We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met IKEA? Laat ons je ervaringen met IKEA weten!
Beoordeel IKEA.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van IKEA.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met IKEA? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Tijdens de openingstijden van IKEA is het mogelijk om online te chatten met hun klantenservice op werkdagen vanaf 8.00 tot 21.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 17.00 uur. Scroll naar beneden en klik op het kleine gele ballonnetje.
Start een chat met IKEAGeef je er de voorkeur aan om een brief te sturen naar IKEA? Hieronder tref je het adres:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Ikea? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend op de volgende tijden:
Maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur
Zaterdag van 09:00 - 18:00 uur
Zondag van 10:00 - 17:00 uur
Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.
Klik hier voor contact met IKEA via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan Ikea:
Pinterest is een visuele zoekmachine voor het vinden van ideeën zoals recepten, huis en stijl inspiratie en meer. Met miljarden pins op Pinterest is er altijd wel iets waarmee je inspiratie kunt opdoen. Pins die je leuk vindt, kun je op je verschillende borden bewaren zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden.Kijk hier op het kanaal van IKEA.
Klik hier voor contact met IKEA via Pinterest.Blijf op de hoogte van de nieuwste woontrends en aanbiedingen van IKEA op Facebook. Via de Facebook pagina van IKEA kun je ook een vraag stellen. Je kunt hier terecht op werkdagen vanaf 8.00 tot 21.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 17.00 uur.
IKEA is actief op Twitter. De klantenservice staat voor je klaar om je te helpen. Je kunt bij hen terecht op werkdagen vanaf 8.00 tot 21.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur en op zondag van 10.00 tot 17.00 uur. @IKEAHelpt
Klik hier voor contact met IKEA via Twitter.Zodra jij je aanmeldt bij de IKEA Family dan maak je meteen gebruik van voordeeltjes en hoge kortingen.
Meld je aan bij de IKEA Family.Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.
Ikea is niet via de mail te bereiken, schandalig
Veel mogelijkheden, maar bellen en e-mailen lijkt onmogelijk...
zie alle opmerkingen hieronder..... Waarom wordt dat niet beter. Ik kan met niemand bellen! en wordt door de klantenservice gewoon weer door een automatisch systeem opgehangen. Is toch niet te geloven
Bel je met het contactnummer van de klantenservice, dan krijg je een stem aan de telefoon:" this call is not allowed, bel klantenservice".
Vreemde looping.
Chatbox werkt ook niet.
ik kon een "0" niet geven. contactgegevens nagenoeg onvindbaar. een eindeloze lus van internetpagina's over contact, maar nooit een directe lijn of email adres. zoiets van; "wegens de vele klachten over onze service, geven wij helemaal geen service meer" WAARDELOOS!!!
zo slecht bereikbaar tranen trekkend
waardeloos mensen achter de balie
Klantenservice onbereikbaar. Ik wil twee Radarbulle boodschappenkar bestellen en laten bezorgen. Dat blijkt onmogelijk. Zelf ophalen. Ikea bepaalt locatie en tijdslot. Dat is voor mij niet te doen met het OV.
Wel mooi interview in Trouw met directeur Sandra Schouten. Ze verklaart dat Ikea niet is ingesteld op thuiswinkelen. Dat klopt.
Bij het bestellen van mijn keuken kreeg ik te horen dat er 2 frontjes, vaatwasser en oven nageleverd gaan worden. Bij montage, 3 weken geleden, blijkt dat we 15 (!) frontjes missen. Pas te horen gekregen dat deze in week 15 van 2022 geleverd gaan worden!!! Van de oven en vaatwasser hoor ik niks meer, levertijd onbekend, moet ik zelf in de gaten gaan houden. Voor tijdelijk zijn er witte frontjes geleverd, montage daarvan ook onbekend. Montagebedrijf gaat nog contact opnemen (hoop ik).
Waarom is er bij mijn afspraken om een keuken samen te stellen niet meteen aangegeven dat er leveringsproblemen zijn? Dan had ik nu via een andere keukenfirma een complete keuken voor hetzelfde geld gehad. Zal wel weer uit winstoogmerk zijn geweest. Nu zijn er nog meer klanten, naast mij, de dupe van leveringsproblemen van zowel apparatuur als frontjes, lades, noem maar op.
De service van de afdeling Keukens in Haarlem is allerbelabberd! Ze weten niet over levertijden, je moet maar geduldig afwachten en als je over compensatie begint, dan kennen ze dat woord niet.
Maar ik zit nu met een half incomplete keuken waar ik moedeloos van word. En bij Ikea geen gehoor! Een schande!
