We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bellen vanuit het buitenland: + 31 20 89 20 255.
Heb jij onlangs contact gehad met Vattenfall? Laat ons je ervaringen met Vattenfall weten!
Beoordeel Vattenfall.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vattenfall.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vattenfall? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Vattenfall. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 15:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger.Lees op de website van Vattenfall, wat de meest populaire vragen zijn:
Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall
Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 130 beoordelingen.
Vind alles erg omslachtig en de telefoon kosten zijn erg hoog.
What’s app duurt erg lang op antwoord
Ik ben nu bijna 1 jaar lid maar wat betreft informatie zijn jullie nog in het tijdperk aan het werken. Ik (wij) ± 80 jarige hebben geen App:s en geen facebook en geen twitter en noem maar op, maar zijn nog net op tijd om iemand te bereiken via de MAIL, maar deze komt niet voort om ook maar enig contact te kunnen krijgen met ook maar iemand in Uw organisatie en dat is niet goed voor het voortbestaan !.
Ik heb nu 5 uur geprobeerd mijn nieuwe mail adres te kunnen veranderen maar helaas te veel gevraagd : Het kan toch allemaal heel
simpel, of niet ?.
Gr Jean Cleber.
Telefoon slecht te berijken half uur in de wacht gestaan en dan wordt je gewoon af gebroken en via de ep die snapt er niets van dus mijn probleem is niet op gelost ik ga nog niet eens zolang in de wacht staan en niet verder saan
Ik vind Vattenfall ongeloofwaardig in energieverbruik. Zo ben ik de laatste jaren in mijn verbruik in electriciteit alleen maar toegenomen, dit klopt voor geen kant, ik weet dat dit niet kan. Mijn verbruik zou alleen maar minder moeten zijn geworden de afgelopen jaren. Wordt er hier gesjoemeld soms met meterstanden? Ik ga dit uitzoeken.
Mogge,zeer slecht behandeld…..en dat voor een grote subsidislurper
Heeeeeel lang wachten op telefonisch contact.
Men betaald elke maand de rekeningen van Vattenfall. Maar als de service en of dienst van Vattenfall niet werkt zijn ze in het WEEKEND niet bereikbaar. Dat is echt het slechtste wat ik ooit heb vernomen van een instelling dat warm water en verwarming levert.
En ze zijn alleen bereikbaar van Maandag tot vrijdag. Wat voor instantie anno september 2021 is niet bereikbaar.
De chabot of hoe je t ook noemt snapt niks van wat ik wil en ik krijg alleen onzinnige antwoorden en vragen...ik wil gewoon een cadeau als vaste klant, iedereen met een nieuw contract krijgt die, of bij verlengen van contract. En ik kan alleen naar jullie bellen op 0900 nr, dus moet ik zelf betalen. Ik wil ook gewoon een cadeau als vaste klant.
Ben sinds 14 mei overgestapt naar Vattenfall en heb sindsdien 15 keer geprobeerd een account aan te maken aangezien ik mijn verbruik wil zien.Telkens krijg ik de melding dat er iets is misgegaan.Nu wil ik een email sturen maar kan hun adres nergens vinden.Op Facebook en Twitter zit ik niet en weiger hoge telefoonkosten te betalen aan die 0900 nummers.Hopeloos
Ik wil mijn auto opladen aan mijn eigen laadpaal. Die accepteert mijn kaart, stopt vervolgens de laadactie en meldt: "ongeldige kaart".
Maar ik kan mijn laadkabel er niet meer uit krijgen.
Ik wil weg!!!
NIEMAND VAN VATTENFALL TE BEREIKEN. DAT KAN TOCH GVD NIET?
WIl me eenvoudig afmelden en al mijn gegevens laten verwijderen bij Vattenfall, helaas kun je nergens enig email adres vinden waar dit kan, wel via Whatsapp, Facebook, Twitter, etc. Maar waarom zo ingewikkeld...... Grr
Ik heb een slimme meter, nu krijg ik regelmatig telefoon van jullie ( een computerstem) die maar zeer irritant blijf vragen om mijn meterstanden door te geven. Verbinding is niet te onderbreken, ik wordt er echt FOXWILD van.
