We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Nederlandse Staatsloterij? Laat ons je ervaringen met Nederlandse Staatsloterij weten!
Beoordeel Nederlandse Staatsloterij.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Nederlandse Staatsloterij.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Nederlandse Staatsloterij? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Het is mogelijk om online te chatten met een medewerker van de klantenservice van de Nederlandse Staatsloterij. Klik tijdens hun openingstijden op 'LIVE CHAT'.
Start een chat met Nederlandse StaatsloterijBekijk de veelgestelde vragen aan Staatsloterij. De vragen en antwoorden die je kan vinden zijn bijvoorbeeld:
Zelf nog even kijken? Bekijk alle onderwerpen van Staatsloterij op een rij:
Neem contact op met de klantenservice van de Nederlandse staatsloterij via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Nederlandse staatsloterij. Je kunt binnen 15 minuten een reactie verwachten.
Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.
Mevrouw,mijnheer,
U geeft aan dat erop zondag gebeld kan worden ...........nee dus
Nul
Geeft een zekere spanning waar ik naar uitkijk!
Ik wil gewoon mijn gewonnen prijs ontvangen en niet eerst naar zo'n stomme wallet. En ik wil ook gewoon weer kunnen mailen met de klantenservice.
ik hen met mijn zus een gezamelijke bank rekening maar nu ben ik geblokkeerd omdat de rekening op de naam van mijn zus staat maar ze houden wel iedere keer het geld eraf maar wat ik heb gewonen krijg ij niet
Waarom wordt Ik gefeliciteerd met mijn prijs als ik 150 euro verloren heb, zouden jullie dat niet eens aanpassen ik word hier echt een beetje moe van.
Echt vreselijk. Wél geld van mijn rekening afgeschreven, geen loten, en ik kan alleen terecht als ik ze op eigen kosten ga bellen. Wát een zootje!
Email adres niet te aan te passen , telkens code 5043, waardeloos
Ik wil niet chatten twitteren of bellen.
gewoon een email of een tekst veld zoals dit. Zoals het al jaren overal prima werkt.
Ik krijg code 5053 als ik mijn email wil veranderen. Maak ticket aan en los op.
NEE. natuurlijk niet. Eerst 100 menu's door Google om hier uit te komen.
prutswerk!
op 1`2 februari 2021 overboeking gemaakt vanuit mijn wallet naar mijn bankrekening bij de RABO, vandaag de 22e februari geld nog steeds niet bijgeschreven, hoe lang kan je op iemand zijn geld zitten, nee voor mij geen loten meer van de staatsloterij... slecht zeer slecht.
geen mail adres is vindbaar
Ik heb 25 december een nieuwjaars lot gekocht van 30,00 euro
Nummer 7 doorgegeven en geen lot ontvangen via post of email
Daarna heb ik dagenlang geprobeerd te bellen, maar helaas !!!!!!
Je krijgt direct een voicemail. Dit was de eerste keer dat ik via internet
een lot koop en zal het nooit meer doen. Wel wil ik mij 30,00 euro terug.
Beoordeel Nederlandse Staatsloterij klantenservice