Enexis Klantenservice

Rapportcijfer Enexis klantenservice: 4.7 » Lees beoordelingen (3)

Bellen met Enexis

Waarom bellen met Enexis Klantenservice?

  • Je gasmeter maakt een raar geluid.
  • Je ruikt gaslucht thuis of ergens anders.
  • Je hebt een vraag over je (slimme) meter.
  • Je hebt een vraag over een aanstaande afsluiting van gas en/of licht.
  • Je hebt een vraag over het opwekken van energie.
  • Je hebt een vraag over zonnepanelen.

Openingstijden telefonische klantenservice Enexis

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Enexis: 088 857 70 00

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met Enexis? Laat ons je ervaringen met Enexis weten!
Beoordeel Enexis.

Controleer op storingen bij Enexis.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Enexis.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
Controleer of er een storing is bij Enexis

KvK gegevens Enexis

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 17131139
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016916573
  • Statutaire naam: Enexis Netbeheer BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Enexis?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Enexis? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Enexis via een contactformulier.

Heb je geen haast? Gebruik dan het contact formulier van Enexis. Binnen 10 dagen kun je een reactie verwachten. Heb je wel haast? Dan kun je beter bellen of een van de andere contactmogelijkheden gebruiken.

Ga naar het contactformulier op de website van Enexis Ga naar het contactformulier op de website van Enexis

Veelgestelde vragen Enexis.

Waar gaat je vraag over? Kies een onderwerp en vind antwoord op de meestgestelde vragen bij Enexis Energie:

  • stopcontact
  • Aansluitingen
  • slimme meter
  • Slimme meter
  • afsluiten
  • Af- en heraansluiten
  • storing
  • Storingen
  • zonnepaneel
  • Zonnepanelen en terugleveren
Ga naar de veelgestelde vragen van Enexis Ga naar de veelgestelde vragen van Enexis

Neem contact op met Enexis via Facebook.

Het webcare team van Enexis is bereikbaar tijdens de volgende uren bereikbaar op Facebook, @Enexis:

  • Maandag t/m Zondag: van 8:00 tot 21:00.

Normaal gesproken ontvang je binnen 1 uur een reactie.

Klik hier voor contact met Enexis via Facebook.

Neem contact op met Enexis via Twitter.

Het webcare team van Enexis is bereikbaar tijdens de volgende uren bereikbaar op Twitter:

  • Maandag t/m Zondag: van 8:00 tot 21:00.

Normaal gesproken ontvang je binnen 1 uur een reactie.

Klik hier voor contact met Enexis via Twitter. Klik hier voor contact met Enexis via Twitter.

Geen Tilburgse Kermis zonder Enexis-monteurs: "Een leuke klus"

Rapportcijfer Enexis Klantenservice: 4.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel Enexis Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Enexis Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Enexis Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Leening op 8-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

Wat een slechte service!
Na maanden van geregeld bellen is nu gebleken dat men vergeten heeft de gasmeter aan de nieuwe slimme meter te koppelen toen er een deze tweeneeenhalve maand ! geleden werd geplaatst.
Kreeg iedere keer weer een ander verhaal. Varierend van: dat is normaal dat kan een tijdje duren tot ja er is een storing maar daar geven we geen prioriteit aan of, nee daar moet u uw energieleverancier voor bellen. En dan altijd minstens een half uur tot een uur in de wacht.
Laatste keer, (afgelopen vrijdag) eindelijk iemand die echt even moeite deed.
Moest vandaag (maandag) terugbellen maar helaas.... "wegens omstandigheden is onze klantenservice niet te bereiken.", tja dat komt geregeld voor heb ik gemerkt. Dus al met al: om te huilen.
  • Beoordeeld door T.Medema op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht te bereiken, geen contact mogelijk over aflezen slimme meter
  • Beoordeeld door G.van de korput op 21-12-2020
  • Rapportcijfer: 10

Ik had een duidelijk , maar zeker vriendelijk gesprek met uw medewerker, ben tevreden over het antwoord
Bel Enexis
088 857 70 00
(Gebruikelijke belkosten)