PostNL Zakelijk Klantenservice

Rapportcijfer PostNL Zakelijk klantenservice: 1 Lees beoordelingen (1)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij PostNL Zakelijk.)

Bellen met PostNL Zakelijk

Waarom bellen met PostNL Zakelijk Klantenservice?

  • U heeft een vraag over een factuur van PostNL Zakelijk.
  • U heeft een vraag over de haal- en brengservice van PostNL Zakelijk.
  • U heeft een vraag over een verzonden pakket.
  • U heeft een klacht over een aangetekende zending.
  • U wilt advies van PostNL Zakelijk.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer PostNL Zakelijk: 088-8686868

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met PostNL Zakelijk via WhatsApp.

Het is mogelijk om vragen te stellen aan PostNL Zakelijk via WhatsApp. De klantenservice zit van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 19:00 uur voor je klaar. Vul uw mobiele nummer in en klik op 'App me'. Een medewerker van PostNL Zakelijk zal direct contact met u opnemen.

Klik hier voor contact met PostNL Zakelijk via WhatsApp. Klik hier voor contact met PostNL Zakelijk via WhatsApp.

Neem contact op met PostNL Zakelijk via Twitter.

PostNL Zakelijk heeft een zogenaamd social team in het leven geroepen om je te helpen bij al je vragen over pakketten en zendingen. De medewerkers van het social team zitten op werkdagen van 08:00 tot 19:00 uur voor je klaar om je van dienst te zijn. Je kan binnen een half uur een reactie verwachten.

Klik hier voor contact met PostNL Zakelijk via Twitter. Klik hier voor contact met PostNL Zakelijk via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met PostNL Zakelijk.

Schrijf je liever een brief? PostNL Zakelijk streeft ernaar om binnen 10 werkdagen antwoord te geven. Je kan onderstaand adres gebruiken:

  • PostNL Zakelijk
  • Postbus 19100
  • 2500 CC Den Haag

Chat online met PostNL Zakelijk.

Er zijn meerdere manieren om te chatten met PostNL Zakelijk. Als je op deze link klikt dan kan je naar beneden scrollen en op het blokje 'Chatten' klikken. De openingstijden van de klantenservice zijn:

  • maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 19:00 uur.

 

Start een chat met PostNL Zakelijk Start een chat met PostNL Zakelijk

Neem contact op met PostNL Zakelijk via een contactformulier.

PostNL heeft voor haat zakelijke klanten een contactformulierservice op hun site. Je kan hier vragen stellen over bijvoorbeeld het versturen van brieven, bezorging, het openen van een postbus, partijenpost, aangetekende pakketten of de online verzendservice en de breng en haalservice van PostNL Zakelijk. Start het formulier door het kiezen van een onderwerp.

Ga naar het contactformulier op de website van PostNL Zakelijk Ga naar het contactformulier op de website van PostNL Zakelijk

Digitale collega Daan

PostNL Zakelijk heeft een online service in het leven geroepen. Mocht je een vraag hebben over je zending dan kan deze online stellen aan digitale Daan. Scroll helemaal naar beneden en begin met aan te klikken 'Wat is de status van mijn zending?'of 'Ik heb geen Track & Trace code'. Door vragen te beantwoorden helpt digitale Daan je verder.

Klik hier als je een vraag hebt over je zending bij PostNL Zakelijk. Klik hier als je een vraag hebt over je zending bij PostNL Zakelijk.

Dien een klacht in bij PostNL Zakelijk.

Heb je een klacht over PostNL Zakelijk? Is er iets niet goed gegaan met een pakket of verzending? Of vind je dat je niet netjes bent behandeld? Vul hier hun klachtenformulier in. De medewerkers van de klantenservice van PostNL Zakelijk zullen de klacht serieus in behandeling nemen en streeft ernaar binnen twee werkdagen te reageren.

Klacht indienen bij PostNL Zakelijk. Klacht indienen bij PostNL Zakelijk.

PostNL Postzegelcode

Rapportcijfer PostNL Zakelijk Klantenservice: 1
1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 stem(men).

Beoordeel PostNL Zakelijk Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan PostNL Zakelijk Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor PostNL Zakelijk Klantenservice

  • Beoordeeld door Emie op 27-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

23 minuten in de wacht gestaan. Niemand gesproken
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)