Vattenfall Klantenservice

Rapportcijfer Vattenfall klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (130)

Bellen met Vattenfall

Waarom bellen met Vattenfall Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Vattenfall.
  • Om klant te worden van Vattenfall.

Openingstijden telefonische klantenservice Vattenfall

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 15:00
  • Dinsdag 08:00 - 15:00
  • Woensdag 08:00 - 15:00
  • Donderdag 08:00 - 15:00
  • Vrijdag 08:00 - 15:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Vattenfall? Laat ons je ervaringen met Vattenfall weten!
Beoordeel Vattenfall.

Controleer op storingen bij Vattenfall.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Vattenfall.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Stroom.
  • Warm water.
  • Inloggen.
  • Website.
  • Water.
Controleer of er een storing is bij Vattenfall

KvK gegevens Vattenfall

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34116939
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016654714
  • Statutaire naam: Vattenfall Nederland BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vattenfall?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vattenfall? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vattenfall via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Vattenfall. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 15:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vattenfall.

Lees op de website van Vattenfall, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Waarom hebben jullie een voordeelprogramma voor klanten?
  • Geven jullie ook gewoon korting op energie?
  • Het lukt mij niet om in te loggen met mijn e-mailadres. Wat kan ik doen?
  • Waarom is de naam Nuon veranderd in Vattenfall?
  • Verandert er iets voor mij als klant?
  • Wat gebeurt er met mijn Nuon Exclusief punten?
  • Waarom moet ik een Mijn Vattenfall account hebben?
  • Heb ik mijn klantnummer nodig om gebruik te kunnen maken van Exclusief?
  • Wat doen jullie met de gegevens die ik invul om gebruik te maken van een actie?
  • Kan ik ook van Exclusief gebruikmaken als ik geen Vattenfall-klant ben?
  • Een kennis van mij wil graag meedoen, maar heeft geen internet. Hoe kan hij/zij toch sparen en van de aanbiedingen profiteren?
  • Wat zijn de spelregels voor reviews?
  • Hoe kan ik mij afmelden voor Exclusief?
  • Hoe kan ik punten sparen?
  • Hoeveel punten spaar ik per maand?
  • Hoe zie ik hoeveel spaarpunten ik heb?
  • Krijg ik ook punten over de afgelopen jaren dat ik al klant ben bij Vattenfall?
  • Waarom heb ik een Brons, Zilver, Goud of Platina status?
  • Welke voordelen zijn er aan de verschillende klantstatussen verbonden?
  • Kan ik in plaats van spaarpunten ook korting op mijn rekening krijgen?
  • Mijn status of het aantal jaren dat aangegeven wordt dat ik klant ben klopt niet, wat moet ik doen?
  • Ik ga verhuizen. Blijven mijn spaarpunten wel bestaan?
  • Ik ga samenwonen en mijn partner is ook klant van Vattenfall. Worden onze spaarpunten dan bij elkaar opgeteld?
  • Ik heb te weinig punten voor het product dat ik wil bestellen. Kan ik punten bijkopen of de rest bijbetalen?
  • Kan ik mijn punten ook aan een goed doel geven?
  • Mijn punten zijn op. Wat kan ik nu nog doen?
  • Ik heb mijn contract bij Vattenfall opgezegd, tot wanneer kan ik mijn punten inwisselen?
  • Kan ik een cadeau bestellen voor een ander?
  • Betaal ik verzendkosten als ik een cadeau bestel?
  • Kan ik zien wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Het product dat ik heb besteld werkt niet. Wat moet ik doen?
  • Ik ben niet tevreden met mijn product. Kan ik het retour sturen?
  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
  • Hoe worden mijn punten aan het goede doel gedoneerd?
  • Kan ik ook zien hoeveel geld er inmiddels gedoneerd is?
  • Waarom staat FRES niet meer tussen de goede doelen?
  • Wordt mijn donatie nog wel gestort nu FRES niet meer op jullie site staat?
  • Hoe kan ik meedoen aan een winactie?
  • Hoe vaak mag ik meedoen met een winactie?
  • Wanneer en hoe worden de prijswinnaars bekend gemaakt?
  • Hoeveel groter is mijn winkans als ik een Goud of Platina status heb?
  • Hoe kan ik deelnemen aan ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Ik heb geen (kortings)voucher met instructies ontvangen, wat nu?
  • Hoeveel kaarten kan ik kopen voor ‘Erop uit’-acties of een Klantendag?
  • Hoe lang zijn mijn punten geldig?
  • Waarom vervallen mijn punten na 5 jaar?
  • Vervallen al mijn punten na 5 jaar?
  • Waarom vervallen sommige punten wel en andere punten niet?
  • Vervallen alleen mijn maandelijkse punten of ook andere punten?
  • Waar kan ik zien welke punten vervallen zijn?
  • Waarom zijn er punten van mijn account afgeschreven terwijl ik niets besteld heb?
  • Mijn vraag staat niet tussen de veelgestelde vragen, hoe kan ik contact met jullie opnemen?

