Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Monk op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Klm claimt 24/7 bereikbaar te zijn. Ja, wel als je een standaardappje genoeg vindt.
De rollator van mijn moeder is zwaar beschadigd uit het vliegtuig gekomen waardoor het niet meer bruikbaar is. Gevolg, mijn moeder is aan huis gekluisterd. KLM ziet daar totaal de urgentie niet van in en weigert maatwerk te verlenen en de melding op korte termijn te behandelen. Mijn moeder kan gewoon achter de 200+ wachtenden aansluiten.
Menswaardig omgaan met de ouderen? Niet de KLM!
Baggerservice!!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Gino op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Schandalig dat je geen contact krijgt met de bank
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door A.Vink op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Na 2x gebeld te hebben met de nabestaanden desk, die uiterst meelevend en vriendelijk zijn, werd uiteindelijk de begrafenis betaald van mijn vader van de spaarrekening. Wat mij niet vertelt is, en dat neem ik de bank zeer kwalijk!! dat zij daarna gelijk de rekening geblokkeerd hebben zodat ik er niet meer in internet bankieren kan kijken of alles qua betalen en uitbetalen goed verloopt. Ik moet een rekening openen om de rekening van mijn vader te laten koppelen zodat ik er weer in kan kijken of ik kan papieren afschriften TEGEN BETALING !! Ontvangen. Hoe verzin je het in een tijd waarin alles via internet gaat. Als mijn vertelt was dat de toegang rekening gesloten werd had ik de begrafeniskosten wel voorgeschoten. Ik ben niet de eerste die hierover klaagt. Het klachten forum zit vol met klachten over de procedures die ing volgt . Geld innen voor papieren afschriften kan wel maar service verlenen is er niet bij . Als je geen klant bent bij ing moet je tegen wil en dank klant worden om een rekening te kunnen koppelen. Schandalig hoe er met afhandelen wordt omgegaan.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Dirk Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton Venix op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dirk Klantenservice is: 2.8)

De klantenservice is waardeloos, omdat je niet fatsoenlijk in contact kunt komen met Dirk van den Broek.
Lees alle beoordeling van Dirk Klantenservice (12)

Beoordeling voor: HotelSpecials Klantenservice

  • Beoordeeld door J.W van Beek op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HotelSpecials Klantenservice is: 1)

Deze firma is niet te bereiken, niet via de mail en men geeft ook geen antwoord op vragen. En geen enkel telefoonnummer is bereikbaar. Via Hotelspecials gaan wij in ieder geval nooit meer boeken. Wat slecht is dit.
Lees alle beoordeling van HotelSpecials Klantenservice (5)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Groen op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Al een week bezig met het uitzetten van een blokkade op uitgaande mail vanwege "spam" wat geen spam was maar emails gestuurd naar werkadres.
Alles gedaan volgens de regels, online 3 x chat gesprek gehad, 2 x telefonisch contact met technische ondersteuning en nog steeds niet mogelijk om uitgaande mail te sturen. De blokkade is er nog steeds.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door R Baars op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

geldzaken en Rabobank? Pffffffn
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door John Dundas op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Telefonisch onbereikbaar en waardeloze feedback op e mail
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: HORNBACH Klantenservice

  • Beoordeeld door ed op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HORNBACH Klantenservice is: 3.7)

False informatie, en lezen de vragen niet, blijven schermen met hun voorwaarden die in Nederland niet mogen
Lees alle beoordeling van HORNBACH Klantenservice (9)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Martin van Putten op 26-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Pakket niet bezorgd. Update is gedateerd en staat nog steeds dat het pakket gisteren wordt bezorgd. Virtual agent reageert niet. Het is onmogelijk om met ze in contact te komen. Dit bedrijf doet er alles aan om de klant op de laatste plaats te zetten.
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door J.Nelemans op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

Reparatie aan Bosch M700 zeer goed en professioneel zowel qua resultaat als informatie. Mij compliment..

Met vr. groet.

