Vattenfall Klantenservice

Rapportcijfer Vattenfall klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (110)

Bellen met Vattenfall

Waarom bellen met Vattenfall Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Vattenfall.
  • Om klant te worden van Vattenfall.

Openingstijden telefonische klantenservice Vattenfall

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Vattenfall? Laat ons je ervaringen met Vattenfall weten!
Beoordeel Vattenfall.

Controleer op storingen bij Vattenfall.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vattenfall.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
  • Warm water.
Controleer of er een storing is bij Vattenfall

KvK gegevens Vattenfall

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34116939
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016654714
  • Statutaire naam: Vattenfall Nederland BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vattenfall?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vattenfall? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vattenfall via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Vattenfall. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 15:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vattenfall.

Lees op de website van Vattenfall, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Waarom hebben jullie een voordeelprogramma voor klanten?
  • Geven jullie ook gewoon korting op energie?
  • Het lukt mij niet om in te loggen met mijn e-mailadres. Wat kan ik doen?
  • Waarom is de naam Nuon veranderd in Vattenfall?
  • Verandert er iets voor mij als klant?
  • Wat gebeurt er met mijn Nuon Exclusief punten?
  • Waarom moet ik een Mijn Vattenfall account hebben?
  • Heb ik mijn klantnummer nodig om gebruik te kunnen maken van Exclusief?
  • Wat doen jullie met de gegevens die ik invul om gebruik te maken van een actie?
  • Kan ik ook van Exclusief gebruikmaken als ik geen Vattenfall-klant ben?
  • Een kennis van mij wil graag meedoen, maar heeft geen internet. Hoe kan hij/zij toch sparen en van de aanbiedingen profiteren?
  • Wat zijn de spelregels voor reviews?
  • Hoe kan ik mij afmelden voor Exclusief?
  • Hoe kan ik punten sparen?
  • Hoeveel punten spaar ik per maand?
  • Hoe zie ik hoeveel spaarpunten ik heb?
  • Krijg ik ook punten over de afgelopen jaren dat ik al klant ben bij Vattenfall?
  • Waarom heb ik een Brons, Zilver, Goud of Platina status?
  • Welke voordelen zijn er aan de verschillende klantstatussen verbonden?
  • Kan ik in plaats van spaarpunten ook korting op mijn rekening krijgen?
  • Mijn status of het aantal jaren dat aangegeven wordt dat ik klant ben klopt niet, wat moet ik doen?
  • Ik ga verhuizen. Blijven mijn spaarpunten wel bestaan?
  • Ik ga samenwonen en mijn partner is ook klant van Vattenfall. Worden onze spaarpunten dan bij elkaar opgeteld?
  • Ik heb te weinig punten voor het product dat ik wil bestellen. Kan ik punten bijkopen of de rest bijbetalen?
  • Kan ik mijn punten ook aan een goed doel geven?
  • Mijn punten zijn op. Wat kan ik nu nog doen?
  • Ik heb mijn contract bij Vattenfall opgezegd, tot wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
  • Kan ik een cadeau bestellen voor een ander?
  • Betaal ik verzendkosten als ik een cadeau bestel?
  • Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Het product dat ik heb besteld werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik ben niet tevreden met mijn product. Kan ik het retour sturen?
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Hoe worden mijn punten aan het goede doel gedoneerd?
  • Kan ik ook zien hoeveel geld er inmiddels gedoneerd is?
  • Waarom staat FRES niet meer tussen de goede doelen?
  • Wordt mijn donatie nog wel gestort nu FRES niet meer op jullie site staat?
  • Hoe kan ik meedoen aan een winactie?
  • Hoe vaak mag ik meedoen met een winactie?
  • Wanneer en hoe worden de prijswinnaars bekend gemaakt?
  • Hoeveel groter is mijn winkans als ik een Goud of Platina status heb?
  • Hoe kan ik deelnemen aan ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Ik heb geen (kortings)voucher met instructies ontvangen, wat nu?
  • Hoeveel kaarten kan ik kopen voor ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Hoe lang zijn mijn punten geldig?
  • Waarom vervallen mijn punten na 5 jaar?
  • Vervallen al mijn punten na 5 jaar?
  • Waarom vervallen sommige punten wel en andere punten niet?
  • Vervallen alleen mijn maandelijkse punten of ook andere punten?
  • Waar kan ik zien welke punten vervallen zijn?
  • Waarom zijn er punten van mijn account afgeschreven terwijl ik niets besteld heb?
  • Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

