Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Mocht je in de participatie wet zitten en op standje overleven staan. Vraag geen advies over hoe te overleven in deze wet aan de GSD Nijkerk manager. Het advies is dan namelijk storneer vaste lasten dán kúnt U boodschappen doen?? Hoeveel subsidie krijgt deze persoon voor het aanmelden van deze mensen bij schuldhulpverlening vraag ik me serieus af. Onmenselijk wat hier gebeurt.Lees alle beoordeling van Gemeente Nijkerk Klantenservice (2)
verschrikkelijk maatschappij. ik had in mei geboekt net voor vertrek mail gekregen mijn terugvlucht is geannuleerd. ze willen je brengen en terugkomen moet je lopend doen. ik ben een uur aan het wachten en de telefoon wordt niet opgenomen na 45 min eindelijk een dame aan de lijn ik was aan het vertellen wat mijn vraag was en werd meteen eruit gegooid. ik ga nooit meer met corendon vliegen en ik raad iedereen om dat ook niet te doen.Lees alle beoordeling van Corendon Airlines Klantenservice (8)
Verschrikkelijke week achter de rug. De caravan op Hengelhoef piept en kraakt. Het is gedateerd en nodig toe aan vervanging. Douche vol schimmel. Penetrante geur die niet te verklaren was. Op onze klachten, kregen we een tegoedbon aangeboden voor het restaurant. Die hebben we uiteraard niet geaccepteerd. Daarna niks meer te horen gekregen.Lees alle beoordeling van Oostappen Vakantieparken Klantenservice (12)
Een order geplaatst bij Outspot België. Vervolgens krijg ik een bericht van GLS dat het pakket bezorgd wordt op 2 augustus 2022. Mooi niet dus. Vandaag, 3 augustus een mail ontvangen dat GLS onderweg is met mijn pakket. De hele middag gewacht op de bezorger. Om 18.00 uur ontdekt dat de bezorger het pakket in de brievenbus heeft gestopt en in de track en trace staat vermeld ; getekend door ontvanger !!!. Vervolgens heb ik de verpakking moet kapot scheuren om het pakketje uit de brievenbus te krijgen. Wat een waardeloze service. Kortom ik bestel niets meer als ik weet GLS de bezorger is ( meestal een en al ellende ). Ik zal de afzender ook in kennis stellen van de afhandeling door GLS ; WAARDELOOS.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Naar dat we 45 minuten op een auto hebben gewacht hadden we besloten te bellen. Het volgende nummer hebben we gebeld +31 23 569 96 96 krijg je te horen dat ze 365 dagen per jaar geopend zijn, maar nu gesloten.Lees alle beoordeling van Sunny Cars Klantenservice (3)
Vervolgens het noodnummer gebeld.
Daar kreeg te horen dat ze de verhuurder niet konden bedijken, en dat ik zelf maar even moest bellen.
Top service ????
Via de IKEA site zijn er geen afwijkende vragen te stellen ook de chat werkt niet. Je blijft steeds in "rondjes" gaan. Een info adres zou handig zijnLees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Waarom wordt Barbera Baarsma altijd samen genoemd met de Rabobank. Zijn haar verderfelijke ideeën ook die van de Rabobank?? Zo niet maak dat dat heel duidelijk. Bij de coronacrisis wilde ze ons land al verdelen in jong en oud en nu weer tussen rijk en arm. Rabobank distantieer je daar openlijk van!!!Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Bellen kom je niet doorheen. Mail is weken geleden verstuurd maar je krijgt alleen twee keer per een week een mail met: we zijn je niet vergeten maar het is druk. Als je gaat zoeken op internet dan zie je dat ze dat al mailen vanaf november 21. Krijg je zaken eens op orde Jumbo!Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Wij zijn zwaar teleurgesteld in Ziggo. Wij snapte nooit waarom mensen altijd lelijk doen over Ziggo nou weten we waarom!! Totdat je ze nodig hebt voor een storing van de Horizon. 