Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Al 3 weken aan het wachten op een reactie. Spreek vandaag medewerker, over maximaal 2 dagen krijgt u een reactie, waardeloosLees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Compleet niet te bereiken via telefoon, mail etc., erg slecht.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Als ik klantenservice bel hoor ik alleen maar eindeloos het keuzebandje, maar wordt niet verbonden.Mateloos irritantLees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
Heb contract afgesloten door merv Madolia werd mij belooft in dec 2019 300 euro terug te krijgen maar nee hoor niks ontvangen drie dagen geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar ook niet gelukt Madolia kan ik helemaal niet meer bereiken haar telefoon is al sinds november niet meer in gebruik geweldig allemaal hoop zo vlug mogelijk alles terug te draaien naar mijn oude elec maatschappijLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Budget m'n togus! Zo duur als het maar kan! Maar dat zijn ze allemaal. Ik snap niet dat ze zichzelf allemaal budget noemen, terwijl ze dat niet zijn. Met klm vlieg ik net zo goedkoop (of duur).... tot ziens en bedanktLees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)
Superslechte bezorging voor zo'n dure krant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Ben al 2 dagen bezig om iemand aan de telefoon te krijgen...En de kosten lopen op met al dat wachten..3 x 20 min. Ik heb opgehangen. WAARDELOOS!!!!!!!! Klantvriendelijk NEE. Oké via Facebook messenger (heb ik niet) kan je ze bereiken of via Whats App. Niet te geloven. Nuon was sneller en bereikbaar. Vattenfall? Ze laten je vallenLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Warboel op de website.Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)
"Kan kaart niet vernieuwen omdat deze al vernieuwd is"
Waarom krijg ik bij gebruik van de kaart dan de melding dat deze verlopen is?
Krijg dikke rekeningen nadat ik ben overgestapt ben na een andereLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
20 minuten wachten en nog niks... via mail niet mogelijk en contactform moet je een lebara nr hebben?????Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Sinds oktober gebruik ik geen gas meer. Ik kan nu mijn meterstanden niet meer doorgeven. Afsluiten via de website is onmogelijk. Ik kan alleen bellen en hopelijk gaat dan alles goed.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Zeer slecht, ze zijn gewoon niet bereikbaar. De website booking.com geeft op 2 verschillende computers 2 verschillende prijzen die iedere keer als je opnieuw inlogd weer anders zijn. Booking.com begind zeer onbetrouwbaar te worden, voor mij een overweging om over te stappen naar een andere aanbieding. Jammer, ik ben al zo'n 20 jaar klant maar nu is de maat vol !!!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ik probeer al drie dagen contact te krijgen. Vandaag alleen stem met instructies in Engelse taal, vervolgens stem van man in Engelse taal met de mededeling dat contact niet mogelijk is en dat ik het maar een andere keer moet proberen. Ook via email geprobeerd en tot op heden geen antwoord ontvangen.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Slechte zaak.
Ik had mij onlangs aangemeld als klant bij Oxxio en na 1 poging contact te krijgen wil ik nog maar 1 ding; zo snel mogelijk weer weg! Een mens van vlees en bloed is niet aan de lijn te krijgen; je kunt alleen chatten met een computer die 16 keer herhaalt dat je over twee minuten aan de beurt bent en vervolgens telkens aangeeft dat de vraag niet wordt begrepen, terwijl ik die toch behoorlijk duidelijk had geformuleerd. Wat een ergernis en frustratie!Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
als ik bel krijg ik geen contactLees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)
1/ totaal onmogelijk (!!!) om persoonlijk contact te krijgen (nu dagenlang bezig). 2/ altijd "drukker dan gewoonlijk" 3/ "Nina"-systeem absurd, rondweg idiote antwoorden. 4/adviezen termijnbedrag volstrekt buiten de realiteit (lijkt meer op een frauduleuze poging tot snel heel veel geld binnenhalen, geen rekening houdend met teruglevering, erger nog: geen enkele relatie met het advies een maand ervoor). 5/ toppunt van klantonvriendelijkheid.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Helaas de zelfde klacht als iedereen, totaal niet toegankelijk,niet via mail ,telefoon, Facebook of Messenger .Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Heel erg jammer want ik boek al jaren via de site en altijd goed maar heb nu een paar vragen en die woorden op geen ene manier behandelt .
