MS Mode Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van MS Mode.

Bellen met MS Mode

Waarom bellen met MS Mode Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over MS Mode.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt bij MS Mode.

Openingstijden telefonische klantenservice MS Mode

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:30 - 21:00
  • Dinsdag 09:30 - 21:00
  • Woensdag 09:30 - 21:00
  • Donderdag 09:30 - 21:00
  • Vrijdag 09:30 - 21:00
  • Zaterdag 09:30 - 18:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer MS Mode: 020 580 9911

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met MS Mode? Laat ons je ervaringen met MS Mode weten!
Beoordeel MS Mode.

KvK gegevens MS Mode

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 52639649
  • Vestigingsnummer (KvK): 000022557091
  • Statutaire naam: MS Mode Holding BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met MS Mode?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met MS Mode? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met MS Mode via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan MS Mode? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan MS Mode. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: klantenservice@msmode.com. Binnen 3 werkdagen kun je een reactie verwachten.

Klik hier om een e-mail te sturen naar MS Mode

Neem contact op met MS Mode via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van MS Mode. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:30 - 21:00 en op zaterdag van 09:30 - 18:00 uur. Messenger gebruikt verschillende pictogrammen om je te laten weten wanneer je chatberichten zijn verzonden, afgeleverd en gelezen. Ze worden weergegeven aan de rechterkant van het chatbericht.

Klik hier voor contact met MS Mode via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met MS Mode via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen MS Mode.

Heb je een vraag aan MS Mode? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorgen
  • Ruilen en retourneren
  • Member Club
  • Contact
  • COVID-19 maatregelen
  • Cadeaukaart


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan MS Mode zijn:

  • Kan ik telefonisch bestellen?
  • Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling goed is ontvangen?
  • Heeft u geen orderbevestiging ontvangen via e-mail?
  • Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?
  • Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan ook twee keer verzendkosten?
  • Wat is de bedenktijd?
  • Zijn alle producten direct leverbaar?
  • Ik heb eerder een artikel in de webshop gekocht en nu is het afgeprijsd. Krijg ik het verschil vergoed?
  • Hoe werkt de levering?
  • Is het mogelijk om zelf te bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  • Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres, bijvoorbeeld mijn werk, laten bezorgen?
  • Kan ik gebruik maken van een PostNL-punt?
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen in één van de MS Mode winkels?
  • Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een Postbus?
  • Op welke manieren kan ik betalen?
  • Vragen over achteraf betalen met Klarna?
  • Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
  • Kan ik mijn bestelling in de winkel betalen?
  • Hoe wordt een korting berekend?
  • Hoe kan ik een artikel retourneren?
  • Ik heb geen retourlabel, wat nu?
  • Hoe kan ik artikelen ruilen?
  • Waar moeten mijn artikelen aan voldoen wanneer ik ze wil retourneren op grond van de bedenktijd van 14 dagen?
  • Krijg ik een bevestiging van mijn retour gestuurde artikelen?
  • Ik ben member en wil graag gebruik maken van het recht op een langere retour periode
  • Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?
  • Als ik alle artikelen retour stuur, krijg ik dan het totaalbedrag teruggestort?
  • Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Hoe wordt een korting berekend?
  • Wat als ik een product wil retourneren waar de bedenktijd niet of niet meer voor geldt?
  • Heeft u een vraag over onze retour-termijn ten tijde van Corona?
  • Heeft u nog niets gehoord over uw retourzending?
Ga naar de veelgestelde vragen van MS Mode Ga naar de veelgestelde vragen van MS Mode

Beoordeel MS Mode Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan MS Mode Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor MS Mode Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om MS Mode Klantenservice te beoordelen.

Bel MS Mode
020 580 9911
(Gebruikelijke belkosten)