23 augustus de eerste medewerker aan de telefoon gehad, Heel vriendelijk wat jammer we sturen meteen een nieuwe op heeft u maandag in huis. Ik dacht dat is geregeld. Zondag geen track & trace code. Zondag gebeld weer een vriendelijke meneer aan de lijn, collega heeft iets verkeerd gedaan excuus er zijn geen horizons meer. Er komt een Ziggo next die heeft u dinsdag binnen, kijk in uw e-mail een controleer de bestelling. Zie dat we ineens een vastbellen erbij hebben. Dat hebben we al jaren niet meer. Zondag teruggebeld krijg ik weer iemand anders aan de lijn. Bestelling klopt niet, vastbellen moet eraf. Heel vriendelijk excuus heeft mijn collega verkeerd gedaan ga ik meteen voor u regelen. Inderdaad komt er dinsdag een pakketje binnen een Humax. Voor de Horizon hadden we ook een Humax dus nu geen Ziggo Next. Dinsdag gebeld we hebben een Humax binnengekregen en het moet een Next zijn. Weer een vriendelijke mevrouw aan de lijn; het klopt u hebt een Humax Next gekregen, die kan het hetzelfde als de Ziggo Next alleen een ander merk. Drukke week gehad Wij sluiten zaterdag 30 juli hoopvol het kastje aan. Wat een pech we kunnen alleen TV kijken, niet terugkijken, niet opnemen, geen ZiggoGO en ons sportpakket is weg. Zaterdag gebeld, vriendelijke mevrouw aan de lijn, excuus op excuus ik ga zorgen dat u een track&trace krijgt komt het maandag bij u binnen. Ik dacht laten we ff geduld hebben maar nu is het dinsdag en we hebben nog geen track&trace code en het pakketje komt dus woensdag ook niet. Ik weet niet welke verkoopcursus al die vriendelijke mensen volgens van maar deze mensen die ik gesproken heb, heeft geen van hen dezelfde cursus gevolgd dat is zeker. Morgen maar weer bellen. ;-(Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Rabobank wil CO2 budget voor ieder mens. Dit lijkt op een politiek standpunt met een dictatoriaal trekje.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Bank is er voor geldzaken, niet voor politieke zaken.
Of is men uitvoerder van de WEF?
KLACHTLees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Vraag steeds het pakket op de afgesproken plek neer te leggen onder de VOORBUMPER van auto. Zodat het altijd uit het zicht en droog ligt. Wordt het bij de VOORDEUR gelegd!!!!!.
Is het voor bezorger moeilijk om even goed te lezen?
Vandaag loop ik door de voordeur naar buiten staan er 2 grote pakketen. Val er bijna overheen.
Blijkt voor de buren te zijn. Bezorger kijkt ook nog naar het adres label (gezien op de bewakingscamera die er hangt)
Belt aan bij ons. Maar er is niemand thuis Laat het gewoon staan bij verkeerd adres.
Ik heb het toen maar bij de buren neer gezet. 2x25/30 kg
Mijn vraag. Kan de bezorger als er bij bezorgadres niemand thuis is het zomaar bij de buren neer zetten waar ook niemand is?
En dan weg rijden en denken ziezo iets bezorgd. Bekijken jullie het maar!
Had hij toch bij de buren terug kunnen zetten.
Als het bij ons voor deur gejat was - ik neem aan dat de buren "een niet thuis kaartje" hebben gekregen- dan waren wij de pineut.
Zou het het op prijs stellen dat bezorgers duidelijke instructies krijgen m.b.t. bezorging.
KLACHTLees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Vraag steeds het pakket op de afgesproken plek neer te leggen onder de VOORBUMPER van auto. Zodat het altijd uit het zicht en droog ligt. Wordt het bij de VOORDEUR gelegd!!!!!.
Is het voor bezorger moeilijk om even goed te lezen?
Vandaag loop ik door de voordeur naar buiten staan er 2 grote pakketen. Val er bijna overheen.
Blijkt voor de buren te zijn. Bezorger kijkt ook nog naar het adres label (gezien op de bewakingscamera die er hangt)
Belt aan bij ons. Maar er is niemand thuis Laat het gewoon staan bij verkeerd adres.
Ik heb het toen maar bij de buren neer gezet. 2x25/30 kg
Mijn vraag. Kan de bezorger als er bij bezorgadres niemand thuis is het zomaar bij de buren neer zetten waar ook niemand is?
En dan weg rijden en denken ziezo iets bezorgd. Bekijken jullie het maar!
Had hij toch bij de buren terug kunnen zetten.
