Albert Heijn Klantenservice

Rapportcijfer Albert Heijn klantenservice: 2 » Lees beoordelingen (148)

Bellen met Albert Heijn

Waarom bellen met Albert Heijn Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een AH winkel bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van AH.
  • Je hebt een vraag over een Bonus actie van AH.

Openingstijden telefonische klantenservice Albert Heijn

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 10:00 - 18:00
  • Dinsdag 10:00 - 18:00
  • Woensdag 10:00 - 18:00
  • Donderdag 10:00 - 18:00
  • Vrijdag 10:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Albert Heijn: 0800-0305

  • Belkosten: Gratis
  • Indien je een vraag over online bestellen hebt dan gelden er aangepaste, ruimere openingstijden: Maandag tot en met zaterdag 7:30 tot 23:00. Voor winkelvragen gelden de getoonde openingstijden.

Heb jij onlangs contact gehad met Albert Heijn? Laat ons je ervaringen met Albert Heijn weten!
Beoordeel Albert Heijn.

Controleer op storingen bij Albert Heijn.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Albert Heijn.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Appie.
  • SAM.ah.nl.
  • Allerhande.
  • Activeren bonuskaart.
Controleer of er een storing is bij Albert Heijn

KvK gegevens Albert Heijn

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 35012085
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018360785
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Albert Heijn?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Albert Heijn? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Albert Heijn.

Start een online chat met een klantenservice medewerker van Albert Heijn. Klik eerst op onderstaande link en vervolgens op de "Kan ik je helpen" button rechtsonder.

Start een chat met Albert Heijn

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Albert Heijn klantenservice via Facebook Messenger. Dit is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet. Je kan de klantenservice van Albert Heijn bereiken van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 18:00 uur.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Neem contact op met Albert Heijn via WhatsApp.

Stuur via WhatsApp een bericht naar 06-83542625 . Dit kan alleen tijdens werkdagen tussen 8:00 en 21:30.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via WhatsApp.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.

Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de nieuwste recepten van Allerhande en alle AH Bonusaanbiedingen
in je mailbox ontvangen? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van Albert Heijn. Let op! Je dient eerst in te loggen.

Meld je aan voor de Albert Heijn nieuwsbrief.

Mijn AH

Met een eigen profiel op mijn Albert Heijn kun je: boodschappenlijstjes opslaan, online boodschappen bestellen, Allerhande recepten bewaren of meedoen aan het Mijn Bonus-programma.

Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn.

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook.

Kijk op da Facebook pagina van Albert Heijn. De klantenservice zit tijdens openingstijden voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook.

Neem contact op met Albert Heijn via Instagram.

Op de Instagram pagina van Albert Heijn plaatsen mensen allerlei soorten foto's: van de meest heerlijke recepten tot de mooiste kunstwerken van taarten en andere heerlijkheden. Doe er je voordeel mee en doe er inspiratie op!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram.

Neem contact op met Albert Heijn via Twitter.

Heb je vragen of een klacht. Neem contact op via Twitter. Dit kan iedere dag tussen 08:00 en 21:00, behalve op zondag!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter.

Youtube kanaal van Albert Heijn.

Bekijk video's op de YouTube pagina van Albert Heijn. Laat je informeren over onder andere de nieuwste kortingsacties.

Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn.

Pinterest

Allerhande van Albert Heijn heeft op deze Pinterest pagina foto's en video's van simpele en makkelijk te bereiden recepten gepost.

Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen.

Albert Heijn Allerhande

Voor receten en kookinspiratie gebruik je AH Allerhande; typ hiervoor een gerecht of een ingrediënt in de zoekbalk.

Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen.

We gaan weer Hamsterééééén bij Albert Heijn!

Hoofdkantoor Albert Heijn (adres)

Provincialeweg 11 Zaandam 1506 MA Nederland
Rapportcijfer Albert Heijn Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 148 beoordelingen.

