We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bellen vanuit het buitenland: + 31 20 89 20 255.
Heb jij onlangs contact gehad met Vattenfall? Laat ons je ervaringen met Vattenfall weten!
Beoordeel Vattenfall.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vattenfall.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vattenfall? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Vattenfall. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 15:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger.Lees op de website van Vattenfall, wat de meest populaire vragen zijn:
Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall
Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 130 beoordelingen.
Als nieuwe klant aangemeld, maar mijn adres is verkeerd geregistreerd - ondanks als eens telefonsich gewijzigd. Graag wil ik dit rectificeren, maar dit is niet mogelijk zonder facebok of twitter. Ik wil niets te maken hebben met het onethische Facebook. Heel vemoeiend die zogenaamde hippe bedrijven die contact zo goed als onmogelijk maken.
Ik geef jullie een dikke 1, graag wil ik met jullie telefonisch. In contact komen om een rekening te betalen, maar tot heden lukt het niet! Met chatten geeft ze verkeerde informatie door dat de rekening is voldaan maar als eerlijk persoon meld ik, rekening g staat open!! Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken, halve dag geprobeerd om een rekening te kunnen betalen maar niet gelukt. Ik heb twee huizen in bezit en kan niet in mijn account de openstaande facturen zien, zeer onoverzichtelijk!!! Dus, zeg maar wat ik moet doen om mijn eigen rekening te betalen???
Geen digitaal contact mogelijk zonder Twitter of Facebook-account. Waarom kan niet gewoon contact worden gelegd via e-mail?
Wat een drama!!!! Vattenfall per email niet bereikbaar. Over de telefonische bereikbaarheid nog maar niet te spreken. In welke eeuw leeft dat bedrijf? Ik wil niet communiceren via welke sociale media dan ook.
Probeer dus een mail te sturen over het veranderen van mijn termijnbedrag. Dat wil ik niet en geef ze daarvoor ook geen toestemming. Zij ze helemaal van de ratten besnuffeld.
Ik kan het zelf wijzigen maar dan moet ik weer in actie komen. Daar heb ik geen zin in,.
Wat een drama, geen mailadres, je moet tegen een computer praten als je gaat bellen en vervolgens heeeeeeel lang wachten. nee, ik heb geen facebook of twitter en dat wil ik ook niet. Dan kom je bij de klantenservice !!!.
"Ja, de actie loopt nog maar er zijn geen lampen meer". Er is geen service om deze alsnog via de blokker te leveren o.i.d. Wat een kennismaking met deze energieleverancier, dit kost energie.....
Vreselijke tijden, geen mailcontact. Superonhandig.
Het is niet mogelijk te e-mailen en telefoneren is behalve duur ook bijna
onmogelijk
Geen mailadres te vinden van Vattenfall , daarom op deze manier: Waardeloze aktie Vattenfall Vijfdaagse. Led-lampen niet te krijgen, voor bloembollen eerst 18 km moeten rijden, en tijdschriften en film alleen te bekijken via i-pad o.i.d , we hebben meegedaan voor mijn moeder die al ik weet niet hoe lang klant is en geen i-pad heeft. Zij heeft dus niets aan al die vouchers.
NIET via mail te bereiken, waardeloos.
Ik wil Vattenfall mailen of een bericht achter laten omdat ik het echt super simpel van ze vind dat ze zeggen led lampen weg te geven en je na 4 weken proberen en steed ste horen krijgt van geirriteerde blokker medewerkers dat alles op is en er donderdag weer nieuwe komt. We nu te horen krijgen dat alles op is er er geen nieuwe meer komen.
Ik kom niet verder dan een telefoon nummer of conact via commerciele partijen als twitter en facebook die ik niet gebruik.
Ik ga echt geen dummy accounts aanmaken om die lui te mailen. Wat een arrogante service.
Dat ze dan geen email hebben is tot daar aan toe. Maar dat ik dan ook geen formuliertje kan invullen op de site slaat echt nergens op.
En dan heb ik het nog niet eens over de lamp die ik nu niet krijg.
Beoordeel Vattenfall Klantenservice