We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met PostNL Zakelijk? Laat ons je ervaringen met PostNL Zakelijk weten!
Beoordeel PostNL Zakelijk.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van PostNL Zakelijk.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met PostNL Zakelijk? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
PostNL heeft voor haat zakelijke klanten een contactformulierservice op hun site. Je kan hier vragen stellen over bijvoorbeeld het versturen van brieven, bezorging, het openen van een postbus, partijenpost, aangetekende pakketten of de online verzendservice en de breng en haalservice van PostNL Zakelijk. Start het formulier door het kiezen van een onderwerp.
Ga naar het contactformulier op de website van PostNL ZakelijkEr zijn meerdere manieren om te chatten met PostNL Zakelijk. Als je op deze link klikt dan kan je naar beneden scrollen en op het blokje 'Chatten' klikken. De openingstijden van de klantenservice zijn:
Start een chat met PostNL Zakelijk
Schrijf je liever een brief? PostNL Zakelijk streeft ernaar om binnen 10 werkdagen antwoord te geven. Je kan onderstaand adres gebruiken:
Het is mogelijk om vragen te stellen aan PostNL Zakelijk via WhatsApp. De klantenservice zit van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 19:00 uur voor je klaar. Vul uw mobiele nummer in en klik op 'App me'. Een medewerker van PostNL Zakelijk zal direct contact met u opnemen.
Klik hier voor contact met PostNL Zakelijk via WhatsApp.Bekijk de veelgestelde vragen aan PostNL Zakelijk:
Je kan op de website van PostNL Zakelijk vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:
Voor een algemene vraag aan PostNL Zakelijk, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Heb je een klacht over PostNL Zakelijk? Is er iets niet goed gegaan met een pakket of verzending? Of vind je dat je niet netjes bent behandeld? Vul hier hun klachtenformulier in. De medewerkers van de klantenservice van PostNL Zakelijk zullen de klacht serieus in behandeling nemen en streeft ernaar binnen twee werkdagen te reageren.
Klacht indienen bij PostNL Zakelijk.PostNL Zakelijk heeft een zogenaamd social team in het leven geroepen om je te helpen bij al je vragen over pakketten en zendingen. De medewerkers van het social team zitten op werkdagen van 08:00 tot 19:00 uur voor je klaar om je van dienst te zijn. Je kan binnen een half uur een reactie verwachten.
Klik hier voor contact met PostNL Zakelijk via Twitter.PostNL Zakelijk heeft een online service in het leven geroepen. Mocht je een vraag hebben over je zending dan kan deze online stellen aan digitale Daan. Scroll helemaal naar beneden en begin met aan te klikken 'Wat is de status van mijn zending?'of 'Ik heb geen Track & Trace code'. Door vragen te beantwoorden helpt digitale Daan je verder.
Klik hier als je een vraag hebt over je zending bij PostNL Zakelijk.Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.
Pakket al van 17 April in het PostNL depot en nog niet onderweg naar klant en gewoon van het kastje naar de muur gestuurd worden. Schandalig gewoon.
Ben zeer teleurgesteld, mijn post komt pas na 4 a 5 dagen aan bij mijn klanten terwijl ik betaal voor 1-dag bezorging. Bovendien zijn er 15 poststukken in 2 weken tijd niet aangekomen bij mijn klanten. Klantenservice zegt niets met deze klacht te kunnen doen, ik word gewoon afgescheept. Mijn vertrouwen in PostNl is ernstig geslonken.
onvoldoende
23 minuten in de wacht gestaan. Niemand gesproken
Beoordeel PostNL Zakelijk Klantenservice