Waardeloos! Totaal niet bereikbaar zowel met chat als telefoon als e-mail! Zeer klant onvriendelijk!
  • Beoordeeld door Zeo Smeijsters op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Je kan nergens een email adres vinden. En alle mails die zij wel sturen komen van een niet werkend (noreply) adres af.
  • Beoordeeld door RGJ Coenen op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik had een simpele vraag nav jullie mail. Maar om een antwoord te krijgen is moeilijk. Jullie bereiken is in 1 woord pet. Ik heb een beperking en dit alles kost mij zeer veel energie! Bellen geeft een wachttijd van 30 min, Voor mij niet te doen. Het chatten geeft ook geen oplossing! Ik wordt er moe van!!
  • Beoordeeld door Frank.van.Tongeren op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 8

Goede energie maatschappij top.
  • Beoordeeld door Hr/Mevr. Van der Sande op 23-10-2021
  • Rapportcijfer: 8

Wij willen graag laten weten dat wij NLE Energie zeer waarderen !
De manier waarop wij op de hoogte worden gehouden vinden wij echt geweldig !
Onze dank daarvoor !
Bel NLE Energie (Budget Alles-in-1)
088-7307307