Bellen met KPN

Waarom bellen met KPN Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over "Mijn KPN".
  • Je wilt weten of er een storing bij KPN is.
  • Voor vragen over een factuur of betaling
  • Voor vragen over je KPN abonnement.
  • Voor vragen over wifi instellingen.
  • Algemene vragen over Internet.
  • Wat je moet doen als je smartphone is gestolen of verloren.
  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Je wilt de status van een reparatie weten.
  • Je hebt een vraag over Interactieve TV van KPN
  • Voor technische vragen.

Openingstijden telefonische klantenservice KPN

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KPN: 0800-0402

  • Belkosten: Gratis
  • De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.

    Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.

Heb jij onlangs contact gehad met KPN? Laat ons je ervaringen met KPN weten!
Beoordeel KPN.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij KPN.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Vast Internet.
  • Vast TV.
  • Mobiel internet.
  • Mobiel bellen.
  • TV.
  • Algehele storing.
  • Vast internet.
  • Vaste telefoon.
  • Bellen.
  • E-mail.
Controleer of er een storing is bij KPN
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Deze functie is momenteel wegens een storing tijdelijk niet operationeel.
Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens KPN

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27124701
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016430794
  • Statutaire naam: Koninklijke KPN NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met KPN?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met KPN.

Chat online met de digitale assistent van KPN. Mocht de digitale assistent er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.

Start een chat met KPN Start een chat met KPN

Neem contact op met KPN via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met KPN. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen KPN.

Heb je een vraag aan KPN? Dan kun je het antwoord vaak vinden bij antwoorden op veelgestelde vragen.
Bijvoorbeeld over de volgende onderwerpen:

  • Bestellen & betalen
  • Levering & installatie
  • Verhuizen
  • Interactieve TV
  • Internet
  • Bellen
  • Voordelen voor vaste klanten
Ga naar de veelgestelde vragen van KPN Ga naar de veelgestelde vragen van KPN

Neem contact op met KPN via Twitter.

Volg KPN op Twitter om op de hoogte te blijven van actuele storingen in het KPN netwerk.

Klik hier voor contact met KPN via Twitter. Klik hier voor contact met KPN via Twitter.

Stel je vraag op de KPN community.

Op het KPN forum kun je vragen stellen aan andere KPN gebruikers maar ook vragen beantwoorden van KPN gebruikers. Het is de plek waar iedereen elkaar helpt. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet
  • Thuisnetwerken
  • E-mailinstellingen
  • Interactieve TV
  • Digitenne
  • Vast, Mobiel en prepaid bellen
  • Android en Apple devices
  • Reperaties en diefstal
Bezoek de website van de KPN community Bezoek de website van de KPN community

Pinterest

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Het is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van KPN.

Klik hier om naar de Pinterest pagina's te gaan van KPN Klik hier om naar de Pinterest pagina's te gaan van KPN

Mijn KPN

Met MijnKPN kun je alle abonnementen die je hebt bij KPN beheren en aanpassen. Check online je facturen met Mijn KPN, pas je persoonlijke gegevens aan of wijzig de snelheid van je Internetabonnement, het kan allemaal. Wil je weten of er sprake is van een storing bij KPN? Ook dat kun je online checken met MijnKPN.

Naar Mijn KPN Naar Mijn KPN

Winkelzoeker

Er is altijd een KPN winkel in de buurt. Wil je weten waar? Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen je plaatsnaam of postcode in te toetsen. Je eventueel ook nog een extra keuze maken, bijvoorbeeld: gratis parkeren voor de deur, open op zondag, KPN smartlife of online afspraak maken.

Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt. Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt.

Neem contact op met KPN via Facebook.

Op de Facebook pagina van KPN ontdek je het laatste nieuws en handige tips rondom (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken. Daarnaast kun je op de Facebook pagina van KPN 24 uur per dag terecht met al je vragen. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook.

KPN | Loud and Proud | Nothing can mute Pride | Shamsa |

Rapportcijfer KPN Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 150 beoordelingen.

