Energie Direct is momenteel niet telefonisch bereikbaar!
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Wil je je huidige contract met Energie Direct opzeggen? Bel dan het volgende telefoonnummer: 0900 - 3347328.
Heb jij onlangs contact gehad met Energie Direct? Laat ons je ervaringen met Energie Direct weten!
Beoordeel Energie Direct.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Energie Direct? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Is de telefonische klantenservice gesloten of heeft je vraag geen haast? Ga dan naar de Facebook pagina van Energie Direct en stel je vraag daar. Op werkdagen staat het klantenservice team van Energie Direct tussen 9.00 en 21.00 uur voor je klaar. Op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
Klik hier voor contact met Energie Direct via Facebook.Ook op Twitter staat het klantenservice team Energie Direct voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, @energiedirect. De openingstijden zijn:
Hier een overzicht van de meestgestelde vragen aan Energie Direct:
Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.
Belachelijk dat ik al 6 WEKEN op geen enkele manier contact met een medewerker kan krijgen! Niet via chat, niet via mail en al helemaal niet via telefoon.
Kan via chat het niet uit leggen en telfonich contact lukt niet
kan geen contact krijgen om door te geven dat ik 7 zonnepanen geïnstalleerd heb.
Onwerkelijk hoe slecht de service is. Ik kan niet inloggen in mijn regelneef app om mijn contract te beëindigen. Een nieuw wachtwoord versturen lukt niet en de klantenservice krijg ik al weken niet te pakken. Meld je niet aan bij dit bedrijf want ze zijn nooit te bereiken en de verbinding wordt verbroken.
Hierdoor kan ik mijn contract niet stopzetten en blijf ik door betalen.
Heel slecht te bereiken
Zit al dagen te proberen om mijn zaken geregeld te krijgen
Komen afspraken m.b.t. leveringsvoorwaarden niet na.
Niet te bereiken
Zeer slecht communicerend bedrijf en totaal niet bereikbaar. Alle klantenservice verloopt via de app en/of de chatbot. Totaal waardeloos en absoluut niet aan te raden.
niet bereikbaar per mail en chat krijg je zeer slecht functionerende chatbox.
sorry ik krijg geen fatsoenlijk antwoord van jullie
waardeloze klantenservice onbereikbaar en via chat hetzelfde drama
Zeer slecht
investeer alsjeblieft in een telefoon? Jullie app is belachelijk dom en het heeft geen zin om het te gebruiken want het is geen FACEBOOK!!!!
Verhogen dingen zonder overleg met jullie zogenaamde tarief berekening. Ik verbuik 130 KWH en ik krijg 900 euro adviesprijs??
Alle stekkers liggen er bij mij uit. Stelletje debielen.
Krijg geen contact met jullie, allen via een niet werkende chatbot. Ik moet 3000 bijbetalen en wil weten waarom, wachtwoord opnieuw opvragen lukt ook niet, krijg steeds melding ongeldige link LOS DIT OP!!!!!!!
Ik wil persoonlijk contact. Is niet mogelijk
Ze verhogen het maandelijks bedrag zonder overleg of akkoord naar €1000,- per maand! Als je dan het bedrag wilt aanpassen in regelneef dan kan dat tot een maximum van 10%. Contact opnemen gaat niet want de bot verbreekt de verbinding. Zeer slecht!
Waardeloos geen contact te krijgen. Chat zeer basic, telefoon werkt niet,.....
Ik heb op basis van mijn energie prijzen alles na gerekend en het klopt niet met het geadviseerde termijn bedrag. Scheelt 500,00 per maand.
Heeft men het risico ingecalculeerd dat de prijzen verder gaan stijgen ? Zijn mijn Kwh en M3 nog niet bijgewerkt? Waar is dit op gebaseerd?
Regelneef niet mogelijk om in te loggen en op een aanvraag voor een nieuw wachtwoord wordt niet gereageerd.
Zeer slechte service!! Ik heb geprobeerd op zaterdag 0m 12.15 uur de klantenservice te bellen, maar krijg te horen dat alle lijnen zijn gesloten. Terwijl op internet vermeld staat dat ze zelfs op zaterdag tussen 9.00 en 17.00 uur bereikbaar zijn... Je moet al veel moeite doen om überhaupt een telefoonnummer te vinden!
Zeer slecht dat de klantenservice niet bereikbaar is per telefoon.
Mijn 82 jarige moeder heeft geen fb, Twitter en weet ik veel wat nog meer.
