We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Vanuit het buitenland en met Skype: bel +31 13 542 8494.
Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Tilburg? Laat ons je ervaringen met Gemeente Tilburg weten!
Beoordeel Gemeente Tilburg.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Tilburg? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je een melding doen van iets wat je in de buurt hebt opgemerkt, of heb je een vraag aan gemeente Tilburg? Je kan 24 uur per dag een e-mail sturen naar het volgende adres: gemeente@tilburg.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Gemeente TilburgHeb je een vraag aan de klantenservice van Gemeente Tilburg? Via deze pagina heb je de snelste weg gekozen naar een antwoord. Vul het formulier in en verstuur het. Naar aanleiding van je vraag neemt Gemeente Tilburg telefonisch, schriftelijk of per e-mail zo spoedig mogelijk contact met je op. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in. Zo kan Gemeente Eindhoven je beter helpen.
Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente TilburgGebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Gemeente Tilburg. Stuur je brief naar onderstaand adres:
Neem contact op met de klantenservice van Gemeente Tilburg via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06 11 14 81 70.
Je ontvangt uiterlijk binnen een werkdag een reactie van Gemeente Tilburg.
Klik hier voor contact met Gemeente Tilburg via WhatsApp.
Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van gemeente Tilburg. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur. Messenger gebruikt verschillende pictogrammen om je te laten weten wanneer je chatberichten zijn verzonden, afgeleverd en gelezen. Ze worden weergegeven aan de rechterkant van het chatbericht.
Klik hier voor contact met Gemeente Tilburg via Facebook Messenger.Stuurt je de klacht liever per post? Stuur het op naar: Gemeente Tilburg, Postbus 90155, 5000 LH Tilburg.
Klacht indienen bij Gemeente Tilburg.Liever op de hoogte blijven via Facebook? Ook dat is een mogelijkheid. De gemeente Tilburg plaatst dagelijks berichten met nieuws, foto’s, video’s, belangrijke updates, en andere dingen die u moet weten over de gemeente. De Facebookpagina van de gemeente Tilburg kunt u vinden via onderstaande link.
Klik hier voor contact met Gemeente Tilburg via Facebook.Up-to-date blijven van het laatste nieuws en/of mededelingen met betrekking tot de gemeente Tilburg? Dat kunt u doen via het Twitteraccount van de gemeente. Volg uw gemeente op Twitter via @gemeentetilburg.
Klik hier voor contact met Gemeente Tilburg via Twitter.Op het YouTubekanaal van gemeente Tilburg kunt u video’s vinden van onder andere toespraken van de burgemeester, interviews met bewoners, en belangrijke informatie over de gemeente. Deze is te vinden onder de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Tilburg’.
Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Tilburg.Klik op onderstaande link om gemeente Tilburg te volgen op Instagram, @gemeentetilburg.
Klik hier voor contact met Gemeente Tilburg via Instagram.Wil je meer weten hoe het is om bij gemeente Tilburg te werken? Meld je aan bij hen via LinkedIn. Bekijk bij Jobs welke posten er momenteel open staan. Pak je kans en schrijf je in.
Klik hier voor contact met Gemeente Tilburg via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.
Als ik 14013 bel, de klantenservice van de gemeente Tilburg, kan het voorkomen dat ik binnen een minuut wordt geholpen, ik heb het echter ook meegemaakt dat er 17 (!!!) wachtenden voor me zijn. Daarnaast ervaar ik de medewerkers doorgaans als zeer gehaast, alsof er bijna geen tweede vraag gesteld kan worden.
Momenteel geef ik deze klantenservice daarom een mager zesje
Gemeente niet te bereiken op telefoonnr 14013, slechte zaak
Vanmorgen frituurolie afgegeven bij de mobiele milieucontainer in de Generaal Smutslaan.
De kan was gaan lekken waardoor er ook olie in de tas was gelopen.
De medewerkers waren behulpzaam bij het schoonmaken van de tas én mijn handen.
Mooie en vriendelijke service!!
Al 7 maanden geleden een klacht ingediend en 3 keer al worden we al voor de gek gehouden.
en we horen helemaal niets meer en er is nog steeds niets gebeurt.
Beoordeel Gemeente Tilburg Klantenservice