 

 

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Vattenfall

Neem contact op met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Facebook. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Facebook.

Neem contact op met Vattenfall via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Vattenfal via Twitter. De klantenservice van Vattenfall staat iedere werkdag tussen 08:00 en 21:00 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Vattenfall via Twitter.

Vattenfall Nederland | Grip op je energie

Hoofdkantoor Vattenfall (adres)

Hoekenrode 8 Amsterdam 1102 BR Nederland
Rapportcijfer Vattenfall Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 130 beoordelingen.

Beoordeel Vattenfall Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vattenfall Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke Blankestijn op 1-02-2024
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al enige dagen standen door te geven, maar het lukt niet. Onlogscherm blijft verspringen.
  • Beoordeeld door E van Odijk op 29-12-2023
  • Rapportcijfer: 5

Het prijsplafond stopt: geef uw meterstanden door
Beste meneer E.J.A. van Odijk,

Op 1 januari 2024 stopt het prijsplafond. Wilt u daarom uw meterstanden aan ons doorgeven? Zo zorgen we ervoor dat het prijsplafond juist voor u wordt berekend. Hierdoor betaalt u in 2023 tot een bepaald verbruik niet meer dan het plafondtarief.
Klik hier om uw meterstanden door te geven
Geef uw meterstanden door vóór 5 januari 2024

Met uw meterstanden maken we een nauwkeurige schatting van uw meterstanden per 31 december 2023. Geef daarom uw meterstanden gas en/of stroom van Echteldse Singel 34 4054NX, ECHTELD aan ons door. U doet dit via Mijn Vattenfall. Hiervoor heeft u geen opnamenummer nodig.
Meterstanden doorgeven
Niet doorgegeven meterstanden

U kunt uw meterstanden tot en met 5 januari 2024 doorgeven. Als u geen meterstanden aan ons doorgeeft, schatten we de meterstanden per 31 december 2023. We berekenen uw verbruik dan op basis van geschatte meterstanden.
Heeft u een contract met een vaste prijs?

Geef ook uw meterstanden door als u een vasteprijscontract heeft. Bij de berekening van het prijsplafond wordt namelijk gekeken naar uw gemiddelde tarief. Als dit hoger is dan het tarief van het prijsplafond, ontvangt u een vergoeding.

Daarnaast wijzigen de energiebelasting en de netbeheerkosten vanaf 1 januari 2024. Met uw meterstanden zorgen we er samen voor dat uw verbruiken tegen de juiste tarieven afgerekend worden.
Meer informatie

Wilt u meer informatie over meterstanden, zoals uitleg bij het aflezen? Kijk dan op vattenfall.nl/meterstanden.
Met vriendelijke groet,

