Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Sjaak op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Iets besteld en bezorging via DHL. Bezorger loopt naar de achterpoort (is dichterbij de weg) van de tuin maar die zit dicht. Er wordt niet aangebeld bij onze voordeur om pakje af te geven. Voordat ik kan reageren rijdt de bezorger weer snel weg en kan ik het pakje een dag later ophalen. Gezocht waar ik dit kan melden bij DHL maar de afdeling klachten is totaal onbereikbaar gemaakt, zodat DHL eigenlijk geen klachten kan ontvangen.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door robert op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

ik was altijd tevreden over kpn maar nu niet meer.. ze begrijpen maar niet dat ik nog zonder instalatie pakket zit en dat al ruim 2 weken
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Math Seems op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Waardeloos willen klachten niet behanden
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Erna op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Ben al uren bezig om Tui te bereiken omdat het e-ticket niet klopt, maar telefonisch wordt de verbinding verbroken, op Twitter geen antwoord, heel jammer.
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: H&M Klantenservice

  • Beoordeeld door Yvonne van den Broek op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor H&M Klantenservice is: 1.3)

Pakket is zoek.
Budbee is koerier.
15 juli was pakket bij Budbee.
Klantenservice H&M niet te bereiken. 54 wachtende voor u. Ga nooit meer iets bij H&M bestellen.
Met NIET de vriendelijke groeten. Yvonne van den Broek.
Lees alle beoordeling van H&M Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Wesdijk op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Ik wil een klacht over mijn vlucht indienen. Klachtenformulier niet te vinden op website, bellen met het contactnummer is geen keus te maken over het indienen van een klacht.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door A van der Bijl op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Krijg totaal geen contact met ziggo , wat een waardelose onderneming
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door Ria Nolte op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.8)

Bijna een uur gebeld met +31887115551. Helaas geen medewerker aan de lijn gekregen
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door H zuidema op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Ik snap dat het vervelend is als iemand niet thuis is. Maar je legt een pakket niet open en bloot voor de voordeur. Ik vindt dit niet kunnen hoop dat dit niet weer gebeurt.
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door GT Zijsveld op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Ik wil een medewerker spreken over de slechte bezorging, maar de enige manier is een nummer bellen , die mij 90 cent per minuut kost, ik heb geprobeerd , dat de Stentor mij belt, lukt ook niet, vandaar de 1
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: Gemeente Landgraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door bert jongen op 25-07-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Landgraaf Klantenservice is: 3)

afspraak met burgemeester stond helemaal niet in zijn agenda toen ik daar was .En in mei telefonisch contact gehad ik kreeg geen bevestiging volgens de secratresse
Lees alle beoordeling van Gemeente Landgraaf Klantenservice (1)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door C r kerkhoven op 24-07-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Nergens in de buurt een kantoor heb nu 2maal via internet om een nieuwe e reader gevraagd en u weet het al dat is veel teveel moeite om die meneer te helpen
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Naoual op 24-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Sluit zelf automatisch af, je wordt met niemand door verbonden.
Thuisbezorgd verwijst je naar hun website toe.
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Meems Broekema op 24-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Vrijdag Gebeld met 088 nummer, na ongeveer een half uur in de wacht, doorverbonden met de nabestaandendesk, deze konden mij door drukte niet te woord staan, ik zou teruggebeld worden, jammer genoeg, is dit niet gelukt tot op heden.
Wel belkosten op mn rekening, ik vind dit een kwalijke zaak.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Etos Klantenservice

  • Beoordeeld door Saskia op 23-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Etos Klantenservice is: 1.8)

Luierabonnement zonder levering en geen gehoor klantenservice

We hebben een luier abonnement. Handig leek me en nog voordeliger ook.
Maar niets is minder waar!
Al diverse keren is de box niet verzonden. De klantenservice op diverse manieren geprobeerd te contacten. Via app, geen gehoor. Via telefoon, te woord gestaan en vervolgens een mail gekregen dat het naar een andere afdeling is doorgezet, we gaan het uitzoeken. En nooit meer iets horen! En het einde van de luier voorraad komt natuurlijk steeds meer in zicht aangezien een abonnement is gebaseerd op je verbruik. En dan kan je alsnog naar de winkel om luiers te kopen.
Pakket na meer dan een week wachten en berichten naar Etos sturen (en nooit enige reactie) alsnog ontvangen. Abonnement wordt opgezegd in ieder geval dit is niet te doen als je geen zekerheid van levering hebt.
Lees alle beoordeling van Etos Klantenservice (21)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door van Kooten op 23-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Wat een waardeloze bezorging van de Gelderlander weer al een paar dagen gewoon geen krant meer jullie kunnen beter stoppen.
Het gaat nog geen maand achter elkaar goed . En al die die verhalen en al die verontschuldigingen koop ik ook niets voor.
ik wil gewoon een krant in de bus en niet anders Daar betaal ik voor . Opzeggen dus de enige remedie voor dit in gebreke blijven.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Wil op 23-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Binnen 1 week 3x geen krant en 1x verkeerde krant ontvangen. Geen mogelijkheid om iemand persoonlijk te spreken om klacht door te geven
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door Hein op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Via chat. Verkeerde informatie gegeven. Blijft beweren dat er een trein rijdt terwijl dat niet zo is. Chat is niet op te slaan. Er wordt geen naam gegeven van degene met wie ik chat. Er wordt zelfs niet eens meer gereageerd op mijn vragen. Compleet waardeloos!!!!
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Borst op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Ik ga vanaf nu iedereen adviseren bij jullie weg te gaan
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Gemeente Tilburg Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans Doomen op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Tilburg Klantenservice is: 4.5)