Had in de coronatijd een kortingskaart van 9.99 Euro via mail ontvangen "Bedankje voor het bestellen en ophalen".
Deze kortingskaart had ik uitgeprint, onlangs heb ik diverse dingen gekocht en heb getracht de kortingskaart te verzilveren dit bleek niet mogelijk.
Bij het klachten loket mijn beklag gedaan, echter deze kortingskaart bleek niet meer geldig te zijn, dit zou vermeld zijn in de betreffende mail.
Deze mail heb ik niet bewaart, op de uitgeprinte kortingskaart staat geen enkele datum vermeld alleen dat deze korting bij de volgende aankoop in een Ikea winkel kan worden gebruikt, zodra de winkel weer open is.
Met andere woorden Ikea is niet te vertrouwen en laat de z.g. kortingskaart verlopen zonder dit te vermelden op de zelfde kortingskaart.
Had Ikea hoger ingeschat.
Je kunt je vraag niet stellen, je krijgt ze gewoon niet te pakken.
Ik probeerde via (het dure telefoonnummer!!!) jullie te bellen. Krijg te horen dat het gesprek opgenomen wordt en na een tijdje gewacht te hebben hoorde ik niets meer, kwalijke zaak
Ondanks het wat langere wachten, werd ik wel beloond met een snelle en adequate oplossing. Ik had zelf een foutje gemaakt bij een bestelling, maar wat werd dit keurig opgelost. Chapeau!!
Inderdaad is de bereikbaarheid beneden alle peil. Daarnaast kunnen ze je geen antwoord geven op je vraag.
Waar een groot bedrijf heel klein in kan zijn. Dit kan echt niet.
Miste een item van €4 in mijn bestelling, het was al een hele toer om überhaupt een telefoonnummer te kunnen vinden, bel ik moet ik 10 min in de wacht( kost me €9,90) zit het systeem vast. Vind het heel slecht, ik kan er niets aan doen dat ik wat mis, kost het me bijna €10 aam belkosten, terwijl het item wat is mis maar €4 kost. Klantenservice van niets.
zo goed als het product IKEA is, zo bedroevend is de klantenservice!!!, de bereikbaarheid is gewoon beneden peil!!
Heb geprobeerd om via de chat te communiceren, echter na 4 x 4 minuten gewacht te hebben, ondanks de tekst:
om een ogenblik, er wordt een beschikbare medewerker gezocht, werd de chat sessie 4 x beëindigd, wegens het niet beschikbaar zijn van een medewerker. verder was mijn geduld ook niet meer beschikbaar.
Alsnog de klantenservice gebeld, er ontbraken n.l. 2 werkbladen van mijn keuken, dat kon de medewerkster ook zien ( gelukkig), en zij zou het transportbedrijf bellen, en mij op de hoogte brengen over het hoe en wat.
Nu anderhalve dag verder nog niets gehoord.
ondanks alles, toch met vriendelijke groet,
Patrick Simonis
We were supposed to receive the delivery two days ago, but no one even bothered to call and warn that there would be no delivery. The support service is not available by phone, on social networks, or on the website. My husband had to go to ikea! And what have we been told? Wait, they will call you, but no one called back! We also found that the previously shipped cabinet was missing bolts. Ikea well, how is that? Today we will come to the store again to demand that we do at least something to rectify the situation!
Ik ben er echt klaar mee ik kan niet eens mailen, bellen is kei duur. Ik wil gewoon mijn plankje die hier al 4 dagen had moeten zijn. Ik snap niks van die klantenservice
Wat een beroerde klantenservice. Wacht maar af was het antwoord en meer doen ze niet. Ze zetten geen stap meer. De klant vertellen lekker af te blijven wachten, is een standaard procedure volgens de medewerker aan de telefoon. Net als de verbinding verbreken als de klantenservice de klant zat is.
Afschuwelijk behandeld door de bezorgdiensten Voslogistic doordat de chauffeur zegt aangebeld te hebben wat niet waar is.
Hierdoor spullen pas volgende dag gekregen extra veel werk, en telefoonkosten. Heb (hahaha) een tegoedbon gekregen van €49,00 .n.B. De door ons al betaalde bezorgkosten.
VERDER WORDT ER OP GEEN ENKELE MANIER MEER GEREAGEERD OP MIJN MAILS.
ONBESCHOFTE EN ONPROFFESSIONELE MEDEWERKERS. BAH!,,,
ikea klantservice is niet bereikbaar
Ben enorm teleurgesteld in ikea.
