Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Iets besteld en bezorging via DHL. Bezorger loopt naar de achterpoort (is dichterbij de weg) van de tuin maar die zit dicht. Er wordt niet aangebeld bij onze voordeur om pakje af te geven. Voordat ik kan reageren rijdt de bezorger weer snel weg en kan ik het pakje een dag later ophalen. Gezocht waar ik dit kan melden bij DHL maar de afdeling klachten is totaal onbereikbaar gemaakt, zodat DHL eigenlijk geen klachten kan ontvangen.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
ik was altijd tevreden over kpn maar nu niet meer.. ze begrijpen maar niet dat ik nog zonder instalatie pakket zit en dat al ruim 2 wekenLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Waardeloos willen klachten niet behandenLees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)
Ben al uren bezig om Tui te bereiken omdat het e-ticket niet klopt, maar telefonisch wordt de verbinding verbroken, op Twitter geen antwoord, heel jammer.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Pakket is zoek.Lees alle beoordeling van H&M Klantenservice (3)
Budbee is koerier.
15 juli was pakket bij Budbee.
Klantenservice H&M niet te bereiken. 54 wachtende voor u. Ga nooit meer iets bij H&M bestellen.
Met NIET de vriendelijke groeten. Yvonne van den Broek.
Ik wil een klacht over mijn vlucht indienen. Klachtenformulier niet te vinden op website, bellen met het contactnummer is geen keus te maken over het indienen van een klacht.Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Krijg totaal geen contact met ziggo , wat een waardelose ondernemingLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Bijna een uur gebeld met +31887115551. Helaas geen medewerker aan de lijn gekregenLees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
Ik snap dat het vervelend is als iemand niet thuis is. Maar je legt een pakket niet open en bloot voor de voordeur. Ik vindt dit niet kunnen hoop dat dit niet weer gebeurt.Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
Ik wil een medewerker spreken over de slechte bezorging, maar de enige manier is een nummer bellen , die mij 90 cent per minuut kost, ik heb geprobeerd , dat de Stentor mij belt, lukt ook niet, vandaar de 1Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
afspraak met burgemeester stond helemaal niet in zijn agenda toen ik daar was .En in mei telefonisch contact gehad ik kreeg geen bevestiging volgens de secratresseLees alle beoordeling van Gemeente Landgraaf Klantenservice (1)
Nergens in de buurt een kantoor heb nu 2maal via internet om een nieuwe e reader gevraagd en u weet het al dat is veel teveel moeite om die meneer te helpenLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Sluit zelf automatisch af, je wordt met niemand door verbonden.Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)
Thuisbezorgd verwijst je naar hun website toe.
Vrijdag Gebeld met 088 nummer, na ongeveer een half uur in de wacht, doorverbonden met de nabestaandendesk, deze konden mij door drukte niet te woord staan, ik zou teruggebeld worden, jammer genoeg, is dit niet gelukt tot op heden.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Wel belkosten op mn rekening, ik vind dit een kwalijke zaak.
Luierabonnement zonder levering en geen gehoor klantenserviceLees alle beoordeling van Etos Klantenservice (21)
We hebben een luier abonnement. Handig leek me en nog voordeliger ook.
Maar niets is minder waar!
Al diverse keren is de box niet verzonden. De klantenservice op diverse manieren geprobeerd te contacten. Via app, geen gehoor. Via telefoon, te woord gestaan en vervolgens een mail gekregen dat het naar een andere afdeling is doorgezet, we gaan het uitzoeken. En nooit meer iets horen! En het einde van de luier voorraad komt natuurlijk steeds meer in zicht aangezien een abonnement is gebaseerd op je verbruik. En dan kan je alsnog naar de winkel om luiers te kopen.
Pakket na meer dan een week wachten en berichten naar Etos sturen (en nooit enige reactie) alsnog ontvangen. Abonnement wordt opgezegd in ieder geval dit is niet te doen als je geen zekerheid van levering hebt.
Wat een waardeloze bezorging van de Gelderlander weer al een paar dagen gewoon geen krant meer jullie kunnen beter stoppen.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Het gaat nog geen maand achter elkaar goed . En al die die verhalen en al die verontschuldigingen koop ik ook niets voor.
ik wil gewoon een krant in de bus en niet anders Daar betaal ik voor . Opzeggen dus de enige remedie voor dit in gebreke blijven.
