Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Website niet te bereiken.Lees alle beoordeling van Gemeente Bergeijk Klantenservice (1)
Na een week geen krant op tijd te hebben ontvangen , word je verzocht om de 'KLANTENSERVICE' te bellen.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Na 7 minuten in de wacht, mag je weer vertellen dat je geen krant hebt. Postcode, huisnummer..
Diegene aan de telefoon brabbelt wat. Onverstaanbaar! Hij zal, alweer, een grote klacht aan gaan maken.
Als ik zeg dat dit reeds meedere malen beloofd is, gooit meneer gewoon de telefoon op de haak!!!
We zouden graag een verantwoordelijke, serieuze medewerker willen spreken!
Ik wil de reden geven dat ik account gesloten heb.ik heb persoonlijk vete met DHL.een bezorger kent mij persoonlijk en is aan de deur geweest in zijn vrije tijd mij te komen bedreigen.daarom kan ik niet zelf meer kopen bij bol maar gebruik ik account van vriendin.al7x schrijft hij de smoes dat ik niet thuis was.ik zit te wachten op de tijd dat men zou komen.maar er komt niemand.bol kon mij niet garanderen dat uitsluitend Postnl mijn bestelling bezorgdLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Ik wilde vanuit Montenegro mijn creditcardlimiet verhogen om te voldoen aan de huursom voor een auto. Digitaal lukte dit niet, waarna we de klantenservice belden. Wij kregen door personeelstekort niemand aan de lijn, waarna het keuzemenu ons dezelfde niet werkbare link doorstuurde om op te horen. Kortom, veel stress, deels door eigen schuld - we hadden het eerder moeten regelen, maar helaas ook best wel teleurgesteld in INGLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Ik kan geen contact krijgen met Albelli. Nemen gewoon geen telefoon op. Mijn foto's zijn erg slecht afgedrukt en wit is zelfs groen. Fotoboek koste wel ruim 50 euro. Dus waar is die 100% tevredenheid?Lees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)
Good Day,Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
I wish to make a big compliment and huge thankyou to the baggage assistant at Hato Curcaco . Mr Vairon Isenai went out of his way to find my baggage , he did so with a smile on his face , efficently , understanding and kept me upto date all the time. I wish to Thank him graciously. It is not offen that you have good service with a smile , understanding and patience.
Thankyou Kindly Vairon
Craig
Werd niet telefonisch geholpen en niemand nam opLees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Al weken lang geen ochtend krant ontvangen, een enkele keer is er een nalevering op de vroege middag. Wat mij enorm stoort is dat er van de Leeuwarden Courant geen enkele mededeling richting de abonnees gaat met een reden waarom de krant momenteel niet bezorgd wordt. Wanneer stopt dit een keer, hallo wij hebben een abonnement hoor en betalen daar ook voor. Een abonnee heeft plichten (betaling), maar de leverancier (leeuwarder Courant) heeft ook een plicht en dat is iedere ochtend een krant bezorgen. Gewoon een heel slechte beurt.Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Telefoon werd vriendelijk opgenomen. Er werd poging tot doorverbinden gedaan (werd niet bijgezegd met wie). Na lange wachttoon en nogmaals schakelen werd verbinding verbroken.Lees alle beoordeling van Gemeente Boekel Klantenservice (2)
Het schijnt niet mogelijk te zijn als niet-zakelijke klant een invoice te krijgen.Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Daardoor loop ik een cashback van 30 Euro van Boschpowertools mis.
KLANTENSERVICE werd met SPOED verwittigd om een annulatie te doen. We bellen tijdens de kantooruren op woensdagmiddag. Nog steeds geen bericht gekregen van de dienst. Gaat de annulatie door? Voorwaarden? Kosten? Alternatieven?Lees alle beoordeling van Belvilla Klantenservice (14)
Jullie zijn praktisch onberikbaar!!!!Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Ik heb eensms ontvangen, dat jullie een bedrag gaan afschrijven
KLOPT DIT??
Retour Curacao geboekt, Op nieuwe Website was vergeleken met de oudeLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
niet veel aan extra’ s mogelijk.
Dus ruim voor de terugvlucht de Tui klantenservice gebeld.
Na bijna een half uur wachten eindelijk verbinding gekregen.
Helaas konden ze mij ook niet verder helpen, terwijl ze het wel beweren.
Een zeer slechte service dus plus een waardeloze nieuwe Website.
Was eerder een tevreden Tui klant, nu dus niet meer.