Heb een halve keuken gekregen en de ikea kitchen Amersfoort reageert niet op mijn klachten
We hebben twee bedden gekocht, laten bezorgen. Bij het uitpakken was de eerste doos beschadigd en tot ons grote verbazing het hoofd bord kapot.Dit was de eerste keer en zeker de laatste keer dat we bij jullie komen.we hebben gebeld met de klachten lijn.
58 minuten aan de lijn gezeten.
Na lang naar het verschrikkelijk muziekje te hebben geluisterd kregen we eindelijk een meisje aan de lijn.het probleem uit gelegd,,na 25 minuten gooide ze ons eruit,toen een jongen aan de lijn.weer het verhaal moeten vertellen. Het is schandalig jullie verkopen een kapot bed,en wij moeten de bel kosten betalen van 55 euro..We hebben een AOW loontje en het is veel geld voor ons.. zo'n groot bedrijf die geld vragen om de klachten lijn te kunnen bellen..koop je een kapot Bed MOET je ook nóg gestraft worden om 55 euro te betalen terwijl wij híer geen schuld aan hebben.
Hoe gaan we dit oplossen .
Wij verwachten dat onze 55 euro aan bel kosten wordt terug betaald..jullie verkopen het kapotte bed.
Wij wilde een klacht hier voor indienen,en weet je wat hij zei,,moet u bellen met de zelfde nummer...Het moet niet gekker worden zeg..
En weer 55 minuten aan de lijn nartuurlijk.
Hopelijk doen jullie hier wat mee,anders gaan we hier echt werk van maken
Laden kastje niet kompleet in de doos. Moet je 100km voor rijden om te ruilen is toch geen service
Waardeloze servive
4 jaar geleden een matras gekocht. Je kunt er nu niet meer op slapen door de kuilen die er in zijn gekomen. Op de beddenafdeling zeiden ze dat we hem terug mochten brengen maar bij de klantenservice aangekomen met een groot matras vonden ze het daar niet ingedeukt genoeg.
Verschillende meubels gekocht, kom je thuis zijn er dingen beschadigd. Kan je terug om om te ruilen. Koop je nog wat dingen (tafeltje), kom je thuis, weer een plank beschadigd. Bel je klantenservice, zeggen ze dat je naar het filiaal terug moet om om te ruilen. IK BLIJF AAN DE GANG EN OF HET NAAST DE DEUR IS!!
Stoel gekocht bij ikea na 1 dag in huis te hebben gehad kon ik toch niet de juiste houding vinden (rugklachten) dus heb ik de stoel weer netjes ingepakt en die maandag 24-5 wou ik de retourneren in Delft daar is hij ook gekocht bij de klanten service kreeg ik de mededeling dat ik een afspraak moest maken voor retour dat is die maandag besloten door Ikea dat vertelde mij een medewerker van Ikea ok terug naar huis geprobeerd om een afspraak te maken in Delft maar dat ging niet ik werd doorverwezen naar Barendrecht ok Ikea is Ikea (we hebben wel eens spullen gekocht in Delft en retour gedaan in Barendrecht geen probleem) dus afspraak gemaakt voor vrijdag 28-5 om 13:30 eindelijk waren aan de beurt en men vertelde ons dat de stoel niet retour kon want hij was gebruikt we voelden ons daar niet zo happy bij ik dacht nou breekt mijn klomp ik heb dingen gezien die retour gingen zoals oude matrassen met vlekken en al 5 jaar oud kastjes krakkemikkig in elkaar gezet en klanten service nam deze gewoon terug mensen kregen gewoon hun geld terug ongelofelijk nu zit ik met een stoel die niet geretourneerd kan worden eigenlijk belachelijk voor woorden .
We zijn nu 3 keer bij Ikea geweest 1 keer om de stoel te kopen en 2 geprobeerd om de stoel te retourneren dit kost me mijn rug en benzine .
We zijn al jaren klant vanaf de jaren 80 maar dit is ongehoord (vanaf nu dus niet meer )
Via de chat kreeg ik een email adres en moest daar mijn klacht deponeren na 1,5 week kreeg ik bericht ik moest foto,s maken van de verpakking waar de stoel in heeft gezeten en van de stoel deze opgestuuurd na 2 weken weer een bericht met de mededeling dat ze de foto,s niet konden openen ok weer foto,s gestuurd maar dan met een ander bestand maar tot op heden totaal geen reactie van ikea ook niet na een paar emails van mijn kant ,
getelefoneerd dan ga je in de wacht in de hoop van ikea dat je afhaakt want bellen is niet gratis (zijn ze gelijk van je af)
Het is nu 16 juli en nog geen bericht van ikea ., dus mensen let op als je wat wilt retourneren bij ikea voor de corana kon alles bij hun maar nu niet meer hoor wees gewaarschuwd .
