Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Kinderkaartjes kopen wordt onmogelijk gemaakt door het GVB. Kon je ze eerst al niet meer kopen in de bus of in de automaten in de metro, nu kun je ook geen kinderkaartje meer kopen in de tram. Zo wordt reizen met het ov met je kind in Amsterdam onbetaalbaar voor minima. Oplichters zijn het.Lees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)
Ik ben in Amsterdam naar de Ziggo winkel gegaan voor een alles in 1 abbo. Kreeg meteen modem en een tv kaart mee. 1 dag later was alles aangesloten, TOP! Vervolgens wordt er aan het einde van de maand een bedrag van 89 euro van mn rekening afgeschreven, waarvan 29 euro aansluitkosten. Tijdens het gesprek dat ik had met de Ziggo medewerker is mij dit niet verteld, erg slordig!Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Voor 10 euro per maand onbeperkt bellen binnen nl en sms plus 5gb data. Internet is 4g zeggen ze maar vindt het niet erg snel, wel acceptabel. Ontvangst is soms niet 100 procent. Ben tevredenLees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)
Hele slechte klantenservice. Na 10 minuten wachten, opgehangen. Geen gehoor, alleen slechte muziek-keuze.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Ik kan niet bellen naar 0900 nummers, jammer van amroabn dat ze geen andere nummer hebbenLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Iets te lang moeten wachten voor mijn smaak (10 minuten) maar wel uitstekend en doeltreffend geholpen!Lees alle beoordeling van Hollandsnieuwe Klantenservice (18)
geen enkele reactieLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
onbereikbaar
Via messenger krijg je alleen een computer die geen vragen beantwoordt maar alleen nieuwe accommodaties showt om te verkopen
Na 30 minuten aan de telefoon gehangen en dat was niet de eerste keer. Mij rijbewijs loopt 1 juli af en ik ben van half febr, bezig , wat moet ik nou nog meer doen.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Dat het niet mogelijk is om via de mail aangifte te doen van overlijden, nu moeten wij speciaal vanuit Den Dungen naar Amsterdam komen om aangifte te doen. elders in Nederland gaat het wel.Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)
Ik kan de klanten service op 11-6--2019 om 16.05 uur niet eens bereiken. Slechte service!Lees alle beoordeling van Wehkamp Klantenservice (3)
De medewerkers aan de telefoon doen hun uiterste best, daarvoor chappeau echter ik ben al 9 maanden bezig om mijn rijbewijs weer te mogen activeren na een periode van ziek zijn en ik heb nog steeds geen bericht. De eerste aanvraag inclusief verklaring van mijn neuroloog heeft 4,5 maanden bij het CBR op een stapel gelegen. Het automatische proces is hier echter niet op aangepast want er blijven brieven komen dat mijn papieren nog niet zijn ontvangen en dat ik het opnieuw moet doen. Alle respect voor het feit dat de beroepschauffeurs eerst voorgaan maar daarmee is het probleem niet opgelost. Er moeten meer handjes bij! Het is toch van de zotte dat ik straks bijna een jaar bezig ben om mijn rijbewijs weer te krijgen en dan eerst voor 2 jaar. Zodra ik bericht heb kan ik alvast weer gaan aanvragen voor de volgende ronde. Ik snap dat de beroepschauffeurs hun stem hebben laten horen, terecht maar moeten wij nu eerst met z'n allen gaan schreeuwen om gehoord te worden? Blijkbaar groeit het percentage mensen die tijdelijk niet mogen rijden. Pak het probleem aan bij de kern! Ik baal hier in ieder geval verschrikkelijk van. Het ontneemt mi mijn vrijheid! Een goud goed!Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Fijne bank met fijne ideeën...Lees alle beoordeling van Triodos Bank Klantenservice (3)
beste,Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)
Ik wil de gemeente een fucking email sturen, rot op met die voorgefabriceerde onzin. ik wil dus n email adres!
hoogachtend
bas vos
bereikbaarheid is knuddeLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Het is gewoon onmogelijk om de klantenservice te berieken.. Niet via Whatsapp en niet via telefoon. Schandalig.Lees alle beoordeling van BCC Klantenservice (15)
24 uur bereikbaar! klasseLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Probeer al de hele dag contact te krijgen via de telefoon, elke keer hetzelfde bericht dat het te druk is met lange wachttijden. Dit vanaf heden morgen 8.00 uur t/m n 19.15 uLees alle beoordeling van DigiD klantenservice (26)
Ik zoek contact met jullie, ben nu al 30 min bezig, tel nr is niet bereikbaar, handig voor een een bedrijf als dat van jullie!Lees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)
Ik zeg mijn zakelijke abonnement bij jullie op, per 1 juni aanstaande, wil dat jullie hierover contact met mij opnemen.
