Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Marije op 29-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Al 3 weken aan het wachten op een reactie. Spreek vandaag medewerker, over maximaal 2 dagen krijgt u een reactie, waardeloos
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Robbert op 29-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Compleet niet te bereiken via telefoon, mail etc., erg slecht.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Clemens Poels op 27-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Als ik klantenservice bel hoor ik alleen maar eindeloos het keuzebandje, maar wordt niet verbonden.Mateloos irritant
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door marijke op 26-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Heb contract afgesloten door merv Madolia werd mij belooft in dec 2019 300 euro terug te krijgen maar nee hoor niks ontvangen drie dagen geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar ook niet gelukt Madolia kan ik helemaal niet meer bereiken haar telefoon is al sinds november niet meer in gebruik geweldig allemaal hoop zo vlug mogelijk alles terug te draaien naar mijn oude elec maatschappij
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: BudgetAir Klantenservice

  • Beoordeeld door Bastiaan Hopman op 26-01-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BudgetAir Klantenservice is: 1.1)

Budget m'n togus! Zo duur als het maar kan! Maar dat zijn ze allemaal. Ik snap niet dat ze zichzelf allemaal budget noemen, terwijl ze dat niet zijn. Met klm vlieg ik net zo goedkoop (of duur).... tot ziens en bedankt
Lees alle beoordeling van BudgetAir Klantenservice (23)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door damman op 25-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Superslechte bezorging voor zo'n dure krant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Doup op 24-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Ben al 2 dagen bezig om iemand aan de telefoon te krijgen...En de kosten lopen op met al dat wachten..3 x 20 min. Ik heb opgehangen. WAARDELOOS!!!!!!!! Klantvriendelijk NEE. Oké via Facebook messenger (heb ik niet) kan je ze bereiken of via Whats App. Niet te geloven. Nuon was sneller en bereikbaar. Vattenfall? Ze laten je vallen
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Ov Chipkaart Klantenservice

  • Beoordeeld door M.v.d.Berg op 22-01-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ov Chipkaart Klantenservice is: 1.2)

Warboel op de website.
"Kan kaart niet vernieuwen omdat deze al vernieuwd is"
Waarom krijg ik bij gebruik van de kaart dan de melding dat deze verlopen is?
Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Rutger op 22-01-2020
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Krijg dikke rekeningen nadat ik ben overgestapt ben na een andere
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Waardelooooos op 22-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

20 minuten wachten en nog niks... via mail niet mogelijk en contactform moet je een lebara nr hebben?????
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Kiersch op 21-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Sinds oktober gebruik ik geen gas meer. Ik kan nu mijn meterstanden niet meer doorgeven. Afsluiten via de website is onmogelijk. Ik kan alleen bellen en hopelijk gaat dan alles goed.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 21-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Zeer slecht, ze zijn gewoon niet bereikbaar. De website booking.com geeft op 2 verschillende computers 2 verschillende prijzen die iedere keer als je opnieuw inlogd weer anders zijn. Booking.com begind zeer onbetrouwbaar te worden, voor mij een overweging om over te stappen naar een andere aanbieding. Jammer, ik ben al zo'n 20 jaar klant maar nu is de maat vol !!!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Titia Kroonenburg op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Ik probeer al drie dagen contact te krijgen. Vandaag alleen stem met instructies in Engelse taal, vervolgens stem van man in Engelse taal met de mededeling dat contact niet mogelijk is en dat ik het maar een andere keer moet proberen. Ook via email geprobeerd en tot op heden geen antwoord ontvangen.
Slechte zaak.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Wim Brinkman op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Ik had mij onlangs aangemeld als klant bij Oxxio en na 1 poging contact te krijgen wil ik nog maar 1 ding; zo snel mogelijk weer weg! Een mens van vlees en bloed is niet aan de lijn te krijgen; je kunt alleen chatten met een computer die 16 keer herhaalt dat je over twee minuten aan de beurt bent en vervolgens telkens aangeeft dat de vraag niet wordt begrepen, terwijl ik die toch behoorlijk duidelijk had geformuleerd. Wat een ergernis en frustratie!
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door oosterom op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

als ik bel krijg ik geen contact
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Rooijmans op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

