Het is mogelijk om vragen te stellen aan PostNL Zakelijk via WhatsApp. De klantenservice zit van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 19:00 uur voor je klaar. Vul uw mobiele nummer in en klik op 'App me'. Een medewerker van PostNL Zakelijk zal direct contact met u opnemen.
PostNL Zakelijk heeft een zogenaamd social team in het leven geroepen om je te helpen bij al je vragen over pakketten en zendingen. De medewerkers van het social team zitten op werkdagen van 08:00 tot 19:00 uur voor je klaar om je van dienst te zijn. Je kan binnen een half uur een reactie verwachten.
Schrijf je liever een brief? PostNL Zakelijk streeft ernaar om binnen 10 werkdagen antwoord te geven. Je kan onderstaand adres gebruiken:
PostNL Zakelijk
Postbus 19100
2500 CC Den Haag
Chat online met PostNL Zakelijk.
Er zijn meerdere manieren om te chatten met PostNL Zakelijk. Als je op deze link klikt dan kan je naar beneden scrollen en op het blokje 'Chatten' klikken. De openingstijden van de klantenservice zijn:
Neem contact op met PostNL Zakelijk via een contactformulier.
PostNL heeft voor haat zakelijke klanten een contactformulierservice op hun site. Je kan hier vragen stellen over bijvoorbeeld het versturen van brieven, bezorging, het openen van een postbus, partijenpost, aangetekende pakketten of de online verzendservice en de breng en haalservice van PostNL Zakelijk. Start het formulier door het kiezen van een onderwerp.
PostNL Zakelijk heeft een online service in het leven geroepen. Mocht je een vraag hebben over je zending dan kan deze online stellen aan digitale Daan. Scroll helemaal naar beneden en begin met aan te klikken 'Wat is de status van mijn zending?'of 'Ik heb geen Track & Trace code'. Door vragen te beantwoorden helpt digitale Daan je verder.
Heb je een klacht over PostNL Zakelijk? Is er iets niet goed gegaan met een pakket of verzending? Of vind je dat je niet netjes bent behandeld? Vul hier hun klachtenformulier in. De medewerkers van de klantenservice van PostNL Zakelijk zullen de klacht serieus in behandeling nemen en streeft ernaar binnen twee werkdagen te reageren.
Beoordeel PostNL Zakelijk Klantenservice