Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Niet om te geloven. Ik stuurde de gezondheidsverklaring op samen met het aanvraagformulier verlenging rijbewijs, copie ID en het oude rijbewijs. Kreeg het aanvraagformulier verlenging,. copie ID en het oude rijbewijs terug met de mededeling dat deze bescheiden niet voor het CBR bestemd waren. Waar zijn die wel voor bestemd? Ministerie van Buitenaardse Betrekingen? De gezondheidsverklaring werd niet teruggestuurd. Wel kreeg ik via Digid een bevestiging dat deze in goede orde was ontvangen. Hoe nu verderLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Waardeloos!!! Krijg geen medewerking aan de lijn, alleen constant een band zelfs zonder de optie die ik nodig heb, zoals lastig gevallen worden door andere bellers.Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Ga toch maar over naar KPN!!
Vanuit buitenland zeer snelle verbinding met Vodafone-helpdesk via chataanvraag. Medewerkster Selly stelde de juiste vragen en kon mij snel met mijn telefoonprobleem helpen. Topper,Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Vollegdige verschuiling van verantwoordelijke achter de klantenservice. Wij doen echt al heel lang inkopen bij bol.com echter ik heb nu een keer een echt dispuut en dan geven ze de verkoper (niet Bol.com) gelijk. Partij heeft geen goed nummer meer en is niet bereikbaar. gaat om Hoesjesplanet.nl via Bol.com. PS Bol.com is ook gewoon bereikbaar op telefoonnummer 030-6008888 kom je gewoon uit bij de receptie en daar zou ik dan vragen naar manager customer happiness.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Vollegdige verschuiling van verantwoordelijke achter de klantenservice. Wij doen echt al heel lang inkopen bij bol.com echter ik heb nu een keer een echt dispuut en dan geven ze de verkoper (niet Bol.com) gelijk. Partij heeft geen goed nummer meer en is niet bereikbaar. gaat om Hoesjesplanet.nl via Bol.comLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Betrokken bij de vraag. Open in reageren. Prettig contactLees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)
Onmogelijk tel. Contact te krijgenLees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Goeie bank. niets te klagen. Soms wel wat lang wachten als je telefonisch contact opneemt. Als je een contactpersoon hebt op een abnamro kantoor bel die dan. soms kan die je doorverbinden!Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
ik schrijf namens mijn zoon ,hij heeft de moed al opgegeven.Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
het is toch niet te geloven dat het allemaal zo lang moet duren
mensen die hun rijbewijs iedere dag nodig hebben worden vreselijk gedupeerd
neem jullie verantwoordelijkheid en doe hier wat aan !!!!!!
20 minuten wachttijd om iemand aan te telefoon te krijgen van de klantenservice?. voor een telefoon bedrijf als Vodafone is dat belachelijk...buitengewoon slechte "service". geen service dus. dan maar een mail sturen en weer afwachten of er een antwoord op komt.Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Waardeloos dus....
Een pakketje die ik in 2011 heb gepost is op 08-08-2019 bezorgd. Dat noem ik doorzettingsvermogen. Ik heb contact opgenomen met TNT om ze te bedanken!Lees alle beoordeling van TNT Express (FedEx) Klantenservice (3)
Via een ander dan het aangegeven nr van de website gebeld want het opgegeven helpdesk nr is niet bereikbaar kosten 90 cent / min voor een bandje. De vraag is nog niet beantwoord.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Ik wil iemand spreken over een probleem maar door alle keuze’s kom ik niet verder, waarom niet de optie wilt u een medewerker sprekenLees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Heldere en vriendelijke uiteg aangaande het eventueel overstappen naar SNS BankLees alle beoordeling van SNS Bank Klantenservice (3)
Ik probeer al sinds maandagochtend (29 juli 2019) een sim-kaart te laten blokkeren, maar de helpdesk van Lebara is totaal niet bereikbaar. Je word bedankt voor het wachten, maar hoe lang dat duren gaat, wordt niet verteld.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Moet je dan maar een brief schrijven, of zo????
Het lukt me niet om een echt mens aan de lijn te krijgen. Het gevraagde nieuwe wachtwoord komt niet aan.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ik geef een twee omdat ik al sinds zes weken niet in mijn verbruik kan komen,Lees alle beoordeling van Nuon Klantenservice (7)
Kan ze niet bereiken. Krijg geen antwoord en via messenger krijg je een chatbox. Super slecht dat ik geen reacties op mails krijgLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Geen tel kotakt mogelijk dus een 1Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)
Geen contact mogelijkheden, wel lastig gevallen worden met aanbiedingen die ze niet nakomen.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Ik heb een pakje besteld met extra kosten om het op 22 juli s.avonds te laten afgevenLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Bestel nr 2446025680
Dan lees ik na 18 uur dat de bestelling pas op 23 juli s.avonds komt.