1/ totaal onmogelijk (!!!) om persoonlijk contact te krijgen (nu dagenlang bezig). 2/ altijd "drukker dan gewoonlijk" 3/ "Nina"-systeem absurd, rondweg idiote antwoorden. 4/adviezen termijnbedrag volstrekt buiten de realiteit (lijkt meer op een frauduleuze poging tot snel heel veel geld binnenhalen, geen rekening houdend met teruglevering, erger nog: geen enkele relatie met het advies een maand ervoor). 5/ toppunt van klantonvriendelijkheid.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door M.metselaar op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Helaas de zelfde klacht als iedereen, totaal niet toegankelijk,niet via mail ,telefoon, Facebook of Messenger .
Heel erg jammer want ik boek al jaren via de site en altijd goed maar heb nu een paar vragen en die woorden op geen ene manier behandelt .
Erg spijtig en onbeschoft naar zeker de vaste klanten .
Dus doe er wat aan want dit kost klanten.
Gr een ontevreden klant
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door C van Laar op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Door een niet bestaande grappenmaker ben ik overgeschreven van Eneco ( al 40 jaar trouwe klant ) naar Vattenval.!!?? Wat een ellende start er dan , wel miljoenen aan narcistische tv reclame maar geen geld om een callcenter voldoende te bemannen. 2x ruim 40 minuten in de wacht gezeten , gevraagd om alles terug te draaien naar de oude Eneco situatie , wel na 20 dagen is er nog niets gebeurd , dus maar weer gaan bellen en ...................ja hoor , terwijl ik dit schrijf zit ik alweer 25 minuten in de wacht. Dit alleen zou al de reden zijn om NOOIT klant bij Vattenval te willen worden. Maar HELP MIJ AUB en draai dit hele gedoe teug.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Jorgen Truijers op 17-01-2020
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Een prepaid kaart verloopt na 6 mnd als er geen sms of bel actie mee is dus zeer ongeschikt voor mijn alarm installatie. Maar wel jaren geleden aangschaft altijd gewerkt. Nu kan het ineens niet meer.
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: GVB Klantenservice

  • Beoordeeld door Desiree op 17-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GVB Klantenservice is: 3.3)

Dus alleen als je geld hebt kun je de klantenservice bereiken.
Lees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door oscar de jong op 17-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

mensen lijken wel een cd player kunnen allen maar zegen wat er op hun scherm staat maar geen antwoord op simpel vragen
is een trieste instelling
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Eneco Zakelijk Klantenservice

  • Beoordeeld door hoveniersbedrijf KAPONA bv op 17-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Zakelijk Klantenservice is: 1.3)

op geen enkele manier kan ik in contact komen met eneco of inloggen. Website met terugbellen bestaat niet. ons adres bestaat ook niet volgens de site.
Lees alle beoordeling van Eneco Zakelijk Klantenservice (4)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Leon op 16-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Niet eens telefonisch bereikbaar. De verbinding word continue verbroken.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door D. Postma op 16-01-2020
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

We kregen een melding dat wij het rapport van de cardioloog niet hebben opgestuurd. De gezondheidsverklaring is digitaal gedaan op 20-11-2019
Op 21-11-19 is het rapport van de cardioloog aangetekend verzonden naar postbus 1062 2280CB Rijswijk. Deze zending is vrijdag 22 -11-19 om 7.43 bij het CBR bezorgd.
Dus 9 weken na de bezorgdatum krijgen we te horen dat het niet bezorgd is. Ik vind dit slecht.
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Trudy op 16-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Ben al ruim een half uur bezig om klantenservice te bellen maar bandje herhaald zich zelf aldoor. Wat een waardeloze service.
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door a.ferron op 16-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

geen contact mogelijk. Bij het overstappen is mij beloofd dat ik in januari 2020 150 euro zou krijgen, maar dit schijnt nu niet door te gaan. Wel facturen sturen!
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Neijsen op 15-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

klantenservice niet te bereiken wat slecht ! goed voor de klantenbinding hier maak je dus geen vrienden mee. als ik jullie was zou ik hier heel snel iets aan doen om het klantenverlies te voorkomen
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door jansen op 13-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

probeer steeds te bellen maar helaas lukt niet ...heel jammer
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Adrie de Ruiter op 13-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

probeer al 2 dagen Booking.com te bereiken maar zonder enig resultaat. Word niet op mail of telefoon gereageerd. Twee hotels geboekt die wel betaald maar niet geboekt zijn. Geld terug duurt 7 tot 12 dagen Hoe is het mogelijk???Wat gaat hier mis
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door W.T.Claassen op 13-01-2020
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Na 3x (november, december en januari) het formulier op www.vattenfall.nl/correctie-energienota te hebben ingevuld en waarna men de mededeling op de website krijgt van "U ontvangt een bevestiging op het emailadres dat u net heeft doorgegeven" en ik echter geen email over de bevestiging ontving heb ik de klantenservice gebeld. Hierbij wordt je verwezen naar iemand van de jaarrekening afdeling. Echter je wordt dan rustig 20 minuten in de wacht gezet zonder dat je iemand te spreken krijgt. Dus de service van Vatttenfall is niet zo best zowel via de website als via de telefoon niet. Ik ben al meer dan 35 jaar klant van NUON maar wat men nu bij Vattenfall doet is absurd. Ik wil dat men terechte klacht behandeld wordt.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)