Als het bij ons voor deur gejat was - ik neem aan dat de buren "een niet thuis kaartje" hebben gekregen- dan waren wij de pineut.
Zou het het op prijs stellen dat bezorgers duidelijke instructies krijgen m.b.t. bezorging.
betald gesprek , laaaaaang wachten ,belachelijkLees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
niet te bereikenLees alle beoordeling van Oostappen Vakantieparken Klantenservice (12)
Wat is dit voor bedrijf sturen mij een rekening via een incassobureau want ik zou een rekening uit 2018 niet betaald hebben. Ik ken niet een bedrijf dat 4 jaar wacht met een rekening te sturen en ga hem echt niet betalen. Probeer je te bellen zijn ze telefonisch niet te bereiken wat een slechte klantenservice.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Zo’n intens slechte dienstverlening als bij GLS heb ik nog nooit mee gemaakt. Dit bedrijf zou niet eens het recht moeten hebben om pakketjes van mensen te vervoeren. Om vele reden.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
1. GLS maakt een pakket zoek. Het blijft volgens de tracking een week hangen in in het distributiecentrum en komt nooit bij ons aan.
2. Daarna beweert het trackingsysteem dat het pakket is afgeleverd en is afgetekend door mij persoonlijk. Rara, hoe kan dat? Ik zat op dat moment in het buitenland. Leg mij eens uit hoe ik een pakket kan aftekenen in Rotterdam terwijl ik op precies datzelfde moment in Griekenland verblijf. Een regelrechte leugen dus.
3. Daarna stuurt GLS mij langs alle buren ‘want daar zou het pakket ook kunnen liggen’. Dat zou dus betekenen dat de vervoerder andere mensen laat tekenen uit mij naam. Dat is ook niet volgens de regels he mensen!? Zijn mijn buren mij? Nee. Overtreedt GLS daarmee de regels? Ja. Ik heb op 23 naastgelegen adressen nagevraagd: ook mijn buren hebben niets ontvangen.
4. Wij sturen een vraag naar de klantenservice van GLS per email. Daar horen wij nooit meer wat op.
5. Wij bellen met de klantenservice. Dat kost 1 euro per minuut. Te betalen door onszelf. Een geirriteerde medewerker beweert bij hoog en laag dat het pakket bezorgd is ‘want dat staat in de trackinggeschiedenis’. Wij leggen uit dat het probleem nou juist is dat die trackinggeschiedenis niet klopt, en dat we willen weten waar het pakket is. En we willen het pakket ontvangen. Op de vraag hoe het kan, dat er volgens hen is getekend door een persoon die onmogelijk op dat moment daar geweest kan zijn, weigeren ze te reageren. GLS wentelt daarna de verantwoordelijkheid af: we worden doorverwezen naar de winkel waar we het item hebben gekocht. Alsof zij iets met de bezorging van doen hebben. De winkel verwijst ons logischerwijs dan ook weer terug naar GLS.
Allemaal heel jammer voor ons want het was een bruidsmeisjesjurk voor een huwelijk. Maar de inhoud van een pakket zou niet uit moeten maken. Als je een bezorgdienst bent, zou je moeten bezorgen. Dat is het idee, toch? Niet bij GLS.
GLS start GEEN intern onderzoek, doet GEEN poging aan de chauffeur een toelichting te vragen. GLS doet HELEMAAL NIETS.
DE EINDSITUATIE: wij hebben GEEN pakket ontvangen en GLS blijft de leugen volhouden ‘want dat staat in de trackinggeschiedenis’. Kortom: GLS blijft ernstig in gebreke en het boeit hen totaal niet. De klant kan in de stront zakken. Zo’n bedrijf dus.
Klantenservice is niet incidenteel maar structureel onbereikbaar. Vandaag na 20 minuten wachten een medewerker aan de lijn gekregen en mijn ongenoegen hierover geuit. Hij hing meteen op. Kon mijn vraag dus niet meer stellen. Hoe kom ik in contact met een ING medewerker?????Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
telef. diensten hebben geen idee van service, ook al bedoelen ze het goed. Na ondeugdelijk materiaal aan geschaft te hebben op aanraden van kpn (hoe goed dit wel was!!!!!) en dik betaald blijkt dit helemaal niet te kloppen.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
oplichters praktijken zijn schijnbaar het hoofddoel van kpn, nou na vele vele vele malen monteurs over de vloer te hebben gehad die het dus niet konden oplossen en zovele malen te hebben betaalt is het genoeg.
ik ga bij een andere provider kijken wat die te bieden hebben want bij kpn kom je iedere keer van een kouwe kermis thuis.