Ik zou iets opsturen naar het e-mailadres voor particulieren, maar ik kan niets vindenLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Na uitleg mijnerzijds en dat de bezorger helemaal niet aan de deur geweest is en dus geen niet thuis bericht achtergelaten heeft. Zegt ze uiteindelijk ja dat kwam omdat hij zijn route niet af kon maken. Maar eerst beweert ze dat hij wel aan de deur geweest is. En tijdens het gesprek gooit de medewerkster van gls de hoorn erop! Verbreekt de verbinding. Het werd zeker te moeilijkLees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
het lukt mij niet om 1 van de 2 loten op te zeggen wat puinhoopLees alle beoordeling van Nationale Postcode Loterij Klantenservice (20)
prima geleverd, maar voldeed niet aan de verwachting, na telefonisch contact retour gestuurd om te ruilen voor ander van beteren functies. Prima behandeld!Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Doordat ik epileptisch ben aangelegd is het voor mij niet mogelijk om naar jullie “flitsende” reclame te kijken. Met mij waarschijnlijk nog een grote groep potentiële klanten. Aangezien ik dit eerder heb gemeld merk ik op dat jullie hier niets aan wensen te veranderen. Omdat ik mijn ogen moet sluiten voor jullie flitsen die tijdens de reclame voorbijkomen, zal ik ook niet gevoelig zijn voor jullie aanbiedingen met als gevolg dat ik mijn producten elders koop, maar hierdoor zeer zeker niet bij Coolblue. Jammer.Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Hoop dat jullie hier iets mee doen.
Met vriendelijke groet,
Raymond
Ik bel vanuit Alkmaar. Dus om een uur of 5 in de avond vandaag 26/7 2022 heb ik wèèr wèèr wèèr .... een klote-aanvaring gehad met een medewerker van KPN. Dezelfde weer....Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Iedere keer weer in Alkmaar Centrum.
Ik vroeg om een overstapnummer van ander bedrijf die t-mobile geloof ik, heet.
Want iedere keer word ik daar zo onredelijk behandeld, Dus dit kan niet langer doorgaan, dus ik heb ieder om advies gevraagd wat te doen?
Iedereen zegt: Ga weg bij KPN. Je hebt zo een ander en veel goedkoper ook.
Dus ik ga weg bij KPN. Wèèr dus!
En vroeg de man, de oudere man (homo) om overstap papieren en telefoonnummer of zo.
Maakt niks uit homo, maar dan hebben wij over zelfde man.
Want voor een homo, is om... MAN genoemd worden, ook misschien een scheldwoord. Dus maakt niets uit dus!
Maar dat maakt niet uit, maar dan hebben wij over over dezelfde man.
-----
Weer even verder, dus ik vroeg om overstappapieren of een telefoonnummer .
En die gaf hij mij mee mopperend.
Dus ik naar de overkant van de straat zeg 20 meter.
Eventjes naar de overkant om praten, maar ik sta daar misschien 10 seconden buiten op vol teras, kom die KPN medewerker naar buiten gelopen, en hij begint hardop te mopperen en wèèr hardop te zeiken.
En ik mocht niet met andere ergens over praten en maar door blijven schelden en mopperen.
En ik mocht niet met andere ergens anders over praten enz.
En de arme man denkt, dat hij als enige hardop durft te klagen?
Voor de rest weet ik het niet meer ,want het ging zo snel en hij behandelt mij superslecht.
Kan u nagaan want de man heeft in ieder geval, dat terras, ....iedereen laten weten hoe KPN Alkmaar Centrum is.
Dus ik.....Draaide mij om.
En ik begon ook tégen hem te mopperen.
Ik zeg wel mopperend, maar meer in de zin van:
Waar haal jij die onredelijkheid vandaan? Jij KPN-man, jij gaat normaal praten jij KPN man ....
Dit herhaalde ik 12 keer, dus iedereen in de nabije omgeving weet er dus van.
Een zeer slechte zet van hem dus. En KPN ook....dus.
Hij denkt van mij te winnen, maar dat zijn er maar weinig om. Ik spreek altijd de waarheid en daar sta ik ook voor.
Een ieder weet het op staat, in ieder geval van ons schelden.
Hij begon de ruzie door op straat te schelden. Overal binnenstad Alkmaar staan camera's.
Dus ik ging mopperend en terugscheldend, verder. Jij....KPNrotman. Met je gescheld. KPN MAN....
Toen afdruipen deed hij.
En ging hij maar naar binnen, kan u nagaan, want hij heeft KPN... voor een VOL terras ENORM voor schut gezet.
En iedereen daar in de buurt KPN laten weten hoe KPN omgaat met KLANTEN.
Dus... ik ga verder naar huis.
De man zal tuurlijk zijn gescheld, gedrag, gezeik, gedreig enz. goed praten.
Houdt u hem maar lekker...
En in ieder geval, ik heb mijn zegje gedaan.
Werkse morgen en..... en een fijne avond.
Groet Jeroen van der Veen in Alkmaar
Het vinden van het telefoonnummer van de klantenservice om reservering te maken, is zeer slecht te vinden.Lees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (26)
Ik heb het via Google gevonden! Ik belde om om 19:50 uur en ik kreeg al het bandje dat ze gesloten zijn. Dit klopt toch niet?