Beoordeel Albert Heijn Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Albert Heijn Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Deleersnijder op 11-08-2020
  • Rapportcijfer: 3

Albert Heijn in Harelbeke is niet meer als voorheen. Niks raakt nog aangevuld, zo heb ik pas na 3 dagen terug een krop salade kunnen aankopen. Vroeger verliep alles vlot, en werdt er op tijd aangevuld. Maar nu is het soms een ramp. En geef corona niet de schuld, want was al zo voor het coronavirus. Doe er iets aan!
  • Beoordeeld door Cm van Voorst op 8-08-2020
  • Rapportcijfer: 5

Online boodschappen laten bezorgen,hebben ze vergeten geld van van 2 kratten te verrekenen.Heb gechat ,maar dat ging niet zoals het hoort.Tijd gewacht ,de eerste chatter liet het weer door een ander verder afhandelen.Het duurde te lang,Met zeer ruime tussen pauze.Mijn verpleging kwam.Later geprobeerd te telefoneren,maar dat kost 0,90 cent per minuut,heb ik maar niet gedaan.Dan zou ik de 8 euro die ik te veel heb betaald ,aan het telefoneren kwijt zijn als ze je zo lang laten wachten als op de chat.Zou het heel prettig vinden dat als ik online bestel en er klopt iets niet,je een onbetaald nummer zou kunnen bellen.Betaal toch de bezorgkosten,en ik begrijp dat er echt wel eens iets mis kan gaan.
  • Beoordeeld door f martens op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ze lulle maar wat daar
  • Beoordeeld door F. Schraa op 6-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Wi voor 140.00 bestellen via bezorging krijg je nog niet eens gratis bezorgd.
  • Beoordeeld door W. Hayje op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ten 1e kun je niet mailen naar de klantenservice. Fout vind ik dat. Ik ben al tientallen jaren klant bij AH. Meest tot redelijke tevredenheid. Jullie prijzen zijn onlangs behoorlijk omhoog gegaan in tegenstelling tot andere winkelketens. Daarnaast heeft AH in het openbaar partij getrokken voor BLM. Natuurlijk snap ik dat ook AH tegen discriminatie en uitsluiting is; net zoals ik dat ben. Doe het echter niet op deze manier. AH geeft naar mijn mening hiermee een stel vooringenomen, blanke/witte mensen hatende en jankende meelopers gelijk. Dit is gewoon niet de juiste manier, Albert Heijn. Eén partij in deze heibel krijgt hier het woord. De rest van Nederland wordt als discriminerend weggezet. Ook door AH, naar mijn gevoel. Jullie waren er als de kippen bij om maar duidelijk te maken dat je je advertentieruimte even niet in zou zetten bij een bepaald t.v.-programma, waarin (oei!: doodzonde!) een foute grap werd gemaakt. Ja, daar gaan we naar een nieuwe tijd waarin niets meer kan. De overgrote meerderheid discrimineert niet of probeert dat al niet te doen. Ook mensen van kleur komen steeds meer naar voren om dat te beamen. Tuurlijk moeten we blijven werken aan wat beter kan. Maar dat is niet alleen maar de beschuldigende vinger uitsteken. Dus AH adieu.
  • Beoordeeld door Mevr.T Jacobs op 26-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