J.Nelemans
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door C Harmsen op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Wat een ramp! Een uur in de wachtrij. Ze kunnen op het nieuwe platform en op het oude platform je niet helpen met een incasso verwijderen die je niet afgegeven hebt. Zeggen ze dat je teruggebeld wordt door iemand die dat wel kan, maar die belt niet. En gewoon wordt er weer afgeschreven via de incasso....
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Luke van der mast op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Er word vanavond een pakket bezorgd en moet bestaan uit 3 delen. Er zijn maar 2 delen bezorgd omdat de chauffeur de derde doos is vergeten. Dan zegt hij je wacht maar tot morgen omdat hij te belazerd is om het derde pakket op te halen. Het depot is 1 km van ons huis. Wat een kut bedrijf zijn jullie. Er is altijd wat nooit gaat het in 1x goed!!!!!
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door kempkens op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Deze maand (april 2022) al 14 keer geen krant ontvangen. Ik wil mijn abonnement met onmiddellijke ingang beeindigen.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Rens op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Afgelopen donderdag bestelde ik 2 pizza's. drie kwartier later werd ik gebeld dat ze geen pizza's meer hebben bij Kapadokya. Ik moest maar iets anders bestellen, dat wilde ik niet, en vroeg of ik mijn geld kon terugkrijgen. de geiiriteerde meneer vertelde mij dat dat 3 weken ging duren, waarop ik reageerde dat ik dat erg lang vond.. geen eten dus die avond en lang op m'n geld wachten. Thuisbezorgd vraagt mij vervolgens om mijn mening en ik geef een vrij negatieve review door mijn slechte ervaring. De volgende dag belt meneer van Kapadokya dat hij mijn slechte review heeft gezien en daarom gaat hij ervoor zorgen dat ik helemaal geen geld meer terug krijg en 'dat ik maar langs moet komen' nogal dreigend. Dit vind ik echt niet kunnen. nu is thuisbezorgd ook nog slecht bereikbaar telefonisch en ik hoop dat het op deze manier toch nog opgelost kan worden...
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door C. Frerichs op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Op 14 april contact gemaakt met Ziggo winkel in Den Bosch ivm ook vers!uiting van een niet aangesloten provider van overstapservice.
De spullen voor installatie zou 28 april toegezonden worden!!!??? Overeengekomen dat de monteur 21 april zou komen. Een verademing dat zo'n prettig en dienstverlenend monteur alles installeerde. Alles werd nagekenen en / of verbeterd. Nu kunnen we helaas nog niet bellen e/o mailen.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door VG op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Zeer slechte klantenservice, je wordt niet of nauwelijks geholpen.
Wil je een klacht indienen moet dat bij dezelfde klantenservice, dat werkt dus natuurlijk niet, klacht wordt gewoon genegeerd.
Telefonisch contact kan dus ook niet.
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door M Hoekstra Kramer op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

het is een waardeloze bank die zeer klantonvriedelijk is, en voor de oudere mensen het steeds moelijker maakt, als we dit van te voren hadden geweten waren wij nooit aan deze bank begonnen, we zullen de mensen die we kennen en vragen over deze bank stellen hen wel waarschuwen waar ze aan beginnen, aan de rapportcijver te zien worden wij door de bank niet als klant gezien maar als een persoon waar aan wij zoveel mogelijk geld moeten verdienen en zo min mogelijke service te verlenen dan krijg je meer winst en minder kosten
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: D-Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door margreet op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor D-Reizen Klantenservice is: 1.7)

ik heb nu 105 wachtenden voor me dit kan echt niet wacht al 3 uur
Lees alle beoordeling van D-Reizen Klantenservice (16)

Beoordeling voor: VriendenLoterij Klantenservice

  • Beoordeeld door M.L. op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VriendenLoterij Klantenservice is: 1.4)