Verschillende keren heb ik gebeld maar krijg geen contact. Dan maar een E-mail sturen.............. vergeet het maar, geen E- mail adres. Pffffff om moedeloos van te worden.
Slecht telefonisch bereikbaar,en ook een emaiadres ontbreekt,het moet dan via whatsapp wat niet voor iedereen mogelijk is.
Probeer al ruim een uur te bellen ,steeds in gesprek.
Onbegrijpelijk en onuitstaanbaar dat de klantenservice niet per telefoon of email bereikbaar is. Hoe kan ik meterstanden doorgeven van stadsverwarming en stroom als ik daar nog niet woon (nieuw appartement) en daar beschik over slimme meters!
Onbegrijpelijk dat het niet mogelijk is om via email met Vattenfall te communiceren. Dat is in deze tijd onvoorstelbaar. In december al via WhatsApp gecommuniceerd dat het "seintje" (een e-mail,, ja een e mail!) van mijn verbruik en mijn termijnbetaling niet een juiste weergave is van de werkelijkheid.
Het duurde enige dagen voordat een antwoord terugkwam. Een herberekening van het nieuwe voorgestelde termijnbedrag. Een maand later komt een nieuw "seintje" en weer staat er een voor mij onverklaarbaar termijnbedrag.
Onbegrijpelijk en ik wil dit niet meer via Whatsapp afhandelen. Het probleem wordt niet opgelost. Dus dat wordt een brief schrijven en bij geen reactie of een onvolledige verklaring is een opzegging nabij. Klanten moet je tevreden houden door de juiste en goede informatie te geven. .
mijn vragen worden niet beantwoord , niet op gereargeerd,wel via de app, maar elke keer moet ik het hele verhaal doorgeven terwijl het dossier van mij bij vattenfall ligt, en zo in kunnen zien. Ik krijg nooit de juiste persoon en ze verbinden mij nooit door naar de juiste persoon.
Mijn dossier is bij nuon/vattenfall, alles staat erin waar wij naar vragen en via de app moet ik alles weer herhalen en kopieeren en door emails te sturen worden deze niet beantwoord
Buitengewoon slecht bereikbaar. Ik wil simpelweg jullie hoofdkantoor bellen. Niet als klant maar ik wil iets van jullie directie weten. Maar dat nummer is er niet. Vreemd, niet van deze tijd.
D.M. Sluimers,
Multi-commissaris, adviseur, Oud-voorzitter RvB APG Groep
Ik heb gebeld in verband met 2 brieven van u.
Krijg geen gehoor of een wachttijd van 8 minuten.
Klant onvriendelijk. en de kosten zijn voor mijn rekening.
ik wil i.v.m. overlijden per mail opzeggen, dit is niet mogelijk, onbegrijpelijk, niet meer van deze tijd, per mail wordt e.e.a. vastgelegd, dit vind ik de normale gang van zaken.
Onbegrijpelijk en klantonvriendelijk.
eerste maal 40. Minuten in de wacht.
Tweede maal 22 minuten in de wacht.
Eindafrekening 3 Januari
Alles betaald volgens Vattenfall.
Waarom dan op 4 January toch nog 131 euro van de rekening afhalen.
slecht bereikbaar, vervolgens eindelijk contact, doorverbonden dan vervolgens verbinding verbroken.
Dit alles na reeds meerdere verkeerde afspraken!!!!!!!!!!!!!.
Waardeloze klantenservice, geen mogelijkheid via E-mail(in dit computertijdperk) om een bericht te sturen/contact op te nemen.
Klantenservice niet mondeling bereikbaar. Dus geen mondelinge opheldering mogelijk over afrekening. Dit is falend beleid ennniet menselijk!
Helaas heb ik op nog steeds geen correct antwoordt van de klantenservice gekregen naar aanleiding brief Cindy Kroon.
Ben om 16.00 uur even op de website gegaan om dit te checken en deze promoot ook groot deze brief in berichte na inlog.
Helaas is deze brief niet voor mijn van toepassing omtrent de voorwaarde van Vattenfall.