Cindy Kroon
Directeur Klanten

Ik heb dit verzoek gehad maar kan mijn meterstanden niet doorgeven, op geen ekelen wijze, graag zou ik weten hoe dit zit, met vr groet,
  • Beoordeeld door Ad Mijs op 7-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben twee maanden geleden van een zakelijke klant overgegaan naar een particuliere klant op het zelfde adres. Naamswijziging was blijkbaar niet voldoende. ik werd behandeld als een nieuwe klant, Geen probleem; echter na twee maanden zijn nog steeds mijn gegevens niet aangepast.
Ik wou informatie over een vast contract; als je al klant bent krijg je een persoonlijk advies; maar hoe dan als je niets kunt zien.
En die computer robot snapt er de ballen niet van; die vond dat ik maar moest verhuizen, gewoon menselijk contact is blijkbaar niet mogelijk..
En als ik het onderstaande allemaal lees, dan is dit al meer dan een jaar zo. Ik denk dat jullie binnenkort een klant kwijt zijn
  • Beoordeeld door Gijs van Ooijen op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Doolhof waarin je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
  • Beoordeeld door John van den Acker op 3-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb talloze keren mijn gegevens correct ingesproken, maar de computer verdomt (!) het gewoon om mijn geboorte datum te verwerken. Om gek van te werken. Vattenfall levert geen energie, die vreet energie !!!
  • Beoordeeld door P. Messina op 30-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al dagen in contact te komen met een persson (geen Nina robot) van Vattenfall. Ik heb het geprobeerd via de chat van de website maar word gedwongen Whatsapp the gebruiken, en dat ik voor mijn onmogelijk door mijn handicap. Ik heb ook geprobeert te bellen via de 0900 nummer en ik heb half uur in de wacht gezeten terwijl al weer werd gedwongen via whatsapp contact op te nemen. Ik heb daarna opgehangen zonder iemand te kunnen spreken. Ik heb nog een keer gebeld, hetzelfde verhaal 20 minuten in de wacht en geen contact met een persoon, alleen via Whatsapp. Ik wil een persoon spreken.
Mijn klacht is als volg:
Sinds januari 2023 is er geen factuur geïncasseerd. Geen voor maart-april 2023, geen voor mai-juni 2023. Doordat moet ik nu met de jaarafrekening een bedrag betalen van 167 euro. Doordat ik zo veel moet betalen ik mijn termijnbedrag van 67 euro verhoogd naar minimum 88 euro, terwijl ik heel erg weinig verbruik had van gas en elektra. Deze verhoging van mijn termijnbedrag is volkomen onredelijk, el als het gaat incasseert worden dan boek ik het bedrag terug, en maak over een bedrag van 75 euro dat ik redelijk acht aangezien mijn gebruik.
Ik laat Vattenfall hierbij weten dat ik jullie beleid ivm de termijnbedrag heer erg klote vind, en dat ik klant ben van meer dan 30 jaar van nuon, maar jullie zijn een shit bedrijf geworden wat klanten vriendelijkheid betreft! Ik herhaal, ik ga geen 88 euro betalen maar 75 euro. Pas het bedrag aan, want het is jullie schuld dat geen incasso is geweest van maart, april, mei en juni 2023!
  • Beoordeeld door opstal op 29-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

geen contact met een persoon mogelijk
al een halve dag bezig
  • Beoordeeld door Gerritse op 28-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik moet een inspectieformulier toesturen hoe dan ????¿????????????
  • Beoordeeld door Rijbroek op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Wil zelf bepalen wat mijn maandtermijn is. Jullie zijn niet mijn spaarbank.
  • Beoordeeld door Vlasma op 1-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Er stond geen 0 bij anders hadden jullie dat gescoord. Wat een triest en ziek bedrijf zijn jullie. En hieronder moet ik aangeven of ik geen robot ben. Hoe is het met jullie robot Nina? Ik probeer maar contact met jullie te krijgen, jullie email te beantwoorden, die niet aan komt bij jullie. Dan komt nina weer naar voren, maar echt contact met medewerker te krijgen lukt niet. Zo triest dit.
  • Beoordeeld door Theo Wouters op 24-01-2023
  • Rapportcijfer: 5

Via Chat meerdere keren de zelfde (eenvoudige) vraag gesteld.; krijg standaard antwoord, waar ik zelf dan niet meer op kan reageren.
Vraag stellen per email schijnt niet mogelijk te zijn.
  • Beoordeeld door M.Zwetsloot op 13-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

M'n energierapport van december 2022 bevat een
vervelende fout. Dit kan ik helaas nergens aan Vattenfall doorgeven!