Vanmorgen frituurolie afgegeven bij de mobiele milieucontainer in de Generaal Smutslaan.
De kan was gaan lekken waardoor er ook olie in de tas was gelopen.
De medewerkers waren behulpzaam bij het schoonmaken van de tas én mijn handen.
Mooie en vriendelijke service!!
Lees alle beoordeling van Gemeente Tilburg Klantenservice (4)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door A van Brenk sciarone op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Paar x gebeld geen krant ontvangen sinds mijn abonnement 13-7-2022.tot nu toe nog geen enkele krant ontvangen.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Faasen op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

je wordt gedwongen om telefonisch contact op te nemen jw kunt niet eens via een mail, belachelijk
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Fred Duindam op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Wilde via 020 22 888 77 het overlijden van mijn vriendin doorgeven en vragen hoe te handelen om toegang tot de rekeningen te krijgen. Heb na een half uur wachten maar opgehangen. Echt respectloos
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Katrien Bonne op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Vliegtickets.nl is gewoon NIET te bereiken. Als je - zoals ik - tickets reserveert waarvan je meteen nadien de melding krijgt dat de vluchten niet kunnen bevestigd worden, zou je toch verwachten dat ze dat geld dan niet van je creditcard halen. Toch doen ze dat, voor niet bevestigde vluchten.
Wanneer zie ik dat geld terug?? Je kunt hen niet bellen, niet mailen. En ik kan geen andere vluchten boeken, want dan gaat mijn creditcard over zijn limiet.
Vliegtickets.nl lokt je met zogezegd goedkopere tarieven, die ze niet eens kunnen bevestigen wanneer je ze boekt. En dan maar wachten of, en wanneer je je geld terugziet... Te mijden! Dat zoiets nog zomaar kan....
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Gonnie Jordense op 22-07-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Ik heb van de week gebeld omdat ik niet meer op de digitale krant kan komen terwijl ik abonnee ben. Degene aan de chat kon mij niet helpen, ik zou teruggebeld worden. Is niet gebeurd.
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Jorg op 21-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

In een woord waardeloos weken storing monteur eindelijk op gelost blij mee hij zij je moet eigenlijk 2x super wifi hebben bel kpn wat ze kunnen doen heb ik gedaan tot 2x toe ik zij is het mogelijk als ik de abonnement verleng 2x super wifi kan krijgen nee de aktie is alleen voor nieuwe klanten die krijgen er 2 prima mijn abonnement is afgelopen dus stop ik met 2x tv 1x internet en aan gezien ik ook nog een aantal mobiele abonnement heb en die ook afgelopen zijn en geen voor deel korting krijgt als je niet diversen abonnement hebt stopen we met alles van kpn het is maar paar honderd permaand dus zal kpn niet mee zitten maar aan gezien steeds meer mensen stoppen gaat al duurt het even toch op breken kpn het was een genoegen juli te hebben gekend vriendelijke groetjes
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Fit For Free Klantenservice

  • Beoordeeld door Younes op 21-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fit For Free Klantenservice is: 1.2)

Krijg jullie telefonisch dagen niet te pakken en dat terwijl mijn jaar contract maanden geleden was verlopen en toch elke maand abbonemtkosten van mijn rekening word gehaald .
Baal echt van je slechte service en onbereikbaarheid.
Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)

Beoordeling voor: VriendenLoterij Klantenservice

  • Beoordeeld door kleine op 21-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VriendenLoterij Klantenservice is: 1.4)

Niet geholpen. Ben, volgens mij, op dood spoor gezet. Na 18 min.heb ik de verbinding verbroken.
Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Willy op 21-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Slecht, niet bereikbaar, tijden wachten voor een chatmedewerker en er dan alsnog uit gegooid worden. Geen enkele reactie op mijn vragen, waarvoor ik al vanaf begin maart bij de Rabo antwoord/actie probeer te krijgen. Is een ernstige zaak, de adresvermelding op de hypotheekgegevens computer staat op het adres van onze buurman, compleet ander huisnummer???????
Hoe lang gaat dit nog duren.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Andy van der Vlist op 21-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

niet normaal dat er geen telefoonnummer te bereiken is of een mens via de chat. nooit meer via een tussenpersoon. ik ga wel direct naar de luchtvaartmaatschappij toe.
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)