Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Klm claimt 24/7 bereikbaar te zijn. Ja, wel als je een standaardappje genoeg vindt.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
De rollator van mijn moeder is zwaar beschadigd uit het vliegtuig gekomen waardoor het niet meer bruikbaar is. Gevolg, mijn moeder is aan huis gekluisterd. KLM ziet daar totaal de urgentie niet van in en weigert maatwerk te verlenen en de melding op korte termijn te behandelen. Mijn moeder kan gewoon achter de 200+ wachtenden aansluiten.
Menswaardig omgaan met de ouderen? Niet de KLM!
Baggerservice!!
Schandalig dat je geen contact krijgt met de bankLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Na 2x gebeld te hebben met de nabestaanden desk, die uiterst meelevend en vriendelijk zijn, werd uiteindelijk de begrafenis betaald van mijn vader van de spaarrekening. Wat mij niet vertelt is, en dat neem ik de bank zeer kwalijk!! dat zij daarna gelijk de rekening geblokkeerd hebben zodat ik er niet meer in internet bankieren kan kijken of alles qua betalen en uitbetalen goed verloopt. Ik moet een rekening openen om de rekening van mijn vader te laten koppelen zodat ik er weer in kan kijken of ik kan papieren afschriften TEGEN BETALING !! Ontvangen. Hoe verzin je het in een tijd waarin alles via internet gaat. Als mijn vertelt was dat de toegang rekening gesloten werd had ik de begrafeniskosten wel voorgeschoten. Ik ben niet de eerste die hierover klaagt. Het klachten forum zit vol met klachten over de procedures die ing volgt . Geld innen voor papieren afschriften kan wel maar service verlenen is er niet bij . Als je geen klant bent bij ing moet je tegen wil en dank klant worden om een rekening te kunnen koppelen. Schandalig hoe er met afhandelen wordt omgegaan.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
De klantenservice is waardeloos, omdat je niet fatsoenlijk in contact kunt komen met Dirk van den Broek.Lees alle beoordeling van Dirk Klantenservice (12)
Deze firma is niet te bereiken, niet via de mail en men geeft ook geen antwoord op vragen. En geen enkel telefoonnummer is bereikbaar. Via Hotelspecials gaan wij in ieder geval nooit meer boeken. Wat slecht is dit.Lees alle beoordeling van HotelSpecials Klantenservice (5)
Al een week bezig met het uitzetten van een blokkade op uitgaande mail vanwege "spam" wat geen spam was maar emails gestuurd naar werkadres.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Alles gedaan volgens de regels, online 3 x chat gesprek gehad, 2 x telefonisch contact met technische ondersteuning en nog steeds niet mogelijk om uitgaande mail te sturen. De blokkade is er nog steeds.
geldzaken en Rabobank? PffffffnLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Telefonisch onbereikbaar en waardeloze feedback op e mailLees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
False informatie, en lezen de vragen niet, blijven schermen met hun voorwaarden die in Nederland niet mogenLees alle beoordeling van HORNBACH Klantenservice (9)
Pakket niet bezorgd. Update is gedateerd en staat nog steeds dat het pakket gisteren wordt bezorgd. Virtual agent reageert niet. Het is onmogelijk om met ze in contact te komen. Dit bedrijf doet er alles aan om de klant op de laatste plaats te zetten.Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)
Reparatie aan Bosch M700 zeer goed en professioneel zowel qua resultaat als informatie. Mij compliment..Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Met vr. groet.
J.Nelemans
Wat een ramp! Een uur in de wachtrij. Ze kunnen op het nieuwe platform en op het oude platform je niet helpen met een incasso verwijderen die je niet afgegeven hebt. Zeggen ze dat je teruggebeld wordt door iemand die dat wel kan, maar die belt niet. En gewoon wordt er weer afgeschreven via de incasso....Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Er word vanavond een pakket bezorgd en moet bestaan uit 3 delen. Er zijn maar 2 delen bezorgd omdat de chauffeur de derde doos is vergeten. Dan zegt hij je wacht maar tot morgen omdat hij te belazerd is om het derde pakket op te halen. Het depot is 1 km van ons huis. Wat een kut bedrijf zijn jullie. Er is altijd wat nooit gaat het in 1x goed!!!!!Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Deze maand (april 2022) al 14 keer geen krant ontvangen. Ik wil mijn abonnement met onmiddellijke ingang beeindigen.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Afgelopen donderdag bestelde ik 2 pizza's. drie kwartier later werd ik gebeld dat ze geen pizza's meer hebben bij Kapadokya. Ik moest maar iets anders bestellen, dat wilde ik niet, en vroeg of ik mijn geld kon terugkrijgen. de geiiriteerde meneer vertelde mij dat dat 3 weken ging duren, waarop ik reageerde dat ik dat erg lang vond.. geen eten dus die avond en lang op m'n geld wachten. Thuisbezorgd vraagt mij vervolgens om mijn mening en ik geef een vrij negatieve review door mijn slechte ervaring. De volgende dag belt meneer van Kapadokya dat hij mijn slechte review heeft gezien en daarom gaat hij ervoor zorgen dat ik helemaal geen geld meer terug krijg en 'dat ik maar langs moet komen' nogal dreigend. Dit vind ik echt niet kunnen. nu is thuisbezorgd ook nog slecht bereikbaar telefonisch en ik hoop dat het op deze manier toch nog opgelost kan worden...Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)
Op 14 april contact gemaakt met Ziggo winkel in Den Bosch ivm ook vers!uiting van een niet aangesloten provider van overstapservice.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
De spullen voor installatie zou 28 april toegezonden worden!!!??? Overeengekomen dat de monteur 21 april zou komen. Een verademing dat zo'n prettig en dienstverlenend monteur alles installeerde. Alles werd nagekenen en / of verbeterd. Nu kunnen we helaas nog niet bellen e/o mailen.
