Vattenfall Klantenservice

Rapportcijfer Vattenfall klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (130)

Bellen met Vattenfall

Waarom bellen met Vattenfall Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Vattenfall.
  • Om klant te worden van Vattenfall.

Openingstijden telefonische klantenservice Vattenfall

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Vattenfall? Laat ons je ervaringen met Vattenfall weten!
Beoordeel Vattenfall.

Controleer op storingen bij Vattenfall.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vattenfall.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
  • Warm water.
  • Inloggen.
  • Website.
  • Water.
Controleer of er een storing is bij Vattenfall

KvK gegevens Vattenfall

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34116939
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016654714
  • Statutaire naam: Vattenfall Nederland BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vattenfall?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vattenfall? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vattenfall via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Vattenfall. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 15:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vattenfall.

Lees op de website van Vattenfall, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Waarom hebben jullie een voordeelprogramma voor klanten?
  • Geven jullie ook gewoon korting op energie?
  • Het lukt mij niet om in te loggen met mijn e-mailadres. Wat kan ik doen?
  • Waarom is de naam Nuon veranderd in Vattenfall?
  • Verandert er iets voor mij als klant?
  • Wat gebeurt er met mijn Nuon Exclusief punten?
  • Waarom moet ik een Mijn Vattenfall account hebben?
  • Heb ik mijn klantnummer nodig om gebruik te kunnen maken van Exclusief?
  • Wat doen jullie met de gegevens die ik invul om gebruik te maken van een actie?
  • Kan ik ook van Exclusief gebruikmaken als ik geen Vattenfall-klant ben?
  • Een kennis van mij wil graag meedoen, maar heeft geen internet. Hoe kan hij/zij toch sparen en van de aanbiedingen profiteren?
  • Wat zijn de spelregels voor reviews?
  • Hoe kan ik mij afmelden voor Exclusief?
  • Hoe kan ik punten sparen?
  • Hoeveel punten spaar ik per maand?
  • Hoe zie ik hoeveel spaarpunten ik heb?
  • Krijg ik ook punten over de afgelopen jaren dat ik al klant ben bij Vattenfall?
  • Waarom heb ik een Brons, Zilver, Goud of Platina status?
  • Welke voordelen zijn er aan de verschillende klantstatussen verbonden?
  • Kan ik in plaats van spaarpunten ook korting op mijn rekening krijgen?
  • Mijn status of het aantal jaren dat aangegeven wordt dat ik klant ben klopt niet, wat moet ik doen?
  • Ik ga verhuizen. Blijven mijn spaarpunten wel bestaan?
  • Ik ga samenwonen en mijn partner is ook klant van Vattenfall. Worden onze spaarpunten dan bij elkaar opgeteld?
  • Ik heb te weinig punten voor het product dat ik wil bestellen. Kan ik punten bijkopen of de rest bijbetalen?
  • Kan ik mijn punten ook aan een goed doel geven?
  • Mijn punten zijn op. Wat kan ik nu nog doen?
  • Ik heb mijn contract bij Vattenfall opgezegd, tot wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
  • Kan ik een cadeau bestellen voor een ander?
  • Betaal ik verzendkosten als ik een cadeau bestel?
  • Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Het product dat ik heb besteld werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik ben niet tevreden met mijn product. Kan ik het retour sturen?
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Hoe worden mijn punten aan het goede doel gedoneerd?
  • Kan ik ook zien hoeveel geld er inmiddels gedoneerd is?
  • Waarom staat FRES niet meer tussen de goede doelen?
  • Wordt mijn donatie nog wel gestort nu FRES niet meer op jullie site staat?
  • Hoe kan ik meedoen aan een winactie?
  • Hoe vaak mag ik meedoen met een winactie?
  • Wanneer en hoe worden de prijswinnaars bekend gemaakt?
  • Hoeveel groter is mijn winkans als ik een Goud of Platina status heb?
  • Hoe kan ik deelnemen aan ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Ik heb geen (kortings)voucher met instructies ontvangen, wat nu?
  • Hoeveel kaarten kan ik kopen voor ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Hoe lang zijn mijn punten geldig?
  • Waarom vervallen mijn punten na 5 jaar?
  • Vervallen al mijn punten na 5 jaar?
  • Waarom vervallen sommige punten wel en andere punten niet?
  • Vervallen alleen mijn maandelijkse punten of ook andere punten?
  • Waar kan ik zien welke punten vervallen zijn?
  • Waarom zijn er punten van mijn account afgeschreven terwijl ik niets besteld heb?
  • Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

 

 

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall

Neem contact op met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met Vattenfall via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.

