Woonexpress Klantenservice

Rapportcijfer Woonexpress klantenservice: 4.5 » Lees beoordelingen (2)

Bellen met Woonexpress

Waarom bellen met Woonexpress Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Woonexpress.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen bij Woonexpress.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt in de webwinkel van Woonexpress.

Openingstijden telefonische klantenservice Woonexpress

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag 08:30 - 17:00
  • Zondag 08:30 - 17:00

  • Telefoonnummer Woonexpress: 0416-539797

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Woonexpress? Laat ons je ervaringen met Woonexpress weten!
Beoordeel Woonexpress.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens Woonexpress

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 18074439
  • Vestigingsnummer (KvK): 000015825965
  • Statutaire naam: Woonexpress BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Woonexpress?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Woonexpress? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Woonexpress via e-mail.

Het is mogelijk om via het versturen van een e-mail in contact te komen met Woonexpress. Je kan hiervoor het volgende e-mailadres gebruiken. Gewoonlijk antwoordt Woonexpress binnen drie dagen.

 

Klik hier om een e-mail te sturen naar Woonexpress

Neem contact op met Woonexpress via een contactformulier.

Naar aanleiding van je vraag neemt een medewerker van Woonexpress telefonisch of per e-mail contact met je op. Wanneer je alle gegevens zo volledig mogelijk invult dan kan je beter geholpen worden.

Ga naar het contactformulier op de website van Woonexpress Ga naar het contactformulier op de website van Woonexpress

Neem schriftelijk contact op met Woonexpress.

Is het buiten kantooruren? Je kan Woonexpress een brief of poststuk naar het volgende adres sturen:

  •     Woonexpress
  •     Havenweg 30
  •     5145 NJ Waalwijk

Neem contact op met Woonexpress via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Woonexpress via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 18:00 uur en op zaterdag en zondag van 08:30 - 17:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Woonexpress kunnen je bericht lezen. Zoek je een bedrijf of instantie en wil ernaar toe geleid worden? Hiervoor moet je de app wel toegang geven tot je locatie. Dan kun je altijd via Messenger 60 minuten lang je live locatie delen. Klik in het gesprek op het ‘+’-symbool, daarna op ‘Live Location’ en kies daarna ‘Share Live Location’.

Klik hier voor contact met Woonexpress via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Woonexpress via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Woonexpress.

Heb je een vraag aan Woonexpress? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Bezorgen, afhalen en montage
  • Annuleren en retourneren
  • Garantie, gebreken en onderhoud
  • Zoeken en bestellen
  • Betalen
  • Algemene voorwaarden
  • Contact


Vind het antwoord op jouw vraag. Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Woonexpress zijn:

  • Kan ik mijn bestelling laten thuisbezorgen?
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
  • Kan ik mijn bestelling tijdelijk in opslag plaatsen?
  • Wat kost het laten bezorgen van mijn online bestelling?
  • Hoe kan ik producten ruilen of retourneren die in de winkel zijn gekocht?
  • Hoe kan ik producten ruilen of retourneren die online zijn besteld?
  • Wat is de garantie op Woonexpress producten?
  • Wat zijn de garantievoorwaarden?
  • Ik heb iets gekocht maar het is kapot. Wat moet ik doen?
  • Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?
  • Hoe vind ik een product op Woonexpress.nl?
  • Hoe werkt de winkelwagen?
  • Hoe plaats ik een bestelling op Woonexpress.nl?
  • Zijn de weergegeven prijzen inclusief BTW?
  • Is mijn betaling gelukt?
  • Waar vind ik de algemene voorwaarden van Woonexpress?
Ga naar de veelgestelde vragen van Woonexpress Ga naar de veelgestelde vragen van Woonexpress

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Woonexpress.

Wil je altijd als eerste op de hoogte worden gebracht van de nieuwste trends, producten en aanbiedingen? Meld je aan voor de nieuwsbrief van Woonexpress. Laat je gegevens achter en ontvang de nieuwsbrief regelmatig in je mailbox. Je kan je altijd weer afmelden.

Meld je aan voor de Woonexpress nieuwsbrief. Meld je aan voor de Woonexpress nieuwsbrief.

Neem contact op met Woonexpress via Facebook.

Blijf op de hoogte van de nieuwste woontrends en aanbiedingen van Woonexpress op Facebook. Via de Facebook pagina van Woonexpress kun je ook een vraag stellen. Je kunt hier terecht op werkdagen vanaf 8.30 tot 18.00 uur.

Klik hier voor contact met Woonexpress via Facebook.

Orderstatus

Wil je zelf de order inplannen en bepalen wanneer de bestelling wordt afgeleverd? Gebruik hiervoor de ordercode die je per mail hebt ontvangen van Woonexpress.

Klik hier om te kijken hoe het staat met je bestelling bij Woonexpress. Klik hier om te kijken hoe het staat met je bestelling bij Woonexpress.

Woonexpress TV commercial SuperSale juli 2022

Rapportcijfer Woonexpress Klantenservice: 4.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.

Beoordeel Woonexpress Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Woonexpress Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Woonexpress Klantenservice

  • Beoordeeld door Meuleman op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 4

Heb probleem, direct bij levering bankstel gemeld via email met foto's bij gevoegd.
Niets gehoord en zelf na ong. 2 wkn tel. contact opgenomen.
Waren er al mee bezig geweest!?! Kreeg later via email grond waarop afgewezen. Sloeg nergens op!
Heb via email verweer geschreven en tot op heden niets vernomen. Probeerde klantenservice te bellen maar zijn zaterdags niet aanwezig in tegenstelling tot wat op hun site staat.
Je kan bellen maar vermelden geen telefoonnummer, moet je weer opzoeken.
Dacht dat Woonexpress beter niveau bezat, helaas.
  • Beoordeeld door F Payne-de Haas op 2-05-2020
  • Rapportcijfer: 5

Beste Woonexpress,
Ik vind het niet kunnen,dat ik zo behandeld word door Woonexpress te Almere.
Vandaag wel 3X gebeld en gevraagd of Mijnheer Arjan Oostra(verkoper van gisteren d.d.1 mei) mij terug wilde bellen.Hij zou dit volgens verkoopster Daisy doen,dus niet!
Om 10 minuten over 6 werd de telefoon nog opgenomen....Mijnheer Arjan Oostra was zelfs na sluitingstijd nog met een klant bezig en mij werd verzekerd,dat hij (nog)terug zou bellen,dus niet!Hij moet nog steeds bellen...
Ik ben 36 jaar lerares geweest,dus dit kan er bij mij niet in...dus niet klantvriendelijk,vooral als je gisteren een vrij duur bankstel hebt besteld en hier nog een belangrijke vraag over hebt
Ik hoor graag van u,want dit was de eerste kennismaking met Woonexpress en (misschien)wel de laatste!!
Ik zie uw antwoord graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Francisca Payne-de Haas
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)