We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Europarcs? Laat ons je ervaringen met Europarcs weten!
Beoordeel Europarcs.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Europarcs? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Europarcs? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Europarcs. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: kcc@europarcs.nl. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van Europarcs.
Klik hier om een e-mail te sturen naar EuroparcsHeb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Europarcs via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Europarcs.
Ga naar het contactformulier op de website van EuroparcsGebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van Europarcs. Openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 08:30 - 20:00 uur, op zaterdag en zondag van 08:30 - 17:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van Europarcs je openbare gegevens.
Klik hier voor contact met Europarcs via Facebook Messenger.Europarcs heeft de meest gestelde vragen en antwoorden voor je op een rij gezet. Deze gaan over de volgende onderwerpen:
Corona
Ga naar de veelgestelde vragen van EuroparcsRapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.
Verschrikkelijk. Bij aankomst was het huisje zichtbaar niet schoon. Na een doekje over het meubilair gehaald te hebben was het schoonmaak sopje zwart. In bed vonden wij nog vieze sokken van de voorgangers. De glazen in de kast hadden nog de monden van de vorige mensen erop staan. Na een klacht ingediend te hebben kwam er een schoonmaak meneer die lichtelijk geïrriteerd vroeg wat hij dan schoon moest maken.. met 2 tellen stond hij weer buiten. Na de tweede klacht kon ons een borrelplankje aangeboden worden. Dit was ook niet wat wij ons er van voorgesteld hadden om de 80 euro schoonmaak kosten die wij betaald hebben te compenseren. Ook hebben wij het zwembad bezocht met een baby. Je verwacht een lekker warm pierenbadje, maar niks was minder waar. Na een kwartier zijn wij uit het water gegaan met een blauwe baby van de kou. Denk je heerlijk warm af te douchen dan kom je ook bedrogen uit, want de douches waren koud. Uiteindelijk zijn wij vervroegd naar huis vertrokken. Ik zou het niemand aanraden.
Goede Dag,
Mijn vrouw en ik zijn afgelopen weekend van vrijdag tot en met zondag naar europarks poort van maastricht geweest.
Hierbij zijn van vrijdag op zaterdag onze elek fietsen en ook van div andere campers de fietsen gestolen.
Toen wij om 9.30 uur bij de receptie kwamen om dit te melden was deze nog gesloten.
Daarna hebben we het noodnr gebeld maar deze was niet bereikbaar.
We zijn s'middags terug gegaan maar op de receptie lieten ze ons weten dat de beveiligingscamera's niet werkte en de poort gewoon open was altijd.
Er was ook geen wifi en geen water bij de plaatsen.
Op de vraag of ze de avond erop wel in ieder geval de poort zouden sluiten omdat wij een feestje hadden in valkenburg zouden ze dit doen.
Bij terugkomst om 23.30 uur stond de poort gewoon weer open en bij de camper aangekomen hadden ze het schuifraam geforceerd en de schermpjes
die bij de fietsen horen gestolen vanuit de camper.
We zijn zwaar teleur gesteld van wat hier is gebeurd en zouden graag een reactie willen.
Voor deze gebeurtennissen zetten wij altijd de camper op een camping maar wat hier heeft plaats gevonden hebben wij nog nooit meegemaakt
Beoordeel Europarcs Klantenservice