Zeer slechte klantenservice, je wordt niet of nauwelijks geholpen.Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Wil je een klacht indienen moet dat bij dezelfde klantenservice, dat werkt dus natuurlijk niet, klacht wordt gewoon genegeerd.
Telefonisch contact kan dus ook niet.
het is een waardeloze bank die zeer klantonvriedelijk is, en voor de oudere mensen het steeds moelijker maakt, als we dit van te voren hadden geweten waren wij nooit aan deze bank begonnen, we zullen de mensen die we kennen en vragen over deze bank stellen hen wel waarschuwen waar ze aan beginnen, aan de rapportcijver te zien worden wij door de bank niet als klant gezien maar als een persoon waar aan wij zoveel mogelijk geld moeten verdienen en zo min mogelijke service te verlenen dan krijg je meer winst en minder kostenLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
ik heb nu 105 wachtenden voor me dit kan echt niet wacht al 3 uurLees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (16)
Mijn telefoonnummer is niet bekend bij de vriendenloterij, MAAR ze bellen mij 2 tot 3 keer per week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)
Ik heb al 100 keer aangegeven dat ze daar mee op moeten houden; blijkbaar verstandelijk beperkt!!!
Extreem slechte - zeg maar geen - communicatieLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Probleem dat al maanden speelt (boxje neemt verkeerde dingen op of heeft verkeerde timing). Volgens Ziggo is dit een bekend probleem. Bel dus om een klacht in te dienen en wil financiele compensatie voor het niet leveren van de service waar ik voor betaal. Onaardige juffrouw aan de telefoon, wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zit uiteindelijk 20 min. in de wacht waarna verbinding verbroken wordt.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Verder: bij bellen en indrukken van 1 op het keuze menu wordt verbinding altijd verbroken. Geen service na 8 uur 's avonds en chatten werkt niet.
Absoluut waardeloos allemaal
Beste Volkskrant,Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Het lijkt wel of jullie geen contact meer willen met jullie lezers en meer dan 35 jaar trouwe abonnees. Ik zoek mij rot naar een contact formulier of telefoon maar zaterdag is alles dicht. Facebook Messenger? Alsjeblieft zeg. Doe eens normaal en denk aan mensen die niet op FB zitten. of die gehackt zijn en die er niet meer op komen omdat bij FB je ook niemand aan de lijn krijgt. Echt een welvaartziekte van deze tijd. Alles gaat zonder menselijk contact. Waarvoor ik contact zoek? De krant is niet bezorgd en dat begrijp ik best. Een melding maken ook. Dat doe ik trouw. Daarna krijg je een bericht: we schuiven de betaaldatum een dag op. Wat heb ik daar nou aan? Mijn hele ochtendritueel met een krant is naar de ratsemodee. Online lezen beklijft niet (lees de onderzoeken er maar op na). Nabezorgen doen jullie ook niet. Echt, a bloody shame. Het is dat ik er zo afhankelijk ben van de live krant anders zou ik opzeggen. Zelfs na 35 jaar. Ik hoop op een persoonlijk bericht maar ben bang dat die hoop ijdel is...
Onbereikbaar ook voor urgente problemen. Schande!!!Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Hang uren in de wacht, medewerkers verbinden door, maar verbreken de verbinding en via WhatsApp bereik je al helemaal niets behalve standaard antwoorden waar je niets aan hebt.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Een 1 is nog te hoog.
sedert mijn betaalpas overgezet is naar v-pay ipv maestro die ik had, veel problemen met betalen in buitenland, moet dan de pas in apparaat doen en dan pas gaat het verder. Bovendien mobiel betalen gaat vaak niet, kaart wordt via de nfc niet herkend, en moet dan op andere wijze betalen. Kortom, elke verandering is nog geen verbetering. Heb een samsung S9+ telefoon, als ik kies voor betalen via de app van ABNAMRO (maestro) , dan werkt het vlekkeloos, maar om hiervoor mijn rekening om te zetten is wat rigoreus, na 53 jaar lid te zijn van deze bank. Kan hier iets aan gedaan worden ??Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Ik kan jullie niet bereiken via e-mail, zonder in te loggen. En dat is nu juist het probleem. IK probeer een nieuw account aan te maken van uit Belgiƫ, maar mijn postcode 9600 wordt niet aanvaard.Lees alle beoordeling van Wehkamp Klantenservice (3)
Ronduit slecht!! Geen woorden voor. Verbinding word meteen verbroken.Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)
App. Werkt niet naar behoren.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Telefonisch niet bereikbaar, (te druk) Mai is niet beantwoord.
Kunnen een preferentie niet op de boeking doorgeven, moeten dit telefonisch doen..... Is alleen niet te bereiken. Vinden het heel klantonvriendelijk!
Alles gaat verkeerd ben geen stap verder gekomen ben terug gegaan naar de balie maar die zij dat alles goed komt dus niet krijg vandaag weer de zelfde formulier dat ik weer moet invullen dat heb ik al gedaan met handtekening en al.Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)