Budget Energie heeft NLE Energie overgenomen. Zij handelen onder de naam: Budget Alles-in-1.
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Ben je van plan om over te stappen van energieleverancier? Bel dan gratis naar: 0800-4664. Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Heb jij onlangs contact gehad met NLE Energie (Budget Alles-in-1)? Laat ons je ervaringen met NLE Energie (Budget Alles-in-1) weten!
Beoordeel NLE Energie (Budget Alles-in-1).
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van NLE Energie (Budget Alles-in-1).
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NLE Energie (Budget Alles-in-1)? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
NLE is ook te bereiken via online chat. Vanaf 08:30 tot 17:00 staat er altijd iemand klaar die je te woord staat. Heb je een vraag of opmerking, doe het via online chat.
Start een chat met NLE Energie (Budget Alles-in-1)Pak je pen en papier en stuur je brief naar het volgende adres:
Voor een online antwoord kan je op de website van NLE Energie per vraag klikken. Hieronder zie je de top 5 van veelgestelde vragen:
Rapportcijfer is gebaseerd op 21 beoordelingen.
Ik heb een vraag ,
Elke mnd krijg ik een overzicht van mijn gebruikte energie en Gas ,met wat ik nu en in verhouding met vorig jaar heb gebruikt ,deze keer ontbrak wat ik vorig jaar aan gas heb gebruikt ,Ik wil het vragen via de telefoon maar is niet te bereiken .Triest ,.
Erg slecht bereikbaar en kennelijk houd men niet van klachten .
NLE hield zich niet aan de wet en voerde prijsverhogingen in/door zonder zich aan de WET te houden 30 dagen minimaal dient tussen een tariefwijziging te gerespecteerd en daar hebben ze lak aan , tot dit in het nieuws kwam en niet uit eigen beweging de eerdere doorgevoerde wijzigingen die uiteraard verhogingen van het tarief betreft te cancelen .
Uitermate slecht bereikbaar. Hele lange wachttijden 25 minuten, en dan is er uiteindelijk contact, is er geen connectie. Al drie keer geprobeerd, nu door mijn belminuten heen voor deze maand, Eerder al per mail geprobeerd maar u wilt telefonisch contact. Ik wil een contract beëindigen vanwege overlijden van de afnemer en heb alles correct gedaan en toch wordt het niet geaccepteerd. In deze digitale wereld is dat geen service. Uitermate frustrerend.
Vr. Gr. Reina van Spijker
Telefonisch niet bereikbaar. Je kunt geen mail sturen. En mijn NLE ligt er al dagen uit... slechte klantenservice.
Begin met langzaam te irriteren dat jullie niet bereikbaar zijn!!!
Vorige week viel de verbinding weg maar werd ik niet terug gebeld. Opnieuw bellen: Wachttijd minimaal 25 minuten. Gisteren 30 minuten in de wacht en vandaag na 40 minuten maar weer weggedrukt. Er moet tenslotte ook gewerkt worden. Kan ook geen mail sturen. Werkelijk waardeloos!
Jullie hebben geluk dat het energie crisis is en overstappen geen zin heeft maar anders had ik dat nu gelijk gedaan.
Mvg. Pascal Hertogh
Terwijl uw medewerker, na een wachttijd van 25 minuten, aan het uitleggen was hoe nu precies de verrekening gaat plaatsvinden van electra en gas werd de verbinding bruusk verbroken. Volgende wachttijd 30 minuten.
Voor loyale hoogbejaarde klanten zoals wij is dit geen manier van behandelen en hebben wij nog steeds geen antwoord gekregen op onze vraag.
Samenwerking met Budget Energie is een slechte stap. Voor mij tijd om op te stappen.
Gestopt met NLE januari 2021 met een teruggaaf van 125 euro. Vandaag, mijn 1 1/2 jaar later een aankondiging dagvaarding !!!
Geprobeerd (natuurlijk) vergeefs te bellen en te mailen, e-mailadres ook niet te vinden. Wat een slechte service.
