Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Een paar maanden voor deze minkukels mogen werken. Je wordt behandeld als een asset, niet als mens. Zeer vervelend bedrijf.Lees alle beoordeling van Young Capital Uitzendbureau Maastricht Klantenservice (1)
Ik wil mailcontact en dat lukt/kan/mag niet.Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
En op de site is mijn vraag totaal onvindbaar.
Dus maar even zo een poging: wat zijn de vastrechtkosten voor stroom bij jullie op jaarbasis?
Ik heb mijn klant nummer kwijt rakenLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Netjes geholpen toppieLees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
Heel slecht een een krijgen ze van mij. 1 oktober j. L. Verliep mijn geldigheid rijbewijs. 4 september ontvangstbevestiging gekregen van Gezondheidsverklaring. Ik moet naar Psychiater voor medische keuring. Nu is 6 januari en he nog geen verwijzing naar cbr psychiater gehad telefonisch niet tebereiken. Gaatheeeeel lang duren dit grapje......... Slecht heel slecht bedrijf en maar cashen enmaar hop met het vingertje in deze vieze graai. Maatschappij BAHLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Prima afhandeling van vraagLees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
behulpzaam
Geen contact mogelijk maar wel facturen sturen.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Vraag me af of ik geen aangifte kan doen wegens diefstal.
sturen geen meterstandenformulier. Doen zelf maar wat.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
bedrijf is niet bereikbaar per mail. telefoon heb ik niet meer op gewacht
Zeer slecht, ik probeer in contact te komen met booking.com, maar dat schijnt alleen te kunnen als je een reis wilt boeken, dan kunnen ze wat verdienen. Nu is mijn reis door de eigenaar van het huisje geannuleerd en wil ik dus mijn geld terug. Niemand reageert hierop. Het gaat om de huur van huisje Beemsterlust in Noord-Holland. Ik zou daar zijn van 30 december tot 2 januari. Het geld is al overgemaakt en toen kregen we de annulering van de eigenaar. Ik wil nu mijn geld terug. Vreemd dat dit niet gewoon automatisch gaat bij booking.com Ik wil graag een antwoord; Mijn gegevens J.W. van der Vlist Ruinerwold 06-10760432Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Waardeloos, echt een gigant zonder enige vorm van communicatie, mail, app,, telefoon, email, alles nul. Gauw overstappen naar een ander, alhoewel dit allemaal ook brokers zijn zijn en de stroom wel weer van een andere gigant zal komen.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Contact via Whatsapp verliep onvriendelijk en bureaucratisch.Kreeg geen antwoord op mijn constatering maar wel een hoge foutieve nota.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Vanwege ziekte kon onze trip naar Valencia doorgaan. Voor een bepaalde datum kon ik gratis annuleren. Dit gedaan hebbende en ik een bevestiging vaan Booking.com had gekregen dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden, zag ik tot mijn verbazing dat er onlangs toch 87,80 euro van mijn rekening is afgeschreven vanwege no-show. Heb een mail gestuurd naar Booking.com maar geen reactie terug gehad. Heb eerder via Booking.com hotels enz geboekt, altijd tevreden, maar wanneer zij een fout maken en je geld terug wilt hebben, dan hoor je niets meer. Erg fout van Booking.comLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
verschrikkelijk totaal niet bereikbaar zit nu al 20 min te wachtenLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
U bent niet te bereiken. Ik ben overgestapt naar jullie maar het adres is fout. Onmogelijk om dit te veranderen. Na 50 minuten aan de telefoon gehangen te hebben zonder resultaat, heb ik mij maar verhuisd van appartement 16 naar 15 . Ik ben net 2 dagen klant. waarom zijn jullie niet te bereiken.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Klacht AH HesseplaatsLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Niet zo gek lang heeft AH op de Hesseplaats scankassa's ingevoerd. Op zich goed voor de snelle afhandeling. Maar wat gebeurt er als er een rij staat en iemand piept voor. Degene 2x aangesproken en wil doorzetten. Door de scan te blokkeren escaleerde dat een beetje tot een duwtje. Iemand presenteerde zich als bemiddelaar maar gebruikte de verkeerde woorden. Op de vraag wie hij was vertelde hij dat hij "De Winkelmanager" is. Hij sprak de voorpieper niet aan en ging met mij in discussie. Vertelt dat door dit te doen hij het voorpiepen legitimeert. Uitermate zwak optreden van "de Winkelmanager". Misschien een cursus aanspreken en conflicthantering laten volgen. Gevolg is dat ik geen klant van deze winkel zal zijn.
