We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Vandebron? Laat ons je ervaringen met Vandebron weten!
Beoordeel Vandebron.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vandebron? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Vandebron. Stuur je brief naar onderstaand adres:
Stel je vraag via het contactformulier van Vandebron. Scroll naar beneden, kies een onderwerp, omschrijf je vraag, vul je voor- en achternaam plus email-adres in en klik op de roze button Verstuur bericht. Een medewerker van Vandebron neemt zo spoeding mogelijk contact met je op.
Ga naar het contactformulier op de website van VandebronZoek contact met een medewerker van Vandebron via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van Vandebron bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 - 17:00 uur. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Vandebron via Facebook Messenger.Lees op de website van Vandebron, wat de meest populaire vragen zijn:
Of bekijk de vragen per onderwerp bij Vandebron:
Het is ook mogelijk om een algemene vraag te stellen in de zoekbalk.
Ga naar de veelgestelde vragen van VandebronWil je alle trends lezen over gas en elektriciteit? Volg van de Bron op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de laatste foto's en video's en lees alle informatie over de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzame energie.
Klik hier voor contact met Vandebron via Facebook.Volg Vandebron op Twitter. Mis niets van de laatste ontwikkelingen op het gebied van duurzame energie-levering. Lees en deel de tweets. Of stel een vraag.
Klik hier voor contact met Vandebron via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.
waardeloos! na 43 minuten wachten nog de telefoon niet opgenomen.
moet ik er wel bij zeggen dat dit totaal anders is dan mijn eerdere ervaringen; toen was het goed.
maar nu.....
klantenservice totaal niet bereikbaar wordt er na 3 ,26 min 2x uit gedonderd, wat erg irritant is omdat ik gisteren 2x de laad pas heb gebruikt van jullie en 2x heeft hij maar 9 kWh geladen. dus om 19.00 uur naar andere laadpaal van allego en pas gebruikt van de concurrent die het gelukkig wel deed.
Graag zou ik hier antwoordt op willen krijgen anders zeg ik de laad pas op.
omdat dit erg vervelend is omdat je weer om 6 uur naar je werk moet
In verband met opzegging wil ik graag telefonisch een en ander bespreken (13 voorschotten voor 1 jaar en aanpassing voorschotbedrag en niet de mogelijkheid om dit aan te passen). Helaas sta ik minuten lang in de wacht en komt er niemand aan de lijn die mij te woord wilt staan. Nu per mail een reactie verstuurd, maar klantvriendelijk is het allerminst.
nemen niet op
Onduidelijke Telefoon wordt niet opgenomen!!
Meer dan 60 minuten getracht contact te krijgen. Onmogelijk.
Des te meer een reden om over te stappen naar een andere leverancier.
Zeer asociaal bedrijf schrijf geld af van rekening terwijl je geen contract heb met ze. En een bedenktijd van 14 dagen word er binnen 2 dagen bedrag van 35.- en € 215,- wat ze beloofd hadden op 7 -6 -2021 over toemaken op mijn rekening maar tot heden niks gezien.
Mensen wegblijven bij dit bedrijf zijn oplichters willen zo veel mogelijk incasseren en dan failliet laten gaan.
Wij zijn onze € kwijt.
Druppel van de laadpaal wordt niet meer herkend. Storingsnummer niet beschikbaar. Daarnaast bij installatiewerkzaamheden laadpaal schade aan meterkast opgelopen. Zou van de Bron oplossen met de desbetreffende installateur. Na meerdere keren aandringen voor een oplossing. of steeds geen antwoord ontvangen. Ben tot opheden niet tevreden over de manier van communiceren en bereikbaarheid
Formulieren via de wedsite ingevuld, chat gesprekken niet meer mogelijk. Telefoon vandaag 28 minuten laten overgaan. Geen reactie helemaal niets. Schandalig.
zeer slech in contact met klanten
Beoordeel Vandebron Klantenservice