vanmorgen 8 uur geen enkel koffiecupje in het schap
Op mijn vraag erna kreeg ik als antwoord dat het om half 4 werd aangevuld.
Bij de kassa nog eens gevraagd en daar hoorde ik dat het er gewoon niet was.
Klantenservice gebeld: antwoord van een juffrouw die het duidelijk geen pest interesseerde : "komt door de Corona." Voor de Corona kreeg ik als antwoord "ja de computer"
wat een waanzin. ik grijp heel vaak de gewoonste dingen mis bij AH. ga ik vervolgens naar de Jan Linders omdat ik toch mijn boodschappen in huis wil hebben zijn die "gewone"dingen er wel.
voor mij heeft AH afgedaan
  • Beoordeeld door A.R. Swart ♂ op 26-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bedrijven houden helemaal niet van contact en al helemaal niet van e-mail en ik weiger mij over te geven aan WhatsApp, Facebook, Instagram, Twitter of Chatten. De klantenservice krijgt een cijfer 1 vanwege het niet kunnen mailen. Verder krijgt Albert Heijn (AH) van mij een 1 vanwege het verkopen voor € 3,99 van oneetbare aardbeien, gisteren gekocht bij AH op de Karpeldreef in Amsterdam. Aardbeien met slagroom gegeten, het enige dat smaakvol was, was de slagroom. Komkommer met slagroom had waarschijnlijk hetzelfde gesmaakt. Ik weet niet of AH doet aan kwaliteitsbewaking, maar áls ze daarvoor al iemand in dienst heeft, was deze persoon wellicht bevangen door de warmte.
  • Beoordeeld door Marino Pindulic op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wegens zeer onvriendelijke, zelfs vijandige gedrag van AH personeel in Lelystad, filiaal Kamp, heb ik geprobeerd contact met klantenservice van AH op te nemen. Het blijkt dat het niet zo makkelijk is om in contact met iemand van AH te komen, wie wat meer informatie zou kunnen verstrekken, hoe het mogelijk is om een klacht in te dienen. Ben zeer teleurgesteld met winkelbeleving van AH in Lelystad, maar ook vanwege het feit dat het zo moeilijk is om iemand, die je evt. zou kunnen helpen, te benaderen te krijgen.
  • Beoordeeld door Frans Doornenbal op 6-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik wilde graag onderstaande email onder de aandacht brengen. Ik wil namelijk kunnen emailen met Albert Heijn, niet Sociale Mediums gebruiken!! Daarom ook dit lage cijfer.

Wat is dus jullie email-adres voor allerlei vragen?

"Beste mevrouw Van Egmond,

Ik heb moeite met een besluit van @albertheijn. Over de koopzegels. Naar mijn beleving is aan de klant NIETS gevraagd over het voortbestaan van de beroemde #koopzegels. Ik ga geaag naar de Albert Heijn. En daarbij kocht uk (tor de corona-shizzle begon) graag koopzegels. Want, zoals mikn ouders al zeiden "het rendement is groter dan bij een bank". Daarnaast MOET ik nu dus een app gaan gebruiken waar ik totaal geen zin in heb. IK HEB AL ZOVEEL APPs!! Daarnaast is het zo dat ik geen koopzegels heb kunnen kopen, 3 maanden lang, dus zou er sowieso een extra verlenging moeten komen van (fysieke) koopzegels kopen. Daarnaast wil ik de keuze behouden dat ik kan blijven kiezen voor fysieke zegels. Zo ook de vele (veel) oudere klanten die digibeet danwel digifoob zijn ... laat ook voor hen de fysieke zegels en boekjes behouden. Het is ZO VEEL LEUKER dan digitaal!

Graag hoor ik a.s.a.p. uw antwoord.

Hartelijke groeten,
Frans"

Reactie op de beoordeling van: Frans Doornenbal

Beste Frans Doornenbal,

We hebben je reactie geplaatst op onze website. Helaas is dit niet de website van AH.

Gebruik één van de getoonde contactmogelijkheden op deze website.

Mvg,
Paul Mulder/Meteencontact.nl
  • Beoordeeld door Stuckmann, V.M. op 2-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

1. AH deelde mij de afgelopen tijd twee keer aan de kassa en twee keer desgevraagd telefonisch mee dat AH-bonnen in maart, april en mei bewaard konden worden om daarmee na 1 juni 2020 alsnog koopzegels aan te schaffen. Dat lijkt nu plotseling onmogelijk, waardoor AH niet alleen onbetrouwbaar blijkt, maar ook het volmaken van de spaarboekjes bemoeilijkt.

2. De AH-website biedt de mogelijkheid "cookies" te weigeren of te accepteren, maar weigeren maakt gebruik van die site onmogelijk. Het bieden van de keuze is dus al nep. Ik weiger die "cookies" omdat de AH-site geliëerd is aan de sites van "social media". Omdat dat bagger is, wil ik daarmee niets te maken hebben, dus de AH-site is onbruikbaar.