Wij willen vragen of het klopt dat haar termijnbedrag met 300% omhoog gaat....
590 euro per maand is niet te doen met n aowtje....
Super slecht, onmogelijk contact te krijgen via chat of wat dan ook ,alleen vermelding dat het erg druk is ,EOPS er ging iets fout dan wel de web pagina wordt opnieuw geladen vanwege problemen.
gewoon een vraag over het feit dat de maandelijkse afrekening geen stroomafname dan wel teruggave vermeld gedurende al ruim 4 maanden zegt genoeg.
Ik verbruik op dit moment bijna geen gas (zomer), echter zegt de rekening iets anders. Hoe kan dit? Er staat een telefoonnummer en na je klantnummer te hebben ingevuld en meerdere keren de personal assistent te hebben gehoord, wordt de verbinding zomaar verbroken. Slechte klantenservice Energie Direct.
Heel slecht bereikbare klantenservice. Ik probeer al 2 weken een medewerker te spreken te krijgen.
Wordt steeds door verwezen naar digitaal maar dat is nu juist het probleem. Dat lukt op gen enkele manier.
Ook de chat is waardeloos.
Ik krijg een email waarin staat dat de jaarafrekening klaar staat. Helaas is die niet te vinden/downloaden. Op de app van regelneef is die wel te zien, maar niet te downloaden. Het bestand is zo groot, dat de lettertjes niet te lezen zijn
Ik krijg een email waarin geadviseerd wordt om een lager bedrag per maand te gaan betalen.
Ik krijg een bericht waarin staat dat de maandelijkse termijn verhoogd is.
Ik probeer te chatten, maar krijg steeds dezelfde meldingen. Nutteloos dus.
Ik probeer te bellen, maar de verbindingen worden steeds verbroken.
Heel slecht, jullie zijn niet te bereiken en de chat app slaat nergens op. Ik wil een medewerker aan de telefoon die antwoord kan geven op mijn vraag.
Heel slecht je kan niets regelen
Verzoek al tyd lang contact te krijgen maar helaas. Ik heb mijn bankrekening verandert en jullie gebruiken mijn nieuwe én oude bankrekening !! Hierdoor ontvang ik boete ,te laat betalingen terwijl jullie op de verkeerde rekening afboeken ! Ik wil dat dit stop !@
Ik verwacht dringend een telefoontje
Ik kan niemand bereiken
goedendag,
wat een slechte klantenservice, contact bijna onmogelijk!
Wat is dit voor bedrijf sturen mij een rekening via een incassobureau want ik zou een rekening uit 2018 niet betaald hebben. Ik ken niet een bedrijf dat 4 jaar wacht met een rekening te sturen en ga hem echt niet betalen. Probeer je te bellen zijn ze telefonisch niet te bereiken wat een slechte klantenservice.
Ik wil contact mbt dubbel afschrijving. Terugboeking heeft reeds plaatsgevonden net zolang tot dat jullie wel bereikbaar zijn.
Telefonisch niet te bereiken i.v.m. dubbele afschrijving zonder enige reden. Inmiddels zelf maar de bank opdracht gegeven voor en terugboeking.
Contract loopt toch af op 31 augustus en krijg nog 2000,- teveel betaald terug. Goede reden op over te stappen. P.s. zal net zolang terugboekingen laten uitvoeren totdat ik fatsoenlijk iemand kan spreken. Er jammer dit.
Wil een regeling treffen maar lukt me niet
Ik wil contact met iemand om Fijn rekening te bespreken
ik wil persoonlijk contact
Jullie krijgen een vette 0. ik probeer telefonisch mail fb op geen enkele manier te bereiken. Ik ben mijn wachtwoord kwijt, en kan dus niet inloggen ik vul wachtwoord vergeten . en krijg vervolgens niks van jullie. ook niet in mijn spambox. Daarbij welke klantenservice? De robot voor vraag eb antwoord.
Het cijfer kan omhoog als ik netjes word geholpen.
mvg Marian
ps ik moet aankruisen dat ik geen robot ben????
Ronduit Slecht.
Niet bereikbaar.
Geen service.
Geen hulp.
Totaal geen contact te krijgen niet per telefoon niet met de chat ????ik vind dit onacceptabel
Ik zie dat ik met een 2 voor de moeite al hoog score .
Telefonisch niet te bereiken
Beoordeel Energie Direct Klantenservice