Bereikbaarheid waardeloos. Veel te lang aan de telefoon gehangen en nog geen reactie. Helaas dit jaar te laat, maar volgend jaar zeker naar een andere aanbieder.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Ik wil mijn aanvraag voor verlenging mijn rijbewijs in trekkenLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Ik heb een hersen infarct gehad en wil niet meer zelf met de auto rijden.
Klacht ik heb vijf minuten aan de telefoon gehangen kosten
4.50 euro.
Dit voor een gesprek dat ik niet heb kunnen voeren.
Alvast bedankt voor de moeite en de kosten
Graag antwoord.
Medewerker hangt gewoon de telefoon op!!!! Onbeschoft! Je kunt iemand niet van 09.00-18.00 uur gevangene van zijn huis maken voor een pakket. Een richttijd tussen bv. 14.00-16.00 uur of na 15.00 uur of iets dergelijks moet toch niet te veel gevraagd zijn? Medewerker geeft zelf aan ' dan zou ik het sorteercentrum moeten bellen, maar dat kan ik niet voor iedereen doen'. Vervolgens verzoek ik hem dat alsnog te doen omdat ik hier met kinderen zit en er toch een paar boodschappen gedaan moeten worden, en gooit hij de hoorn erop omdat 'hij dat niet gezegd heeft'. Sneu figuur! En behoorlijk Asociaal en begriploos!Lees alle beoordeling van DHL Express Klantenservice (4)
Goedemorgen.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
een 1 is eigenlijk nog te hoog, een 0 komt in de buurt.
Inmiddels heb ik op 3 verschillende manieren getracht contact met jullie op te nemen. ik sta nu bijvoorbeeld 53 minuten in de wachtrij.
Is iedereen op vakantie .krijg niemand aan de lijn bel al verschillende keren en dan wel zeker 20 minuten .kan ik mijn telefoonkosten vergoed krijgen. Ikmoet de verhuizing van mijn schoonmoeder doorgeven .zij is verhuist naar een bejaardentehuis kon niet online .Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Jullie zijn oplichters ....Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
IK KRIJG GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG WANNEER DE KERSTPOST WEL BEZORGD WORDT , DIE IK 14 DECEMBER IN DE GOEDE BUS HEB GEDAAN EN ER OP 23 DECEMBER NOG NIET IS.Lees alle beoordeling van Sandd Klantenservice (2)
MIJNHEER KAN DAT NIET ZEGGEN BIJ DE KLANTENSERVICE. DAAR HEEFT HIJ GEEN ZICHT OP.
Gewoon weg niet te bereiken. Niet via telefoon als met facebook. TE DRUK!!Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Zeer slecht, zeer en zeer zeer slecht, Geen woorden en cijfer er voor. Gewoon je mobiele nummer blokkeren, Klantenservice laat je te lang telefonisch in de wacht omdat er betaald moet worden voor het gebruik. Service telefoonmedewerker (Marokkaanse Afkomst) die niet netjes te woord staan, en die het gesprek afbreekt en vervolgens ophangt.Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)
Vier dagen na ge sms't te hebben privé werd mijn nummer onbereikbaar gemaakt. Een paar dagen later opgewaardeerd met 10 euro. lyca weiger informatie te verstrekken omdat hun in het systeem ik niet of geen gegevens hebben van mij persoon en telefoonnummer.
Zeer slechte service klantonvriendelijkheid staat boven in vaandelLees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Zeer zeer slechte klantenservice en dubbele facturen.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Van de politie begrepen dat jullie een misdadige organisatie zijn die leven van oplichterij.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Na 11 minuten in de wacht a 0,90 cent per minuut, wordt gemeld dat er voor 20.00 terug gebeld wordt is nooit gedaan.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Ik heb een eindafrekening die niet klopt!Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Telefonisch niet te bereiken binnen een half uur, en geen e-mailadres die je kan gebruiken.
En via de site kan je niks invullen wat werkt!!!
En terugbellen, daar doen ze al helemaal niet aan.
Maar wel aanmaningen sturen, hoe halen ze het in hun hoofd?
WAT EEN ZOOITJE BIJ VATTENFALL!!!!
beste,Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
lager dan de 1 kan niet maar eigenlijk moet het negatief zijn. de manier van communiceren is ver beneden peil. geen email en wachttijden aan de telefoon vanwege grote drukte. dat zijn beslist geen tevreden klanten. ik krijg een acceptgiro met een te hoog bedrag. deze wordt NIET betaald totdat daar opheldering over is verschaft.
mvrgr. marc