We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Haarlems Dagblad? Laat ons je ervaringen met Haarlems Dagblad weten!
Beoordeel Haarlems Dagblad.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Haarlems Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Schrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Haarlems Dagblad. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met Haarlems Dagblad via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan Haarlems Dagblad over je abonnement:
Voor een algemene vraag aan Haarlems Dagblad, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Je kunt online je verhuizing doorgeven aan Haarlems Dagblad. Klik op onderstaande link en vul het formulier in om je verhuizing door te geven.
Geef je verhuizing doorRapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.
Wat een waardeloze klantenservice. Al twee dagen geen krant. Na werkelijk uren in de wacht te hebben gestaan, eindelijk medewerker klantenservice gesproken, die wist te melden dat er geen bezorger was in wijk waarin ik woon. Onbekend wanneer ik weer krant krijg! Restitutie van abonnementsgeld over dagen dat ik geen krant krijg is wat Haarlems Dagblad mij te bieden heeft. Ongelofelijk......restitutie is leuk, maar ik wil een krant.....daarvoor ben ik toch geabonneerd.
Zo slecht, na talloze keren geen krant te hebben ontvangen geprobeerd na eerst het versturen van een mail via het klachtensysteem toch maar eens gaan bellen.
Je krijgt een bandje met daarop een aantal vragen en na afloop een mail dat de krant voor 17.00n zal worden bezorgd wat natuurlijk niet gebeurd.
Niet iemand persoonlijk gesproken om je ongenoegen te uitten dat er weer geen krant is bezorgd. Overweeg nu toch wel om op te zeggen !
Ontvang al meer dan een jaar de krant vlak voor 9:00 uur ‘s morgens. Laatste maand vrijwel constant nog later, waardoor ik al van huis ben voor de krant komt. Nu op verzoek van de krant steeds gemeld als de levering niet goed is, laatste twee weken 4 x geen krant, twee keer rond 8:30 verder na 9:00 uur.
Klantenservice weigert abonnement vervroegd op te zeggen. Kan pas per 2024. Dus als ik een ochtendkrant wil lezen moet ik nu twee abonnementen nemen??? Haarlems Dagblad NOOIT AAN BEGINNEN!!!!!!
ik wil een abonnement afsluiten maar krijg samen met mijn buurvrouw een vreselijk onbeschoft persoon aan de telefoon ene charmeen hij wilde niet luisteren en heeft de telefoon erop gegooid (wij hadden wel 45 min aan de telefoon gezeten ) zo maak je geen vrienden dus jammer het was altijd gezellig 's morgens met de krant. voor de lezer uitgezonderd Charmeen een fijn weekend
Kan op zaterdag 9 oktober. Geen contact over bezorging maken Geen telefoon niet via internet komt vaker voor denk het maar op te zeggen na 40 jaar
Deze week weer 3x geen krant ontvangen.
Bellen gaat niet
whats app en mail wordt niet op gereageerd
Als je op de site aangeeft dat je geen krant hebt ontvangen krijg je bericht dat je dat vandaag niet kan aangeven omdat er vandaag geen krant is (op zaterdag)???????
wat een waardeloze organistaite
Bezorger al aangesproken, niet meer betaald ligt al bij incasso buro, niks helpt
Wie kan mij uit deze misere halen???
Sinds begin juni(!!!) Heb ik problemen met de bezorging van het HD. De krant steekt half in de brievenbus, waardoor hij bij regen nat wordt of het tocht door de half openstaande klep. Of hij ligt op het pad voor mijn deur. Of hij is gescheurd. Of een stuk krant is ligt in mijn tuin. Of hij wordt niet bezorgd, zoals weer vandaag. In het begin heb ik elke dag gebeld (nadat ik minimaal een half uur aan de lijn hing). Daar vertelden zij mij dat de klacht eerst moest "escaleren" en daarna er wat mee zou worden gedaan. Ook geen reaktie. Toen ben ik naar het HD op het Stationsplein gegaan, waar ik vriendelijk ven ontvangen en zij verzekerden mij dat het probleem definitief zou worden opgelost. Ik kreeg een lange email van het Noord Hollands dagblad waarin werd geschreven dat het probleem nog niet was opgelost. Ik stuur nu bijna elke dag een online bezorgklacht. Soms is de krant wél in zijn geheel door de brievenbus en dan weer dagen niet. Ik ontvang ook zo af en toe €1,71 op mijn rekening gestort, maar wat heb ik daaraan, niets? Hoe nu verder!!!!!
Gewoon niet bereikbaar via app niet en ook niet via telefoon. Zelfs op een e-mail wordt er geen actie ondernomen. Staat echt machteloos tegen dit waardeloze bedrijf. Sinds onze verhuizing 3 weken geleden geen fysieke zaterdag krant gehad.
Ik probeer al een paar dagen telefonisch (zoals wordt aanbevolen) contact te krijgen. Eerst kon ik helemaal geen contact te krijgen, daarna kon ik een keuzemenu intoetsen. Eindelijk hoorde ik dat er nog 7 wachtenden voor me waren. Ik heb het geduld opgebracht om aan de lijn te blijven. Toen ik na 20 minuten te horen kreeg dat er nog 5 wachtenden waren werd de verbinding verbroken! Daarna heb ik nog vele malen gebeld, maar met 10 wachtenden voor me heb ik het maar opgegeven. De klacht is: er is geld van mijn rekening afgehaald terwijl ik het HD heb opgezegd, en daar ook bevestiging van heb ontvangen!!!!
Geen telefonisch contact mogelijk.
Beoordeel Haarlems Dagblad Klantenservice