We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Vragen over het corona virus? Dan kun je bellen met het volgende telefoonnummer 0800-1351. Op dit telefoonnummer kun je dagelijks tussen 08:00 en 20:00 terecht met al je vragen over het corona virus. Je kunt ook informatie vinden over het corona virus op de website van het RIVM.
Heb jij onlangs contact gehad met RIVM? Laat ons je ervaringen met RIVM weten!
Beoordeel RIVM.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met RIVM? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
U kunt alle tijden van de dag/week een e-mail sturen naar het RIVM. Zij proberen alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Klik hier om een e-mail te sturen naar RIVMKlimt u liever in de pen? U kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van het RIVM. Stuur uw brief of poststuk naar onderstaand adres:
Het RIVM heeft meer dan vijftig soorten nieuwsbrieven waar u zich op kunt abonneren. Deze zijn ingedeeld in de volgende vier categoriën: Algemeen, Infectieziekten en vaccinaties, Volksgezondheid en Milieu & Veiligheid. Hier kunt u een keuze maken.
Meld je aan voor de RIVM nieuwsbrief.Het RIVM staat van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden. Ook kunt u meepraten over onderwerpen op Twitter. Lees en deel de tweets. Respecteert u alstublieft de privacy van andere mensen? Plaats geen telefoonnummers, persoonlijke informatie, mailadressen of afbeeldingen van personen. Hierop zullen medewerkers van het RIVM niet reageren.
Klik hier voor contact met RIVM via Twitter.Stel vragen aan de medewerkers van servicedesk van het RIVM op Facebook. Zij reageren van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. Plaats u geen commerciële uitingen? Hierop reageert het RIVM niet.
Klik hier voor contact met RIVM via Facebook.Het RIVM post regelmatig nieuwe video’s op hun Youtube-kanaal. Zo wordt u online op de hoogte gehouden op alle ontwikkelingen op het gebied van volksgezondheid.
Klik hier om het RIVM Youtube kanaal te openen.Rapportcijfer is gebaseerd op 16 beoordelingen.
Slecht. Huisarts geeft gegevens door maar RIVM verwerkt deze niet..iig niet zodanig dat ze terug te zien zijn in minrivm of de coronacheck app..mails worden niet beantwoord..typisch kastje naar de muur verhaal. Kan niet bij de huisarts terecht want die heeft zijn deel gedaan, kan niet bij rivm terecht want die beantwoorden geen mail en telefonisch is helemaal een drama
Tussen werk door proberen contact te krijgen...net 41 min in de wacht, er pakt eindelijk iemand op (pratende mensen op de achtergrond)...ik zeg hallo en de verbinding word verbroken! daarvoor precies hetzelfde na 22 min :(
Na eindelijk iemand aan de lijn te hebben wordt tot 2x toe voordat mn vraag is beantwoord de verbinding verbroken.
Telefoon uitgeschakeld!!! Wel wil het RIVM ID's zien wanneer ik een klacht in MEI heb ingedient tegen het RIVM om NIET mijn gegevens te delen met andere instanties, geen pagina's voor mij aan te maken en ONDER geen beding uitnodigingen te sturen voor deelname aan ongeteste injecties!
ALLE REGELS ZIJN GEBROKEN, HET RIVM IS EEN GENOCIDALE CRIMINELE ORGANIZATIE!!!
Ik kreeg het nummer van een medewerker van 0800-1351. Het was even na 18.00 uur. Ik vroeg of jullie nog bereikbaar waren. Dat wist zij niet. Ik belde meteen en kreeg een bandje dat alle medewerkers nog in gesprek waren. Na een half uur keek ik op jullie site en zag dat jullie tot 17.00 bereikbaar zijn. Het is wel klantvriendelijk om het bandje dan aan te passen. Heb voor niets een half uur gewacht. Dat moet toch beter kunnen!
waardeloos dat u zich verschuild achter allerlei achterlijke invoeringen VOORDAT je een gewone vraag per email kunt stellen. Dat doe ik dan per deze : wanneer ontvang ik de bevestiging van mijn 2e prik en ook die van mijn vrouw?
