Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Young Capital Uitzendbureau Maastricht Klantenservice

  • Beoordeeld door Sara op 9-01-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Young Capital Uitzendbureau Maastricht Klantenservice is: 3)

Een paar maanden voor deze minkukels mogen werken. Je wordt behandeld als een asset, niet als mens. Zeer vervelend bedrijf.
Lees alle beoordeling van Young Capital Uitzendbureau Maastricht Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door hanna op 9-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Ik wil mailcontact en dat lukt/kan/mag niet.
En op de site is mijn vraag totaal onvindbaar.
Dus maar even zo een poging: wat zijn de vastrechtkosten voor stroom bij jullie op jaarbasis?
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Walidjan op 8-01-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Ik heb mijn klant nummer kwijt raken
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice

  • Beoordeeld door Antoinette van den hoven op 7-01-2020
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice is: 3.8)

Netjes geholpen toppie
Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert Jan Beringer op 7-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Heel slecht een een krijgen ze van mij. 1 oktober j. L. Verliep mijn geldigheid rijbewijs. 4 september ontvangstbevestiging gekregen van Gezondheidsverklaring. Ik moet naar Psychiater voor medische keuring. Nu is 6 januari en he nog geen verwijzing naar cbr psychiater gehad telefonisch niet tebereiken. Gaatheeeeel lang duren dit grapje......... Slecht heel slecht bedrijf en maar cashen enmaar hop met het vingertje in deze vieze graai. Maatschappij BAH
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door R.J de Boer op 7-01-2020
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Prima afhandeling van vraag
behulpzaam
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Whyley limes op 7-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Geen contact mogelijk maar wel facturen sturen.
Vraag me af of ik geen aangifte kan doen wegens diefstal.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door S van Westen op 7-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

sturen geen meterstandenformulier. Doen zelf maar wat.
bedrijf is niet bereikbaar per mail. telefoon heb ik niet meer op gewacht
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door J.W. van der Vlist op 3-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Zeer slecht, ik probeer in contact te komen met booking.com, maar dat schijnt alleen te kunnen als je een reis wilt boeken, dan kunnen ze wat verdienen. Nu is mijn reis door de eigenaar van het huisje geannuleerd en wil ik dus mijn geld terug. Niemand reageert hierop. Het gaat om de huur van huisje Beemsterlust in Noord-Holland. Ik zou daar zijn van 30 december tot 2 januari. Het geld is al overgemaakt en toen kregen we de annulering van de eigenaar. Ik wil nu mijn geld terug. Vreemd dat dit niet gewoon automatisch gaat bij booking.com Ik wil graag een antwoord; Mijn gegevens J.W. van der Vlist Ruinerwold 06-10760432
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door m op 3-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Waardeloos, echt een gigant zonder enige vorm van communicatie, mail, app,, telefoon, email, alles nul. Gauw overstappen naar een ander, alhoewel dit allemaal ook brokers zijn zijn en de stroom wel weer van een andere gigant zal komen.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door H.A.Pardoel op 2-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Contact via Whatsapp verliep onvriendelijk en bureaucratisch.Kreeg geen antwoord op mijn constatering maar wel een hoge foutieve nota.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Dionne Schurink op 2-01-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Vanwege ziekte kon onze trip naar Valencia doorgaan. Voor een bepaalde datum kon ik gratis annuleren. Dit gedaan hebbende en ik een bevestiging vaan Booking.com had gekregen dat er geen kosten in rekening gebracht zouden worden, zag ik tot mijn verbazing dat er onlangs toch 87,80 euro van mijn rekening is afgeschreven vanwege no-show. Heb een mail gestuurd naar Booking.com maar geen reactie terug gehad. Heb eerder via Booking.com hotels enz geboekt, altijd tevreden, maar wanneer zij een fout maken en je geld terug wilt hebben, dan hoor je niets meer. Erg fout van Booking.com
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Reini op 2-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

verschrikkelijk totaal niet bereikbaar zit nu al 20 min te wachten
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door m. van asselt op 2-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

U bent niet te bereiken. Ik ben overgestapt naar jullie maar het adres is fout. Onmogelijk om dit te veranderen. Na 50 minuten aan de telefoon gehangen te hebben zonder resultaat, heb ik mij maar verhuisd van appartement 16 naar 15 . Ik ben net 2 dagen klant. waarom zijn jullie niet te bereiken.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door P. Futselaar op 31-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Klacht AH Hesseplaats
Niet zo gek lang heeft AH op de Hesseplaats scankassa's ingevoerd. Op zich goed voor de snelle afhandeling. Maar wat gebeurt er als er een rij staat en iemand piept voor. Degene 2x aangesproken en wil doorzetten. Door de scan te blokkeren escaleerde dat een beetje tot een duwtje. Iemand presenteerde zich als bemiddelaar maar gebruikte de verkeerde woorden. Op de vraag wie hij was vertelde hij dat hij "De Winkelmanager" is. Hij sprak de voorpieper niet aan en ging met mij in discussie. Vertelt dat door dit te doen hij het voorpiepen legitimeert. Uitermate zwak optreden van "de Winkelmanager". Misschien een cursus aanspreken en conflicthantering laten volgen. Gevolg is dat ik geen klant van deze winkel zal zijn.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Hanenburg op 31-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Bereikbaarheid waardeloos. Veel te lang aan de telefoon gehangen en nog geen reactie. Helaas dit jaar te laat, maar volgend jaar zeker naar een andere aanbieder.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Adehaan op 30-12-2019
  • Rapportcijfer: 6 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Ik wil mijn aanvraag voor verlenging mijn rijbewijs in trekken
Ik heb een hersen infarct gehad en wil niet meer zelf met de auto rijden.
Klacht ik heb vijf minuten aan de telefoon gehangen kosten
4.50 euro.
Dit voor een gesprek dat ik niet heb kunnen voeren.