I.v.m. een storing bij het terugkijken de helpdesk gebeld.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
De medewerker kon het niet oplossen en vertelde dat men ook bij KPN geen oplossing wist voor dit probleem. Kortom, probleem blijft bestaan.
Overgegaan tot de aanschaf van nieuwe tv-ontvangers met een afstandsbediening op blue tooth. Echter afstandsbediening is niet te installeren.
Opnieuw gebeld met de helpdesk. Alles geprobeerd maar functioneerde niet. Als antwoord kreeg ik te horen dat men mij niet kon helpen.
Nu maar weer wachten op de nieuwe factuur.
Veel te lange wachttijd wat klanten veel geld kostLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
heel slechtLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Kruidvat zaken hebben het met de airco binnen heerlijk koel, buiten is het tropische warm. Tot mijn grote verbazing zie ik dat de deuren van hun filiaal wagenwijd openstaan. Met de huidige energieproblemen die wij hebben in Europa zie ik dit met grote verbazing aan. We moeten met z'n allen in Nederland 15% energie besparen, ik denk dat we een grote klap kunnen maken wanneer winkels waaronder het kruitvat hun deuren zomers en winters sluiten. Ik stel voor per direct allen deuren te sluiten met een brief op de deur WIJ ZIJN OPEN. Wanneer de deuren open blijven kom ik niet meer binnen bij het kruitvat.Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
wil mijn waardering uitspreken over de mensen die mij gisteren te woord stonden , begrip toonden en waar ik echt dacht zij begrijpen mij .Lees alle beoordeling van Gemeente Goes Klantenservice (3)
ik kwam voor afspraak wilde id bewijs trekken , bleek dat 6 pasjes uit mijn metalen hoes weg waren.
begrip van mevouw beveiliging, kwam met idee zoek je auto door , gedaan . geen pasjes. gebeld iemand thuis controleren intussen naar ambtenaar plaats 4 uitgelegd wat er speelde. was geduldig en begripvol en zei laat maar iets weten.
gelukkig kwam mijn vriendin MET 6 pasjes. weer terug naar binnen stadhuis en mevr beveiliging zei mooi en ambtenaar zei prima dat is geluk . ga maar vlug naar huis en rust wat. er was nog een mevrouw die mij gerust stelde en met 82 ben je niet meer zo vlug overstuur maar ik was het en ik heb ze daar bedankt en ik wil het zo ook nog doen. iemand is zo vriendelijk om met spoed nieuw hoesje te bestellen ter geruststelling van ons allemaal.
We krijgen bericht dat we de stoelreservering kunnen doen maar naar 2 weken is het nog steeds niet gelukt, omdat we naar Macedonië vliegen moet je extra gegevens invoeren en daar gaat het fout en kom je niet verder. We krijgen hetzelfde probleem ook met inchecken. 2x contact opgenomen met tui fly maar de ict van tui lukt het maar niet om het probleem te verhelpen waarschijnlijk. Vertrouwen in tui is een eind gedaald.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
We krijgen bericht dat we de stoelreservering kunnen doen maar naar 2 weken is het nog steeds niet gelukt, omdat we naar Macedonië vliegen moet je extra gegevens invoeren en daar gaat het fout en kom je niet verder. We krijgen hetzelfde probleem ook met inchecken. 2x contact opgenomen met tui fly maar de ict van tui lukt het maar niet om het probleem te verhelpen waarschijnlijk. Vertrouwen in tui is een eind gedaald.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Het.lukt mij niet om 1 van de 2 loten op te zeggen wat een troepLees alle beoordeling van Nationale Postcode Loterij Klantenservice (20)
Ik heb vanmorgen een medewerker aan de lijn gehad ivm meerdere keren GEEN bezorging op mijn vakantie adres.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Hij wilde mij een bonus aanbieden , gereduceerde prijs voor ander abonnement ben daar had ik geen belangstelling voor .
Ik wil ALLEEN dat de bezorgservice voldoet aan mijn vraag ( die per e-mail was bevestigd)
Tot mijn verbazing eindigt meneer met de woorden : ik wens u een prettige dag en beëindigt het gesprek .
Ik wil graag een reactie op mijn klacht , als het niet gebeurt stop ik met de krant .
De VK stelt mij zeer teleur, niet de eerste keer trouwens .
Vandaag weer geen krant ontvangen. De hele buurt niet. Gebeld en gemaild er werd me verzekert dat er tussen 12 en 14 uur een nabezorging kwam. Voor de zoveelste maal geen krant ontvangen. Stelletje sukkels. Op hun manier begrip tonen maar er niks mee doen behalve geld afschrijvenLees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)