Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door J. Dircks op 28-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Niet om te geloven. Ik stuurde de gezondheidsverklaring op samen met het aanvraagformulier verlenging rijbewijs, copie ID en het oude rijbewijs. Kreeg het aanvraagformulier verlenging,. copie ID en het oude rijbewijs terug met de mededeling dat deze bescheiden niet voor het CBR bestemd waren. Waar zijn die wel voor bestemd? Ministerie van Buitenaardse Betrekingen? De gezondheidsverklaring werd niet teruggestuurd. Wel kreeg ik via Digid een bevestiging dat deze in goede orde was ontvangen. Hoe nu verder
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Smaling op 27-08-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Waardeloos!!! Krijg geen medewerking aan de lijn, alleen constant een band zelfs zonder de optie die ik nodig heb, zoals lastig gevallen worden door andere bellers.
Ga toch maar over naar KPN!!
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton Austen op 26-08-2019
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Vanuit buitenland zeer snelle verbinding met Vodafone-helpdesk via chataanvraag. Medewerkster Selly stelde de juiste vragen en kon mij snel met mijn telefoonprobleem helpen. Topper,
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert op 24-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Vollegdige verschuiling van verantwoordelijke achter de klantenservice. Wij doen echt al heel lang inkopen bij bol.com echter ik heb nu een keer een echt dispuut en dan geven ze de verkoper (niet Bol.com) gelijk. Partij heeft geen goed nummer meer en is niet bereikbaar. gaat om Hoesjesplanet.nl via Bol.com. PS Bol.com is ook gewoon bereikbaar op telefoonnummer 030-6008888 kom je gewoon uit bij de receptie en daar zou ik dan vragen naar manager customer happiness.
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert op 24-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Vollegdige verschuiling van verantwoordelijke achter de klantenservice. Wij doen echt al heel lang inkopen bij bol.com echter ik heb nu een keer een echt dispuut en dan geven ze de verkoper (niet Bol.com) gelijk. Partij heeft geen goed nummer meer en is niet bereikbaar. gaat om Hoesjesplanet.nl via Bol.com
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Nuon Klantenservice

  • Beoordeeld door Dieuwke op 22-08-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nuon Klantenservice is: 4.9)

Betrokken bij de vraag. Open in reageren. Prettig contact
Lees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Hubert van Eijndhoven op 19-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Onmogelijk tel. Contact te krijgen
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door P.Boier op 17-08-2019
  • Rapportcijfer: 7 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Goeie bank. niets te klagen. Soms wel wat lang wachten als je telefonisch contact opneemt. Als je een contactpersoon hebt op een abnamro kantoor bel die dan. soms kan die je doorverbinden!
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door l.vink op 8-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

ik schrijf namens mijn zoon ,hij heeft de moed al opgegeven.
het is toch niet te geloven dat het allemaal zo lang moet duren
mensen die hun rijbewijs iedere dag nodig hebben worden vreselijk gedupeerd
neem jullie verantwoordelijkheid en doe hier wat aan !!!!!!
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door belinda offerman op 8-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

20 minuten wachttijd om iemand aan te telefoon te krijgen van de klantenservice?. voor een telefoon bedrijf als Vodafone is dat belachelijk...buitengewoon slechte "service". geen service dus. dan maar een mail sturen en weer afwachten of er een antwoord op komt.
Waardeloos dus....
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: TNT Express (FedEx) Klantenservice

  • Beoordeeld door Ferry Blankenstein op 8-08-2019
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TNT Express (FedEx) Klantenservice is: 4)

Een pakketje die ik in 2011 heb gepost is op 08-08-2019 bezorgd. Dat noem ik doorzettingsvermogen. Ik heb contact opgenomen met TNT om ze te bedanken!
Lees alle beoordeling van TNT Express (FedEx) Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door L maes op 7-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Via een ander dan het aangegeven nr van de website gebeld want het opgegeven helpdesk nr is niet bereikbaar kosten 90 cent / min voor een bandje. De vraag is nog niet beantwoord.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Vodafone Klantenservice

  • Beoordeeld door E. Herlaar op 3-08-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vodafone Klantenservice is: 1.5)

Ik wil iemand spreken over een probleem maar door alle keuze’s kom ik niet verder, waarom niet de optie wilt u een medewerker spreken
Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)

Beoordeling voor: SNS Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Ellen Lucassen Jansen op 2-08-2019
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor SNS Bank Klantenservice is: 4.3)

Heldere en vriendelijke uiteg aangaande het eventueel overstappen naar SNS Bank
Lees alle beoordeling van SNS Bank Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Davids op 30-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Ik probeer al sinds maandagochtend (29 juli 2019) een sim-kaart te laten blokkeren, maar de helpdesk van Lebara is totaal niet bereikbaar. Je word bedankt voor het wachten, maar hoe lang dat duren gaat, wordt niet verteld.

