We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.
Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.
Heb jij onlangs contact gehad met KPN? Laat ons je ervaringen met KPN weten!
Beoordeel KPN.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat online met de digitale assistent van KPN. Mocht de digitale assistent er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.
Start een chat met KPNJe kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met KPN. Reactietijden zijn onbekend.
Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger.Heb je een vraag aan KPN? Dan kun je het antwoord vaak vinden bij antwoorden op veelgestelde vragen.
Bijvoorbeeld over de volgende onderwerpen:
Volg KPN op Twitter om op de hoogte te blijven van actuele storingen in het KPN netwerk.
Klik hier voor contact met KPN via Twitter.Op het KPN forum kun je vragen stellen aan andere KPN gebruikers maar ook vragen beantwoorden van KPN gebruikers. Het is de plek waar iedereen elkaar helpt. Op het forum kun je terecht met vragen over:
Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Het is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van KPN.
Klik hier om naar de Pinterest pagina's te gaan van KPNMet MijnKPN kun je alle abonnementen die je hebt bij KPN beheren en aanpassen. Check online je facturen met Mijn KPN, pas je persoonlijke gegevens aan of wijzig de snelheid van je Internetabonnement, het kan allemaal. Wil je weten of er sprake is van een storing bij KPN? Ook dat kun je online checken met MijnKPN.
Naar Mijn KPNEr is altijd een KPN winkel in de buurt. Wil je weten waar? Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen je plaatsnaam of postcode in te toetsen. Je eventueel ook nog een extra keuze maken, bijvoorbeeld: gratis parkeren voor de deur, open op zondag, KPN smartlife of online afspraak maken.
Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt.Op de Facebook pagina van KPN ontdek je het laatste nieuws en handige tips rondom (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken. Daarnaast kun je op de Facebook pagina van KPN 24 uur per dag terecht met al je vragen. Reactietijden zijn onbekend.
Klik hier voor contact met KPN via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 205 beoordelingen.
wil gewoon een vraag over mijn factuur aub
Wijziging doorgeven lukt niet online. De reactie is: wijziging doorgevoerd, in praktijk blijkt het niet het geval. Telefonisch contact gezocht. De stem op het bandje noemt de openingstijden. Ik bel tijdens openingstijd. De stem zegt: bel op openingstijd, want nu zijn we niet open. Om gek van te worden!
2 weken geleden intern in verzorgingshuis verhuisd naar andere kamer, Snel verhuizing doorgegeven,
Dit gebeurde door een verhuisbedrijf. Alle kabels van TV en router waren aanwezig ij de TV.. Een kennis heeft ze weer aangesloten en alles werkte. We hebben waarschijnlijk teveel meegenomen want nu kwam er een nieuwe bewoner in mijn oude kamer en toen verdween mijn TV aansluiting. Ik zit nu al twee dagen zonder TV alleen in een rolstoel en geen TV en heb nu al twee dagen gebeld en geprobeerd kabels uit het stopcontact te halen en een beetje doof aan het worden en 86 jaar oud, lukt het me niet om met iemand te praten en TV te kunnen kijken. Wat zal dit weer een moeilijke avond worden. KPN help me A.U.B.
Zeer slechte ervaring met klantenservice. Geen inlevingsvermogen en geen kennis van zaken!
Want WiFi viel buiten de apertuur van KPN. Ook als de ingebouwde zender stuk was.
Wegens slechte WIFI en steeds uitvallen van de zender in V12 die altijd goed gewerkt had was bezoek van monteur mogelijk alleen op eigen kosten.
Na veel aandringen toch een monteur gepland.
Met het plaatsen van 2 ondersteuning zenders, is het wat beter. Wel een rekening van 139,- euro.
Als je nieuwe klant wordt dan korting en gratis super WIFI.
Dat mogen wij als vaste en trouwe klant betalen!
tel "nieuwe invoer " verschijnt . wat moet ik doen ?
Vrijdag 18 maart telefonisch contact opgenomen ivm vragen over factuur.
Na een zeer lange tijd in de wacht te hebben gestaan en door te zijn verbonden waarbij ik iedere keer mijn verhaal opnieuw kon vertellen kwam het antwoord: ik weet het ook niet bel morgen maar terug!