P.S. een verbeterpunt voor vattenfall. Die chat bot robot werkt niet.
Dat is een gedachtekronkel die net als bij de overheid ook niet werkt.
Ik heb een vraag en ben niet geïnteresseerd in een hele slechte beslisboom door te "lopen"

En regel eens een "normaal" e-mail contact.
Miljarden winst maken dank zij "ons" klanten en geen cent aan een fatsoenlijke klantenservice besteden.
  • Beoordeeld door J.Rietveld op 11-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bij bellen over Jaarcontract na het invoeren van Postcode Huisnummer Banknummer , Geboortedatum
Wordt ik na het zeggen van de wachttijd (6Min) doorgeschakeld
Na 10 min wachten hoor ik niets meer ,
Weer hetzelfde proces doorlopen bij opnieuw bellen ,weer hetzelfde na x min niets meer horen.
Ben ruim 81 jaar ,heb dit nog nooit mee gemaakt.
Schandalige behandeling van klant ( al ruim 40 jaar Klant eerst bij Nuon
Ga zo DOOR ????????????
  • Beoordeeld door r van driessel op 9-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Alle meterstanden en verbruik zijn van ¨mijn Vattenvall¨ verdwenen.
  • Beoordeeld door Rene op 6-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Het is ronduit triest dat jullie niet te bereiken zijn. Arrogantie ten top . Het wordt tijd dat daar wat aan gedaan wordt.
  • Beoordeeld door Alex Waning op 6-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Whatsapp gesprek wordt gewoon afgesloten zonder het gesprek af te maken. Onbeschoft!
  • Beoordeeld door M. Schuring op 4-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

waarom kan ik jullie geen mail sturen maar jullie mij wel?
  • Beoordeeld door Niek op 3-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

bereikbaarheid via twitter, wathsap en bellen......helaas op geen enkele manier contact
Opzegging is een feit wat een k..bedrijf
  • Beoordeeld door ,B.Vroom op 3-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan geen contact krijgen over mijn nieuwe tarieven per 1 oktober
  • Beoordeeld door C.smies op 30-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Belachelijk dat er geen mail contact is zeker nu je 80 min. in de wacht moet zitten om contact te krijgen.
  • Beoordeeld door Jan op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Lager dan een nul kan niet wat een verschrikkelijk bedrijf is dit om contact te zoeken via telefoon daar moet je een lening voor afsluiten vanwege de belkosten / GÉÉN email adres! / Afschuwelijke chatbot die niets begrijpt / whatsapp waar je na 30 uur nog niets van heb vernomen en ga zo maar door. Het is dat overstappen op een andere leverancier ook problemen kan geven anders wist ik het wel.
Kortom waardeloos bedrijf wat betreft contact zoeken dus vattenvall doe hier iets aan!!!!!!
  • Beoordeeld door A Balke op 14-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

14 sept. 2022 Vanmorgen 1 uur en 20 minuten in de wacht gezeten bij de klantenservice. Helaas heb ik toen zelf per ongeluk de verbinding verbroken. Dus vanmiddag weer geprobeerd en na 1 uur en 42 minuten werd de verbinding automatisch verbroken. Ik snap dat het druk is maar dit zijn wel heel buitensporige lange wachttijden en dan wordt de verbinding ook nog verbroken. grrrrr
  • Beoordeeld door Truus van den Brandt op 10-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 4 dagen bezig om een storing van een openbare laadpaal te melden. Sta een half uur in de wacht of de verbinding wordt verbroken!!!!
  • Beoordeeld door A.A.Klein op 2-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch sta je UREN in de wacht
Nergens E-mailadres gevonden, als je niet op facebook of zo aangemeld bent, is contact bijna niet mogelijk.
Ik vind de contactmogelijkheden ZEER SLECHT !!!
Wil contact met echte telefoniste, GEEN ,,chatbot,,
Ik ben 61 jaar, geen PC specialist.
  • Beoordeeld door Johans op 30-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Net zoals alle andere voor mij, telefonisch probleem. whatsappen nog slechter, zou teruggeappt worden: niets. Uiteindelijk brief gestuurd naar klantenservice op 8 augustus 2022, Antwoord? Nog steeds niet.
  • Beoordeeld door cecile van poppelen op 25-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

beste mensen ik heb geen faceboek en geen twitter en ik wil geen 90 ct per min. bellen. u stuurt mij mijn gebruik van juni en ik wil graag mijn gebruik vanaf februari, hartelijk dan en hartelijke groet.

Reactie op de beoordeling van: cecile van poppelen

Beste Cecile,

Je hoeft geen 90 ct per minuut te betalen.

