Energie Direct is momenteel niet telefonisch bereikbaar!
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Wil je je huidige contract met Energie Direct opzeggen? Bel dan het volgende telefoonnummer: 0900 - 3347328.
Heb jij onlangs contact gehad met Energie Direct? Laat ons je ervaringen met Energie Direct weten!
Beoordeel Energie Direct.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Energie Direct? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Is de telefonische klantenservice gesloten of heeft je vraag geen haast? Ga dan naar de Facebook pagina van Energie Direct en stel je vraag daar. Op werkdagen staat het klantenservice team van Energie Direct tussen 9.00 en 21.00 uur voor je klaar. Op zaterdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
Klik hier voor contact met Energie Direct via Facebook.Ook op Twitter staat het klantenservice team Energie Direct voor je klaar om al je vragen te beantwoorden, @energiedirect. De openingstijden zijn:
Hier een overzicht van de meestgestelde vragen aan Energie Direct:
Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.
Wat een ellende is het om iemand te spreken te krijgen, niet normaal en respectloos naar de klant toe. Mijn winkel is failliet door de coronalockdowns. Nu lukt het me niet om de energie op te zeggen. Die robots kunnen mij niet helpen en als je belt wordt je verteld dat je via de site de zaken moet regelen. Frustrerend . Ik zou jullie graag een 0 geven als rapportcijfer, een 1 is nog te hoog.
Energiedirect moet direct een e-mailadres beschikbaar stellen om mee te communiceren. Een chatbot is totaal ongeschikt om ingewikkelde problemen aan voor te leggen. Mocht ik ooit van energieleverancier wisselen, dan zal communicatiemogelijkheid zwaar meewegen naast de tarieven.
Een grote ballen zooi niet te bereiken
Er is op geen enkele manier contact met jullie op te nemen. Mijn vraag/ klacht valt niet onder één van jullie standaardvragen. De chatbot, telefoon en al jullie andere digitale 'oplossingen' kunnen daar niet mee omgaan. Resultaat: er is nu voor de 2e keer onterecht geld afgeschreven. Onterecht omdat ik het zelf had overgemaakt, vervolgens is het ook nog eens automatisch afgeschreven. Een administratieve vergissing kan gebeuren, maar nu is het a) niet opgelost, b) ik kan niet in contact komen om het op te laten lossen.
Heel slecht te bereiken. Diverse keren aangegeven dat de regelneef app niet werkt. Kan geen nieuw wachtwoord aanvragen, omdat er niet geantwoord wordt op mijn vraag. Ontvang geen mail op mijn mailadres. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, antwoorden op vragen staan niet bij de vragenlijst op de site. Waardeloos.
Zou graag telefonisch contact willen.
Het is een schande om te doen alsof dit de vooruitgang is en je te omringen met allerlei technische snufjes, zoals digitale telefoon
(0900-3347328) en ,die je te woord staat als een robot met commerciele praat, die voor mij niet relevant is, Facebook, Twitter en een
Chatbox, een telefoonnummer ( 0906-6886886 )d , die ook nog een doorschakeldienst is ,die niet altijd verbindt (kost €0,90 per minuut).
Onbegrijpelijk, dat men niet gewoon meer kan communiceren per telefoon en e-mail.
Het enige wat overblijft is een brief te sturen. Het is alleen de vraag of energiedirect de post nog wel open maakt.
Ik heb klachten gestuurd naar de Autoriteit Consument en Markt (ACM) , RADAR en KASSA.
De handelwijze van Energiedirect getuigt van een absolute minachting van hun klanten .
Reactie op de beoordeling van: R.C.Mooyman
Beste R.C.Mooyman,Het is verbazingwekkend hoe slim de verkopers zijn en onethisch, onprofessioneel en veel minder respect voor klanten, ik wil 0 beoordelen maar kan niet
Wat een waardeloze zooi.
Die robot chat werkt totaal niet.
Mijn vragen worden niet beantwoord
Jullie maken misbruik van de situatie waar we met zijn allen in verkeren.
Heb grote twijfels over het nieuwe termijntarief.
Voorgaande jaren werkte het perfect bij jullie. Tijd om te vertrekken.
Ik vind het ronduit belachelijk dat men geen medewerker meer aan de telefoon kan krijgen. Echt te absurd voor woorden en zeer klant onvriendelijk. Ik kan er met mijn pet niet bij. Ik ben er zelfs boos over.