Heel respectloos en totaal niet klantvriendelijk.
advies ontoereikend
0 punten
heb al een half jaar een probleem met mijn experiabox 10 moet elke dag opnieuw opstarten en heb gevraagd om een nieuwe maar dat kon niet heb 4 wifi repaeter gekocht van kpn dacht dat het aan de wifi lag heb mijn systeem laten doormeten door vakman dus veel kosten gemaakt dus wordt later door u gebeld of ik geen zakelijke aansluiting wilde heb alles vertel aan deze dame deze zou dit doorspelen helaas is dit waarschijnlijk niet gebeurd
ik zit er nu aan te denken na vele telefoontjes om over te stappen na 40 jaar na ,een andere provider ook mijn andere praktijk in nieuwegein is toch van de zotte dat het zo moeilijk is een nieuwe experabox te geven elke nieuwe klant krijgt zomaar een!!!
mvrgr aj de roder
hallo! na overname van oxxio naar kpn wederom problemen!!!! jaren geleden kpn eruit gedaan! nu kpn oxxio heeft overgenomen is wederom ellende met internet en wifi!! kpn is nog steeds WAARDELOOS! zoals nu ook wederom,heb een pc man moeten laten komen voor wifi op de laptop zien te krijgen, (40euro) maar nu werkt mijn wifi printer niet meer! en printer is nieuw! en ja voor u antw geeft allen al geprobeerd!net andere providers nooit geen problemen gehad met instellingen van wifi ,kabel en printer koppelingen! alleen KPN wel! dagen geen internet gehad en niets werkt toen ik de modem kreeg van KPN! en dan zeggen HET NETWERK VAN NEDERLAND!! dus niet! had dan een monteur hier gehad voor die dingen op te lossen! en nog iets,een monteur naja monteur van KPN heeft in de kast een giga fout gemaakt en mij afgesloten ipv een ander! super monteurs hebben jullie! niet dus!
mvg R vd werf
Slecht
Wat een diep trieste klantbeleving geeft KPN mij.
Ben terug overgestapt naar KPN voor TV en internet. Eerder ook bij KPN gezeten en was duur maar ok. Nu terug met een duurder pakket maar slechtere verbinding. Mijn wifi valt continu weg, terwijl het een nieuwere, volgens KPN veel betere router is. Staat op precies dezelfde plek als mijn vorige routers maar heeft veel minder bereik. Waardeloos.
De hele KPN website is erop gericht om je niet rechtstreeks contact te laten krijgen en ik kom steeds in het zelfde loopje terecht. Steeds word ik doorgelinkt naar de zgn. 'Wifi manager', die het gewoon NOOIT DOET.
Uiteindelijk schijtziek van geworden en nota bene via meteencontact.nl (voor belkosten +E0,90 per minuut) de KPN helpdesk gebeld. Daar 8 minuten in de wacht, waar ene Jolanda opneemt, maar waarna direct de hoorn erop wordt gegooid. Ja hoor. Wat is dit voor bedenkelijke praktijk?
Is KPN tegenwoordig een of andere hakkitakkie provider geworden?
Wat een klote service.
Je wordt niet geholpen
Ontzettend slecht. Naar overleiden van mijn grootvader zijn abbonoment telefonisch opgezegd.
Verkeerde abbonoment beindigd met als gevolg jonge moeder die zonder tellefoon zit. Niet bereikbaar en ook niemand kunnen bellen.
slecht geholpen of te wel helemaal niet
Ik krijg GEEN medewerker aan de telefoon. Ik heb een klacht. Husselabonnement per 9-11-2021 gewijzigd. Nu krijg ik bericht dat husselabonnement VERVALT! Ik zou drie maanden verlaagd tarief krijgen??? Ik krijg niemand aan de telefoon. Alleen maar standaardaanwijzingen op de site. Waarom zijn jullie telefonisch ONBEREIKBAAR?????
Ik krijg nadat de monteur hier is geweest geen verbinding met mijn televisie.
Zeer slechte klantenservice , luistert niet maar zaagt maar door . Je krijgt ook geen antwoord op je vraag dus .
Zeer slechte service, onbehoorlijke telefoniste en geen kennis van zaken!!!
Ik heb mijn zenderpakket laten aanpassen op maandag 8 november 2021 door een iemand van de helpdesk. Die avond kreeg ik een mail dat er donderdag 11-11 een monteur zou komen. Heb gebeld dat dit niet nodig is, omdat het om een aanpassing van het zenderpakket ging. De telefoniste gaat dit doorgeven!
Krijg ik een nieuwe Experiabox toegezonden, waar ik niet om had gevraagd.???? Weer gebeld, graag terug sturen, formulier zou in de verpakking zitten, zit dus niets in. Ook weer mail gehad over de monteur, weer gebeld!! Gaan ze weer doorgeven.
