We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bellen vanuit het buitenland: + 31 20 89 20 255.
Heb jij onlangs contact gehad met Vattenfall? Laat ons je ervaringen met Vattenfall weten!
Beoordeel Vattenfall.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vattenfall.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vattenfall? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Vattenfall. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 15:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger.Lees op de website van Vattenfall, wat de meest populaire vragen zijn:
Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall
Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 130 beoordelingen.
Het vinden van contactgegevens is zo georganiseerd dat men de indruk krijgt dat men geen klantencontact wenst. Een email adres zou eveneens welkom zijn!
Ik zag op een vergelijkingssite dat de gasprijs per kuub bij Vattenfall de hoogste van het land is. Ik wilde daarover bellen, maar kreeg pas na eindeloos wachten een medewerker aan de telefoon. Ze had de grootste moeite het antwoord (78ct) te vinden. Op jullie facturen wordt het niet vermeld. Ik begrijp nu waarom!
Ongelooflijk slecht. Eindeloos wachten per telefoon. Dan zeg je doe het maar via Whats app. Na vragen om aantal persoonlijke gegevens gaat het licht uit. Men komt nooit meer terug.
Mailen aan Vattenfall: ja maar hoe. Als je geen twitter of facebook hebt kun je het vergeten.
Schandalig!!!!!
Afgelopen vrijdag diverse keren getracht een nieuw wachtwoord aan te vragen. Nina kon geen oplossing bieden, daarna gebeld; boodschap was: we zijn niet telefonisch bereikbaar vandaag.
klantenservice is niet te bereiken.
wat een service
Beste mensen ,
Ik heb op 21 april een briefje gestuurd naar mevrouw Kroon te Arnhem. Tot op heden niets gehoord.
Met vriendelijke groet,
J. Kettenis
I am trying to contact you online- and by telephone but cannot get through- and I cannot find an email address for you.
Please provide an online email address..
Thank you.
Klacht wordt niet serieus genomen
Ik heb opgezegd en toch blijf ik gegactureerd worden na de opzegtermijn van een maand. Mijn klachten worden genegeerd en de klantenservice is van kleuterklasniveau en "kan niets betekenen"
Bagger tot nu toe,alleen contact met een debiele robot of facebook /twitter.
Als je dat niet heb mag je bellen,tegen de gebruikelijke kosten en op luxe tijden van 8:00 tot 15:00 hr (dan werk je maar ja daar zitten zij niet mee)
Zeer slecht berijdbaar.
Na Nuon geen account meer voor het overzicht. Alles geprobeerd niets helpt. Alleen een 0900 nummer kun je bellen, lang in de wachtrij en de teller tikt door vanzelf. Wat een zooitje! En dan ben je al jaren lang klant!
Ik mis de mogelijkheid om een mail te kunnen sturen.
Binnengelokt aan de deur met een te laag ingeschat verbruik, en nu dikke jaarafrekening , en niet per mail bereikbaar, kan online zelfs geen betalingsregeling treffen. Wat een slechte service, zodra ik kan stap ik over. facebook heb ik voor de lol, niet voor zakelijke contacten. En twitter...begin ik niet eens aan. Wat een slechte service.
Compleet niet te bereiken via telefoon, mail etc., erg slecht.
Heb contract afgesloten door merv Madolia werd mij belooft in dec 2019 300 euro terug te krijgen maar nee hoor niks ontvangen drie dagen geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar ook niet gelukt Madolia kan ik helemaal niet meer bereiken haar telefoon is al sinds november niet meer in gebruik geweldig allemaal hoop zo vlug mogelijk alles terug te draaien naar mijn oude elec maatschappij
Ben al 2 dagen bezig om iemand aan de telefoon te krijgen...En de kosten lopen op met al dat wachten..3 x 20 min. Ik heb opgehangen. WAARDELOOS!!!!!!!! Klantvriendelijk NEE. Oké via Facebook messenger (heb ik niet) kan je ze bereiken of via Whats App. Niet te geloven. Nuon was sneller en bereikbaar. Vattenfall? Ze laten je vallen
Krijg dikke rekeningen nadat ik ben overgestapt ben na een andere
Sinds oktober gebruik ik geen gas meer. Ik kan nu mijn meterstanden niet meer doorgeven. Afsluiten via de website is onmogelijk. Ik kan alleen bellen en hopelijk gaat dan alles goed.
1/ totaal onmogelijk (!!!) om persoonlijk contact te krijgen (nu dagenlang bezig). 2/ altijd "drukker dan gewoonlijk" 3/ "Nina"-systeem absurd, rondweg idiote antwoorden. 4/adviezen termijnbedrag volstrekt buiten de realiteit (lijkt meer op een frauduleuze poging tot snel heel veel geld binnenhalen, geen rekening houdend met teruglevering, erger nog: geen enkele relatie met het advies een maand ervoor). 5/ toppunt van klantonvriendelijkheid.