 

 

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall

Neem contact op met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met Vattenfall via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter. Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.

Warmte traineeship – Werken aan de energietransitie en aan je eigen ontwikkeling!

Rapportcijfer Vattenfall Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 110 beoordelingen.

Beoordeel Vattenfall Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vattenfall Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Lager dan een nul kan niet wat een verschrikkelijk bedrijf is dit om contact te zoeken via telefoon daar moet je een lening voor afsluiten vanwege de belkosten / GÉÉN email adres! / Afschuwelijke chatbot die niets begrijpt / whatsapp waar je na 30 uur nog niets van heb vernomen en ga zo maar door. Het is dat overstappen op een andere leverancier ook problemen kan geven anders wist ik het wel.
Kortom waardeloos bedrijf wat betreft contact zoeken dus vattenvall doe hier iets aan!!!!!!
  • Beoordeeld door A Balke op 14-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

14 sept. 2022 Vanmorgen 1 uur en 20 minuten in de wacht gezeten bij de klantenservice. Helaas heb ik toen zelf per ongeluk de verbinding verbroken. Dus vanmiddag weer geprobeerd en na 1 uur en 42 minuten werd de verbinding automatisch verbroken. Ik snap dat het druk is maar dit zijn wel heel buitensporige lange wachttijden en dan wordt de verbinding ook nog verbroken. grrrrr
  • Beoordeeld door Truus van den Brandt op 10-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 4 dagen bezig om een storing van een openbare laadpaal te melden. Sta een half uur in de wacht of de verbinding wordt verbroken!!!!
  • Beoordeeld door A.A.Klein op 2-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch sta je UREN in de wacht
Nergens E-mailadres gevonden, als je niet op facebook of zo aangemeld bent, is contact bijna niet mogelijk.
Ik vind de contactmogelijkheden ZEER SLECHT !!!
Wil contact met echte telefoniste, GEEN ,,chatbot,,
Ik ben 61 jaar, geen PC specialist.
  • Beoordeeld door Johans op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Net zoals alle andere voor mij, telefonisch probleem. whatsappen nog slechter, zou teruggeappt worden: niets. Uiteindelijk brief gestuurd naar klantenservice op 8 augustus 2022, Antwoord? Nog steeds niet.
  • Beoordeeld door cecile van poppelen op 25-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

beste mensen ik heb geen faceboek en geen twitter en ik wil geen 90 ct per min. bellen. u stuurt mij mijn gebruik van juni en ik wil graag mijn gebruik vanaf februari, hartelijk dan en hartelijke groet.

Reactie op de beoordeling van: cecile van poppelen

Beste Cecile,

Je hoeft geen 90 ct per minuut te betalen.

Het gebruikelijke telefoonnummer staat ook op de pagina vermeldt.
  • Beoordeeld door co kappers op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch niet te bereiken een slechte zaak indien men vragen heeft
  • Beoordeeld door G w Beumer op 17-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