Zeer slecht bereikbaar. Meer dan 30 min in de wacht gestaan om vervolgens te horen dat je het filiaal zelf moet bellen.
Dan heb ik het nog niet eens gehad over het stukje dat het filiaal tussen 13.00 en 17.00 bereikbaar is, en ik dit vanaf 13.00 al aan het bellen ben en NOG STEEDS GEEN gehoor.
Wil bank bestellen, staat bij niet op voorraad is in de aanbieding. Als ik dan naar IKEA Amsterdam ga, zijn er nog enkele exemplaren. In aanbieding
Nockeby 299 euro., Probeer al dagen, vandaag laatste dag? Geprobeerd te bellen, in de wacht gezet. Ben er zeker van dat hij morgen gewoon weer verkrijgbaar is.
Wij wilden lattenbodems terugbrengen, netjes terug in originele verpakking, schroefjes, moertjes boutjes, alles terug in hun eigen zakjes. De klantenservice accepteerde ze niet omdat ze in elkaar waren gezet. Ja logisch, anders waren we er nooit achter gekomen dat ze te breed waren. Geen discussie mogelijk, geen tegoedbon.
ik ben nu al een paar maanden aan het proberen een oplossing te vinden voor mijn probleem met de nieuw aangeschafte keuken. De fronten daarvan zijn van gerecyclede petflessen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar de frontjes zijn met geen mogelijkheid schoon te krijgen.
Ik heb het simpele advies gekregen de fronten schoon te maken met een beetje schoonmaakazijn in het water, ik kan u vertellen dat dat helemaal gee resultaat opleverde.
Een aardige dame bij Ikea Haarlem vertelde mij dat er geen garantie is op de fronten. Een schadelijke vertoning van Ikea, die er prat opgaan dat alles honderdduizend keer getest is zoals het laminaat. Dan is dat met de fronten zeker niet het geval geweest, want dan hadden ze gezien dat er iets flink mis is/was.
Mocht ik geen afdoende reactie krijgen van iemand van Ikea dan zie ik mij genoodzaakt contact op te nemen met een programma als Kassa van de Vara, misschien dat er dan iets gaat gebeuren.
Ik wens u nog een fijne avond,
vriendelijke groet
Theo Groeneveld
Wij hebben ca een maand geleden een bestelling gedaan bij IKEA.
De bezorgdatum is gesteld op 9 feb. Tot op heden niets ontvangen.
Alle pogingen om in contact te komen met IKEA stranden.
Ook niet per telefoon en per email helemaal niet.
Het enige wat waarschijnlijk wel zou lukken is met speciale BEL METEEN NR maar dat kost danook 90 CM en de wachttijd gaat ook gewoon tellen.
Iedereen weet hoelang die wachtijden altijd oplopen.
DE Methode om klanten af te wimpelen danwel extra geld binnen te harken Schande!
Ik heb een bestelling geannuleerd. Maar ik krijg mijn geld niet terug. Nu al 3 weken aan het wachten op mijn geld.
Totaal niet bereikbaar voor oplossen van defect artikel
zeer zeer zeer slecht. Op geen enkele manier krijg ik contact terwijl er vorige week een fautieul gebracht zou worden en ik heb niks gehoord.
FB Twitter telefoon chat, alles onbereikbaar. Ongelofelijk frustrerend!!!
Ik ga er werk van maken.
Ronduit teleurgesteld, manier waarop behandeld, het moeten nemen van vrije dagen en dan zo afgescheept worden. Ik leg het u graag in alle rust uit.
Na weken wachten en een paar dagen na de door Ikea opgegeven uiteindelijke verwachtte bezorgdatum geen enkele reactie! Geen mail ,en bij bellen wordt de telefoon gewoon niet opgenomen wegens drukte. Wat is dit voor bedrijf geworden? Dank Het is om uit je vel te springen als je al weken lang wacht op een babymatrasje en lakentjes voor je kleintje!
Mijn bestelling wordt al maanden niet geleverd en ik kan geen contact krijgen met de klantenservice.
mvg
saskia
Slecht. Ik krijg een kapotte spiegel geleverd die ik aan moet nemen omdat de bezorgers ingehuurd zijn, en ik kan al 2 weken (elke dag geprobeerd) steeds geen contact leggen met IKEA. Het was voor mijn dochters verjaardag, en ze vindt het verschrikkelijk.
Beoordeel IKEA Klantenservice