Alvast bedankt voor de moeite en de kosten
Graag antwoord.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: DHL Express Klantenservice

  • Beoordeeld door Marcia op 30-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Express Klantenservice is: 1)

Medewerker hangt gewoon de telefoon op!!!! Onbeschoft! Je kunt iemand niet van 09.00-18.00 uur gevangene van zijn huis maken voor een pakket. Een richttijd tussen bv. 14.00-16.00 uur of na 15.00 uur of iets dergelijks moet toch niet te veel gevraagd zijn? Medewerker geeft zelf aan ' dan zou ik het sorteercentrum moeten bellen, maar dat kan ik niet voor iedereen doen'. Vervolgens verzoek ik hem dat alsnog te doen omdat ik hier met kinderen zit en er toch een paar boodschappen gedaan moeten worden, en gooit hij de hoorn erop omdat 'hij dat niet gezegd heeft'. Sneu figuur! En behoorlijk Asociaal en begriploos!
Lees alle beoordeling van DHL Express Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Anja Schilder op 30-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Goedemorgen.
een 1 is eigenlijk nog te hoog, een 0 komt in de buurt.
Inmiddels heb ik op 3 verschillende manieren getracht contact met jullie op te nemen. ik sta nu bijvoorbeeld 53 minuten in de wachtrij.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door J.wagenaar op 30-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Is iedereen op vakantie .krijg niemand aan de lijn bel al verschillende keren en dan wel zeker 20 minuten .kan ik mijn telefoonkosten vergoed krijgen. Ikmoet de verhuizing van mijn schoonmoeder doorgeven .zij is verhuist naar een bejaardentehuis kon niet online .
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Anke op 27-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Jullie zijn oplichters ....
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Sandd Klantenservice

  • Beoordeeld door DEKKER op 27-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Sandd Klantenservice is: 1)

IK KRIJG GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG WANNEER DE KERSTPOST WEL BEZORGD WORDT , DIE IK 14 DECEMBER IN DE GOEDE BUS HEB GEDAAN EN ER OP 23 DECEMBER NOG NIET IS.
MIJNHEER KAN DAT NIET ZEGGEN BIJ DE KLANTENSERVICE. DAAR HEEFT HIJ GEEN ZICHT OP.
Lees alle beoordeling van Sandd Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door H.A.Kinds op 24-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Gewoon weg niet te bereiken. Niet via telefoon als met facebook. TE DRUK!!
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: LycaMobile klantenservice

  • Beoordeeld door H.E. Kemper op 23-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor LycaMobile klantenservice is: 2.1)

Zeer slecht, zeer en zeer zeer slecht, Geen woorden en cijfer er voor. Gewoon je mobiele nummer blokkeren, Klantenservice laat je te lang telefonisch in de wacht omdat er betaald moet worden voor het gebruik. Service telefoonmedewerker (Marokkaanse Afkomst) die niet netjes te woord staan, en die het gesprek afbreekt en vervolgens ophangt.

Vier dagen na ge sms't te hebben privé werd mijn nummer onbereikbaar gemaakt. Een paar dagen later opgewaardeerd met 10 euro. lyca weiger informatie te verstrekken omdat hun in het systeem ik niet of geen gegevens hebben van mij persoon en telefoonnummer.
Lees alle beoordeling van LycaMobile klantenservice (14)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Balter op 23-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Zeer slechte service klantonvriendelijkheid staat boven in vaandel
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Charles op 22-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Zeer zeer slechte klantenservice en dubbele facturen.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Lord Glencoe op 21-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Van de politie begrepen dat jullie een misdadige organisatie zijn die leven van oplichterij.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Ad op 20-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Na 11 minuten in de wacht a 0,90 cent per minuut, wordt gemeld dat er voor 20.00 terug gebeld wordt is nooit gedaan.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Van der Klein op 18-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Ik heb een eindafrekening die niet klopt!
Telefonisch niet te bereiken binnen een half uur, en geen e-mailadres die je kan gebruiken.
En via de site kan je niks invullen wat werkt!!!

En terugbellen, daar doen ze al helemaal niet aan.
Maar wel aanmaningen sturen, hoe halen ze het in hun hoofd?

WAT EEN ZOOITJE BIJ VATTENFALL!!!!
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door marc op 14-12-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

beste,
lager dan de 1 kan niet maar eigenlijk moet het negatief zijn. de manier van communiceren is ver beneden peil. geen email en wachttijden aan de telefoon vanwege grote drukte. dat zijn beslist geen tevreden klanten. ik krijg een acceptgiro met een te hoog bedrag. deze wordt NIET betaald totdat daar opheldering over is verschaft.
mvrgr. marc
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)