Telefonisch zeer slecht berijkbaar.
Vattenfall reageert ook nauwelijks op de app.
  • Beoordeeld door Patricia Aarts op 12-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ze zijn gewoon niet bereikbaar. Per whatsapp na 2 uur nog steeds geen reactie. Telefonisch sta je heel lang in de wacht om dan vervolgens weer in de wacht gezet te worden. Ik wil alleen maar mijn pakket uitbreiden. Maar dat is dus niet zo eenvoudig. Vooral als je geen standaard uitbreiding wil hebben.
  • Beoordeeld door kut op 10-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

waarom kan ik niet mailen
  • Beoordeeld door Dries Hofmans op 7-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

na 12 minuten in de wacht wordt je doorverbonden, dan na nog eens 20 minuten wachten toch maar opgehangen.
wat een klantenservice......
  • Beoordeeld door M.van Koningsveld op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan mijn boodschap op geen enkele manier kwijt. Een email die ik wilde sturen kreeg ik een aantal malen onbestelbaar retour. Kon nergens een email adres vinden. Via whatsapp geprobeerd de mail als pdf bij te voegen. Pdf leest de robot niet. Ik dacht dat ik whats appte met een normaal mens. Ik stop er mee. Maar als dit administratieve gevolgen heeft dan verwijs ik naar deze beoordeling. Ik heb zelden zo'n onbereikaar bedrijf meegemaakt en ben gods blij dat ik al na twee maanden naar een ander ben vertrokken.
  • Beoordeeld door E. Habraken op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ik moet een wijziging doorgeven voor een ander persoon die geen gebruik maakt van een computer..
Maar hoge telefoonkosten wens ik niet te betalen en facebook, twitter wens ik niet te gebruiken.
Waarom is het niet mogelijk om een E-mail te sturen?
  • Beoordeeld door F.V. op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht contact. Wordt wel gebeld door een of andere dame die mij iets moet aansmeren, kan niet eens in een contract kijken.
Contract aangegaan per eind mei. De 1e levering vindt plaats op begin juli. Dus in principe geen jaarcontract van 12 mnd maar 11 maanden. Waar is die ene goedkope mnd. gebleven?
Een persoonlijk gesprek is praktisch onmogelijk. Graag whatsapp (dat is uiteraard niet wat ik wil).
Wat mij betreft graag of een persoonlijk gesprek of gewoon via de mail.
  • Beoordeeld door spruijt op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

stront vervelende colporteurs de eerst volgende keer als er zo,n figuur aan mijn deur verschijnt krijgt hij/zij gelijk de deksel op zijn/haar neus laat dat duidelijk zijn ;opzouten!;
  • Beoordeeld door Rob op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ongeloofelijk , wat een rukbedrijf is dit, schoonmoeder heeft lekkage, bedrijf sluit alles af, moet ander monteur komen, u word gebeld, schoonmoeder in de kou en niemand belt. Fattenvall niet bereikbaar, whatsapp word niet op gereageerd, schoonmoeder in de kou iets wat niet bevoordelijk is voor een kankerpatiënt. Gewoonweg asociaal.
  • Beoordeeld door kb op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Belachelijk, alleen chatbot bereikbaar. Medewerker spreken: mobiel nr doorgeven en via Whatsapp verder gaan of urenlange wachrij telefonisch.
Niet klantvriendelijk. Net als t spaarpuntensysteem. elke 5 jaar vervallen je punten, dus punten doorsparen voor een grotere aankoop kan niet.
En al ben je 40 jaar bij Nuo/Vattenfall > niet aangemeld bij exclusief, geen punten. meldt je je nu wel aan begin je bij 25 punten
  • Beoordeeld door Bert Wiermans klnt no 23233922 op 23-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Via mail contact opnemen is on mogelijk telefonisch is er lange wacht tijd, Mijn probleem de vatten fal verbuiks ap werk al langere tij nit het geen vvoal in deze tij zeer bezwaarlijk is doe hier iets aan
  • Beoordeeld door Alders g.l op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Na twee (2) dagen nog steeds geen contact kunnen krijgen met 0900 0808 kan ook niet teruggebeld worden/zijn
  • Beoordeeld door hoornink op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik vind jullie zupper slecht
  • Beoordeeld door Hellen op 11-01-2022
  • Rapportcijfer: 3