Dus hierop een vraag gesteld maar de klantenservice robot geen antwoordt vraagt mobiel. Mobiel chat nu nog steeds geen antwoordt van 16.00 uur af 8-12-2020 je wordt gewoon aan het lijntje gehouden, Als ik overstap naar groen blijft loont ben ik al mijn bonus en opgebouwde credit kwijt zo staat er op de website. Dus let op de kleine voorwaarde.
Jullie zijn zeer slecht bereikbaar!!!
Waardeloze klantenservice, geen mogelijkheid via E-mail(in dit computertijdperk) om een bericht te sturen/contact op te nemen.
ik wil persoonlijk bellen met klanten service maar die is niet bereikbaar per telefoon. Ik heb geen whatsapp of facebook
probeer al twee dagen contact op te nemen en vind ook nergens een e-mail adres zodat het niet telefonisch hoeft. klant nr 12462824 zou jaarrekening klaar staan, maar dit is van verleden jaar. graag jaarrekening bekijken van 2020
Ik sta versteld dat mijn maandbedrag Stroom en Gas (2019/2020) ineens 16 Euro per maand meer moet gaan betalen.
Overal kun je lezen dat de tariven aangepast zijn naar goedkoper.
Behalve bij jullie. Ik wi hier dan ook tegenprotesteren. Al vele jaren heb ik altijd geld terug ontvangen op het lagere tarief en nu het Vattevall geworden is moet ik 16 euro meer per maand betalen. Als dat niet terug gedraaid wordt zal ik mij na ruim 30 jaar tot een andere profaider moeten wenden.
Ik heb diverse vragen op schrift gesteld deze kan ik NIET telefonisch verwoorden
Dus waarom krijg ik GEEN mail of postadres terwijl u mij wel kunt benaderen!!!
De telefonische klantenservice van Vattenfall in één woord KUT.......!
Schandalige behandeling mijn slimme meter geeft veel te hoge standen en ik werd gewoon verbroken. Nog nooit zoveel moeten betalen voor electra sinds de slimme meter
‘Ik ben zo boos’!!!
Beoordeling van 1-10 terwijl ik eigenlijk Vattenfall met een 0 wil beoordelen!
Ik woon in het buitenland en wordt door Vattenfall via GGN gemaand om een achterstallige betaling te doen want anders word ik afgesloten.
De GGN middels kopiëen van bankafschirften aangetoond dat ik aan alle betalingsverplichtingen heb voldaan. Krijg ik als reactie dat ik contact op moet nemen met Vattenfall omdat het dossier daar ligt.Dit omdat zij daar andere afspraken over hebben gemaakt?!!
De GGN maand mij toch dus moet ik toch bij hun zijn of ben ik nu gek.
Wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd!
Probeer ik de GGN te bellen omdat er inmiddels een nieuwe aanmaning is verstuurd.
Hang ik een uur lang zonder iemand aan de telefoon te krijgen aan de lijn á€2,- p/min want ik woon in Thailand.
IK WIL GEWOON EEN E-MAIL ADRES!!! ‘GVD’
Foute eindafrekening
Iedereen is het met me eens maar er gebeurt niets
Waardeloos de vragen welke je stelt via Nina is een AFSCHEEP systeem. En om een telefoon gesprek te voeren van 0.90€ cpm met geen enkele garantie dat er dan iemand aan de telefoon komt die wel kan antwoorden op mijn vragen is heel vervelend. Wil gewoon een email kunnen sturen !
zeer slecht, na telefonisch allerlei persoonlijke gegevens door te geven, kun je met "ja" aangeven of je WhatsApp wilt, dat wilde ik niet, wordt de verbinding verbroken. Opnieuw gebeld en uiteindelijk maar voor "ja" gekozen, krijg ik nog steeds geen whatsapp. Hoe dan wel contact met Vattenfall. (Ik moet nog klant worden by the way)!!!!
Ik heb eind Mei een "slimme"meter gekregen. Maar de meter is niet uit te lezen !
Na diverse telefoontjes en berichten, is er nog steeds geen actie op ondernomen.
het zou Vattenfall sieren als er een mailadres werd vermeld op de site. je kan nu alleen een duur 0900 nummer bellen!!
er zijn ook [nog] steeds mensen die GEEN facebook en/of Twitter hebben
slechte zaak voor zo'n groot bedrijf.
Beoordeel Vattenfall Klantenservice