Beoordeel KPN Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KPN Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Ivo op 29-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig slecht te bereiken klantenservice.
Op Facebook messenger wordt ook niet gereageerd.
Digitale chat assistent is natuurlijk waardeloos.
Telefoonlijn zeer lange wachttijden.
  • Beoordeeld door willems op 25-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

heeel erg slecht bereikbaar
  • Beoordeeld door Ellen Lamote op 24-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Beste ,

We hebben al meerdere keren contact opgenomen met kpn ! Omdat ons internet niet goed werkt ! Vorige week vrijdag ging een technieker contact met op ons opnemen ! Neen dus ! Aan nieuwe klanten geven ze tv’s ! Ze zouden beter hun huidige klanten verzorgen ! Ik hoop op een oplossing ! Al twee wifi punten aangekocht in de zomer om ons internet te verbeteren 99€ ! Pure oplichterij !
  • Beoordeeld door Silvia op 17-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig.
Niet te bereiken.
6x 30 minuten in de wacht.
Om een abonnement te annuleren wat ik niet afgesloten heb
  • Beoordeeld door L W van den Belt op 16-11-2022
  • Rapportcijfer: 10

Ik wil de medewerker die ons (telefonisch) heeft geholpen heel hartelijk bedanken voor zijn geduld (in ben een 84-jarige digibeet), kennis, deskundige hulp en snelle actie om ons probleem op te heffen.
Ik heb het nieuwe modem in goede orde ontvangen en zelf kunnen installeren. Of het probleem (foutcode 303) nu is verholpen zal de komende dagen moeten blijken. Ik heb er wel vertrouwen in.
  • Beoordeeld door Ubbink op 16-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Opzeggen in mei i.v.m. gedwongen verhuizing en dit inmiddels al 4 keer schriftelijk en meerdere keren gebeld. Niemand doet iets maar ondertussen gaat er iedere maand wel geld van mijn rekening terwijl ik de spullen in mei al retour heb gedaan en met de opzegging niets gedaan wordt.
  • Beoordeeld door S.M. Dick op 15-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schriftelijk contact met KPN is onmogelijk gemaakt.
Je wordt gebeld door een onbeleefde medewerker.
Die wanneer hij tegenspraak krijgt begint te dreigen.
Blij dat ik nu een andere provider heb.
Eentje die wel weet hoe het hoort.
  • Beoordeeld door Alexander canoo op 10-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet mogelijk een mens aan de lijn te krijgen.
  • Beoordeeld door Peggy van Weert op 10-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren heeft mijn man contact gehad.
Wij hebben nu geen internet tv en vaste telefoon.Dat kwam door een storing.Nu hebben we nog geen tv telefoon en internet.
Ik kan kpn niet bereiken.
  • Beoordeeld door J. Hayje op 9-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef een 1 omdat ik een probleem heb met de tv-gids van National Geographic. Die tv-gids levert KPN bij een abonnement. De werkelijke programmering van National Geographic komt de laatste weken heel vaak niét overeen met de KPN tv-gids. Ik heb met mijn klacht gebeld en de klacht hadden ze 'nog niet eerder gehad'. Ze helpen me ook niet, hoor. Zíj (KPN) leveren foute informatie in hun gids en ik wordt dan aangeraden om contact op te nemen met National Geographic. Dat is toch je reinste afschuiven! Als je iets verkoopt, zoals KPN dan moet het in orde zijn. Dan kun je niet tegen de klant zeggen 'bel ze zélf maar'. Dat slaat echt nergens op.
  • Beoordeeld door Florida Whitmire op 3-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hello!
  • Beoordeeld door Renate op 31-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zijn moeilijk te bereiken of je moet 90 cent per min betalen, mijn internet ligt er elke keer uit meerdere keren laten resetten maar helpt niets
  • Beoordeeld door H.Valk op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 9

