Blokker Klantenservice

Rapportcijfer Blokker klantenservice: 1.2 » Lees beoordelingen (6)

Bellen met Blokker

Waarom bellen met Blokker Klantenservice?

  • Je wil hulp bij het kiezen van een product van Blokker.
  • Je wilt weten of er een product op voorraad is.
  • Je wilt iets weten over een aanbieding van Blokker.
  • Je wilt iets weten over een retour en of terugbetaling.

Openingstijden telefonische klantenservice Blokker

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 20:00
  • Dinsdag 09:00 - 20:00
  • Woensdag 09:00 - 20:00
  • Donderdag 09:00 - 20:00
  • Vrijdag 09:00 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 20:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Blokker: 088 - 9494800

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Blokker? Laat ons je ervaringen met Blokker weten!
Beoordeel Blokker.

KvK gegevens Blokker

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33147847
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017696801
  • Statutaire naam: Blokker BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Blokker?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Blokker? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Blokker via e-mail.

Geef je de voorkeur aan het versturen van een email? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Blokker. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: info@blokker.nl. Een medewerker van Blokker zal zo snel mogelijk  reageren.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Blokker

Neem schriftelijk contact op met Blokker.

Klim je liever in de pen? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Blokker. Stuur je brief of poststuk naar onderstaand adres:

  • Blokker
  • Postbus 94072
  • 1090 GB Amsterdam

Veelgestelde vragen Blokker.

Je kan op de website van Blokker vragen betreffende de volgende categorieën bekijken:

  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorgen & afhalen
  • Retourneren & ruilen
  • Garantie & reparatie
  • Externe verkooppartners


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Blokker zijn:

  • Wat is de status van mijn bestelling?
  • Hoelang duurt mijn terugbetaling?
  • Retourneren of ruilen online aankoop via PostNL?
  • Retourneren of ruilen online aankoop via winkel?
  • Waar vind ik de contactgegevens van de verkooppartners?
  • Hoe retourneer ik naar verkooppartners?
  • Hoe kan ik mijn product retourneren?
  • Blokker & Jij app
  • Waar kan ik het saldo van mijn cadeaukaart checken?


(TIP!) Voor een algemene vraag aan Blokker, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk.
Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en vervolgens op het oranje icoontje 'Zoeken' te klikken.

Ga naar de veelgestelde vragen van Blokker

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Blokker.

Het laatste nieuws als eerste in je inbox? Dat kan! Meld je gratis aan voor de Blokker digitale nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, relevante promoties en gepersonaliseerde aanbiedingen. Scroll helemaal naar beneden en vul je email-adres in en klik op de oranje button Inschrijven.

Meld je aan voor de Blokker nieuwsbrief.

Neem contact op met Blokker via Facebook.

Stel je vraag op Facebook. De klantenservice van Blokker is van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20:00 uur en zaterdag van
9.00 uur - 17.00 uur geopend. Blokker reageert tijdens werkdagen binnen 8 uur.

Klik hier voor contact met Blokker via Facebook.

Neem contact op met Blokker via Instagram.

Laat je inspireren met de leukste ideetjes, recepten en tips voor bijvoorbeeld feestdagen.

Klik hier voor contact met Blokker via Instagram.

Pinterest

Blokker heeft een hele leuke pagina Pinterest om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met hun producten.

https://nl.pinterest.com/blokkerNL/

Wij zijn Nederland (volledige versie) - Jan Smit - Blokker OranjeLeeuwinnen commercial

Hoofdkantoor Blokker (adres)

Hessenbergweg 8 Amsterdam 1101 BT Nederland
Rapportcijfer Blokker Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 6 beoordelingen.

Beoordeel Blokker Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Blokker Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Blokker Klantenservice

  • Beoordeeld door Marleen op 31-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Inlog wekt niet meer, nieuw wachtwoord 4x aangevraagd werkt niet. Nieuw account probere te maken werkt niet, contact gehad met klantenservice per telefoon, na 4 dagen nog geen oplossing, je hoort gewoon niets
  • Beoordeeld door Van der Geld op 29-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bestelling gedaan. Betaald en factuur ontvangen . Krijg volgende dag mail dat het niet op voorraad is? Maar artikel staat weer op de site maar dan €10,00 duurder????? Kon opnieuw bestellen en €10,00 meer betalen..toen ik belde met de vraag waarom de bestelling niet geleverd werdt terwijl hij wel op voorraad was kreeg ik de hoorn.
Echt blokker wil niet meedenken. Raakt zo veel klanten kwijt
  • Beoordeeld door Weijers op 17-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte afhandeling schilmesje gekocht voor de corona 15.95 euro is een bonk roest.De medewerker wilde weten wanneer het was gekocht 19 okt.toen ging daarna alles dicht.Nu wilde hij de tijd ook weten van het gekochte dat heb ik niet.Ik zei ik ga wel naar een ander ik kom hier nooit meer terug en zal slechte reclame maken over Blokker daarom gaan de meeste naar action.
  • Beoordeeld door Tettelaar op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 2

Heb bestelling geplaatst welke bezorgd zou worden binnen 3 werkdagen,
door Blokker Express helaas nu 6 werkdagen verder en nog niets ontvangen.
Klantenservice te druk onbereikbaar, wat nu, morgen eens contact opnemen
met de winkel.
  • Beoordeeld door Fernando op 22-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik hang inmiddels 40min aan de lijn van de klantenservice en nog steeds geen contact.. ook al zijn het de voordagen van de feestdagen vind ik dit nog steeds veel te lang. Er wordt bij aanvang gesprek gemeld “Wij verwachten u te woord te kunnen staan binnen 30min”. Zorg er dan ook voor dat dit zo is.
  • Beoordeeld door Rg Wijkstra op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb bij levering open lege doos ontvangen. Heb al 6 mails gestuurd maar krijg geen reaktie. Bellen wil ik eigenlijk niet 0,90 cent per minuut!
Bel Blokker
088 - 9494800