Mijn telefoonnummer is niet bekend bij de vriendenloterij, MAAR ze bellen mij 2 tot 3 keer per week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb al 100 keer aangegeven dat ze daar mee op moeten houden; blijkbaar verstandelijk beperkt!!!
Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Fred Berkhout op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Extreem slechte - zeg maar geen - communicatie
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door M Hermans op 24-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Probleem dat al maanden speelt (boxje neemt verkeerde dingen op of heeft verkeerde timing). Volgens Ziggo is dit een bekend probleem. Bel dus om een klacht in te dienen en wil financiele compensatie voor het niet leveren van de service waar ik voor betaal. Onaardige juffrouw aan de telefoon, wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zit uiteindelijk 20 min. in de wacht waarna verbinding verbroken wordt.
Verder: bij bellen en indrukken van 1 op het keuze menu wordt verbinding altijd verbroken. Geen service na 8 uur 's avonds en chatten werkt niet.
Absoluut waardeloos allemaal
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Rolf Laimbock op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Beste Volkskrant,

Het lijkt wel of jullie geen contact meer willen met jullie lezers en meer dan 35 jaar trouwe abonnees. Ik zoek mij rot naar een contact formulier of telefoon maar zaterdag is alles dicht. Facebook Messenger? Alsjeblieft zeg. Doe eens normaal en denk aan mensen die niet op FB zitten. of die gehackt zijn en die er niet meer op komen omdat bij FB je ook niemand aan de lijn krijgt. Echt een welvaartziekte van deze tijd. Alles gaat zonder menselijk contact. Waarvoor ik contact zoek? De krant is niet bezorgd en dat begrijp ik best. Een melding maken ook. Dat doe ik trouw. Daarna krijg je een bericht: we schuiven de betaaldatum een dag op. Wat heb ik daar nou aan? Mijn hele ochtendritueel met een krant is naar de ratsemodee. Online lezen beklijft niet (lees de onderzoeken er maar op na). Nabezorgen doen jullie ook niet. Echt, a bloody shame. Het is dat ik er zo afhankelijk ben van de live krant anders zou ik opzeggen. Zelfs na 35 jaar. Ik hoop op een persoonlijk bericht maar ben bang dat die hoop ijdel is...
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Bob op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Onbereikbaar ook voor urgente problemen. Schande!!!
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Hang uren in de wacht, medewerkers verbinden door, maar verbreken de verbinding en via WhatsApp bereik je al helemaal niets behalve standaard antwoorden waar je niets aan hebt.
Een 1 is nog te hoog.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door van biezen op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

sedert mijn betaalpas overgezet is naar v-pay ipv maestro die ik had, veel problemen met betalen in buitenland, moet dan de pas in apparaat doen en dan pas gaat het verder. Bovendien mobiel betalen gaat vaak niet, kaart wordt via de nfc niet herkend, en moet dan op andere wijze betalen. Kortom, elke verandering is nog geen verbetering. Heb een samsung S9+ telefoon, als ik kies voor betalen via de app van ABNAMRO (maestro) , dan werkt het vlekkeloos, maar om hiervoor mijn rekening om te zetten is wat rigoreus, na 53 jaar lid te zijn van deze bank. Kan hier iets aan gedaan worden ??
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Wehkamp Klantenservice

  • Beoordeeld door lidia Vanholder op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Wehkamp Klantenservice is: 2.3)

Ik kan jullie niet bereiken via e-mail, zonder in te loggen. En dat is nu juist het probleem. IK probeer een nieuw account aan te maken van uit Belgiƫ, maar mijn postcode 9600 wordt niet aanvaard.
Lees alle beoordeling van Wehkamp Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Belsimpel Klantenservice

  • Beoordeeld door Lisanne op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belsimpel Klantenservice is: 2.9)

Ronduit slecht!! Geen woorden voor. Verbinding word meteen verbroken.
Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Pieter van Duijvenbode, Astrid Rosenthal op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

App. Werkt niet naar behoren.
Telefonisch niet bereikbaar, (te druk) Mai is niet beantwoord.
Kunnen een preferentie niet op de boeking doorgeven, moeten dit telefonisch doen..... Is alleen niet te bereiken. Vinden het heel klantonvriendelijk!
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door A Meijvogel op 23-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Alles gaat verkeerd ben geen stap verder gekomen ben terug gegaan naar de balie maar die zij dat alles goed komt dus niet krijg vandaag weer de zelfde formulier dat ik weer moet invullen dat heb ik al gedaan met handtekening en al.
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)