KPN Klantenservice

Rapportcijfer KPN klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (205)

Bellen met KPN

Waarom bellen met KPN Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over "Mijn KPN".
  • Je wilt weten of er een storing bij KPN is.
  • Voor vragen over een factuur of betaling
  • Voor vragen over je KPN abonnement.
  • Voor vragen over wifi instellingen.
  • Algemene vragen over Internet.
  • Wat je moet doen als je smartphone is gestolen of verloren.
  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Je wilt de status van een reparatie weten.
  • Je hebt een vraag over Interactieve TV van KPN
  • Voor technische vragen.

Openingstijden telefonische klantenservice KPN

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer KPN: 0800-0402

  • Belkosten: Gratis
  • De telefonische klantenservice van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar voor al je vragen.

    Wil je contact opnemen met KPN klantenservice vanuit het buitenland dan kun je het volgende telefoonnummer bellen: +31 6 12001200.

Heb jij onlangs contact gehad met KPN? Laat ons je ervaringen met KPN weten!
Beoordeel KPN.

Controleer op storingen bij KPN.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van KPN.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Vast Internet.
  • Vast TV.
  • Mobiel internet.
  • Mobiel bellen.
  • TV.
  • Algehele storing.
  • Vast internet.
  • Vaste telefoon.
  • Bellen.
  • E-mail.
Controleer of er een storing is bij KPN

KvK gegevens KPN

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27124701
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016430794
  • Statutaire naam: Koninklijke KPN NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met KPN?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met KPN? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met KPN.

Chat online met de digitale assistent van KPN. Mocht de digitale assistent er niet uitkomen dan zal een medewerker je proberen te helpen met je probleem.

Start een chat met KPN

Neem contact op met KPN via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met KPN. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen KPN.

Heb je een vraag aan KPN? Dan kun je het antwoord vaak vinden bij antwoorden op veelgestelde vragen.
Bijvoorbeeld over de volgende onderwerpen:

  • Bestellen & betalen
  • Levering & installatie
  • Verhuizen
  • Interactieve TV
  • Internet
  • Bellen
  • Voordelen voor vaste klanten
Ga naar de veelgestelde vragen van KPN

Neem contact op met KPN via Twitter.

Volg KPN op Twitter om op de hoogte te blijven van actuele storingen in het KPN netwerk.

Klik hier voor contact met KPN via Twitter.

Stel je vraag op de KPN community.

Op het KPN forum kun je vragen stellen aan andere KPN gebruikers maar ook vragen beantwoorden van KPN gebruikers. Het is de plek waar iedereen elkaar helpt. Op het forum kun je terecht met vragen over:

  • Internet
  • Thuisnetwerken
  • E-mailinstellingen
  • Interactieve TV
  • Digitenne
  • Vast, Mobiel en prepaid bellen
  • Android en Apple devices
  • Reperaties en diefstal
Bezoek de website van de KPN community

Pinterest

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Het is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van KPN.

Klik hier om naar de Pinterest pagina's te gaan van KPN

Mijn KPN

Met MijnKPN kun je alle abonnementen die je hebt bij KPN beheren en aanpassen. Check online je facturen met Mijn KPN, pas je persoonlijke gegevens aan of wijzig de snelheid van je Internetabonnement, het kan allemaal. Wil je weten of er sprake is van een storing bij KPN? Ook dat kun je online checken met MijnKPN.

Naar Mijn KPN

Winkelzoeker

Er is altijd een KPN winkel in de buurt. Wil je weten waar? Het is heel eenvoudig; je hoeft alleen je plaatsnaam of postcode in te toetsen. Je eventueel ook nog een extra keuze maken, bijvoorbeeld: gratis parkeren voor de deur, open op zondag, KPN smartlife of online afspraak maken.

Klik hier om een KPN winkel te vinden in jouw buurt.

Neem contact op met KPN via Facebook.

Op de Facebook pagina van KPN ontdek je het laatste nieuws en handige tips rondom (mobiel) bellen, internetten en tv-kijken. Daarnaast kun je op de Facebook pagina van KPN 24 uur per dag terecht met al je vragen. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met KPN via Facebook.