Weer moet ik hiervoor thuis blijven....want ik heb het betaald dus kan niet annuleren
Nu bel ik de klantenservice en hang al 20 min aan de lijn.
Dan krijg ik een dame aan de telefoon die zegt dat ik de bezorger moet hebben. Zij niet kan doen.
En de hoorn op de haak gooit...tijd waarop het gebeurd is 08:14.
Ik kan vanuit het buitenland geen 0800 nrs bellen erg hinderlijk als je geen antwoord op je email hebt gekregen. En toch wel een belangrijke vraag hebtLees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)
Probeer de hele zaterdagmiddag contact te krijgen via tel. nummer 088-1005757. Wordt wel opgenomen, maar vervolgens een ingesprektoon.Lees alle beoordeling van Simpel klantenservice (6)
Ik ben al jaren lid van Oxxio, tot voor kort zeer tevreden. Dit vertel ik ook aan iedere andere leverancier die mij telefonisch benaderd voor een overstap. Vandaag probeerde ik een meterstand te wijzigen dat lukte niet vervolgens geprobeerd hierover met oxxio via de app te communiceren zoals ik in het verleden wel eens heb gedaan, dat ging toen uitstekend, maar nu zie commentaar voorgaande sprekers. Ben dus ook niks opgeschoten. Ik wil DIRECT TELEFONISCH contact met Oxxio. Moet ik mijn mening ten aanzien van OXXIO nou herzien.?Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
gebeld met 14020: 1e telefoonpersoon is geen Amsterdammer. Kent dus Amsterdam niet! Heeft nooit gehoord van VENSERPOLDERLees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)
spelt dit dus met F. en gokt adres. 2e persoon zijn computer werkt niet via googlemaps laten zien waar het om gaat, namelijk een overtollig verkeersbord bij station VENSERpolder. Dit is gedemonteerd en op straat achter gelaten. Bericht gekregen dat de zaak is afgedaan. Het bord ligt er nog steeds. 18.07.'19. Website functioneert niet en telefoneren kennelijk ook niet. wordt dit nog opgehaald of
gaat het nog lang duren?
Niet direct telefonisch bereikbaar!!! Waardeloos!!!Lees alle beoordeling van NieuweStroom Klantenservice (10)
Ben al half uur bezig en heb 4 verschillende nummers gebeld maar krijg alleen een irritante dezelfde dame aan de telefoon van wie ik moet doorschakelen enz. Enz. Geen live iemand kunnen spreken. NIET klant riendelijk. Wil gewoon met iemand praten over iets. Ben sinds 3 maanden klant en ben het nu al zat wegens bovenstaandeLees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Te lange wachttijden aan de telefoon, nergens geen e-mail adres te bekennen.Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Contact krijgen gaat erg moeilijk, kan absoluut veel en veel beter.
SCHANDA:LIG . Al 2 x bijna een half uur in de wacht. En nu weer. Geld wel afgeschreven, maar geen code gekregenLees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
In januari 2019 heb ik 6 kamers geboekt in De Vier Heemskinderen te IJzendijke. Als organisator van een groep van 11 mensen van 70+ de moeite genomen om 3 weken voor vertrek ter plekke te gaan kijken of alles overeenkomstig de boeking is. Na ca, 200 km rijden kregen we bij aankomst enige schrik, omdat het hotel gesloten en verzegeld is door de politie!. Omstanders vertelden, dat het hotel al een tijdje gesloten is vanwege dubieuze praktijken van de eigenaar. Deze info doorgespeeld per mail aan Booking.com. en een reactie gevraagd, waarom zij mij hierover niet geinformeerd hebben. De reactie bleef uit en toen maar gebeld. Na lang wachten telefonisch gesproken met Nicolette en zij moest e.e.a uitzoeken. Zij heeft toen kennelijk toch iemand van het hotel kunnen spreken, hoewel ik zelf op het mij bekende telefoonnummer van het hotel een dode telefoon lijn kreeg.. Men zou bezig zijn nieuwe licenties te krijgen, maar wanneer het hotel weer open zou gaan, kon zij mij niet vertellen. Het hotel bleef doodleuk op de website van Booking,com staan en vrijdag j.l. kreeg ik nog een bericht van hen, dat wij eind deze week in het hotel worden verwacht, ofschoon een paar dagen eerder ik nog een mail van hen kreeg, dat ze vernomen hadden, dat het hotel "uw reservering niet kan nakomen op de door u geplande data.. We begrijpen, dat dit frustrerend kan zijn en verontschuldigen ons voor het ongemak".Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Booking heeft blijkbaar toch nog enig inlevend vermogen, maar uiteindelijk laten ze je gewoon barsten. Gelukkig heb ik de groep nog tijdig elders kunnen onderbrengen.