En ik kan nergens mijn klacht kwijt want contact is onmogelijk. Email onmogelijk. Telefoon onmogelijk. Alleen die chat. Niet iedereen kan of wil chatten. Niet iedereen heeft internet. Jullie hebben schijt aan jullie klanten. Als op dit bericht niet word gereageerd dan zoek ik een andere leverancier en mijn hele omgeving met mij.
niet telefonisch te bereiken. Wat een kut bedrijf.
is duidelijk om in te vullen
Ik wil mijn contract opzeggen omdat dit op een camping is en de caravan is verkocht ,maar met geen mogelijkheid lukt dit en ik kan niemand bellen ,super vervelend dit
als bestaande klant met een contract dat ten einde loopt blijkt het vrijwel onmogelijk aan het nieuwe tarief te komen, Energiedirect blijkt telefonisch onbereikbaar behalve wanneer 90 ct/min aan telefoonkosten worden geaccepteerd. Zéér klant-onvriendelijk !
Ik wil mijn rekeningnummer veranderen, maar heb geen inloggegevens. Huidige rekeningnummer komt te vervallen..
Ik trachtte met u in contact te komen en via het bel meteen contact nr wat 0.90 € per minuut kost. Later na 1 minuut bleek dit een door meld service te zijn en werd ik na vermelden waar ik heen wilde bellen, Energiedirect doorverbonden. Daar kreeg ik te horen dat u gesloten bent terwijl op uw site staat dat u open bent. Weg geld.
Vervolgens het directe nummer gevonden en ook daar weer de uitleg en vervolgens dat de klantenservice gesloten is en daarna voor mij geen relevante informatie. Weg geld. Wat valt me dit tegen als jarenlange trouwe klant.
Ik geef u daarom het cijfer 2 voor uw service. de 1 omdat ik altijd tevreden was en een 1 uit fatsoen niet voor de service.
Goed
Prima
Hallo,
Er wordt niet op mijn mail gereageerd terwijl ik al heel lang bij energie direct zit.
Heb vandaag weer eens 1 uur aan de telefoon gezeten, maar krijg er niemand aan, wel hoor ik steeds bedankt voor het wachten u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Chatten wil ook niet omdat het constant bezet is doordat medewerkers aan het chatten zijn.
Hoe krijg ik nu nog contact met energiedirect, ik weet het niet meer omdat het elke dag het zelfde is.
Wat kan ik nu nog doen? Heeelp!
Gewoon niet te bereiken.
Telefonisch onbereikbaar!!
Ben klant bij jullie en wil een werknemer spreken.
Jullie hebben mijn gegeven, bel mij terug.
Heel moeilijk contact nemen, geen gratis kan bellen.
Ik ben laatst gebeld door jullie, met een aanbod om terug te komen als klant bij energiedirect. Er werd mij een mooi aanbod gedaan, en er zouden géén kosten aan verbonden zijn. Ik ging akkoord, en vervolgens hoor of zie ik niks meer van jullie. Zelfs nog gechat met de klantenservice hierover, en ik zou gebeld worden...daarna niks meer.
Vind het erg vreemd!
Onbereikbaar vanuit het buitenland.
Online contract opzeggen online ook onmogelijk.
Ik verhuis per 1 september 2021 naar Spanje
Van de telefoniste het email adres gekregen antwoordconsumentservice@energiedirect.nl om één en ander duidelijk te krijgen. Maar dat is klaarklijkelijk niet de bedoeling want met zo'n lang email adres is het gedoemd te mislukken en dat is precies wat gebeurt.
Mail onbestelbaar.
En zo kom je weer niet verder , moet je er weer achteraan. Inefficiente klantenservice.
Mij voorliegen over maandelijkse kosten...en nu aanpassen.....vies om zo met mensen om te gaan.....kots van energie direct...
Ik ben.verhuizd en wil meterstanden en oud en nieuw adress door geven. Maar kan niet energie dorect breiken! Niet via app ook telefonisch niet breikbaar. Schaade
Beste ,
Energie direct is een ramp.Kunnen ons via email niet bereiken. Al meer als 10 jaar het zelfde email .Ook buitenlanders kunnen ons bereiken.
Zeer slechte klanten service. Bij de positieve beoordelingen zet ik een groot vraagteken.
Herman
Beoordeel Energie Direct Klantenservice