Vattenfall Klantenservice

Rapportcijfer Vattenfall klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (130)

Bellen met Vattenfall

Waarom bellen met Vattenfall Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Vattenfall.
  • Om klant te worden van Vattenfall.

Openingstijden telefonische klantenservice Vattenfall

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Vattenfall? Laat ons je ervaringen met Vattenfall weten!
Beoordeel Vattenfall.

Controleer op storingen bij Vattenfall.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vattenfall.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
  • Warm water.
  • Inloggen.
  • Website.
  • Water.
Controleer of er een storing is bij Vattenfall

KvK gegevens Vattenfall

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34116939
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016654714
  • Statutaire naam: Vattenfall Nederland BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vattenfall?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vattenfall? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vattenfall via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Vattenfall. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 15:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vattenfall.

Lees op de website van Vattenfall, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Waarom hebben jullie een voordeelprogramma voor klanten?
  • Geven jullie ook gewoon korting op energie?
  • Het lukt mij niet om in te loggen met mijn e-mailadres. Wat kan ik doen?
  • Waarom is de naam Nuon veranderd in Vattenfall?
  • Verandert er iets voor mij als klant?
  • Wat gebeurt er met mijn Nuon Exclusief punten?
  • Waarom moet ik een Mijn Vattenfall account hebben?
  • Heb ik mijn klantnummer nodig om gebruik te kunnen maken van Exclusief?
  • Wat doen jullie met de gegevens die ik invul om gebruik te maken van een actie?
  • Kan ik ook van Exclusief gebruikmaken als ik geen Vattenfall-klant ben?
  • Een kennis van mij wil graag meedoen, maar heeft geen internet. Hoe kan hij/zij toch sparen en van de aanbiedingen profiteren?
  • Wat zijn de spelregels voor reviews?
  • Hoe kan ik mij afmelden voor Exclusief?
  • Hoe kan ik punten sparen?
  • Hoeveel punten spaar ik per maand?
  • Hoe zie ik hoeveel spaarpunten ik heb?
  • Krijg ik ook punten over de afgelopen jaren dat ik al klant ben bij Vattenfall?
  • Waarom heb ik een Brons, Zilver, Goud of Platina status?
  • Welke voordelen zijn er aan de verschillende klantstatussen verbonden?
  • Kan ik in plaats van spaarpunten ook korting op mijn rekening krijgen?
  • Mijn status of het aantal jaren dat aangegeven wordt dat ik klant ben klopt niet, wat moet ik doen?
  • Ik ga verhuizen. Blijven mijn spaarpunten wel bestaan?
  • Ik ga samenwonen en mijn partner is ook klant van Vattenfall. Worden onze spaarpunten dan bij elkaar opgeteld?
  • Ik heb te weinig punten voor het product dat ik wil bestellen. Kan ik punten bijkopen of de rest bijbetalen?
  • Kan ik mijn punten ook aan een goed doel geven?
  • Mijn punten zijn op. Wat kan ik nu nog doen?
  • Ik heb mijn contract bij Vattenfall opgezegd, tot wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
  • Kan ik een cadeau bestellen voor een ander?
  • Betaal ik verzendkosten als ik een cadeau bestel?
  • Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Het product dat ik heb besteld werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik ben niet tevreden met mijn product. Kan ik het retour sturen?
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Hoe worden mijn punten aan het goede doel gedoneerd?
  • Kan ik ook zien hoeveel geld er inmiddels gedoneerd is?
  • Waarom staat FRES niet meer tussen de goede doelen?
  • Wordt mijn donatie nog wel gestort nu FRES niet meer op jullie site staat?
  • Hoe kan ik meedoen aan een winactie?
  • Hoe vaak mag ik meedoen met een winactie?
  • Wanneer en hoe worden de prijswinnaars bekend gemaakt?
  • Hoeveel groter is mijn winkans als ik een Goud of Platina status heb?
  • Hoe kan ik deelnemen aan ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Ik heb geen (kortings)voucher met instructies ontvangen, wat nu?
  • Hoeveel kaarten kan ik kopen voor ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Hoe lang zijn mijn punten geldig?
  • Waarom vervallen mijn punten na 5 jaar?
  • Vervallen al mijn punten na 5 jaar?
  • Waarom vervallen sommige punten wel en andere punten niet?
  • Vervallen alleen mijn maandelijkse punten of ook andere punten?
  • Waar kan ik zien welke punten vervallen zijn?
  • Waarom zijn er punten van mijn account afgeschreven terwijl ik niets besteld heb?
  • Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

 

 

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall

Neem contact op met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met Vattenfall via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.