3. Ik zie geen voordeel van digitaal zegels sparen. In dat geval moet ik gebruik maken van de op extreme wijze privacy schendende AH-website en ik wil ter plekke van AH kunnen beslissen of ik koopzegels aanschaf of niet. Het enige voordeel heeft AH met zijn spionerende site; de spaarders hebben eerder nadeel.

Graag een reactie op voormelde klachten, uw onbetrouwbaarheid en uw onfrisse digitale omgang met klanten, waartoe ondergenoemdes familie ruim vijftig jaar behoort. Het analoog sparen van koopzegels in boekjes dient gewoon te blijven bestaan en de zegels moeten zoals vier keer beloofd met terugwerkende kracht verstrekt worden.

V. Stuckmann
  • Beoordeeld door Hein Schuiten op 1-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben bejaard, 82 jaar en bestel altijd via AH bezorgen.
Mijn bestelling van 31 mei 2020 j.l. werd niet geleverd.
Het is niet zozeer een probleem, dat ik tot 11 uur 's avonds gewacht heb op de levering, maar wel vind ik het niet beleefd, dat ik geen enkel bericht heb gekregen omtrent het niet leveren van mijn bestelling, of de reden daarvoor.
Het lijkt heel normaal te zijn, dat mijn bestelling bij AH niet geleverd wordt en dat ik daar niet over ingelicht word.
Slechte beurt AH !!
  • Beoordeeld door Marinus op 31-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Super super slecht!!!!

Bestelling deze week gedaan
Vanmorgen overgrote meerderheid niet leverbaar Bespottelijk

Krijg je op volgende bestelling 5 euro korting
Nu komen jullie voor een paar lullige boodschappen en moet ik daarvoor thuis blijven

Als ik annuleer moet ik 50 euro betalen Terwijl jullie niet nakomen

NB moet wel bezorgkosten betalen van 5,95
Coor die lullige boodschappen die nu gebracht worden had ik jullie nooit besteld

Idioot gewoon
Bereikbaar zijn jullie niet
  • Beoordeeld door Yvonne op 27-05-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik wilde gebruik maken van de bezorgdienst omdat ik geen eigen vervoer heb en afhankelijk van het OV. Maar vanwege gezondheidsredenen maak ik daar liever geen gebruik van. Nu is er een bonusreclame voor frisdrank dus wilde ik meteen wat inslaan. Eerstvolgende bezorgmogelijkheid pas over 1,5 - 2 weken. Blijkt dat de bonus dan niet wordt verrekend. Pas de bonus die voor die week geld. Ten eerste. Ik weet niet wat ik over 2weken nodig heb. Ten 2e ik plaats en betaal de bestelling vandaag en niet over 2 weken dus ik vind dat ik dan recht heb op de verrekening van de bonus Van deze week. Ik kan er toch niets aan doen dat jullie bezorgservice zo snel vol zit dat je nog niet eens de kans krijgt om te kijken. Dit houdt dus in dat ik nooit meer gebruik kan maken van jullie reclames. Dat vind ik een zeer kwalijke zaak.
  • Beoordeeld door Lanita op 11-05-2020
  • Rapportcijfer: 6

Had graag een mail naar de klantenservice gestuurd, maar geen mailadres te vinden.
Het volgende had ik graag willen mailen:

Ik koop graag blikjes Ice Tea Green van AH huismerk. Deze blikjes kostten altijd 33 cent per stuk en smaken ook nog eens beter dan de A-merken.
Afgelopen week weer een stapel blikjes gekocht en zag dat de prijs nu 39 cent is. Nou ja, voor iets lekkers, kan het wel weer.
Thuis gekomen blijken de blikjes kleiner te zijn dan voorheen. Nu 250 ml ipv 330ml!
Niet alleen duurder, maar ook kleiner. Dat is dubbelduur.
Een prijsstijging van bijna 60 procent!
  • Beoordeeld door C.Zwaagstra op 23-04-2020
  • Rapportcijfer: 6

