We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bel je vanuit het buitenland? Dan is het telefoonnummer: +31 889 39 4000.
Voor storingen en/of overlast bel je met: 0900 93 94. 24 uur bereikbaar.
Heb jij onlangs contact gehad met Waternet? Laat ons je ervaringen met Waternet weten!
Beoordeel Waternet.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Waternet.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Waternet? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Via je de digitale chat van Waternet kun je 24/7 je vraag stellen. Je krijgt direct antwoord.
Start Digitale ChatJe kan op de website van Waternet vragen over de volgende categorieën bekijken:
Voorbeelden van veelgestelde vragen zijn:
(TIP!) Voor een algemene vraag aan Waternet, zie je op hun website bovenaan de pagina een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en
vervolgens op enter te drukken.
Heb je een vraag voor de klantenservice van Waternet? Stel deze op Twitter, @Waternet. De deskundige medewerkers van de klantenservice doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. Deel en lees de tweets van Waternet.
Je kunt binnen 4 werkdagen een reactie verwachten.
Klik hier voor contact met Waternet via Twitter.Neem contact op via Facebook. Binnen 4 werkdagen krijg je een reactie van Waternet.
Klik hier voor contact met Waternet via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.
Ook dit jaar weer halen jullie de termijnen vd het verkeerde rekening nummer terwijl het goede op de brief vermeld staat een rommeltje is het bij u
klantenservice is telefonisch volledig onbereikbaar; indicatie geholpen binnen 10 minuten klopt niet. Want voortdurend in gesprek. Op tijd doorgegeven stand watermeter wordt genegeerd; men schat gewoon zelf iets, en te hoog in eigen voordeel.
Het is bedroevend dat Waternet geen mogelijkheden geeft om een email te versturen. Zo zijn Uw klanten die doof zijn níet in de gelegenheid om vragen te stellen, omdat zij telefoongesprekken niet kunnen verstaan.
Ik zie n.l. dat Uw bedrijf op 31/5 jl. een bedrag van € 24.78 van mijn rekening heeft afgeschreven, terwijl ik maandelijks € 9.00 betaal. Ik zou, wél per mail, van U bericht willen ontvangen waarom U dat bedrag hebt afgeschreven. Dank voor Uw hulp.
Vriendelijke groet
Mevr. J.J.C.Noort
Zooooo erbarmelijk slecjt je hebt er helemaal niets aan alleen een berg ergernis stelletje onbenullen
Zoooooo erbarmelijk slecht je hebt er helemaal niets aan alleen heel veel ergernis
Waardeloze klantenservice, hangen op als het ze te moeilijk wordt. Zijn niet bereid je verder te helpen.
Vorig jaar bijna een halfjaar op mijn teruggave moeten wachten. Zo vaak gebeld. Ze haalden elke maand mijn termijnbedrag van die teruggabe af. Waar halen ze het recht vandaan?
Dit jaar ook weer wachten op mijn teruggave. In een messenger bericht zou ik het uiterlijk vandaag krijgen. Niet dus. Nieuw bericht hierover wordt niet meer beantwoord. Wat een service. Zo jammer dat je niet kan kiezen voor een andere leverancier. Ik ben er al jaren klaar mee.
Klantenservice onbereikbaar. Ik had per ongeluk de waterstand verkeerd doorgegeven en wilde dit wijzigen. Via mail gaat niet, want dan kom je bij Berry de digitale assistent terecht. Via ‘mijn waternet’ Iden dito. Berry verwees mij naar het telefoonnr. 0900-9393 waar ik het het bekende bandje met doorklikmogelijkheden kreeg. Dat bandje verwees mij uiteindelijk door naar ‘mijn waternet’ en de vicieuze cirkel was rond. Ik heb het hele internet afgezocht naar een mailsadres. Helaas niet succesvol.
Bottom line; zolang de vraag standaard is functioneerde alles prima, maar het rectificeren van een verkeerd doorgegeven waterstand blijkt onmogelijk.
heb in totaal ruim 1 uur in de wacht gestaan zonder resultaat
Ik moet reeds door mij betaalde rekeningen opnieuw betalen
Beoordeel Waternet Klantenservice