Bellen met RIVM

Waarom bellen met RIVM Klantenservice?

  • U heeft een vraag over de uitkomst van een studie van het RIVM.
  • U heeft een vraag over de volksgezondheid.
  • U heeft een vraag over inentingen.
  • U heeft een vraag over een gepland evenement van het RIVM.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met RIVM? Laat ons je ervaringen met RIVM weten!
Beoordeel RIVM.

Wil je op een andere manier contact opnemen met RIVM?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met RIVM? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met RIVM via e-mail.

U kunt alle tijden van de dag/week een e-mail sturen naar het RIVM. Zij proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Klik hier om een e-mail te sturen naar RIVM

Neem schriftelijk contact op met RIVM.

Klimt u liever in de pen? U kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van het RIVM. Stuur uw brief of poststuk naar onderstaand adres:

  • RIVM
  • Postbus 1
  • 3720 BA Bilthoven

Neem contact op met RIVM via Twitter.

Het RIVM staat van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Ook kunt u meepraten over onderwerpen op Twitter. Lees en deel de tweets. Respecteert u alstublieft de privacy van andere mensen? Plaats geen telefoonnummers, persoonlijke informatie, mailadressen of afbeeldingen van personen. Hierop zullen medewerkers van het RIVM niet reageren.

Klik hier voor contact met RIVM via Twitter. Klik hier voor contact met RIVM via Twitter.

Neem contact op met RIVM via Facebook.

Stel vragen aan de medewerkers van servicedesk van het RIVM op Facebook. Zij reageren van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. Plaats u geen commerciële uitingen? Hierop reageert het RIVM niet.

Klik hier voor contact met RIVM via Facebook.

Youtube

Het RIVM post regelmatig nieuwe video’s op hun Youtube-kanaal. Zo wordt u online op de hoogte gehouden op alle ontwikkelingen op het gebied van volksgezondheid.

Klik hier om het RIVM Youtube kanaal te openen. Klik hier om het RIVM Youtube kanaal te openen.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van RIVM.

Het RIVM heeft meer dan vijftig soorten nieuwsbrieven waar u zich op kunt abonneren. Deze zijn ingedeeld in de volgende vier categoriën: Algemeen, Infectieziekten en vaccinaties, Volksgezondheid en Milieu & Veiligheid. Hier kunt u een keuze maken.

Meld je aan voor de RIVM nieuwsbrief. Meld je aan voor de RIVM nieuwsbrief.

Luis in je haar? Kammen maar!

Rapportcijfer RIVM Klantenservice: 3.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Beoordeel RIVM Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan RIVM Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor RIVM Klantenservice

  • Beoordeeld door Veronique den Hollander op 10-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil informatie over mijn tweede vacinatie en bel het 0302749111 nummer. Omdat het druk is, krijg ik geen keus te wachten tot ik wel aan de beurt ben maar wordt er verzocht een ander moment terug te bellen als het rustiger is. Er wordt gewoon opgehangen. Dat vind ik geen service. Je moet de keuze hebben. Dan wacht ik desnoods langer. Dat is dan mijn keuze. Nu is het maar de vraag of ik ooit antwoord krijg op mijn vraag want druk is het altijd. Als iedereen die belt ditzelfde bandje krijgt, dan vraag ik mij af hoe druk het is. Sorry, maar ik vind dit echt geen service. Hopelijk kunnen jullie dit wijzigen.
  • Beoordeeld door DM v Poppel op 23-08-2020
  • Rapportcijfer: 6

Wel testen / niet testen op Corona

Op Coronatest.nl staat: heb je geen klachten? Doe een coronatest etc etc

Maar:

Bellend naar 0800 1202 hoor je de dame die de tekst heeft ingesproken op het bandje:
zonder klachten kan er geen test worden gedaan.

Kun je nu wel of niet laten testen zonder klachten?
Bel RIVM
030 274 9111
(Gebruikelijke belkosten)