Gemeente Maastricht Klantenservice

Rapportcijfer Gemeente Maastricht klantenservice: 2.5 » Lees beoordelingen (2)

Bellen met Gemeente Maastricht

Waarom bellen met Gemeente Maastricht Klantenservice?

  • Je wilt een afspraak maken met de gemeente Maastricht .
  • Je hebt een aanslag ontvangen van de gemeente Maastricht en hebt hier een vraag over.
  • Je wilt grofvuil laten afhalen.
  • Je wilt werken bij de gemeente Maastricht .
  • Om een klacht in te dienen bij de gemeente Maastricht .

Openingstijden telefonische klantenservice Gemeente Maastricht

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 16:30
  • Dinsdag 08:30 - 16:30
  • Woensdag 08:30 - 16:30
  • Donderdag 13:30 - 19:00
  • Vrijdag 08:30 - 12:30
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Gemeente Maastricht : 14 043

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Bellen vanuit het buitenland: +31 43 350 40 40.

Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Maastricht ? Laat ons je ervaringen met Gemeente Maastricht weten!
Beoordeel Gemeente Maastricht .

KvK gegevens Gemeente Maastricht

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 51488744
  • Vestigingsnummer (KvK): 000021512817
  • Statutaire naam: Gemeente Maastricht 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Gemeente Maastricht ?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Maastricht ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Gemeente Maastricht via e-mail.

Wilt u een afspraak maken, wijzigen of afzeggen? Stuur een e-mailbericht naar post@maastricht.nl. De klantenservice van gemeente Maastricht streeft ernaar zo snel mogelijk te reageren.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Gemeente Maastricht

Neem contact op met Gemeente Maastricht via een contactformulier.

Gemeente Maastricht heeft een contactformulier op hun website geplaatst. Heb je een vraag, melding of suggestie? Vul dit formulier in en klik op ‘Verzenden’ en een medewerker van gemeente Maastricht gaat ermee aan de slag. Het contactformulier kan 24 uur per dag ingevuld worden. Reacties die politiek van aard zijn of gekleurde berichtgeving worden niet beantwoord door gemeente Maastricht. Deze kunt u rechtstreeks richten aan de gemeenteraad, wethouder of desbetreffende politieke partij.

Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente Maastricht

Neem schriftelijk contact op met Gemeente Maastricht .

Klim je liever in de pen? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van gemeente Maastricht. Stuur je brief of poststuk naar onderstaand adres:

  • Gemeente Maastricht
  • Postbus 1992
  • 6201 BZ Maastricht

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Gemeente Maastricht .

Wil je graag op de hoogte blijven van nieuws uit en van de gemeente Maastricht? Meld je dan aan voor de digitale nieuwsbrief.
Scroll naar beneden en vul je email-adres in en klik op de rode button 'Aanmelden'. Je krijgt de nieuwsbrief wekelijks in je mailbox.

Meld je aan voor de Gemeente Maastricht nieuwsbrief.

Dien een klacht in bij Gemeente Maastricht .

Online

Bent je ontevreden over het optreden van een medewerker van de gemeente of bestuurder? Dan kan je een klacht indienen bij de gemeente Maastricht. Voor een klacht over je buurt of wijk, kan je terecht bij het Centraal Meldpunt.

Schriftelijk

Stuurt je de klacht liever per post? Stuur het op naar:

  • Gemeente Maastricht
  • Postbus 1992
  • 6201 BZ Maastricht.

Gemeente Maastricht zal een ontvangstbevestiging sturen en de klacht in behandeling nemen.

Klacht indienen bij Gemeente Maastricht .

Neem contact op met Gemeente Maastricht via Facebook.

Informatie, nieuws, leuke weetjes en crisisinformatie. Vragen en/of opmerkingen? Lees over de laatste nieuwtjes van gemeente Maastricht op Facebook. Bijvoorbeeld over veranderende ophaaltijden van straatafval, tijden van inloopavonden op het gemeentehuis en dergelijke. Volg gemeente Maastricht, @uitMaastricht, op Facebook. Meld je aan of maak een account aan.

Klik hier voor contact met Gemeente Maastricht via Facebook.

Neem contact op met Gemeente Maastricht via Twitter.

Informatie, nieuws, leuke weetjes en crisisinformatie. Vragen en/of opmerkingen? Lees over de laatste nieuwtjes van gemeente Maastricht op Twitter. Bijvoorbeeld over veranderende ophaaltijden van straatafval, tijden van inloopavonden op het gemeentehuis en nog veel meer. Lees en deel alle tweets van gemeente Maastricht, @uitMaastricht.

Klik hier voor contact met Gemeente Maastricht via Twitter.

Youtube kanaal van Gemeente Maastricht .

Informatiefilmpjes, bijvoorbeeld over hoe uw gemeente omgaat met de coronacrisis, belangrijke updates over de gemeente of toespraken van de burgemeester kunt u vinden op het YouTubekanaal van gemeente Maastricht. Abonneren kunt u hier doen.

Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Maastricht .

Neem contact op met Gemeente Maastricht via Instagram.

Bent u benieuwd naar hoe de gemeente eruit ziet tijdens nationale feestdagen? Of wilt u foto’s zien van mooie plekjes in de gemeente? Dan kunt u de gemeente Maastricht ook volgen op social media. Deze pagina heet @gemeente.maastricht op Instagram.

Klik hier voor contact met Gemeente Maastricht via Instagram.

Neem contact op met Gemeente Maastricht via LinkedIn.

Gemeente Maastricht is actief op LinkedIn. Dit is een gratis online sociaal netwerk gericht op professionals. In Nederland zijn er meer dan 4 miljoen Nederlanders, deze cijfers zijn van medio 2013, geregistreerd. LinkedIn is een enorm zakelijk netwerk van professionals die elkaar kunnen helpen om hun organisatie- en loopbaandoelen te realiseren. Zoek je een baan bij gemeente Maastricht? Meld je hier aan bij Jobs.

Klik hier voor contact met Gemeente Maastricht via LinkedIn.

Klimaathuis Limburg aan de Groene Loper opent 27 oktober de deuren

Gemeente Maastricht (adres)

Mosae Forum 10 Maastricht 6211 DW Nederland
Rapportcijfer Gemeente Maastricht Klantenservice: 2.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Beoordeel Gemeente Maastricht Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Gemeente Maastricht Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Gemeente Maastricht Klantenservice

  • Beoordeeld door Chris op 20-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kom nog niet een op het beginportaal voor een klacht in te dienen
  • Beoordeeld door Marc Goderie op 12-07-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ls,
Tot op heden nog niets mogen vernemen van de gemeente Maastricht. (triest)
U hoort binnen 7 dagen van ons......

Van: melddesk@noreplygemeentemaastricht.nl
Verzonden: vrijdag 18 juni 2021 13:33
Aan: Goderie, Marc (Den Bosch) NLD
Onderwerp: Uw melding over Struiken en hagen is geregistreerd

Beste melder,

Bedankt voor uw melding betreffende Struiken en hagen op/aan Ankerkade.
Wij hebben uw melding in behandeling genomen.
U hoort binnen 7 dagen van ons.
Het registratienummer van uw melding is 233435.

Met vriendelijke groet,

Gemeente Maastricht
http://www.gemeentemaastricht.nl/contact
Bel Gemeente Maastricht
14 043