Friesch Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Friesch Dagblad klantenservice: 3 » Lees beoordelingen (3)

Bellen met Friesch Dagblad

Waarom bellen met Friesch Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Friesch Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Friesch Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Friesch Dagblad: 088 800 2001

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Friesch Dagblad? Laat ons je ervaringen met Friesch Dagblad weten!
Beoordeel Friesch Dagblad.

KvK gegevens Friesch Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 01112295
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020204965
  • Statutaire naam: Friesch Dagblad BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Friesch Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Friesch Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Friesch Dagblad via e-mail.

Neem contact met het Friesch Dagblad via E-mail. Gebruik het volgende e-mailadres voor algemene vragen: contact@frieschdagblad.nl

Klik hier om een e-mail te sturen naar Friesch Dagblad

Veelgestelde vragen Friesch Dagblad.

Lees op de website van Friesch Dagblad, wat de meest populaire vragen en antwoorden zijn:

  •     Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
  •     In welke vormen kan ik het Friesch Dagblad lezen?
  •     Wat zijn de abonnementstarieven?
  •     Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
  •     Wat zijn de bezorgtijden?
  •     Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen?
  •     Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  •     Wat zijn de bezorgmogelijkheden tijdens een onderbreking?
  •     Ik heb een proefabonnement, mag ik gebruik maken van de onderbrekingsservice?
  •     Op hoeveel verschillende apparaten kan ik de digitale krant lezen?
  •     Waarom moet ik een Friesch Dagblad-account aanmaken?
  •     Hoe kan ik mijn abonnement koppelen?
  •     Kan ik mijn betaling opslaan?
  •     Kan de prijs van het abonnement zomaar aangepast worden?
Ga naar de veelgestelde vragen van Friesch Dagblad

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Friesch Dagblad.

Abonneer je op de gratis wekelijkse digitale nieuwsbrief van Het Friesch Dagblad en mis niets van de regionale actualiteiten.

Meld je aan voor de Friesch Dagblad nieuwsbrief.

De omgekeerde boerderij in Hindeloopen in twee perspectieven

Hoofdkantoor Friesch Dagblad (adres)

Sixmastraat 15 Leeuwarden 8932 PA Nederland
Rapportcijfer Friesch Dagblad Klantenservice: 3

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel Friesch Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Friesch Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Friesch Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door atty steenstra op 13-12-2023
  • Rapportcijfer: 7

hallo ik weet niet hoe ik jullie moet schrijven , maar vandaag de tweede keer dat feuilleton De Pioniersdochter het zelfde er in staat
gister ook vandaag weer herhaling. je ziet er naar uit en dan hetzelfde . hoe kan dat nou
  • Beoordeeld door D. De vries op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ls. Elke keer een gekorte versie horen om je klacht door te geven is frustrerend. Beloven dat de krant wordt nagebracht en dit niet gebeurd is heel vervelend
Beloof dan niets. Om 90 cent te betalen is echt niet krantvriendelijk ook op internet kun jeje klacht niet goed doorgeven.
  • Beoordeeld door Vollema op 28-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Te lang in wachttijd bij tel kontakt
Bel Friesch Dagblad
088 800 2001