Moet je dan maar een brief schrijven, of zo????
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Christian Bierman op 27-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Het lukt me niet om een echt mens aan de lijn te krijgen. Het gevraagde nieuwe wachtwoord komt niet aan.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Nuon Klantenservice

  • Beoordeeld door D.j.van Kleef op 25-07-2019
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nuon Klantenservice is: 4.9)

Ik geef een twee omdat ik al sinds zes weken niet in mijn verbruik kan komen,
Lees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jon van Niruwkwrrk op 25-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Kan ze niet bereiken. Krijg geen antwoord en via messenger krijg je een chatbox. Super slecht dat ik geen reacties op mails krijg
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door Wfl.Heijdeman op 24-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Geen tel kotakt mogelijk dus een 1
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door A.M. van der Starre op 23-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Geen contact mogelijkheden, wel lastig gevallen worden met aanbiedingen die ze niet nakomen.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Marjo van den berg op 23-07-2019
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Ik heb een pakje besteld met extra kosten om het op 22 juli s.avonds te laten afgeven
Bestel nr 2446025680
Dan lees ik na 18 uur dat de bestelling pas op 23 juli s.avonds komt.
Weer moet ik hiervoor thuis blijven....want ik heb het betaald dus kan niet annuleren
Nu bel ik de klantenservice en hang al 20 min aan de lijn.
Dan krijg ik een dame aan de telefoon die zegt dat ik de bezorger moet hebben. Zij niet kan doen.
En de hoorn op de haak gooit...tijd waarop het gebeurd is 08:14.
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door Hendrika op 22-07-2019
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

Ik kan vanuit het buitenland geen 0800 nrs bellen erg hinderlijk als je geen antwoord op je email hebt gekregen. En toch wel een belangrijke vraag hebt
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Simpel klantenservice

  • Beoordeeld door M.Hoet op 20-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Simpel klantenservice is: 3)

Probeer de hele zaterdagmiddag contact te krijgen via tel. nummer 088-1005757. Wordt wel opgenomen, maar vervolgens een ingesprektoon.
Lees alle beoordeling van Simpel klantenservice (6)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Richard Carli op 19-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Ik ben al jaren lid van Oxxio, tot voor kort zeer tevreden. Dit vertel ik ook aan iedere andere leverancier die mij telefonisch benaderd voor een overstap. Vandaag probeerde ik een meterstand te wijzigen dat lukte niet vervolgens geprobeerd hierover met oxxio via de app te communiceren zoals ik in het verleden wel eens heb gedaan, dat ging toen uitstekend, maar nu zie commentaar voorgaande sprekers. Ben dus ook niks opgeschoten. Ik wil DIRECT TELEFONISCH contact met Oxxio. Moet ik mijn mening ten aanzien van OXXIO nou herzien.?
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Gemeente Amsterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door C.Sierhuis op 19-07-2019
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amsterdam Klantenservice is: 1.6)

gebeld met 14020: 1e telefoonpersoon is geen Amsterdammer. Kent dus Amsterdam niet! Heeft nooit gehoord van VENSERPOLDER
spelt dit dus met F. en gokt adres. 2e persoon zijn computer werkt niet via googlemaps laten zien waar het om gaat, namelijk een overtollig verkeersbord bij station VENSERpolder. Dit is gedemonteerd en op straat achter gelaten. Bericht gekregen dat de zaak is afgedaan. Het bord ligt er nog steeds. 18.07.'19. Website functioneert niet en telefoneren kennelijk ook niet. wordt dit nog opgehaald of
gaat het nog lang duren?
Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)

Beoordeling voor: NieuweStroom Klantenservice

  • Beoordeeld door Annemie Hoogstraten op 18-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NieuweStroom Klantenservice is: 2.3)

Niet direct telefonisch bereikbaar!!! Waardeloos!!!
Lees alle beoordeling van NieuweStroom Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door C.J.Kuyvenhoven op 17-07-2019
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Ben al half uur bezig en heb 4 verschillende nummers gebeld maar krijg alleen een irritante dezelfde dame aan de telefoon van wie ik moet doorschakelen enz. Enz. Geen live iemand kunnen spreken. NIET klant riendelijk. Wil gewoon met iemand praten over iets. Ben sinds 3 maanden klant en ben het nu al zat wegens bovenstaande
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Peters op 16-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Te lange wachttijden aan de telefoon, nergens geen e-mail adres te bekennen.
Contact krijgen gaat erg moeilijk, kan absoluut veel en veel beter.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Habets op 16-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

SCHANDA:LIG . Al 2 x bijna een half uur in de wacht. En nu weer. Geld wel afgeschreven, maar geen code gekregen
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerard Vendrig op 7-07-2019
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

In januari 2019 heb ik 6 kamers geboekt in De Vier Heemskinderen te IJzendijke. Als organisator van een groep van 11 mensen van 70+ de moeite genomen om 3 weken voor vertrek ter plekke te gaan kijken of alles overeenkomstig de boeking is. Na ca, 200 km rijden kregen we bij aankomst enige schrik, omdat het hotel gesloten en verzegeld is door de politie!. Omstanders vertelden, dat het hotel al een tijdje gesloten is vanwege dubieuze praktijken van de eigenaar. Deze info doorgespeeld per mail aan Booking.com. en een reactie gevraagd, waarom zij mij hierover niet geinformeerd hebben. De reactie bleef uit en toen maar gebeld. Na lang wachten telefonisch gesproken met Nicolette en zij moest e.e.a uitzoeken. Zij heeft toen kennelijk toch iemand van het hotel kunnen spreken, hoewel ik zelf op het mij bekende telefoonnummer van het hotel een dode telefoon lijn kreeg.. Men zou bezig zijn nieuwe licenties te krijgen, maar wanneer het hotel weer open zou gaan, kon zij mij niet vertellen. Het hotel bleef doodleuk op de website van Booking,com staan en vrijdag j.l. kreeg ik nog een bericht van hen, dat wij eind deze week in het hotel worden verwacht, ofschoon een paar dagen eerder ik nog een mail van hen kreeg, dat ze vernomen hadden, dat het hotel "uw reservering niet kan nakomen op de door u geplande data.. We begrijpen, dat dit frustrerend kan zijn en verontschuldigen ons voor het ongemak".
Booking heeft blijkbaar toch nog enig inlevend vermogen, maar uiteindelijk laten ze je gewoon barsten. Gelukkig heb ik de groep nog tijdig elders kunnen onderbrengen.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)