Bij voorkeur via mail.
Nathalie Brokken, logopediste
Heb op 21 maart een medische keuring ondergaan voor een nieuw rijbewijs i.v.m. 75 jaar.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Daags erna opgestuurd met alle gegevens die gevraagd werden.
Tot op heden , 14 mei NIETS meer gehoord.
Heb mijn rijbewijs nodig i.v.m. werkzaamheden.
Ben na 19 augustus dan in overtreding dankzij jullie.
Waar blijft het ??
JPSC Niesen
Botermarkt 151
5404 NV Uden
Zou,als iemand via speciale code boekte 15 % van mijn vorige boeking terug krijgen.De kennis 10%.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Is nooit teruggestort,bellen met klantenservice kost 90 cent per minuut en je staat eindeloos in de wacht....
Voor me ligt een kortingsbon van 40 euro op volgende boeking,maar ik bel lekker hotel zelf voor reservering,dat is wel zo voordelig.
De tyd vind ik te lang dat men hoort of je weer mag autoryden als je een gezondheidverklaring heb ingestuurt ik begrijp een maand of 3 kan nog maar 6 maanden is erg lang als je weer wilt autorydenLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Fijn om via de chat contact te hebben ik kreeg een duidelijk antwoord op mijn vragenLees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
Zeer moeilijk bereikbaar, geen communicatie met bedrijf.Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
Ik heb geen zin om lang te wachten voor dat ik iemand aan de lijn krijg. Ik heb nu 3x het contactformulier ingevuld met mijn vraag een nog steeds geen antwoord, kan beter dus!!!!Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Beste medewerker, Sorry dat ik het zo moet bevestigen. Om telefonisch in contact te komen zijn de wachttijden niet te overzien en zelfs helemaal geen contact. Ik ben helaas genoodzaakt om mijn Rechtsbijstand in te schakelen. Een woord het is schandalig voor woorden.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Graag verlang ik een telefonisch bericht van U op zeer kort termijn. Mjn mobiel luidt als volgt. xxx xxx xxx (Telefoonnummer is verwijderd door redactie meteencontact.nl)
met vriendelijke dank voor Uw medewerking,
mmj Konings
Nadat ik op internet een aantal ervaringen over DUO had gelezen was ik bang dat dit een lang gesprek zou worden. Ik had een vraag over het studentenreisproduct en het stopzetten hiervan en had me hier al aardig in verdiept voordat ik de telefoon erbij pakte. De wachttijden vielen enorm mee (circa 2 minuten om 11:25) en de persoon die ik aan de telefoon had was erg professioneel en behulpzaam. Het gesprek duurde in totaal slechts 7 minuutjes en ik heb alle nodige informatie nu duidelijk op een rijtje.Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)
Medewerkers kunnen alleen maar hun strikte regeltjes volgen en elk zeer redelijk verzoek wat enigzins afwijkt is onmogelijk. En dat wordt op arrogante wijze aan je verteld. Want er is toch geen alternatief qua OV in Den HaagLees alle beoordeling van HTM Klantenservice (7)
Ik wacht al 5 maanden op mijn rijbewijs , het kost me mijn bedrijf,Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Omdat ik nog steeds niet mag rijden . 40 jaar werk ik in mijn eigen bedrijf met veel plezier.
Nu slopen jullie mijn bedrijf , door nog steeds mijn rijbewijs niet te sturen.
Daar wordt ik gek van en mijn cursisten lopen weg naar andere,
Als dit zo door gaat sta ik voor mijn gevolgen niet in. .
Als jullie gelijk alle formulieren sturen , kan alles veel sneller gaan.
Duizenden mensen met een rijbewijs dragen een bril.
Papieren van de keuring arts waren goed, ( jammer dat je gezond ben) nu nog maar wat anders sturen , naar de oogarts.
Deze kwam met hetzelfde , alles prima, maar cbr heb geen tijd. Ben bijna van plan me wat aan te doen , dan is dit wel jullie geweten, als die er is.
Het heb me nu al meer dan 45000 euro gekost, maar erger zo gaat mijn bedrijf er aan.
vr.groet
Goed advies gekregen heel duidelijke uitlegLees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)
Nog nooit zo'n slechte klantendienst gekend.Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Verschrikkelijk gewoon, alsof er niemand werkt. Na meer dan een uur naar een deuntje te luisteren, krijg je nog niemand aan de lijn.
Ik zou het niemand aanraden, je voelt je opgelicht.