Erg spijtig en onbeschoft naar zeker de vaste klanten .
Dus doe er wat aan want dit kost klanten.
Gr een ontevreden klant
Door een niet bestaande grappenmaker ben ik overgeschreven van Eneco ( al 40 jaar trouwe klant ) naar Vattenval.!!?? Wat een ellende start er dan , wel miljoenen aan narcistische tv reclame maar geen geld om een callcenter voldoende te bemannen. 2x ruim 40 minuten in de wacht gezeten , gevraagd om alles terug te draaien naar de oude Eneco situatie , wel na 20 dagen is er nog niets gebeurd , dus maar weer gaan bellen en ...................ja hoor , terwijl ik dit schrijf zit ik alweer 25 minuten in de wacht. Dit alleen zou al de reden zijn om NOOIT klant bij Vattenval te willen worden. Maar HELP MIJ AUB en draai dit hele gedoe teug.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Een prepaid kaart verloopt na 6 mnd als er geen sms of bel actie mee is dus zeer ongeschikt voor mijn alarm installatie. Maar wel jaren geleden aangschaft altijd gewerkt. Nu kan het ineens niet meer.Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Dus alleen als je geld hebt kun je de klantenservice bereiken.Lees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)
mensen lijken wel een cd player kunnen allen maar zegen wat er op hun scherm staat maar geen antwoord op simpel vragenLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
is een trieste instelling
op geen enkele manier kan ik in contact komen met eneco of inloggen. Website met terugbellen bestaat niet. ons adres bestaat ook niet volgens de site.Lees alle beoordeling van Eneco Zakelijk Klantenservice (4)
Niet eens telefonisch bereikbaar. De verbinding word continue verbroken.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
We kregen een melding dat wij het rapport van de cardioloog niet hebben opgestuurd. De gezondheidsverklaring is digitaal gedaan op 20-11-2019Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Op 21-11-19 is het rapport van de cardioloog aangetekend verzonden naar postbus 1062 2280CB Rijswijk. Deze zending is vrijdag 22 -11-19 om 7.43 bij het CBR bezorgd.
Dus 9 weken na de bezorgdatum krijgen we te horen dat het niet bezorgd is. Ik vind dit slecht.
Ben al ruim een half uur bezig om klantenservice te bellen maar bandje herhaald zich zelf aldoor. Wat een waardeloze service.Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
geen contact mogelijk. Bij het overstappen is mij beloofd dat ik in januari 2020 150 euro zou krijgen, maar dit schijnt nu niet door te gaan. Wel facturen sturen!Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
klantenservice niet te bereiken wat slecht ! goed voor de klantenbinding hier maak je dus geen vrienden mee. als ik jullie was zou ik hier heel snel iets aan doen om het klantenverlies te voorkomenLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
probeer steeds te bellen maar helaas lukt niet ...heel jammerLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
probeer al 2 dagen Booking.com te bereiken maar zonder enig resultaat. Word niet op mail of telefoon gereageerd. Twee hotels geboekt die wel betaald maar niet geboekt zijn. Geld terug duurt 7 tot 12 dagen Hoe is het mogelijk???Wat gaat hier misLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Na 3x (november, december en januari) het formulier op www.vattenfall.nl/correctie-energienota te hebben ingevuld en waarna men de mededeling op de website krijgt van "U ontvangt een bevestiging op het emailadres dat u net heeft doorgegeven" en ik echter geen email over de bevestiging ontving heb ik de klantenservice gebeld. Hierbij wordt je verwezen naar iemand van de jaarrekening afdeling. Echter je wordt dan rustig 20 minuten in de wacht gezet zonder dat je iemand te spreken krijgt. Dus de service van Vatttenfall is niet zo best zowel via de website als via de telefoon niet. Ik ben al meer dan 35 jaar klant van NUON maar wat men nu bij Vattenfall doet is absurd. Ik wil dat men terechte klacht behandeld wordt.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)