Dit bedrijf is inderdaad telefonisch zo goed als onbereikbaar en als je eindelijk contact krijgt is er van service absoluut geen sprake. De helpdesk medewerkster die ik aan uiteindelijk aan de lijn kreeg, heeft geen verstand van zaken, weet alleen hoe haar eigen iPhone werkt maar bij een iPad wordt het al moeilijk. Het inloggen op “mijn nle” gaat dus al weken niet, zoals veel klanten reeds hebben aangegeven. De storing 503, “Service Unavailable” lijkt mij toch echt een klusje voor jullie systeembeheerder als jullie die al hebben en niet iets dat je op een klant kan afschuiven. . Kortom een waardeloze service en alhoewel ik al jaren klant ben moet ik toch maar overstappen op een andere energieleverancier.
Verschillende keren gebeld kan niet inloggen op mijn nle er zou geen storing zijn gaven ze aan. Geprobeert nu wachtwoord krijg elke keer 503 te zien op de link die ik aan klik. App slimme meterportal kan ik ook niet inloggen echt waardeloos! Bij de vraag of ze een NLE app hebben zoals andere leveranciers zei de ene wel en de anderen niet, ze weten het niet, toch niet meer van deze tijd om gedn eigen app te hebben en maar aan blijven geven dat hun ict ers in oekraine zitten allemaal heel vaag
Ik probeer te bellen krijg geen contact ik kan al 2wk.niet inloggen om iets te veranders
Drama
Al 40x gebeld. Niemand heeft er verstand van een moeilijke vraag.
Je kan niet mailen, de chatbuddy heeft geen verstand. Alleen maar ongeschoold volk waar je mee te maken krijgt, die alleen standaard antwoorden kunnen geven.Zo vlug mogelijk overstappen
Vandaag is het een jaar geleden dat ik een e-mail heb gezonden. Tot op heden geen enkele reactie! Vijf dagen halen ze niet, maar de 365 dagen ook niet. Wat wel zeker is; mijn contract ga ik NIET verlengen.
Ik ga 1 april 2022 verhuizen en wil mijn contract opzeggen. Dat lukt steeds niet. Ik ga op een camping wonen en heb geen NLE contract meer nodig.
NLE is totaal van de aardbodem verdwenen als je contact met hun wil hebben. Telefonisch is onmogelijk. Nadat je ongeveer een half uur in de wacht hebt gestaan dan word je verbroken. Chatten is een lachertje want men heeft nooit een medewerker beschikbaar. Op E-mails, waarover men zegt dat zij binnen 5 dagen worden beantwoord, wordt nimmer gereageerd. Die beleefdheid heeft men ook niet. Ik heb er begrip voor dat het in deze tijd druk is maar ik vind het werkelijk onbestaanbaar dat men op geen enkele manier te bereiken is en dat op schriftelijke berichten totaal niet wordt gereageerd
Waardeloos ! Heel wat fouten bij de eindafrekening!
Pas op een aangetekende brief werd gereageerd.
Nieuwe eindafrekening: binnen 14 dagen zou het nog open staande bedrag over gemaakt worden . Niet gebeurd !!!!
IK KAN ALLEE WARSCHUWEN VOOR DIT BEDRIJF !!
Waardeloos! Totaal niet bereikbaar zowel met chat als telefoon als e-mail! Zeer klant onvriendelijk!
Je kan nergens een email adres vinden. En alle mails die zij wel sturen komen van een niet werkend (noreply) adres af.
Ik had een simpele vraag nav jullie mail. Maar om een antwoord te krijgen is moeilijk. Jullie bereiken is in 1 woord pet. Ik heb een beperking en dit alles kost mij zeer veel energie! Bellen geeft een wachttijd van 30 min, Voor mij niet te doen. Het chatten geeft ook geen oplossing! Ik wordt er moe van!!
Goede energie maatschappij top.
Wij willen graag laten weten dat wij NLE Energie zeer waarderen !
De manier waarop wij op de hoogte worden gehouden vinden wij echt geweldig !
Onze dank daarvoor !
Beoordeel NLE Energie (Budget Alles-in-1) Klantenservice