Vattenfall Nederland | Grip op je energie

Hoofdkantoor Vattenfall (adres)

Hoekenrode 8 Amsterdam 1102 BR Nederland
Rapportcijfer Vattenfall Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 130 beoordelingen.

Beoordeel Vattenfall Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vattenfall Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Beens Francis op 14-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het vinden van contactgegevens is zo georganiseerd dat men de indruk krijgt dat men geen klantencontact wenst. Een email adres zou eveneens welkom zijn!
  • Beoordeeld door Hans op 3-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik zag op een vergelijkingssite dat de gasprijs per kuub bij Vattenfall de hoogste van het land is. Ik wilde daarover bellen, maar kreeg pas na eindeloos wachten een medewerker aan de telefoon. Ze had de grootste moeite het antwoord (78ct) te vinden. Op jullie facturen wordt het niet vermeld. Ik begrijp nu waarom!
  • Beoordeeld door Carina op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ongelooflijk slecht. Eindeloos wachten per telefoon. Dan zeg je doe het maar via Whats app. Na vragen om aantal persoonlijke gegevens gaat het licht uit. Men komt nooit meer terug.
Mailen aan Vattenfall: ja maar hoe. Als je geen twitter of facebook hebt kun je het vergeten.
Schandalig!!!!!
  • Beoordeeld door ABJ Steggink op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 5

Afgelopen vrijdag diverse keren getracht een nieuw wachtwoord aan te vragen. Nina kon geen oplossing bieden, daarna gebeld; boodschap was: we zijn niet telefonisch bereikbaar vandaag.
  • Beoordeeld door H B Koster op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

klantenservice is niet te bereiken.
wat een service
  • Beoordeeld door Joop Kettenis op 6-05-2020
  • Rapportcijfer: 2

Beste mensen ,
Ik heb op 21 april een briefje gestuurd naar mevrouw Kroon te Arnhem. Tot op heden niets gehoord.
Met vriendelijke groet,

J. Kettenis
  • Beoordeeld door Amita Joshi op 4-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

I am trying to contact you online- and by telephone but cannot get through- and I cannot find an email address for you.

Please provide an online email address..

Thank you.
  • Beoordeeld door GG den Horder op 9-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klacht wordt niet serieus genomen
  • Beoordeeld door Bakker op 6-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb opgezegd en toch blijf ik gegactureerd worden na de opzegtermijn van een maand. Mijn klachten worden genegeerd en de klantenservice is van kleuterklasniveau en "kan niets betekenen"
  • Beoordeeld door Pierre op 3-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bagger tot nu toe,alleen contact met een debiele robot of facebook /twitter.
Als je dat niet heb mag je bellen,tegen de gebruikelijke kosten en op luxe tijden van 8:00 tot 15:00 hr (dan werk je maar ja daar zitten zij niet mee)
  • Beoordeeld door J konings op 24-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht berijdbaar.
  • Beoordeeld door I. Hooisma op 9-02-2020
  • Rapportcijfer: 2

Na Nuon geen account meer voor het overzicht. Alles geprobeerd niets helpt. Alleen een 0900 nummer kun je bellen, lang in de wachtrij en de teller tikt door vanzelf. Wat een zooitje! En dan ben je al jaren lang klant!
  • Beoordeeld door Mike op 9-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik mis de mogelijkheid om een mail te kunnen sturen.
  • Beoordeeld door bosman op 6-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