Kreeg vanmorgen een verrassing van KPN van een medewerkster van KPN klanservice naar aanleiding van een vraag die ik had over KPN veilig. Toen de medewerkster mijn geboortedatum zag ontdekte ze dat het mijn verjaardag was.
Niet alleen het probleem werd opgelost maar ook werd er iets aan de verjaardag gedaan.Vanmorgen dus de verrassing.,waarvoor mijn hartelijke dank. De naam van de medewerkster was Yvonne maar dat zal wel moeilijk zijn haar te traceren niettemin klasse van de klantenservice.
Overigens sinds 1959 klant van KPN (eerst PTT)
Hartelijk groet
H.Valk
  • Beoordeeld door Groeneweg op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer een abonnement te wijzigen van mijn moeder , eerst in de kpn winkel maar abonnement stond nog op naam overleden man. Dit geregeld op de nabestaanden desk op advies van kpn medewerker in de winkel.
Na twee week terug om abonnement te wijzigen in kpn winkel
Dat kan niet volgens de Medewerker u moet maar bellen met de kpn ?
Dus gebeld met 0800 0403 is dat f******* in storing hoe kan ik een abonnement wijzigen. Ik wordt schijtziek van dat kastje muurtje gezijk bij de kpn
  • Beoordeeld door Associazione AI ODV op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

It's about 1 year we try to change our contact and invoicing detail and it's IMPOSSIBILE to do it for someone NOT in the NL or who cannot use a international phone. Incredible not having a chat or a mail contact system to fix problems.

Reactie op de beoordeling van: Associazione AI ODV

If you call outside of NL please use this phone number:+31 6 12001200
  • Beoordeeld door Dhr. P.H. de Böck op 8-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Mijn telefoonnummer had ik meer dan een tijd niet gebruikt, toen ik belde bleek dat ik 6 maanden niet had gebeld en kreeg ik te horen dat ik eerst moest opwaarderen. Direct een opwaardeer bon van KPN gekocht en geïnstalleerd. Ik kreeg te horen dat mijn tegoed nu voldoende was. Probeer ik te bellen krijg ik te horen dat mijn nummer nog steeds is geblokkeerd en dat ik eerst moest opwaarderen. Nog een keer? Dit is toch van de zotte nietwaar. Geprobeerd 0800-0402 te bellen maar kreeg slechts een antwoord dat ik moest opwaarderen. Echt een waardeloze service, mijn telefoon doet het nog steeds niet!
  • Beoordeeld door Ger claassen op 6-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al 2 dagen een vraag te stellen, hoe kan ik mijn smart tv via kpn WiFi gebruiken…

Pfff…lukt écht niet????????‍????????????
  • Beoordeeld door R op 4-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kpn is zeer slecht bereikbaar en heeft daardoor ook een zeer slechte service.
Slechte afwikkeling van het beeindigen van het abbonement!
  • Beoordeeld door A.C. van Bergen op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

KPN is slecht bereikbaar , per telefoon en een mail adres is er ook niet , ook het wijzigen of aanpassen van abonnement is digitaal niet mogelijk ook niet via Mijn KPN .
  • Beoordeeld door Evelyne Haagen op 27-09-2022
  • Rapportcijfer: 4

KPN, verschrikkelijk moeilijk bereikbaar, zowel schriftelijk, pagina wordt geladen, na 10 minuten nog niet, dit ook met telefonische vragen, geen correct antwoord, na tijden in de wacht.
Grote problemen met KPN aanleggen glasvezelkabel in huis.
KPN verzuimt degenen die de klus moeten klaren, goed in te lichten over het liggen van de kabel buiten.
Mijn tuin ligt overhoop, de stoep open, niets gevonden. De opzichter erbij gehaald. De werkers zijn van goede wil, maar die worden voor het blok gezet.
KPN blaas niet zo hoog van de toren, jullie krijgen nog 1x de kans voor de aansluiting in huis.
Anders is het voor mij over en uit. met de KPN. En kan het pakket voor nieuwe modem door jullie opgehaald worden.