Het gebruikelijke telefoonnummer staat ook op de pagina vermeldt.
  • Beoordeeld door co kappers op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch niet te bereiken een slechte zaak indien men vragen heeft
  • Beoordeeld door G w Beumer op 17-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

Telefonisch zeer slecht berijkbaar.
Vattenfall reageert ook nauwelijks op de app.
  • Beoordeeld door Patricia Aarts op 12-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ze zijn gewoon niet bereikbaar. Per whatsapp na 2 uur nog steeds geen reactie. Telefonisch sta je heel lang in de wacht om dan vervolgens weer in de wacht gezet te worden. Ik wil alleen maar mijn pakket uitbreiden. Maar dat is dus niet zo eenvoudig. Vooral als je geen standaard uitbreiding wil hebben.
  • Beoordeeld door kut op 10-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

waarom kan ik niet mailen
  • Beoordeeld door Dries Hofmans op 7-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

na 12 minuten in de wacht wordt je doorverbonden, dan na nog eens 20 minuten wachten toch maar opgehangen.
wat een klantenservice......
  • Beoordeeld door M.van Koningsveld op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan mijn boodschap op geen enkele manier kwijt. Een email die ik wilde sturen kreeg ik een aantal malen onbestelbaar retour. Kon nergens een email adres vinden. Via whatsapp geprobeerd de mail als pdf bij te voegen. Pdf leest de robot niet. Ik dacht dat ik whats appte met een normaal mens. Ik stop er mee. Maar als dit administratieve gevolgen heeft dan verwijs ik naar deze beoordeling. Ik heb zelden zo'n onbereikaar bedrijf meegemaakt en ben gods blij dat ik al na twee maanden naar een ander ben vertrokken.
  • Beoordeeld door E. Habraken op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ik moet een wijziging doorgeven voor een ander persoon die geen gebruik maakt van een computer..
Maar hoge telefoonkosten wens ik niet te betalen en facebook, twitter wens ik niet te gebruiken.
Waarom is het niet mogelijk om een E-mail te sturen?
  • Beoordeeld door F.V. op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht contact. Wordt wel gebeld door een of andere dame die mij iets moet aansmeren, kan niet eens in een contract kijken.
Contract aangegaan per eind mei. De 1e levering vindt plaats op begin juli. Dus in principe geen jaarcontract van 12 mnd maar 11 maanden. Waar is die ene goedkope mnd. gebleven?
Een persoonlijk gesprek is praktisch onmogelijk. Graag whatsapp (dat is uiteraard niet wat ik wil).
Wat mij betreft graag of een persoonlijk gesprek of gewoon via de mail.
  • Beoordeeld door spruijt op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

stront vervelende colporteurs de eerst volgende keer als er zo,n figuur aan mijn deur verschijnt krijgt hij/zij gelijk de deksel op zijn/haar neus laat dat duidelijk zijn ;opzouten!;
  • Beoordeeld door Rob op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ongeloofelijk , wat een rukbedrijf is dit, schoonmoeder heeft lekkage, bedrijf sluit alles af, moet ander monteur komen, u word gebeld, schoonmoeder in de kou en niemand belt. Fattenvall niet bereikbaar, whatsapp word niet op gereageerd, schoonmoeder in de kou iets wat niet bevoordelijk is voor een kankerpatiënt. Gewoonweg asociaal.
  • Beoordeeld door kb op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Belachelijk, alleen chatbot bereikbaar. Medewerker spreken: mobiel nr doorgeven en via Whatsapp verder gaan of urenlange wachrij telefonisch.
Niet klantvriendelijk. Net als t spaarpuntensysteem. elke 5 jaar vervallen je punten, dus punten doorsparen voor een grotere aankoop kan niet.
En al ben je 40 jaar bij Nuo/Vattenfall > niet aangemeld bij exclusief, geen punten. meldt je je nu wel aan begin je bij 25 punten
  • Beoordeeld door Bert Wiermans klnt no 23233922 op 23-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Via mail contact opnemen is on mogelijk telefonisch is er lange wacht tijd, Mijn probleem de vatten fal verbuiks ap werk al langere tij nit het geen vvoal in deze tij zeer bezwaarlijk is doe hier iets aan
  • Beoordeeld door Alders g.l op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 3

Na twee (2) dagen nog steeds geen contact kunnen krijgen met 0900 0808 kan ook niet teruggebeld worden/zijn
  • Beoordeeld door hoornink op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik vind jullie zupper slecht
Bel Vattenfall
0900 0808