Binnengelokt aan de deur met een te laag ingeschat verbruik, en nu dikke jaarafrekening , en niet per mail bereikbaar, kan online zelfs geen betalingsregeling treffen. Wat een slechte service, zodra ik kan stap ik over. facebook heb ik voor de lol, niet voor zakelijke contacten. En twitter...begin ik niet eens aan. Wat een slechte service.
  • Beoordeeld door Robbert op 29-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Compleet niet te bereiken via telefoon, mail etc., erg slecht.
  • Beoordeeld door marijke op 26-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb contract afgesloten door merv Madolia werd mij belooft in dec 2019 300 euro terug te krijgen maar nee hoor niks ontvangen drie dagen geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar ook niet gelukt Madolia kan ik helemaal niet meer bereiken haar telefoon is al sinds november niet meer in gebruik geweldig allemaal hoop zo vlug mogelijk alles terug te draaien naar mijn oude elec maatschappij
  • Beoordeeld door Doup op 24-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 2 dagen bezig om iemand aan de telefoon te krijgen...En de kosten lopen op met al dat wachten..3 x 20 min. Ik heb opgehangen. WAARDELOOS!!!!!!!! Klantvriendelijk NEE. Oké via Facebook messenger (heb ik niet) kan je ze bereiken of via Whats App. Niet te geloven. Nuon was sneller en bereikbaar. Vattenfall? Ze laten je vallen
  • Beoordeeld door Rutger op 22-01-2020
  • Rapportcijfer: 4

Krijg dikke rekeningen nadat ik ben overgestapt ben na een andere
  • Beoordeeld door Kiersch op 21-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Sinds oktober gebruik ik geen gas meer. Ik kan nu mijn meterstanden niet meer doorgeven. Afsluiten via de website is onmogelijk. Ik kan alleen bellen en hopelijk gaat dan alles goed.
  • Beoordeeld door A. Rooijmans op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

1/ totaal onmogelijk (!!!) om persoonlijk contact te krijgen (nu dagenlang bezig). 2/ altijd "drukker dan gewoonlijk" 3/ "Nina"-systeem absurd, rondweg idiote antwoorden. 4/adviezen termijnbedrag volstrekt buiten de realiteit (lijkt meer op een frauduleuze poging tot snel heel veel geld binnenhalen, geen rekening houdend met teruglevering, erger nog: geen enkele relatie met het advies een maand ervoor). 5/ toppunt van klantonvriendelijkheid.
  • Beoordeeld door C van Laar op 20-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Door een niet bestaande grappenmaker ben ik overgeschreven van Eneco ( al 40 jaar trouwe klant ) naar Vattenval.!!?? Wat een ellende start er dan , wel miljoenen aan narcistische tv reclame maar geen geld om een callcenter voldoende te bemannen. 2x ruim 40 minuten in de wacht gezeten , gevraagd om alles terug te draaien naar de oude Eneco situatie , wel na 20 dagen is er nog niets gebeurd , dus maar weer gaan bellen en ...................ja hoor , terwijl ik dit schrijf zit ik alweer 25 minuten in de wacht. Dit alleen zou al de reden zijn om NOOIT klant bij Vattenval te willen worden. Maar HELP MIJ AUB en draai dit hele gedoe teug.
  • Beoordeeld door a.ferron op 16-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

geen contact mogelijk. Bij het overstappen is mij beloofd dat ik in januari 2020 150 euro zou krijgen, maar dit schijnt nu niet door te gaan. Wel facturen sturen!
  • Beoordeeld door Neijsen op 15-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

klantenservice niet te bereiken wat slecht ! goed voor de klantenbinding hier maak je dus geen vrienden mee. als ik jullie was zou ik hier heel snel iets aan doen om het klantenverlies te voorkomen
  • Beoordeeld door jansen op 13-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

probeer steeds te bellen maar helaas lukt niet ...heel jammer
  • Beoordeeld door W.T.Claassen op 13-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na 3x (november, december en januari) het formulier op www.vattenfall.nl/correctie-energienota te hebben ingevuld en waarna men de mededeling op de website krijgt van "U ontvangt een bevestiging op het emailadres dat u net heeft doorgegeven" en ik echter geen email over de bevestiging ontving heb ik de klantenservice gebeld. Hierbij wordt je verwezen naar iemand van de jaarrekening afdeling. Echter je wordt dan rustig 20 minuten in de wacht gezet zonder dat je iemand te spreken krijgt. Dus de service van Vatttenfall is niet zo best zowel via de website als via de telefoon niet. Ik ben al meer dan 35 jaar klant van NUON maar wat men nu bij Vattenfall doet is absurd. Ik wil dat men terechte klacht behandeld wordt.
  • Beoordeeld door Whyley limes op 7-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact mogelijk maar wel facturen sturen.
Vraag me af of ik geen aangifte kan doen wegens diefstal.
  • Beoordeeld door S van Westen op 7-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