Donderdagmiddag belt een monteur en zegt ik ben bij u aan de deur. Mijn vrouw en ik zijn aan het werk en dus niet thuis. Hij zei, ik heb de lijnen van 2 naar 1 gezet. Ik weet dus niet wat dat inhoudt. Blijkt dus dat wij geen internet, TV en telefoon meer hebben. Storingsnummer meteen gebeld, die konden er donderdagavond niets aan doen, Pff. Zou een monteur op vrijdag tussen 12 en 14.00 uur komen. Er belde een monteur en zal ik kom om 14.30 uur. Om 14.15 belde diezelfde monteur en zei mij dat het geen storing is/was. Het is iets administratief en hij had daar over gebeld naar KPN en liep tegen een muur aan en kwam er niet doorheen. Of ik wilde bellen, ik heb gebeld, telefoniste begreep mij niet en deed een meting en zei dat er een kabel breuk is. Uur aan de telefoon gehangen tot zei eindelijk toegaf dat zij er weinig vanaf wist en dat er iets administratief was veranderd en dat dit niet zomaar kon worden opgelost, de twee lijnen weer omzetten. Pff Gevraagd om mij door te verbinden met die afdeling kon niet zei deze dame. Nogmaals gevraagd, toen heeft zij de verbinding verbroken. Weer gebeld, zelfde vragen gesteld aan een man aan de telefoon, kon ook geen antwoord en tijd doorgeven wanneer dit zou worden opgelost, gevraagd of de afdeling mij terug wil bellen. Dat zo hij gaan vragen niemand heeft mij terug gebeld.
Dit verhaal heb ik dus nog 4 keer afgestoken via de telefoon. Geen resultaat. Zaterdag 13-11 voor de 8ste keer gebeld en gevraagd hoe het met mijn storing zit. Kon deze meneer ook geen antwoord op geven, hij zei u moet maar rustig afwachten, wat een dom en frusterend antwoord. Gevraagd op welk tijdstip de ticket is aangemaakt, dat blijkt dus op vrijdag om 14.15 te zijn gedaan. De dame en heer die ik eerder aan de lijn heb gehad, hebben dus niets aangemaakt. Op dit moment NOG GEEN internet, TV en telefoon.
Hoelang moet dit duren??? Het uitzetten kan dus in 1 minuut maar het aanzetten duurt al dagen, wat een slechte service van een slecht bedrijf!!!!!!!
Eduard Bekebrede
hallo,
ik heb een probleem met het ontvangen en versturen van emails. Een dame begreep het probleem en verbond mij door... 18 minuten hoorde ik letterlijk niets meer en heb opgehangen. synchronisatieprobleem , wachtwoorden ?
Boos, boos en nog eens boos. Met bellen kom ik in de wacht, van meer dan 8 minuten a’ € 0,90 per minuut.
Via de chat kom ik niet verder dan ik snap je vraag niet???? al meer dan 4 weken heb ik dit gedoe, vanwege een stuk getrokken kabel. Die is uiteindelijk gemaakt, toen bleek dat het modem stuk was???? na 2 x een monteur op bezoek gehad te hebben, en een nieuw modem plus ander abonnement voor het buiten gebied heb ik nog steeds dat het internet wegvalt, dus na opnieuw opstarten doet het het weer voor even???? dus ik wil graag terug gebeld worden, of jullie moeten het op kunnen lossen, maar dat zal wel niet????
Wat een waardeloze klantenservice. Je meldt na lang wachten waarvoor je belt en wordt daarna doorverbonden met dezelfde beginwachttijd. Resultaat: niemand kunnen bereiken. Dat noemen jullie "BEL METEEN CONTACT" Wel 90 cent per minuut vragen!!!
En dat terwijl ik alleen het overlijden van mijn broer (Digitenne abonnee) wilde melden. Schandalig.
Chat loopt iedere keer vast
Telefonisch schiet je niets op
Het is nu 18.30 uur diverse malen gebeld en steeds afgebroken ik denk dat ik bij elkaar zo'80 min heb gebeld nu op dit moment ook weer verbroken ik wil graag vragen hoe komt dat . Mijn geld is ook duur wie moet dir betalen ik nou dat vind ik niet fair. hen valt me heel erg tegen dat ik iedere keer bij er is nog 1 wachtende voor u en hup daar word ikj weer verbroken . graag hier AANDACHT VOOR met een vriendelijke groet kan ik bepaald niet zeggen sorry. . Misschien kan mijn vraag zo beantwoord worden ben ik nou telfort of tiscali dat wil ik graag weten . Als er een moment is bericht mij dan even bvd ,.
Kan geen kontakt meer hebben via mijn beide telefoon nummers in Portugal. PUK code wordt gevraagd welke ik toevallig bij me heb vervolgens wordt er een nieuw paswoord gevraagd en bij de herhaling input wordt weer om de puk code gevraagd. Heb nu nog een paar kansen over.