Ik ben op dit ogenblik erg teleurgesteld in AH. Omdat wij niet goed ter been zijn en rugproblemen hebben bestellen we altijd online en speciaal voor de frisdranken zodat ik die niet hoef te sjouwen.
De AH cola zero en lemon light zijn goed van smaak en niet duur.
Tot mijn verbazing kan ik dit niet meer online bestellen en is alleen in de winkel te halen! AH dwingt mij dus om een duur merk online te bestellen. Ik dacht dacht AH op de kleintjes lette? Nu, in ieder geval niet voor de mensen met een kleine portemonnee en die slecht ter been zijn!!
  • Beoordeeld door j. Oostindien op 21-04-2020
  • Rapportcijfer: 6

L.S. Ben heel ontevreden over de pasta maaltijden die bij mijn bestelling zaten. Heb na whatsUp + bellen en chat een medewerkster gesproken. Die kon helaas ook niks voor mij doen. Ben nu 2 dagen niet lekker geweest (diré en maag/buikpijn na het eten van de pasta (3 dagen verlopen.) In het donker van buiten gauw in de Koelkast gezet, niet meer naar de datum gekeken. 14-04- houdbaarheid datum, ontvangen 14-04 om 21.oo uur. Heb zelf jaren bij AH gewerkt, nu Pensioen . Ben hier niet tevreden mee. Jannie Oostindien. Wil schriftelijk contact met AH en niet via chats of zo .
  • Beoordeeld door Frans Timmermans op 8-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben net terug van het boodschappen doen bij AH in Echt.
Ik doe de boodschappen voor een aantal 70+ers die nu beter even binnenblijven.

Nog NOOIT ben ik zo onbeschoft behandeld als daarnet. Je houdt je netjes aan alle coronastrepen, lopen ze (personeel) je nog af te snauwen dat je verder van de kassa moet blijven. Zeg je netjes dat je de strepen volgt zoals op de grond, komt er nog zo'n 2e kassafiguur op je af "dat we allemaal ons aan de regels moeten houden"., en "einde discussie" etc..... Er WAS helemaal geen discussie... ik hield me netjes aan de regels... JULLIE regels!!!

Ik snap dat het winkelpersoneel in de frontlinie staat, en het zou best kunnen dat men in dat filiaal net slecht nieuws gehad heeft of zo mbt een collega en corona of zo..
Maar dat is nog geen reden om onredelijk of onfatsoenlijk te gaan zitten doen tav goed bedoelende klanten.

Als AH moet je je heel goed bewust zijn dat er in het dorp nog 6 andere supermarkten zijn, en dat als je je nu onbeschoft gedraagt, je na CORONA ook de klant VOORGOED kwijt bent.
Gewoon je fatsoen houden! Ook als je in de supermarkt werkt.
En ook als je voor inderdaad weinig loon en dik tegen je zin achter de kassa moet gaan zitten van je baas.
Gewoon je netjes gedragen tegenover klanten. Anders blijf je maar thuis!
We zijn hier niet in de Soviet-unie in de jaren 80, waar je inderdaad geen keuze had waar je boodschappen ging doen, en waar personeel zich dus alles kon veroorloven.

Ik ga alvast niet meer naar de AH, ga wel naar de jumbo, lidl, aldi, nettorama, plus etc.... Daar gaat men vooralsnog tenminste nog correct met klanten om.

