Bellen met Nijestee

Waarom bellen met Nijestee Klantenservice?

  • Je hebt een reparatieverzoek.
  • Je hebt een vraag aan Nijestee over de betaling van de huur.
  • Je wil bij Nijestee een onderhoudsabonnement afsluiten.
  • Je hebt een klacht.

Openingstijden telefonische klantenservice Nijestee

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:30 - 17:00
  • Dinsdag 09:30 - 17:00
  • Woensdag 09:30 - 17:00
  • Donderdag 09:30 - 17:00
  • Vrijdag 09:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Nijestee: 050 853 3533

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Nijestee? Laat ons je ervaringen met Nijestee weten!
Beoordeel Nijestee.

KvK gegevens Nijestee

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 02028204
  • Vestigingsnummer (KvK): 000006625681
  • Statutaire naam: Nijestee 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Nijestee?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Nijestee? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Nijestee via e-mail.

Stel je vraag via info@nijestee.nl. De medewerkers van Nijestee kunnen je sneller helpen als je in de e-mail ook het adres noemt.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Nijestee

Neem schriftelijk contact op met Nijestee.

Klim je liever in de pen? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Nijestee. Stuur je brief of poststuk naar onderstaand adres:

  • Nijestee
  • Postbus 447
  • 9700 AK Groningen

Neem contact op met Nijestee via WhatsApp.

Voor algemene informatie en vragen kan je Nijestee ook WhatsAppen. Nijestee  beantwoordt vragen op maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur. Zij reageren binnen een werkdag.  Het nummer is +31 6 12 358 514.

 

 

Klik hier voor contact met Nijestee via WhatsApp.

Veelgestelde vragen Nijestee.

Heb je een vraag aan Nijestee? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Algemene vragen
  • Wet eenmalige huurverlaging
  • Jaarlijkse huuraanpassing
  • Woningnet
  • Servicekosten
  • Warmtepompen
  • Ventileren
  • Elektrisch koken
  • Zonnepanelen
  • Warmtewet
  • Rookmelders


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Nijestee zijn:

  • Ik ben dringend op zoek naar woonruimte.
  • Waar kan ik terecht?
  • Waar kan ik een reparatie melden?
  • Hoe kan ik een huurspecificatie opvragen?
  • Kom ik in aanmerking voor de eenmalige huurverlaging?
  • Hoeveel wordt de huur dan verlaagd?
  • Moet ik zelf de huurverlaging aanvragen?  
  • Waarom past Nijestee de huur aan?
  • Moet ik de nieuwe huurprijs zelf doorgeven?
  • Heb ik straks nog wel recht op huurtoeslag?
  • Hoe kan ik me inschrijven bij WoningNet?
  • Kan ik mijn registratie samenvoegen met die van iemand anders?
  • Hoe komt het dat ik uitgeschreven ben?
  • Wat valt er onder servicekosten?
  • Hebben de servicekosten invloed op mijn huurtoeslag?
  • Hoe hoog zijn de servicekosten?  
  • Wat is een warmtepomp?
  • Kan ik een warmtepomp aanvragen?
  • Waarom moet ik mijn woning ventileren?
  • Welke manieren van ventileren zijn er?
  • Wie bel ik als ik een storing heb aan mijn ventilatiesysteem?
  • Kan ik ook overstappen op elektrisch koken (koken op inductie)?
  • Welke aansluiting heb ik daarvoor nodig? Wie moet ik bellen bij een storing?
  • Hoe werken zonnepanelen?
  • Moet ik de zonnepanelen zelf aanmelden bij mijn energieleverancier?
Ga naar de veelgestelde vragen van Nijestee Ga naar de veelgestelde vragen van Nijestee

Dien een klacht in bij Nijestee.

Wil je overlast melden? Gebruik dit formulier, vul jet zo volledig mogelijk in en klik op de rode button Verzenden.

Klacht indienen bij Nijestee. Klacht indienen bij Nijestee.

Neem contact op met Nijestee via Facebook.

Stel je vraag op Facebook. De klantenservice van Nijestee is van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17:00 uur geopend. Nijestee reageert tijdens werkdagen direct en buiten kantooruren duurt het een werkdag.

Klik hier voor contact met Nijestee via Facebook.

Neem contact op met Nijestee via Twitter.

Het Webcare Team van Nijestee zit tijdens kantooruren voor je klaar. Volg Nijestee op Twitter. Lees over de laatste ontwikkelingen op het gebied van de woningmarkt.

Klik hier voor contact met Nijestee via Twitter. Klik hier voor contact met Nijestee via Twitter.

Jongerencomplex Vrydemalaan

Rapportcijfer Nijestee Klantenservice: 5

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Beoordeel Nijestee Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Nijestee Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Nijestee Klantenservice

  • Beoordeeld door j.slager op 14-07-2021
  • Rapportcijfer: 9

Prima service en begrip voor nog alleenstaande oudere mensen :)
  • Beoordeeld door J vd heide op 2-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na 3 x via e-mail een verzoek gestuurd en ontvangst bevestigen ontvangen waarin wordt geschreven dat een reactie na 2 werkdagen kan worden verwacht, nog steeds niets gehoord van Nijestee. 26 jan jl 1e mail gestuurd...
Bel Nijestee
050 853 3533
(Gebruikelijke belkosten)