SPAR Supermarkt Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van SPAR Supermarkt.

Bellen met SPAR Supermarkt

Waarom bellen met SPAR Supermarkt Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een SPAR Supermarkt bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een actie van SPAR Supermarkt.

Openingstijden telefonische klantenservice SPAR Supermarkt

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer SPAR Supermarkt: 088 – 4457777

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met SPAR Supermarkt? Laat ons je ervaringen met SPAR Supermarkt weten!
Beoordeel SPAR Supermarkt.

KvK gegevens SPAR Supermarkt

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 37030271
  • Vestigingsnummer (KvK): 000002132974
  • Statutaire naam: Spar Holding BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met SPAR Supermarkt?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met SPAR Supermarkt? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met SPAR Supermarkt via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van de Spar via een contactformulier. Het is niet bekend hoe lang het duurt voordat je een reactie van Spar kunt verwachten.

Ga naar het contactformulier op de website van SPAR Supermarkt

Neem contact op met SPAR Supermarkt via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Spar Supermarkt? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden op maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Wat veel mensen niet weten is dat je geen Facebook-account nodig hebt om de chat-app te gebruiken, bijvoorbeeld om de klantenservice van een bedrijf te bereiken. Op het login-scherm kun je aangeven dat je geen FB-account hebt en vervolgens inloggen met alleen je telefoonnummer.

Klik hier voor contact met SPAR Supermarkt via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen SPAR Supermarkt.

Heb je een vraag aan SPAR Supermarkt? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Bezorgen en ophalen
  • Bestellen
  • Assortiment
  • Betalen
  • Acties en aanbiedingen
  • Online boodschappen bestellen
  • Allergenen, dieet en voedingswaarden
  • Bestellen, betalen en levertijd
  • Opwarminstructies en houdbaarheid
  • Menu's en maaltijdboxen
  • SPAR klachtenprocedure
  • Garantie


Vind het antwoord op jouw vraag. Voorbeelden van veelgestelde vragen aan SPAR Supermarkt zijn:

  • Wat betaal ik voor het bezorgen van de boodschappen?
  • Hoe snel kunnen jullie de boodschappen bezorgen?
  • Op welke tijden bezorgen jullie de boodschappen?
  • Bezorgen jullie in heel Nederland?
  • Kan ik boodschappen terugbrengen, bijvoorbeeld als ik iets over heb na een feestje?
  • Boodschappen bestellen, hoe werkt dat precies?
  • Hebben jullie een minimum bestelbedrag?
  • Moet ik echt een account aanmaken om online boodschappen te bestellen?
  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
  • We kunnen in deze tijd niet garanderen dat jouw artikel voorradig is.
  • Waarom verschilt het assortiment per bezorggebied?
  • Zijn de prijzen op de website gelijk aan de prijzen in de winkel?
  • Waarom is er een maximum aan het aantal aanbiedingen dat ik online kan bestellen?
  • Kan ik als particulier ook op rekening kopen?
  • Hoe betaal ik de boodschappen?
  • Kan ik de boodschappen met iDEAL betalen?
  • Zijn de aanbiedingen in de folder geldig op de website?
  • In mijn lokale SPAR doe ik mee aan een spaaractie, spaar ik met mijn online bestelling ook mee?
  • Moet ik echt een account aanmaken om online boodschappen te bestellen?
  • Kan ik ook als bedrijf bestellen?
  • Hebben jullie een minimum bestelbedrag?
  • Ik volg een bepaald dieet, wat nu?
  • Hoe bestel ik een maaltijd?
  • Hoe zit het met de prijzen van de maaltijden?
  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
  • Hoelang kan ik de maaltijden bewaren?
  • Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze indienen?
Ga naar de veelgestelde vragen van SPAR Supermarkt

Dien een klacht in bij SPAR Supermarkt.

Heb je een klacht over een product van de Spar of over de service van de Spar? Dan kun je deze klacht online indien. Binnen maximaal 5 dagen ontvang je een inhoudelijke reactie van Spar Supermarkten.

Klacht indienen bij SPAR Supermarkt.

SPA 0902 SPAR FLIGHT1 2022 ONDERWEG 20sec 1920x1080 ONLINE CG ALT v2

Hoofdkantoor SPAR Supermarkt (adres)

Zijlweg 18 Waalwijk 5145 NR Nederland

Beoordeel SPAR Supermarkt Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan SPAR Supermarkt Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor SPAR Supermarkt Klantenservice

Bel SPAR Supermarkt
088 – 4457777