Xenos Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Xenos.

Bellen met Xenos

Waarom bellen met Xenos Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product van Xenos.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt bij Xenos.

Openingstijden telefonische klantenservice Xenos

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Xenos: 088 027 4300

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Xenos? Laat ons je ervaringen met Xenos weten!
Beoordeel Xenos.

KvK gegevens Xenos

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 16032653
  • Vestigingsnummer (KvK): 000015828352
  • Statutaire naam: Xenos BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Xenos?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Xenos? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Xenos via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Xenos? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Xenos. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: klantenservice@xenos.nl. Normaal gesproken ontvang je binnen 2 of 3 werkdagen een antwoord van Xenos.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Xenos

Neem contact op met Xenos via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Xenos via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Xenos.

Ga naar het contactformulier op de website van Xenos

Neem contact op met Xenos via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Xenos via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van Xenos bereiken op maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Xenos via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Xenos.

Heb je een vraag aan Xenos? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Bestellen en betalen
  • Bezorgen
  • Retourneren
  • Account
  • Winkels
  • Over Xenos


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Xenos zijn:

  •     Waar is mijn pakket?
  •     Hoe retourneer ik mijn pakket?
  •     Er is iets mis met mijn pakket, een artikel ontbreekt / is beschadigd. Wat moet ik doen?
  •     Wat is de status van mijn bestelling?
  •     Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat kan ik doen?
  •     Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  •     Kan ik mijn bestelling annuleren?
  •     Kan ik de inhoud van mijn bestelling nog wijzigen?
  •     Ik heb een typefout gemaakt in mijn bezorgadres, wat moet ik doen?
  •     Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht. Wat kan ik doen?
  •     Is een uitverkocht product later weer leverbaar?
  •     Welke vervoerder levert mijn bestelling?
  •     Wat is de levertijd van Xenos?
  •     Wat zijn de bezorgkosten?
  •     Kan ik de bezorging van mijn bestelling volgen?
  •     Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Wat kan ik doen?
  •     Kan ik een alternatief bezorgadres aangeven?
  •     Ik ben niet thuis op het moment van bezorging. Wat nu?
  •     Bezorgen jullie ook in het buitenland?
  •     Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
  •     Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
  •     Kan ik een product dat ik online besteld heb, ruilen in een Xenos winkel?
  •     Kan ik mijn retourzending volgen?
  •     Hoe lang duurt een terugbetaling na het verwerken van mijn retourzending?
  •     Kan ik mijn bestelling retourneren zonder factuur/bon?
  •     Kan ik afgeprijsde producten ook retourneren?
  •     Is een online account aanmaken gratis?
  •     Ik wil mijn account opzeggen, hoe doe ik dat?
  •     Ik wil de gegevens in mijn account wijzigen, hoe doe ik dat?
  •     Waar vind ik een Xenos winkel?
  •     Op welke manier kan ik betalen in een Xenos winkel?
  •     Is mijn favoriete Xenos winkel open met feestdagen?
  •     Hoelang heb ik de tijd om mijn aankopen te ruilen of retourneren?
  •     Krijg ik meteen mijn geld terug als ik iets retourneer in de winkel?
  •     Kan ik een product dat ik online besteld heb, ruilen in een Xenos winkel?
Ga naar de veelgestelde vragen van Xenos

IK GAF MIJN BADKAMER EEN MAKE-OVER (Met Aimee van der Pijl) | XENOS NEDERLAND

Hoofdkantoor Xenos NL (adres)

Schutweg 8 Waalwijk 5145 NP Nederland

Beoordeel Xenos Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Xenos Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Xenos Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Xenos Klantenservice te beoordelen.

Bel Xenos
088 027 4300