Wat is er aan de hand
Krijg nergens antwoord en die chatfunctie werkt ook niet voor dir probleem
Vanmorgen op 15 /09 / 2021 via de chat gesproken met Matthijs over ontvangst problemen met WiFi bij mij thuis op
de tweede etage. Na wat opties voorgeschoteld gekregen viel plots onze verbinding weg!
Er bleek sprake te zijn van een storing die men zo snel als mogelijk zou oplossen!
Ondertussen ontdekt dat mijn modem en vaste telefoon het eveneens niet meer deden.
Vervolgens via mijn mobiele telefoon wat richtlijnen gevonden die het mogelijk maakten de boel weer op te starten!
Denkbaar dat Matthijs toch nog wat heeft kunnen doen voor mij en dat zou een extra update geweest kunnen zijn
want mijn ontvangst boven is zoveel beter geworden!! Matthijs bedankt daarvoor!! Complimenten!!
Machiel,
Den Haag
Monteur van T-mobile constateert donderdag een breuk in de glasvezelconnectie bij het aansluiten van een nieuwe glasvezelconnectie. Monteur 2 komt en constateert dat die op 24 meter van de meterkast zit en dat KPN de vezel moet repareren. KPN belt voor een afspraak de volgende maandag van 8 tot 12. Daarvoor moet er iemand thuis aanwezig zijn. Echter zien we op maandag niemand van KPN. Bellen met KPN 053 737 0280: "Al onze medewerkers zijn bezet"zonder aanmelding van met wie je belt. Kortom KPN laat het afweten en is niet bereikbaar. Geen KPN, geen glasvezel geen internet en een dag voor niets thuis geweest.
Lukt me niet te chatten met een vraag. ……. Valt steeds weg. Kunt u mij mailen? dan kan ik de vraag daar stellen
Ik heb laatst een keer gebeld voor een vraag omtrent een van onze abonnementen. Eerst 15 minuten in de wacht…wat me dus 15 euro kost. Vervolgens netjes geholpen. Maar ik kan echt maar dan ook echt niet begrijpen dat ik 21 euro moet betalen voor een 21 minuten wachttijd/gesprek!!!! Terwijl we al jaren klant zijn en werkelijk alles bij kpn hebben ondergebracht. Bijzonder frustrerend dit????
Mvg Chantal Driessen
Ik wil graag iemand persoonlijk spreken i.p.v. een computer...
ik belde voor een probleem met de vaste telefoon van mijn (bejaarde) ouders... het "computertje" denkt dan dat het over mijn eigen aansluiting gaat. En op de website kom je ook geen stap verder....
Klote
Er zou mij een nieuwe afstandsbediening gestuurd worden die de andere dag in de bus zou liggen, ook ondanks dat dat op zaterdag was. Maar mooi niks, zit ik het hele weekend zonder radio en tv.
Veel oudere klanten van KPN werken nog met Email en kunnen met geen mogelijkheid een Email adres van KPN vinden.
KPN dwingt de klant te telefoneren of Soc. Mia te gebruiken.
Dat is niet fair.
Nu minimaal 6 weken bezig om mijn verhuizing door te geven en nog steeds geen internet moet het met nood voorziening doen digitene.
Waarom lukt het niet er is op ons adres op 9 april al een glasvezel aansluiting geplaatst.
je komt er niet door. Ik heb meerdere vragen over facturen. telefonisch is het niet uit te leggen.
Waarom is er niet per afdeling een email adres waar je je verhaal kwijt kunt. (met alle bijlagen meegezonden)
Waardeloos.
Ronduit slecht, al bijna een jaar bezig om de wifi en de daarbij horende internetverbinding en de snelheid te krijgen waarvoor ik betaal.
Al heel vaak gebeld, met de daar bij horende kosten. Al vrij genomen voor de monteur. Ze beloven terug te bellen voor een afspraak maar wacht nu nog steeds. Iedere keer je verhaal doen, iedere keer de voorgeschreven stappen doorlopen. Het word niet opgelost. Een waardeloze provider met een daarbij horende waardeloze klantenservice.
Activatie simkaart werkt niet, ondanks juiste nummer en activatiecode. Als je belt, kom je in een cirkel terecht en eindig je waar je begonnen bent. Je krijgt geen gesprekspartner aan de lijn, maar een dom voorgeprogrammeerd vragenlijstje voorgeschoteld, dat de reeds genoemde corkelredenering in zich heeft en geen oplossing biedt. Waardeloos!
Wat een ellende! Na 4x eruit gegooid te worden eindelijk een medewerker aan de lijn, die na een halve minuut de verbinding verbreekt! Super slecht!!
Beoordeel KPN Klantenservice