Vattenfall Nederland | Grip op je energie

Hoofdkantoor Vattenfall (adres)

Hoekenrode 8 Amsterdam 1102 BR Nederland
Rapportcijfer Vattenfall Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 130 beoordelingen.

Beoordeel Vattenfall Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vattenfall Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Mark op 12-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Als nieuwe klant aangemeld, maar mijn adres is verkeerd geregistreerd - ondanks als eens telefonsich gewijzigd. Graag wil ik dit rectificeren, maar dit is niet mogelijk zonder facebok of twitter. Ik wil niets te maken hebben met het onethische Facebook. Heel vemoeiend die zogenaamde hippe bedrijven die contact zo goed als onmogelijk maken.
  • Beoordeeld door Anna-Simone op 8-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef jullie een dikke 1, graag wil ik met jullie telefonisch. In contact komen om een rekening te betalen, maar tot heden lukt het niet! Met chatten geeft ze verkeerde informatie door dat de rekening is voldaan maar als eerlijk persoon meld ik, rekening g staat open!! Hoe kan ik jullie telefonisch bereiken, halve dag geprobeerd om een rekening te kunnen betalen maar niet gelukt. Ik heb twee huizen in bezit en kan niet in mijn account de openstaande facturen zien, zeer onoverzichtelijk!!! Dus, zeg maar wat ik moet doen om mijn eigen rekening te betalen???
  • Beoordeeld door Jan op 5-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Geen digitaal contact mogelijk zonder Twitter of Facebook-account. Waarom kan niet gewoon contact worden gelegd via e-mail?
  • Beoordeeld door Adri Ruisch op 5-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Wat een drama!!!! Vattenfall per email niet bereikbaar. Over de telefonische bereikbaarheid nog maar niet te spreken. In welke eeuw leeft dat bedrijf? Ik wil niet communiceren via welke sociale media dan ook.
Probeer dus een mail te sturen over het veranderen van mijn termijnbedrag. Dat wil ik niet en geef ze daarvoor ook geen toestemming. Zij ze helemaal van de ratten besnuffeld.
Ik kan het zelf wijzigen maar dan moet ik weer in actie komen. Daar heb ik geen zin in,.
  • Beoordeeld door Maurice op 4-12-2019
  • Rapportcijfer: 2

Wat een drama, geen mailadres, je moet tegen een computer praten als je gaat bellen en vervolgens heeeeeeel lang wachten. nee, ik heb geen facebook of twitter en dat wil ik ook niet. Dan kom je bij de klantenservice !!!.
"Ja, de actie loopt nog maar er zijn geen lampen meer". Er is geen service om deze alsnog via de blokker te leveren o.i.d. Wat een kennismaking met deze energieleverancier, dit kost energie.....
  • Beoordeeld door jes op 28-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijke tijden, geen mailcontact. Superonhandig.
  • Beoordeeld door j.palsenbarg op 28-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Het is niet mogelijk te e-mailen en telefoneren is behalve duur ook bijna
onmogelijk
  • Beoordeeld door Ans op 25-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Geen mailadres te vinden van Vattenfall , daarom op deze manier: Waardeloze aktie Vattenfall Vijfdaagse. Led-lampen niet te krijgen, voor bloembollen eerst 18 km moeten rijden, en tijdschriften en film alleen te bekijken via i-pad o.i.d , we hebben meegedaan voor mijn moeder die al ik weet niet hoe lang klant is en geen i-pad heeft. Zij heeft dus niets aan al die vouchers.
  • Beoordeeld door Frans op 20-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

NIET via mail te bereiken, waardeloos.
  • Beoordeeld door Hans de Groot op 20-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil Vattenfall mailen of een bericht achter laten omdat ik het echt super simpel van ze vind dat ze zeggen led lampen weg te geven en je na 4 weken proberen en steed ste horen krijgt van geirriteerde blokker medewerkers dat alles op is en er donderdag weer nieuwe komt. We nu te horen krijgen dat alles op is er er geen nieuwe meer komen.

Ik kom niet verder dan een telefoon nummer of conact via commerciele partijen als twitter en facebook die ik niet gebruik.

Ik ga echt geen dummy accounts aanmaken om die lui te mailen. Wat een arrogante service.

Dat ze dan geen email hebben is tot daar aan toe. Maar dat ik dan ook geen formuliertje kan invullen op de site slaat echt nergens op.

En dan heb ik het nog niet eens over de lamp die ik nu niet krijg.
Bel Vattenfall
0900 0808