We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Blokker? Laat ons je ervaringen met Blokker weten!
Beoordeel Blokker.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Blokker? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Geef je de voorkeur aan het versturen van een email? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Blokker. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: info@blokker.nl. Een medewerker van Blokker zal zo snel mogelijk reageren.
Klik hier om een e-mail te sturen naar BlokkerKlim je liever in de pen? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Blokker. Stuur je brief of poststuk naar onderstaand adres:
Je kan op de website van Blokker vragen betreffende de volgende categorieën bekijken:
Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Blokker zijn:
(TIP!) Voor een algemene vraag aan Blokker, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk.
Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en vervolgens op het oranje icoontje 'Zoeken' te klikken.
Het laatste nieuws als eerste in je inbox? Dat kan! Meld je gratis aan voor de Blokker digitale nieuwsbrief en ontvang het laatste nieuws, relevante promoties en gepersonaliseerde aanbiedingen. Scroll helemaal naar beneden en vul je email-adres in en klik op de oranje button Inschrijven.
Meld je aan voor de Blokker nieuwsbrief.Stel je vraag op Facebook. De klantenservice van Blokker is van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 20:00 uur en zaterdag van
9.00 uur - 17.00 uur geopend. Blokker reageert tijdens werkdagen binnen 8 uur.
Laat je inspireren met de leukste ideetjes, recepten en tips voor bijvoorbeeld feestdagen.
Klik hier voor contact met Blokker via Instagram.Blokker heeft een hele leuke pagina Pinterest om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met hun producten.
https://nl.pinterest.com/blokkerNL/Rapportcijfer is gebaseerd op 6 beoordelingen.
Inlog wekt niet meer, nieuw wachtwoord 4x aangevraagd werkt niet. Nieuw account probere te maken werkt niet, contact gehad met klantenservice per telefoon, na 4 dagen nog geen oplossing, je hoort gewoon niets
Bestelling gedaan. Betaald en factuur ontvangen . Krijg volgende dag mail dat het niet op voorraad is? Maar artikel staat weer op de site maar dan €10,00 duurder????? Kon opnieuw bestellen en €10,00 meer betalen..toen ik belde met de vraag waarom de bestelling niet geleverd werdt terwijl hij wel op voorraad was kreeg ik de hoorn.
Echt blokker wil niet meedenken. Raakt zo veel klanten kwijt
Slechte afhandeling schilmesje gekocht voor de corona 15.95 euro is een bonk roest.De medewerker wilde weten wanneer het was gekocht 19 okt.toen ging daarna alles dicht.Nu wilde hij de tijd ook weten van het gekochte dat heb ik niet.Ik zei ik ga wel naar een ander ik kom hier nooit meer terug en zal slechte reclame maken over Blokker daarom gaan de meeste naar action.
Heb bestelling geplaatst welke bezorgd zou worden binnen 3 werkdagen,
door Blokker Express helaas nu 6 werkdagen verder en nog niets ontvangen.
Klantenservice te druk onbereikbaar, wat nu, morgen eens contact opnemen
met de winkel.
Ik hang inmiddels 40min aan de lijn van de klantenservice en nog steeds geen contact.. ook al zijn het de voordagen van de feestdagen vind ik dit nog steeds veel te lang. Er wordt bij aanvang gesprek gemeld “Wij verwachten u te woord te kunnen staan binnen 30min”. Zorg er dan ook voor dat dit zo is.
Heb bij levering open lege doos ontvangen. Heb al 6 mails gestuurd maar krijg geen reaktie. Bellen wil ik eigenlijk niet 0,90 cent per minuut!
Beoordeel Blokker Klantenservice