Vandebron Klantenservice

Rapportcijfer Vandebron klantenservice: 1.1 » Lees beoordelingen (10)

Bellen met Vandebron

Waarom bellen met Vandebron Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Vandebron.
  • Om klant te worden van Vandebron.

Openingstijden telefonische klantenservice Vandebron

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag 11:00 - 16:00
  • Zondag 11:00 - 16:00

  • Telefoonnummer Vandebron: 088 044 4555

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Vandebron? Laat ons je ervaringen met Vandebron weten!
Beoordeel Vandebron.

KvK gegevens Vandebron

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 59394218
  • Vestigingsnummer (KvK): 000028697219
  • Statutaire naam: Vandebron Energie BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vandebron?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vandebron? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Vandebron.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Vandebron. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Vandebron
  • Herengracht 545
  • 1017 BW Amsterdam

Neem contact op met Vandebron via een contactformulier.

Stel je vraag via het contactformulier van Vandebron. Scroll naar beneden, kies een onderwerp, omschrijf je vraag, vul je voor- en achternaam plus email-adres in en klik op de roze button Verstuur bericht. Een medewerker van Vandebron neemt zo spoeding mogelijk contact met je op.

Ga naar het contactformulier op de website van Vandebron

Neem contact op met Vandebron via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Vandebron via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van Vandebron bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 - 17:00 uur. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Vandebron via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vandebron.

Lees op de website van Vandebron, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Biedt Vandebron ook producten voor duurzamer wonen aan, zoals isolatie en zonnepanelen?
  • Mijn vorige energieverancier brengt een opzegvergoeding in rekening vergoeden jullie deze?
  • Ik wil mijn startdatum wijzigen, hoe kan ik dit doen?
  • Kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?
  • Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden, hoe kan ik contact met Vandebron opnemen?


Of bekijk de vragen per onderwerp bij Vandebron:

  • Geldzaken
  • Meterstanden
  • Overstappen
  • Zonnepanelen
  • Energie
  • Persoonlijke gegevens
  • Contract
  • Tarieven

Het is ook mogelijk om een algemene vraag te stellen in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Vandebron

Neem contact op met Vandebron via Facebook.

Wil je alle trends lezen over gas en elektriciteit? Volg van de Bron op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de laatste foto's en video's en lees alle informatie over de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzame energie.

Klik hier voor contact met Vandebron via Facebook.

Neem contact op met Vandebron via Twitter.

Volg Vandebron op Twitter. Mis niets van de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzame energie-levering. Lees en deel de tweets. Of stel een vraag.

Klik hier voor contact met Vandebron via Twitter.

Kun je rijden op de wind? Vandebron EV campagne

Hoofdkantoor Vandebron (adres)

Herengracht 545 Amsterdam 1017 BW Nederland
Rapportcijfer Vandebron Klantenservice: 1.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Beoordeel Vandebron Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vandebron Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vandebron Klantenservice

  • Beoordeeld door carolina op 2-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos! na 43 minuten wachten nog de telefoon niet opgenomen.
moet ik er wel bij zeggen dat dit totaal anders is dan mijn eerdere ervaringen; toen was het goed.
maar nu.....
  • Beoordeeld door A op 8-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

klantenservice totaal niet bereikbaar wordt er na 3 ,26 min 2x uit gedonderd, wat erg irritant is omdat ik gisteren 2x de laad pas heb gebruikt van jullie en 2x heeft hij maar 9 kWh geladen. dus om 19.00 uur naar andere laadpaal van allego en pas gebruikt van de concurrent die het gelukkig wel deed.
Graag zou ik hier antwoordt op willen krijgen anders zeg ik de laad pas op.
omdat dit erg vervelend is omdat je weer om 6 uur naar je werk moet
  • Beoordeeld door JPC de Boer-Mulder op 31-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

In verband met opzegging wil ik graag telefonisch een en ander bespreken (13 voorschotten voor 1 jaar en aanpassing voorschotbedrag en niet de mogelijkheid om dit aan te passen). Helaas sta ik minuten lang in de wacht en komt er niemand aan de lijn die mij te woord wilt staan. Nu per mail een reactie verstuurd, maar klantvriendelijk is het allerminst.
  • Beoordeeld door e de wit op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

nemen niet op
  • Beoordeeld door Jan op 21-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onduidelijke Telefoon wordt niet opgenomen!!
  • Beoordeeld door inge op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Meer dan 60 minuten getracht contact te krijgen. Onmogelijk.
Des te meer een reden om over te stappen naar een andere leverancier.
  • Beoordeeld door Van Oorschot op 8-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer asociaal bedrijf schrijf geld af van rekening terwijl je geen contract heb met ze. En een bedenktijd van 14 dagen word er binnen 2 dagen bedrag van 35.- en € 215,- wat ze beloofd hadden op 7 -6 -2021 over toemaken op mijn rekening maar tot heden niks gezien.
Mensen wegblijven bij dit bedrijf zijn oplichters willen zo veel mogelijk incasseren en dan failliet laten gaan.
Wij zijn onze € kwijt.
  • Beoordeeld door Dave op 27-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Druppel van de laadpaal wordt niet meer herkend. Storingsnummer niet beschikbaar. Daarnaast bij installatiewerkzaamheden laadpaal schade aan meterkast opgelopen. Zou van de Bron oplossen met de desbetreffende installateur. Na meerdere keren aandringen voor een oplossing. of steeds geen antwoord ontvangen. Ben tot opheden niet tevreden over de manier van communiceren en bereikbaarheid
  • Beoordeeld door Tom op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Formulieren via de wedsite ingevuld, chat gesprekken niet meer mogelijk. Telefoon vandaag 28 minuten laten overgaan. Geen reactie helemaal niets. Schandalig.
  • Beoordeeld door ffrans nijenhuis op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 2

zeer slech in contact met klanten
Bel Vandebron
088 044 4555