Al tweemaal email verstuurd naar RIVM maar hoor niks terug.
Als je belt krijg je te horen zijn er mee bezig grote ploblemen met het systeem maar duurt nou al 2 maanden slecht organisatie.
Ben op 29 april en 4 juni met Pfizer gevaccineerd en toestemming gegeven dit te delen. Kan nog steeds via de Coronacheck app geen QR code aanmaken. Heb alle instanties inmiddels gebeld en wordt of niet geholpen ( kunnen niet in het systeem komen) of via GGD, bij ons staat alles goed in het systeem en RIVM heeft de gegevens of kan inmiddels in ons systeem komen. Klopt want inloggen bij GGD via DigiD heft inderdaad mijn vaccinaties keurig aan. Inloggen bij Mijn RIVM zegt geen vaccinaties bekend net als de Coronacheck app. Iedereen wijst naar elkaar en na eindeloos met iedereen gebeld te hebben ben ik nog niets opgeschoten. Overheid geweldig hoe jullie helpen. Ga zo door en de politiek wordt niet meer serieus genomen. Wat een aanfluiting is dit toch.
verbinding wordt verbroken
Niet te pakken te krijgen, data vaccinaties staan niet correct, alle telefoonnummers geprobeerd, 0800-1421, 0800-1351,
0800-5090, 0900-4636443, waarbij mocht je überhaupt iemand te aan de lijn krijgen, iedereen verwijst naar het RIVM, wacht al vier weken, maar storing dit storing dat, gevolg dat er drie vaccinaties staan alle op de zelfde dag, dus geen QR code mogelijk op de app, doe er wat aan please, dit is geen reclame voor de overheid, maar verrassend ???
Na tig E Mails nog steeds nul op rekest.
Bij bellen hoor je het is nu druk en verbinding word verbroken
Hier door daalt het vertrouwen in overheid tot onder het nulpunt
Ik lees overal dadelijk wordt het beter maar merk daar niks van
Wie gelooft Overheid nog?????
Rijks overheid zoals gewend een grote puinhoop.
QR code is een puinhoop.
Ben 2 keer door RIVM gevaccineerd 19 April,maar waar dan????
Ben 1 keer door ggd gevaccineerd 19 April.
Hoe kom ik nu aan QR Code?????
Waardeloos, beneden peil. Ik stuur een mail met een belangrijke vraag omdat 0800-1351 er geen antwoord op kan geven en mij verwees naar info@rivm.nl en dan krijg ik het antwoord van rivm dat mijn vraag niet beantwoord wordt. In wat voor land leef ik?
O, niets aan beoordeling.
Op 28-5-2021 gevaccineerd met tweede astra vaccinatie.
En nog steeds niet geregistreerd.
Een grove schande, de huisarts heeft het al twee maal doorgegeven.
Hoe zit dat
Ik wil informatie over mijn tweede vacinatie en bel het 0302749111 nummer. Omdat het druk is, krijg ik geen keus te wachten tot ik wel aan de beurt ben maar wordt er verzocht een ander moment terug te bellen als het rustiger is. Er wordt gewoon opgehangen. Dat vind ik geen service. Je moet de keuze hebben. Dan wacht ik desnoods langer. Dat is dan mijn keuze. Nu is het maar de vraag of ik ooit antwoord krijg op mijn vraag want druk is het altijd. Als iedereen die belt ditzelfde bandje krijgt, dan vraag ik mij af hoe druk het is. Sorry, maar ik vind dit echt geen service. Hopelijk kunnen jullie dit wijzigen.
Wel testen / niet testen op Corona
Op Coronatest.nl staat: heb je geen klachten? Doe een coronatest etc etc
Maar:
Bellend naar 0800 1202 hoor je de dame die de tekst heeft ingesproken op het bandje:
zonder klachten kan er geen test worden gedaan.
Kun je nu wel of niet laten testen zonder klachten?
Beoordeel RIVM Klantenservice