Ik wil contact mbt dubbel afschrijving. Terugboeking heeft reeds plaatsgevonden net zolang tot dat jullie wel bereikbaar zijn.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Telefonisch niet te bereiken i.v.m. dubbele afschrijving zonder enige reden. Inmiddels zelf maar de bank opdracht gegeven voor en terugboeking.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Contract loopt toch af op 31 augustus en krijg nog 2000,- teveel betaald terug. Goede reden op over te stappen. P.s. zal net zolang terugboekingen laten uitvoeren totdat ik fatsoenlijk iemand kan spreken. Er jammer dit.
Heel moeilijk contact te krijgenLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Wij geven al geruime tijd aan dat wij onze pakketjes bezorgd moeten worden bij een afhaalkast waar zij zouden moeten bezorgen deze kast kan elke keer gewoon geselecteerd worden als bezorg punt maar al meer dan 5 keer achter elkaar weigert de bezorger daar de pakketjes in te doen helaas kan ik geen cijfer geven onder de 1Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Wij zitten nu in Frankrijk in center parcs en al vaak in een center parcs geweest in Nederland, Frankrijk en Duitsland. Maar het huisje is zo ontzettend smerig, dat we zelf hebben moeten poetsen enzovoort. En we hebben ook nog eens een enorm hoge prijs betaald.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ik probeer te mailen naar ze, maar alle mailadressen niet meer geldig. Telefonisch kunnen ze niets en ik kan ook geen foto’s doorsturen. Ben gauw tevreden, maar dit is echt smerig.
klantenservice is zeer slecht , al 20 jaar een email adres bij jullie gehad, zomaar beeindigt door jullie.Lees alle beoordeling van Online.nl Klantenservice (17)
dit email adres bestaat wel, wil je graag tevreden klanten. los dan het probleem op
ik wil wel betalen voor mijn email, het is me alleen nooit gezegd dat dat moest.
het was altijd gratis
Klantenservice bijna onbereikbaar en wel bereikbaar, dan worden er geen maatregelen genomen om jouw bezorgklacht op te lossen.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
10 weken AD op proef, de eerste week 3x niet bezorgd. De 20 Euro worden wel gelijk afgeschreven, gestorneerd. De volgende week weer niet elke dag bezorgd. Toch maar betaald, misschien gaat het beter, maar vandaag 1 augustus weer geen krant. Waardeloze service. Ik voel mij belazerd.
In 2 weken tijd 4x geen krant dvhn ontvangen. Na de klacht via de website ook geen enkele keer de krant door nabezorging ontvangen. Bij bellen naar de telefoonnummers op de website kom je alleen keuzemenu's tegen en kom je geen stap verder. Ook hierbij is het belachelijk dat je €0,90/min moet betalen voor een klacht over de nalatigheid van de krant.Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Nooit bereikbaar maar wel rekeningen blijven sturen naar iemand zonder inkomen, wat een grappenmakers daar.Lees alle beoordeling van Belastingdienst Klantenservice (19)
heb al 20 jaar email adres bij jullie gehad vanaf wanadoo was jullie naam zomaar door jullie opgeheven zonder reden op te gevenLees alle beoordeling van Online.nl Klantenservice (17)
klantenservice bij jullie is zeer slecht, er word niet naar de klant geluisterd en geen oplossing gezocht
Reageren al weken niet op een claim voor een geannuleerde vlucht. Vragen naar informatie die alleen bij de reisaanbieder bekend was en als je deze informatie dan hebt nagevraagd dan moeten ze 'ineens' nog iets weten als security check en zeggen ze je niet verder te kunnen helpen. Sta op dit moment voor de 4e keer in de wacht om met de volgende nagevraagde info voor de security check. Heel toevallig alle 4 de keren wachtende nummer 201. Het lijkt erop dat Ryanair er alles aan doet om klanten niet te hoeven helpen en geen claims te hoeven uitbetalen. Zeer zeer zeer slecht.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
altijd goede levering duidelijke inziLees alle beoordeling van DGB Energie Klantenservice (9)