Tevens verwacht ik als vergoeding 100 liter grind neergelegd in de voortuin.
  • Beoordeeld door Alphons Arts op 26-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

KPN doet niet waar ze voor staat! Communicatie is beroerd: zowel telefonisch ( niet of veel te laat bereikbaar } als via chat { geen echte antwoorden, belabberde, herhalende zinnen! } Kom je er telefonisch toch door, na lang wachten met een beroerd intro muziekje, krijg je niet direct antwoord, maar verbinden ze je weer door! Daarna meer dan 10 minuten in de wacht zonder enig contact! Dan valt het weer weg! Kortom, zeer slechte service van een bedrijf waar ik al bijna 50 jaar klant ben! Ook hebben ze voor nieuwe klanten geweldige lokkertjes ( 12 maanden voor 35 Euro internet en TV, maar echte klanten betalen de hoofdprijs ( ruim 82 Euro! ) Doe eens wat je taak is, KPN!
  • Beoordeeld door Ruud Bax op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Probleem met internet -wifi.
KPN klantenservice bestaat niet.
Je kunt niemand behalve dat 402 nummer bellen, een medewerker geen robot. Geen mailadres. Probleem zelf opgelost, niet dankzij een onbereikbare KPN.

De zakelijke klant kan nog een terugbel verzoek indienen of een chat starten via de website, op de hoofdpagina, voor een consument, melkkoe voor de KPN aandeelhouders niet mogelijk of goed verborgen.
  • Beoordeeld door edith op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

wachttijd is onacceptabel
  • Beoordeeld door Jan Schaap op 22-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Eindeloos geprobeerd MB's te delen. Zit in Frankrijk, werkt niet. 1GB AAn, eindeloos in allerlei vormen gesmst. Wordt niet afgeleverd. Internationaal nummer gebeld. Wacht tijd is langer............................Wat een waardeloze KPN!!
  • Beoordeeld door D Grijns op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb al lang probleem met WIFI. Uiteindelijk WIFI zelftest van KPN doorlopen. Performance wordt iets beter. Als ik op een gegeven moment -cf opdracht- de versterkers reset, verdwijnt daarna mijn modem uit het selectie scherm van WIFI netwerken. Netwerken van de buren zie ik wel. Mijn eigen niet meer. Via buurnetwerk kan ik nu inloggen.
Dit acute probleem kan ik nergens kwijt. Alleen maar digitale Chat en antwoordapparaten! Alleen maar bedoeld om je vriendelijk aan het lijntje te houden
Ik ben al jarenlang klant van KPN! ....

Heeft geen zin om in deze mail verder te klagen! :(
  • Beoordeeld door + plein op 20-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik bel naar jullie om een abonnement op te zeggen omdat ik naar het buitenland ben verhuist
ik zit al een uur in de wacht. aan t begin word meegedeeld dat de wachttijd 1 min tot 8 minuten kan duren!!!!!
Het is omdat ik niet anders kan opzeggen. De wachttijd is zeer onacceptabel:
  • Beoordeeld door Bianca op 15-09-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik krijg een reminder dat de tv ontvanger niet retour is gestuurd terwijl ik alles retour heb gestuurd. Advies wat ik krijg wacht de 2e reminder af en dan is het goed. Ik wil niet als een slechte klant te boek staan omdat ik wellicht in mijn nieuwe huis ook KPN wil hebben.
  • Beoordeeld door J.Lancee op 14-09-2022
  • Rapportcijfer: 5

Heb eindelijk een medewerker aan de telefoon na lang wachten.Ben je in gesprek met die persoon wordt het gesprek afgebroken! Zou fijn zijn dat ze dan terugbellen.Dus weer in de wachtrij. Dit.is al de 2e keer deze week.
We hebben sinds vorige week glasvezel wat een drama!
  • Beoordeeld door Peter Geelen op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb afgelopen vrijdag contact gehad met KPN. Via dit nummer 09066886886.
Heb half uur in de wacht gestaan. Medewerker heeft mij niet geattendeerd op het feit dat me dit 90 cpm kost. Kosten gesprek € 79. Dit noemen ze dan meteencontact. Schandalig.
  • Beoordeeld door a, sijtsma op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

