We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Heb jij onlangs contact gehad met Enexis? Laat ons je ervaringen met Enexis weten!
Beoordeel Enexis.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Enexis.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Enexis? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je geen haast? Gebruik dan het contact formulier van Enexis. Binnen 10 dagen kun je een reactie verwachten. Heb je wel haast? Dan kun je beter bellen of een van de andere contactmogelijkheden gebruiken.
Ga naar het contactformulier op de website van EnexisWaar gaat je vraag over? Kies een onderwerp en vind antwoord op de meestgestelde vragen bij Enexis Energie:
Het webcare team van Enexis is bereikbaar tijdens de volgende uren bereikbaar op Facebook, @Enexis:
Normaal gesproken ontvang je binnen 1 uur een reactie.
Klik hier voor contact met Enexis via Facebook.Het webcare team van Enexis is bereikbaar tijdens de volgende uren bereikbaar op Twitter:
Normaal gesproken ontvang je binnen 1 uur een reactie.
Klik hier voor contact met Enexis via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.
Zeer klant onvriendelijke brief zonder gegevens waarop jullie bereikbaar zijn zoals telefoonnummer of e-mail adres.
Al ligt bij jullie zowel de telefoon eruit als de mail, dan wil dat niet zeggen dat de klant geen mail kan sturen.
Maar op de site geen mailadres te vinden.
werkelijk om te huilen, enexis is niet te bereiken via de telefoon. de nummers zijn buiten gebruik. kan terugbelverzoek doen en dan is de eerste mogelijkheid om te kiezen 30 januari... dat is over twee weken. belachelijk.
Via een formulier op uw site moet ik een nieuwe meter aanvragen. Kosteloos. Maar bij het aanvragen staan alleen hoge prijzen. Tel .bent u niet bereikbaar. Ik moet de aanvraag binnen 2 weken doen maar u zegt op mijn mail pas na -tig weken te kunnen reageren. Logistiek zeer slecht en klantonvriendelijk.
U bent te moeilijk tel. Te bereiken. Per minuut wordt er 30 cent afgerekend en je bent al gauw enkele euro's kwijt. Op een andere manier zijn jullie niet te bereiken. Dus dat is erg erg lastig. Maar ja altijd maar veel geld willen verdienen over de rug van mensen . Of nee personen moet ik zeggen.
Wat een slechte service!
Na maanden van geregeld bellen is nu gebleken dat men vergeten heeft de gasmeter aan de nieuwe slimme meter te koppelen toen er een deze tweeneeenhalve maand ! geleden werd geplaatst.
Kreeg iedere keer weer een ander verhaal. Varierend van: dat is normaal dat kan een tijdje duren tot ja er is een storing maar daar geven we geen prioriteit aan of, nee daar moet u uw energieleverancier voor bellen. En dan altijd minstens een half uur tot een uur in de wacht.
Laatste keer, (afgelopen vrijdag) eindelijk iemand die echt even moeite deed.
Moest vandaag (maandag) terugbellen maar helaas.... "wegens omstandigheden is onze klantenservice niet te bereiken.", tja dat komt geregeld voor heb ik gemerkt. Dus al met al: om te huilen.
zeer slecht te bereiken, geen contact mogelijk over aflezen slimme meter
Ik had een duidelijk , maar zeker vriendelijk gesprek met uw medewerker, ben tevreden over het antwoord
Beoordeel Enexis Klantenservice