sturen geen meterstandenformulier. Doen zelf maar wat.
bedrijf is niet bereikbaar per mail. telefoon heb ik niet meer op gewacht
  • Beoordeeld door m op 3-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, echt een gigant zonder enige vorm van communicatie, mail, app,, telefoon, email, alles nul. Gauw overstappen naar een ander, alhoewel dit allemaal ook brokers zijn zijn en de stroom wel weer van een andere gigant zal komen.
  • Beoordeeld door H.A.Pardoel op 2-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

Contact via Whatsapp verliep onvriendelijk en bureaucratisch.Kreeg geen antwoord op mijn constatering maar wel een hoge foutieve nota.
  • Beoordeeld door m. van asselt op 2-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

U bent niet te bereiken. Ik ben overgestapt naar jullie maar het adres is fout. Onmogelijk om dit te veranderen. Na 50 minuten aan de telefoon gehangen te hebben zonder resultaat, heb ik mij maar verhuisd van appartement 16 naar 15 . Ik ben net 2 dagen klant. waarom zijn jullie niet te bereiken.
  • Beoordeeld door H. Hanenburg op 31-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Bereikbaarheid waardeloos. Veel te lang aan de telefoon gehangen en nog geen reactie. Helaas dit jaar te laat, maar volgend jaar zeker naar een andere aanbieder.
  • Beoordeeld door Anja Schilder op 30-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Goedemorgen.
een 1 is eigenlijk nog te hoog, een 0 komt in de buurt.
Inmiddels heb ik op 3 verschillende manieren getracht contact met jullie op te nemen. ik sta nu bijvoorbeeld 53 minuten in de wachtrij.
  • Beoordeeld door J.wagenaar op 30-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Is iedereen op vakantie .krijg niemand aan de lijn bel al verschillende keren en dan wel zeker 20 minuten .kan ik mijn telefoonkosten vergoed krijgen. Ikmoet de verhuizing van mijn schoonmoeder doorgeven .zij is verhuist naar een bejaardentehuis kon niet online .
  • Beoordeeld door Anke op 27-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn oplichters ....
  • Beoordeeld door H.A.Kinds op 24-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon weg niet te bereiken. Niet via telefoon als met facebook. TE DRUK!!
  • Beoordeeld door Lord Glencoe op 21-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Van de politie begrepen dat jullie een misdadige organisatie zijn die leven van oplichterij.
  • Beoordeeld door Van der Klein op 18-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een eindafrekening die niet klopt!
Telefonisch niet te bereiken binnen een half uur, en geen e-mailadres die je kan gebruiken.
En via de site kan je niks invullen wat werkt!!!

En terugbellen, daar doen ze al helemaal niet aan.
Maar wel aanmaningen sturen, hoe halen ze het in hun hoofd?

WAT EEN ZOOITJE BIJ VATTENFALL!!!!
  • Beoordeeld door marc op 14-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

beste,
lager dan de 1 kan niet maar eigenlijk moet het negatief zijn. de manier van communiceren is ver beneden peil. geen email en wachttijden aan de telefoon vanwege grote drukte. dat zijn beslist geen tevreden klanten. ik krijg een acceptgiro met een te hoog bedrag. deze wordt NIET betaald totdat daar opheldering over is verschaft.
mvrgr. marc
  • Beoordeeld door marc op 13-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

beste,
lager dan een 1 staat niet in de lijst maar voor de bereikbaarheid zou een negatief cijfer zeker van toepassing zijn. heb een vraag over een te hoog bedrag op een acceotgiro maar krijg via telefoon geen antwoord.
bedrag wordt dus NIET betaald.
  • Beoordeeld door Ton van der Rest op 12-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Telefonische wachttijd 20 min . en dan nog geen kontakt.
Geen email mogelijk
JonTongens ! Zo werkt het niet !
Bel Vattenfall
0900 0808