Om nog maar helemaal te zwijgen van het compleet ontbreken van afhaaldiensten en/of aan huis levering, iets wat na 4 weken corona toch inmiddels op poten had moeten staan in de strijd tegen virus verspreiding.
Nee, blijkbaar is men bij AH meer bezig met heel andere (??) zaken.
  • Beoordeeld door A de Koning op 22-03-2020
  • Rapportcijfer: 3

Kom al 20 jaar elke week bij AH.
Ga er nu acuut mee stoppen. Ben erg teleurgesteld in de service (Barendrecht Carnisselande) winkel staat leeg terwijl het bij de concurrent wel lukt. Valt me echt erg tegen bij de grootste supermarkt van NL.
Doe er je voordeel mee.
Groet,
Arnold de Koning
  • Beoordeeld door I.Beck op 14-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

afgesloten of niet bereikbaar. Totaal geen bereik.
  • Beoordeeld door Ah gebruiker op 14-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zoals anderen zeggen, niet bereikbaar. Geen mail maar er wel om vragen.
Oorspronkelijk is mijn klacht dat je alles zelf moet doen bij AH, Scannen is een rotklusje waar ik graag voor betaal zoals vroeger ( normale kassa met specialist die scant) . j
  • Beoordeeld door H Knoben op 10-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos en onbeschoft. Totaal geen begrip voor de klant. Enkel trachten de klant alles zelf te laten doen. Bovendien onbeschoft en bij flinke kritiek dreigen dat je als klant niet meer verder wordt geholpen. Kortom een dikke vette onvoldoende. Zal AH schandelerboord te Heerlen niet meer bezoeken
  • Beoordeeld door W.Heintzen op 8-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

de Russiche geheime dienst is makkelijker te breiken als deze flapdrollen
  • Beoordeeld door M. kole op 25-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

Krijg je doodgewoon niet te pakken!
  • Beoordeeld door Loes de Boorder op 24-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

