Innova Energie Klantenservice

Rapportcijfer Innova Energie klantenservice: 1.2 » Lees beoordelingen (9)

Bellen met Innova Energie

Waarom bellen met Innova Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Innova Energie.
  • Om klant te worden van Innova Energie.

Openingstijden telefonische klantenservice Innova Energie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Innova Energie: 070 301 6610

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Innova Energie? Laat ons je ervaringen met Innova Energie weten!
Beoordeel Innova Energie.

KvK gegevens Innova Energie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27374930
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017855586
  • Statutaire naam: Innova Energie BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Innova Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Innova Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Innova Energie via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Innova Energie via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Innova Energie.

Ga naar het contactformulier op de website van Innova Energie

Veelgestelde vragen Innova Energie.

Heb je een vraag aan Innova? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Algemeen
  • Contract
  • Coronavirus
  • Duurzaam
  • Energiezaken
  • Facturen en betalen
  • Ik heb een klacht, wat nu?
  • Klant worden
  • Klanten
  • Noodgevallen

 

Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Innova zijn:

  • Het inloggen op Mijn Innova lukt niet. Wat nu?
  • Ik heb een verzoek ontvangen om meterstanden door te geven maar heb dit al gedaan. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?
  • Waarom is er een termijnbedrag geïncasseerd terwijl ik al ben overgestapt?
  • Hoe kan ik mijn opzegvergoeding van de vorige leverancier declareren?
Ga naar de veelgestelde vragen van Innova Energie

Werken bij Innova Energie

Hoofdkantoor Innova Energie (adres)

Oude Middenweg 75 Den Haag 2491 AC Nederland
Rapportcijfer Innova Energie Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 9 beoordelingen.

Beoordeel Innova Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Innova Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Innova Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Ella van Dijk op 14-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Kan totaal geen contact krijgen waardeloos al jaren klant maar dit lijkt nergens op een verkeerd contract einddatum maar er word niet gereageerd
  • Beoordeeld door Derk op 6-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Compleet waardeloos.Ben al 2 weken bezig contact te krijgen.Bellen: het is momenteel erg druk.Tuurlijk.Aantal keren ruim een half uur gewacht,maar niks.Raar dat op internet dan staat dat het juist mínder druk is dan gewoonlijk.Mail gestuurd: geen reactie.Terugbel verzoek gedaan: geen reactie.
Klantenservice hebben ze klaarblijkelijk niet.
  • Beoordeeld door F.J.W. op 28-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Krijg absoluut geen antwoord op mijn vragen omtrent de rekening. Diverse keren getracht te verduidelijken, maar nee. Alleen een standaard 'riedeltje'. Jammer..... In totaal tweemaal voorgelogen over het termijnbedrag.
  • Beoordeeld door Roy Peters op 27-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbeleefd en niet van zin om een oplossing te bieden. 1 januari is het moment van de jaarafrekening. Tot nu toe, 27 januari, een afrekening gehad voor elektriciteit. Ik krijg €375 terug. De gasafrekening heb ik tot op heden niet ontvangen. De teruggave vsn €375 ook nog niet ontvangen
  • Beoordeeld door Andre op 10-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Innova heeft een data lek waardoor hun klanten worden gebeld en dan zeggen ze innova is failliet u word bij een andere maatschappij onder gebracht dgb voor het zelfde tarief en duur daar ga je dan mee akkoord natuurlijk aleen wordt dan stiekem je gas en elektriciteit prijs 4x zo duur daar na wordt je weer door innova gebeld waarom je weg ben ge gaan en of je terug wel komen voor een duur tarief schande dat ze dit bij de zwakkere in de samenleving doen en innova weet van niets natuurlijk maar is wel de lachende partij
  • Beoordeeld door notermans op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

medewerkster klantenservice kon op geen enkele vraag een goed antwoord geven. Hopeloos!!! op mijn vraag doorverbonden te worden met een leidinggevende kreeg ik ook geen respons.
  • Beoordeeld door lebens op 15-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

na klant te zijn geweest bij innova energie ben ik overgestapt naar andere aanbieder,dan krijg je op het eind de eind nota,er stond op het eind een bedrag open van 203,94daar van inasseerde innova op 30maart j.l. 99,00 stond nog een bedrag open van 104,94,dat heb ik op 13 april 2022 overgemaakt via abn naar innova ,erna kreeg ik meedere aanmaningen van niet betaalde notaas,heb de papieren zwart op wit, dat alles betaald is ook bankafschriften met de betalingen erop,nu eisen ze opeens 250,00 euro diverse posten noemen ze het,heb een paar weken terug een half uur met hun gebeld,mevrouw verklaarde toen dan is alles voldaan,nu dit,als je toch alles voldaan hebt wat dan nu nog.we denken dat ze me de bonus die je krijgt bij het overstappen naar de nieuwe aanbieder zelf willen laten betalen,mag volgens de nieuwe aanbieder nooit,maar ze doen het onder diverse posten,wat niet mag.
  • Beoordeeld door jack op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

je sluit een contract af voor 219 euro per maand , je gebruik is lager ik gebruik 150 euro permaand heb houtkachel en alles a+++
dan gooien hun hem een maand later naar 350 euro permaand das meer dan het dubbele dan ik gebruik , ze helpen je aan de telefoon niet netjes
ik leg de zaak uit dat ik alleen staande ben en voor mijn een gezin met kinderen woonde . dat maakt hun niks uit ze kijken naar de afgelopen 3 jaar
terwijl ik nieuwe klant ben en alleen staand
hoe help je mensen in de problemen
dan bel je , je legt het uit en dan is het net of ze een boekje voor lezen
dus onbeschoft en denken zeker niet aan de klanten die bij hun komen .
al kan je aan tonen dat je dus minder verbruikt dan de 219 euro wat op je contract staat . maakt ze niks uit . dus innova is een afrader
  • Beoordeeld door a.ferwerda op 13-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch niet bereikbaar
Bel Innova Energie
070 301 6610