Binnen 1 week 3x geen krant en 1x verkeerde krant ontvangen. Geen mogelijkheid om iemand persoonlijk te spreken om klacht door te gevenLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Via chat. Verkeerde informatie gegeven. Blijft beweren dat er een trein rijdt terwijl dat niet zo is. Chat is niet op te slaan. Er wordt geen naam gegeven van degene met wie ik chat. Er wordt zelfs niet eens meer gereageerd op mijn vragen. Compleet waardeloos!!!!Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
Ik ga vanaf nu iedereen adviseren bij jullie weg te gaanLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Vanmorgen frituurolie afgegeven bij de mobiele milieucontainer in de Generaal Smutslaan.Lees alle beoordeling van Gemeente Tilburg Klantenservice (4)
De kan was gaan lekken waardoor er ook olie in de tas was gelopen.
De medewerkers waren behulpzaam bij het schoonmaken van de tas én mijn handen.
Mooie en vriendelijke service!!
Paar x gebeld geen krant ontvangen sinds mijn abonnement 13-7-2022.tot nu toe nog geen enkele krant ontvangen.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
je wordt gedwongen om telefonisch contact op te nemen jw kunt niet eens via een mail, belachelijkLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Wilde via 020 22 888 77 het overlijden van mijn vriendin doorgeven en vragen hoe te handelen om toegang tot de rekeningen te krijgen. Heb na een half uur wachten maar opgehangen. Echt respectloosLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Vliegtickets.nl is gewoon NIET te bereiken. Als je - zoals ik - tickets reserveert waarvan je meteen nadien de melding krijgt dat de vluchten niet kunnen bevestigd worden, zou je toch verwachten dat ze dat geld dan niet van je creditcard halen. Toch doen ze dat, voor niet bevestigde vluchten.Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
Wanneer zie ik dat geld terug?? Je kunt hen niet bellen, niet mailen. En ik kan geen andere vluchten boeken, want dan gaat mijn creditcard over zijn limiet.
Vliegtickets.nl lokt je met zogezegd goedkopere tarieven, die ze niet eens kunnen bevestigen wanneer je ze boekt. En dan maar wachten of, en wanneer je je geld terugziet... Te mijden! Dat zoiets nog zomaar kan....
Ik heb van de week gebeld omdat ik niet meer op de digitale krant kan komen terwijl ik abonnee ben. Degene aan de chat kon mij niet helpen, ik zou teruggebeld worden. Is niet gebeurd.Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
In een woord waardeloos weken storing monteur eindelijk op gelost blij mee hij zij je moet eigenlijk 2x super wifi hebben bel kpn wat ze kunnen doen heb ik gedaan tot 2x toe ik zij is het mogelijk als ik de abonnement verleng 2x super wifi kan krijgen nee de aktie is alleen voor nieuwe klanten die krijgen er 2 prima mijn abonnement is afgelopen dus stop ik met 2x tv 1x internet en aan gezien ik ook nog een aantal mobiele abonnement heb en die ook afgelopen zijn en geen voor deel korting krijgt als je niet diversen abonnement hebt stopen we met alles van kpn het is maar paar honderd permaand dus zal kpn niet mee zitten maar aan gezien steeds meer mensen stoppen gaat al duurt het even toch op breken kpn het was een genoegen juli te hebben gekend vriendelijke groetjesLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Krijg jullie telefonisch dagen niet te pakken en dat terwijl mijn jaar contract maanden geleden was verlopen en toch elke maand abbonemtkosten van mijn rekening word gehaald .Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)
Baal echt van je slechte service en onbereikbaarheid.
Niet geholpen. Ben, volgens mij, op dood spoor gezet. Na 18 min.heb ik de verbinding verbroken.Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)
Slecht, niet bereikbaar, tijden wachten voor een chatmedewerker en er dan alsnog uit gegooid worden. Geen enkele reactie op mijn vragen, waarvoor ik al vanaf begin maart bij de Rabo antwoord/actie probeer te krijgen. Is een ernstige zaak, de adresvermelding op de hypotheekgegevens computer staat op het adres van onze buurman, compleet ander huisnummer???????Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Hoe lang gaat dit nog duren.
niet normaal dat er geen telefoonnummer te bereiken is of een mens via de chat. nooit meer via een tussenpersoon. ik ga wel direct naar de luchtvaartmaatschappij toe.Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)