Vind alles erg omslachtig en de telefoon kosten zijn erg hoog.
What’s app duurt erg lang op antwoord
  • Beoordeeld door Jean Cleber op 5-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben nu bijna 1 jaar lid maar wat betreft informatie zijn jullie nog in het tijdperk aan het werken. Ik (wij) ± 80 jarige hebben geen App:s en geen facebook en geen twitter en noem maar op, maar zijn nog net op tijd om iemand te bereiken via de MAIL, maar deze komt niet voort om ook maar enig contact te kunnen krijgen met ook maar iemand in Uw organisatie en dat is niet goed voor het voortbestaan !.
Ik heb nu 5 uur geprobeerd mijn nieuwe mail adres te kunnen veranderen maar helaas te veel gevraagd : Het kan toch allemaal heel
simpel, of niet ?.
Gr Jean Cleber.
  • Beoordeeld door Thea Bijlemeer op 30-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Telefoon slecht te berijken half uur in de wacht gestaan en dan wordt je gewoon af gebroken en via de ep die snapt er niets van dus mijn probleem is niet op gelost ik ga nog niet eens zolang in de wacht staan en niet verder saan
  • Beoordeeld door Jeanette Warmerdam op 24-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind Vattenfall ongeloofwaardig in energieverbruik. Zo ben ik de laatste jaren in mijn verbruik in electriciteit alleen maar toegenomen, dit klopt voor geen kant, ik weet dat dit niet kan. Mijn verbruik zou alleen maar minder moeten zijn geworden de afgelopen jaren. Wordt er hier gesjoemeld soms met meterstanden? Ik ga dit uitzoeken.
  • Beoordeeld door K de Greef op 9-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Mogge,zeer slecht behandeld…..en dat voor een grote subsidislurper
  • Beoordeeld door M Hoogkamer van der Pool op 13-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heeeeeel lang wachten op telefonisch contact.
  • Beoordeeld door E.J. Gutierrez Ospino op 9-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Men betaald elke maand de rekeningen van Vattenfall. Maar als de service en of dienst van Vattenfall niet werkt zijn ze in het WEEKEND niet bereikbaar. Dat is echt het slechtste wat ik ooit heb vernomen van een instelling dat warm water en verwarming levert.
En ze zijn alleen bereikbaar van Maandag tot vrijdag. Wat voor instantie anno september 2021 is niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door J verhaar op 19-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

De chabot of hoe je t ook noemt snapt niks van wat ik wil en ik krijg alleen onzinnige antwoorden en vragen...ik wil gewoon een cadeau als vaste klant, iedereen met een nieuw contract krijgt die, of bij verlengen van contract. En ik kan alleen naar jullie bellen op 0900 nr, dus moet ik zelf betalen. Ik wil ook gewoon een cadeau als vaste klant.
  • Beoordeeld door P.Wanders op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben sinds 14 mei overgestapt naar Vattenfall en heb sindsdien 15 keer geprobeerd een account aan te maken aangezien ik mijn verbruik wil zien.Telkens krijg ik de melding dat er iets is misgegaan.Nu wil ik een email sturen maar kan hun adres nergens vinden.Op Facebook en Twitter zit ik niet en weiger hoge telefoonkosten te betalen aan die 0900 nummers.Hopeloos
  • Beoordeeld door D.H. Binkhorst op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil mijn auto opladen aan mijn eigen laadpaal. Die accepteert mijn kaart, stopt vervolgens de laadactie en meldt: "ongeldige kaart".
Maar ik kan mijn laadkabel er niet meer uit krijgen.
Ik wil weg!!!
NIEMAND VAN VATTENFALL TE BEREIKEN. DAT KAN TOCH GVD NIET?
  • Beoordeeld door Rene op 5-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