Door een niet bestaande grappenmaker ben ik overgeschreven van Eneco ( al 40 jaar trouwe klant ) naar Vattenval.!!?? Wat een ellende start er dan , wel miljoenen aan narcistische tv reclame maar geen geld om een callcenter voldoende te bemannen. 2x ruim 40 minuten in de wacht gezeten , gevraagd om alles terug te draaien naar de oude Eneco situatie , wel na 20 dagen is er nog niets gebeurd , dus maar weer gaan bellen en ...................ja hoor , terwijl ik dit schrijf zit ik alweer 25 minuten in de wacht. Dit alleen zou al de reden zijn om NOOIT klant bij Vattenval te willen worden. Maar HELP MIJ AUB en draai dit hele gedoe teug.
geen contact mogelijk. Bij het overstappen is mij beloofd dat ik in januari 2020 150 euro zou krijgen, maar dit schijnt nu niet door te gaan. Wel facturen sturen!
klantenservice niet te bereiken wat slecht ! goed voor de klantenbinding hier maak je dus geen vrienden mee. als ik jullie was zou ik hier heel snel iets aan doen om het klantenverlies te voorkomen
probeer steeds te bellen maar helaas lukt niet ...heel jammer
Na 3x (november, december en januari) het formulier op www.vattenfall.nl/correctie-energienota te hebben ingevuld en waarna men de mededeling op de website krijgt van "U ontvangt een bevestiging op het emailadres dat u net heeft doorgegeven" en ik echter geen email over de bevestiging ontving heb ik de klantenservice gebeld. Hierbij wordt je verwezen naar iemand van de jaarrekening afdeling. Echter je wordt dan rustig 20 minuten in de wacht gezet zonder dat je iemand te spreken krijgt. Dus de service van Vatttenfall is niet zo best zowel via de website als via de telefoon niet. Ik ben al meer dan 35 jaar klant van NUON maar wat men nu bij Vattenfall doet is absurd. Ik wil dat men terechte klacht behandeld wordt.
Geen contact mogelijk maar wel facturen sturen.
Vraag me af of ik geen aangifte kan doen wegens diefstal.
sturen geen meterstandenformulier. Doen zelf maar wat.
bedrijf is niet bereikbaar per mail. telefoon heb ik niet meer op gewacht
Waardeloos, echt een gigant zonder enige vorm van communicatie, mail, app,, telefoon, email, alles nul. Gauw overstappen naar een ander, alhoewel dit allemaal ook brokers zijn zijn en de stroom wel weer van een andere gigant zal komen.
Contact via Whatsapp verliep onvriendelijk en bureaucratisch.Kreeg geen antwoord op mijn constatering maar wel een hoge foutieve nota.
U bent niet te bereiken. Ik ben overgestapt naar jullie maar het adres is fout. Onmogelijk om dit te veranderen. Na 50 minuten aan de telefoon gehangen te hebben zonder resultaat, heb ik mij maar verhuisd van appartement 16 naar 15 . Ik ben net 2 dagen klant. waarom zijn jullie niet te bereiken.
Bereikbaarheid waardeloos. Veel te lang aan de telefoon gehangen en nog geen reactie. Helaas dit jaar te laat, maar volgend jaar zeker naar een andere aanbieder.
Goedemorgen.
een 1 is eigenlijk nog te hoog, een 0 komt in de buurt.
Inmiddels heb ik op 3 verschillende manieren getracht contact met jullie op te nemen. ik sta nu bijvoorbeeld 53 minuten in de wachtrij.
Is iedereen op vakantie .krijg niemand aan de lijn bel al verschillende keren en dan wel zeker 20 minuten .kan ik mijn telefoonkosten vergoed krijgen. Ikmoet de verhuizing van mijn schoonmoeder doorgeven .zij is verhuist naar een bejaardentehuis kon niet online .
Jullie zijn oplichters ....
Gewoon weg niet te bereiken. Niet via telefoon als met facebook. TE DRUK!!
Van de politie begrepen dat jullie een misdadige organisatie zijn die leven van oplichterij.
Ik heb een eindafrekening die niet klopt!
Telefonisch niet te bereiken binnen een half uur, en geen e-mailadres die je kan gebruiken.
En via de site kan je niks invullen wat werkt!!!
En terugbellen, daar doen ze al helemaal niet aan.
Maar wel aanmaningen sturen, hoe halen ze het in hun hoofd?
WAT EEN ZOOITJE BIJ VATTENFALL!!!!
beste,
lager dan de 1 kan niet maar eigenlijk moet het negatief zijn. de manier van communiceren is ver beneden peil. geen email en wachttijden aan de telefoon vanwege grote drukte. dat zijn beslist geen tevreden klanten. ik krijg een acceptgiro met een te hoog bedrag. deze wordt NIET betaald totdat daar opheldering over is verschaft.
mvrgr. marc
beste,
lager dan een 1 staat niet in de lijst maar voor de bereikbaarheid zou een negatief cijfer zeker van toepassing zijn. heb een vraag over een te hoog bedrag op een acceotgiro maar krijg via telefoon geen antwoord.
bedrag wordt dus NIET betaald.
Telefonische wachttijd 20 min . en dan nog geen kontakt.
Geen email mogelijk
JonTongens ! Zo werkt het niet !
Beoordeel Vattenfall Klantenservice