via actieproducten heb ik een 3 maanden “gratis” bezorgbundel ontvangen. Deze heb ik op 4 nov 2019 geactiveerd, waarbij is aangegeven dat na deze periode de bundel stilzwijgend zal worden verlengd met 3 maanden, mits deze tijdig een maand voor ingangsdatum wordt opgezegd (vanwege 1 maand opzegtermijn). Ook werd aangegeven dat je hiervoor tijdig zal worden geïnformeerd, zodat je als klant tijdig kan beslissen of je deze wilt verlengen. Op 4 februari 2020 ontvang ik een mail dat ik 39 euro moet betalen voor de bezorgbundel die stilzwijgend verlengd blijkt te zijn. Als ik de klantenservice via whatsapp aangeef dat ik niet eerder op de hoogte ben gesteld en dus niet de 39 euro wilt betalen, antwoorden zij terug dat deze mail waarschijnlijk in mijn spambox terecht is gekomen en er verder niets aan kunnen doen. Vervolgens geef ik aan dat ik de mail van de 39 euro wel gewoon via mijn inbox heb ontvangen en niet via mijn spambox en dan reageert men er niet verder op. Ik krijg een screenshot met een vink die ik geplaatst heb ten tijde van de “gratis” bezorgbundel waarbij ik akkoord ga met een eventuele verlenging als niet tijdig is opgezegd. Ik ben toen hun site gaan raadplegen en heb toen de bezorgbundel meteen stopgezet, echter vanwege 1 maand opzegtermijn, was ik dus te laat. Ik hebtoen weer contact opgenomen met de klantenservice en hun antwoord was dat ik de 39 euro moest betalen en alleen 2 maanden retour zou krijgen 26,10 euro. De 12,90 euro voor de eerste maand mag ik tot 4 Maart gebruiken om boodschappen online tegen 0 euro bezorgkosten te kunnen bestellen. Inmiddels was de AH incasso van 39 euro door mij ingetrokken, omdat ik eerste instantie niet akkoord ging met het feit dat ik niet tijdig geinformeerd was van de stilzwijgende verlenging. Op mijn rekening zag ik inmiddels dat AH de 26,10 euro retour had gestort, dus heb ik deze meteen weer naar AH teruggestort met de opmerking “onterecht ontvangen”. Per ongeluk heb ik deze dubbel teruggestort naar AH (foutje via internet bankieren) dus 2x26,10 euro. Ik heb een dag later ook de 39 euro gestort tbv de bezorgbundel, omdat klantenservice aangaf dat anders de incasso door zou blijven lopen en ik anders geen bestellingen tegen 0 euro bezorgkosten zou kunnen bestellen tot 4 maart. Inmiddels is dat allemaal een week geleden gestort naar AH:
- 2 x 26,10 euro plus
- 39,00 euro
Totaal ben ik 81,20 euro kwijt aan AH en heb nog niets teruggestort gekregen en kan ik nog steeds niet tegen 0 euro bezorgkosten bestellen, terwijl ik altijd wekelijkse boodschappen bestel en dit nog maar tot 4 maart geldig is. Niet te praten over de klantenservice zelf, want ondanks mijn orderhistorie hebben zij in geen geval mij het gevoel gegeven enige begrip voor de situatie te hebben gehad. Sterker nog, zij reageren helemaal niet meer op mijn status vragen via whatsapp. Bellen lukt mij niet aangezien ik zelf fulltime aan het werk ben....jammer, had graag klant bij hen gebleven, want de bezorgers zijn in iedergeval wel heel klantvriendelijk!
  • Beoordeeld door P. Futselaar op 31-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Klacht AH Hesseplaats
Niet zo gek lang heeft AH op de Hesseplaats scankassa's ingevoerd. Op zich goed voor de snelle afhandeling. Maar wat gebeurt er als er een rij staat en iemand piept voor. Degene 2x aangesproken en wil doorzetten. Door de scan te blokkeren escaleerde dat een beetje tot een duwtje. Iemand presenteerde zich als bemiddelaar maar gebruikte de verkeerde woorden. Op de vraag wie hij was vertelde hij dat hij "De Winkelmanager" is. Hij sprak de voorpieper niet aan en ging met mij in discussie. Vertelt dat door dit te doen hij het voorpiepen legitimeert. Uitermate zwak optreden van "de Winkelmanager". Misschien een cursus aanspreken en conflicthantering laten volgen. Gevolg is dat ik geen klant van deze winkel zal zijn.
  • Beoordeeld door Alie Dijkstra op 12-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Via de app geprobeerd contact te krijgen. Helaas pas na een kleine twee uur een reactie terug. Daarop heb ik weer gereageerd. Helaas krijg ik nu geen enkele reactie meer. Ik ben nu aan het bellen met de klantenservice, sta al tijden in de wacht...
  • Beoordeeld door Pieternel op 6-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is slecht bereikbaar. Mijn contact werd verbroken en Na vijf minuten geprobeerd te hebben heb ik het opgegeven.
Je wordt ook niet teruggebeld.
Ondeskundig antwoord, er wordt totaal niet meegedacht.
Ik word al weken aan het lijntje gehouden.
  • Beoordeeld door a.b.de.vries op 24-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Waarom een email adres opvragen, jullie zijn zelf ook niet via email bereikbaar. Dra is de reden van mijn slechte beoordeling.
Dit verbaast me dus !!!!!
  • Beoordeeld door Jeroen op 2-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Wat een drama. Contact gezocht via WhatsApp & via de chat; volgens AH zelf de meest effectieve en snelste manier. Via beide kanalen geen ENKELE reactie. HOE DAN????!!!!!
  • Beoordeeld door Yvo Bergsvoort op 1-10-2019
  • Rapportcijfer: 2

Email is de gewoonste zaak en iedereen doet het maar AH is NIET bereikbaar via Email!
Daarom een dikke 1 voor zeer slechte service.

Wij willen graag weten van welk precies specifiek deel van het rund de magere braadlappen zijn maar dat kan dus niet beantwoord worden per mail.

Wij zij echt heel erg teleurgesteld dat zo een eenvoudige vraag niet per mail gesteld kan worden. Graag willen wij daarom ook weten waarom dit niet per mail kan en als wij dat de prettigste manier van vragen vinden.

Wij worden door AH geen keuze gelaten en gedwongen het op de manier te doen die AH dicteert zoals met sociale media of telefoon. Dat willen wij niet, wij willen zelf kunnen kiezen.

Wij zijn echt heel, heel erg boos op AH. Echt waardeloze service!

Yvo en Samira
Bel Albert Heijn
0800-0305