WIl me eenvoudig afmelden en al mijn gegevens laten verwijderen bij Vattenfall, helaas kun je nergens enig email adres vinden waar dit kan, wel via Whatsapp, Facebook, Twitter, etc. Maar waarom zo ingewikkeld...... Grr
  • Beoordeeld door P.grau op 2-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een slimme meter, nu krijg ik regelmatig telefoon van jullie ( een computerstem) die maar zeer irritant blijf vragen om mijn meterstanden door te geven. Verbinding is niet te onderbreken, ik wordt er echt FOXWILD van.
Verschillende keren heb ik gebeld maar krijg geen contact. Dan maar een E-mail sturen.............. vergeet het maar, geen E- mail adres. Pffffff om moedeloos van te worden.
  • Beoordeeld door jose werts op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 4

Slecht telefonisch bereikbaar,en ook een emaiadres ontbreekt,het moet dan via whatsapp wat niet voor iedereen mogelijk is.

Probeer al ruim een uur te bellen ,steeds in gesprek.
  • Beoordeeld door L. de Kraker op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbegrijpelijk en onuitstaanbaar dat de klantenservice niet per telefoon of email bereikbaar is. Hoe kan ik meterstanden doorgeven van stadsverwarming en stroom als ik daar nog niet woon (nieuw appartement) en daar beschik over slimme meters!
  • Beoordeeld door Gerard van den Berg op 27-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbegrijpelijk dat het niet mogelijk is om via email met Vattenfall te communiceren. Dat is in deze tijd onvoorstelbaar. In december al via WhatsApp gecommuniceerd dat het "seintje" (een e-mail,, ja een e mail!) van mijn verbruik en mijn termijnbetaling niet een juiste weergave is van de werkelijkheid.

Het duurde enige dagen voordat een antwoord terugkwam. Een herberekening van het nieuwe voorgestelde termijnbedrag. Een maand later komt een nieuw "seintje" en weer staat er een voor mij onverklaarbaar termijnbedrag.

Onbegrijpelijk en ik wil dit niet meer via Whatsapp afhandelen. Het probleem wordt niet opgelost. Dus dat wordt een brief schrijven en bij geen reactie of een onvolledige verklaring is een opzegging nabij. Klanten moet je tevreden houden door de juiste en goede informatie te geven. .
  • Beoordeeld door Henk Egbers op 23-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

mijn vragen worden niet beantwoord , niet op gereargeerd,wel via de app, maar elke keer moet ik het hele verhaal doorgeven terwijl het dossier van mij bij vattenfall ligt, en zo in kunnen zien. Ik krijg nooit de juiste persoon en ze verbinden mij nooit door naar de juiste persoon.
  • Beoordeeld door Henk Egbers op 21-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

Mijn dossier is bij nuon/vattenfall, alles staat erin waar wij naar vragen en via de app moet ik alles weer herhalen en kopieeren en door emails te sturen worden deze niet beantwoord
  • Beoordeeld door D.M. Sluimers op 20-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Buitengewoon slecht bereikbaar. Ik wil simpelweg jullie hoofdkantoor bellen. Niet als klant maar ik wil iets van jullie directie weten. Maar dat nummer is er niet. Vreemd, niet van deze tijd.

D.M. Sluimers,

Multi-commissaris, adviseur, Oud-voorzitter RvB APG Groep
  • Beoordeeld door W.F.P. Hendriks op 18-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb gebeld in verband met 2 brieven van u.
Krijg geen gehoor of een wachttijd van 8 minuten.
Klant onvriendelijk. en de kosten zijn voor mijn rekening.
  • Beoordeeld door l. zand op 15-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik wil i.v.m. overlijden per mail opzeggen, dit is niet mogelijk, onbegrijpelijk, niet meer van deze tijd, per mail wordt e.e.a. vastgelegd, dit vind ik de normale gang van zaken.
Onbegrijpelijk en klantonvriendelijk.
Bel Vattenfall
0900 0808
(Gratis)