We hebben al geruime tijd wifi problemen de online diensten van kpn allemaal al geprobeerd en om contact te krijgen met het probleem is een drama. telefonisch wachttijd van meer dan 15 min vreselijk dat kan beter.
  • Beoordeeld door Sylvia Schmitz op 8-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

I would like to cancel my mobile contract. I need the contract 6 months a year only. Before I could cancel in your store at Sneek. Now I was told that would not work anymore. How can I proceed?
Best
Sylvia
  • Beoordeeld door Brouwer op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

na lange tijd krijg ik alsnog een rekening ik wil deze graag betalen dus neem gelijk contact op, daar kunnen ze me niet terug vinden. toch wil ik de rekening betalen maar gaat me niet lukken in 14 dagen ik heb daar nog 6 dagen langer voor nodig. kpn zegt niets te kunnen doen houden er ook geen rekening mee dat ze zelf ook hier fouten maken zoals mij niet kunnen vinden en geen gegevenes hebben maar wel de rekening kunnen sturen
oplossingen zoeken met kpn is een probleem ook als je bereidwillig bent om te betalen.
slecht zeer slechte hulp en deze instelling gaat mij extra geld kosten doordat het dan over 14 dagen naar de deurwaarde gaat. kortom schandalig
  • Beoordeeld door Marianne Smits op 22-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Al gedurende een week NIET telefonisch bereikbaar….
Daarbij is is de uitleg over MB’s delen in en toepassing daarvan in de APP (delen op hetzelfde adres) GEWOONWEG NIET MOGELIJK!!
  • Beoordeeld door CTM Molenaar op 19-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

een probleem wat niet is op te lossen met alle gegevens op het internet en dan in contact proberen te komen met KPN is zo goed als onmogelijk of het kost je meer dan 10 euro wachten in de wachtrij. schandalig en dan is er ook nog geen oplossing
En je hebt geen keuze het is of ziggo of kpn bij de rampzalige bedrijven.
Ik heb digitenne up-date uitgevoerd en daarna een foutcode die zou na een uur weer moeten verdwijnen. zelfs na een dag niet.
  • Beoordeeld door ilona op 19-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos
  • Beoordeeld door james op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

slecht en nog eens slecht over het aanbieden op internet weekenddeal
vraag je meerderen internet aan kan niet en weer gebeld of dat kan .
ze zei ja het kan half uur later alles is gergeld.thuis op nieuwe bestellen weeeer zelfde probleem


mensen wordt wakker?????????????
  • Beoordeeld door lenting op 15-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

KPN zou bij mijn moeder van 90 jaar de vaste lijn over zetten van analoog naar glasvezel. Dit zou op 3 augustus gebeuren. De analoge lijn was om 10 uur die dag al afgesloten. De monteur die zou komen kwam niet. Gebeld. de volgende dag kwam er een monteur die heeft de lijn naar de telefoon aangesloten. Echter bleek de glasvezellijn niet te functioneren. Er zat ergens een "kink"in de kabel. 2 specialisten verder is het nog steeds niet opgelost.
Mijn idee was om terug te schakelen naar analoog zolang de glasvezel niet is opgelost. Schijnt een moeilijke vraag te zijn. Wat mij het meest verontrust is de manier waarop het allemaal geregeld zou worden na diverse belletjes worden gouden bergen beloofd maar komt er niets van terecht. Daar komt nog bij dat mijn moeder alarm op die telefoon heeft. Als ze valt kan ze nu geen alarm meer slaan, domweg omdat de telefoonlijn dood is.
  • Beoordeeld door chantal vriens op 12-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Uiteindelijk niemand gesproken en ook online geen contact kunnen krijgen om mijn vragen te stellen
  • Beoordeeld door Annica koot op 9-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Storing bij afspelen alles uitgezocht wordt gezegd bel kpn wachttijd te lang chat wordt afgesloten want dit probleem kunnen ze niet verhelpen via gestuurdevragen bij storingen lukt het ook niet geen srvice dus
  • Beoordeeld door R Correia op 9-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Telefonisch niet bereikbaar, de aangedragen oplossingen helpen niet.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)