KPN | Loud and Proud | Nothing can mute Pride | Shamsa |

KPN Hoofdkantoor (adres)

Wilhelminakade 123 Rotterdam, Noord Holland 3072 AP Nederland
Rapportcijfer KPN Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 205 beoordelingen.

Beoordeel KPN Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan KPN Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door jose op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

wil gewoon een vraag over mijn factuur aub
  • Beoordeeld door j. ten Berge op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wijziging doorgeven lukt niet online. De reactie is: wijziging doorgevoerd, in praktijk blijkt het niet het geval. Telefonisch contact gezocht. De stem op het bandje noemt de openingstijden. Ik bel tijdens openingstijd. De stem zegt: bel op openingstijd, want nu zijn we niet open. Om gek van te worden!
  • Beoordeeld door Ger op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 5

2 weken geleden intern in verzorgingshuis verhuisd naar andere kamer, Snel verhuizing doorgegeven,
Dit gebeurde door een verhuisbedrijf. Alle kabels van TV en router waren aanwezig ij de TV.. Een kennis heeft ze weer aangesloten en alles werkte. We hebben waarschijnlijk teveel meegenomen want nu kwam er een nieuwe bewoner in mijn oude kamer en toen verdween mijn TV aansluiting. Ik zit nu al twee dagen zonder TV alleen in een rolstoel en geen TV en heb nu al twee dagen gebeld en geprobeerd kabels uit het stopcontact te halen en een beetje doof aan het worden en 86 jaar oud, lukt het me niet om met iemand te praten en TV te kunnen kijken. Wat zal dit weer een moeilijke avond worden. KPN help me A.U.B.
  • Beoordeeld door Jan van Gijssel op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 4

Zeer slechte ervaring met klantenservice. Geen inlevingsvermogen en geen kennis van zaken!
Want WiFi viel buiten de apertuur van KPN. Ook als de ingebouwde zender stuk was.
Wegens slechte WIFI en steeds uitvallen van de zender in V12 die altijd goed gewerkt had was bezoek van monteur mogelijk alleen op eigen kosten.
Na veel aandringen toch een monteur gepland.
Met het plaatsen van 2 ondersteuning zenders, is het wat beter. Wel een rekening van 139,- euro.
Als je nieuwe klant wordt dan korting en gratis super WIFI.
Dat mogen wij als vaste en trouwe klant betalen!
  • Beoordeeld door van der meer op 24-03-2022
  • Rapportcijfer: 4

tel "nieuwe invoer " verschijnt . wat moet ik doen ?
  • Beoordeeld door S Koudijs-Veerkamp op 22-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vrijdag 18 maart telefonisch contact opgenomen ivm vragen over factuur.
Na een zeer lange tijd in de wacht te hebben gestaan en door te zijn verbonden waarbij ik iedere keer mijn verhaal opnieuw kon vertellen kwam het antwoord: ik weet het ook niet bel morgen maar terug!

Heel respectloos en totaal niet klantvriendelijk.
  • Beoordeeld door tromp alleman op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 5

advies ontoereikend
  • Beoordeeld door rene op 16-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

0 punten
  • Beoordeeld door Tandprothetische Praktijk aj de roder op 9-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

heb al een half jaar een probleem met mijn experiabox 10 moet elke dag opnieuw opstarten en heb gevraagd om een nieuwe maar dat kon niet heb 4 wifi repaeter gekocht van kpn dacht dat het aan de wifi lag heb mijn systeem laten doormeten door vakman dus veel kosten gemaakt dus wordt later door u gebeld of ik geen zakelijke aansluiting wilde heb alles vertel aan deze dame deze zou dit doorspelen helaas is dit waarschijnlijk niet gebeurd
ik zit er nu aan te denken na vele telefoontjes om over te stappen na 40 jaar na ,een andere provider ook mijn andere praktijk in nieuwegein is toch van de zotte dat het zo moeilijk is een nieuwe experabox te geven elke nieuwe klant krijgt zomaar een!!!
mvrgr aj de roder
  • Beoordeeld door r werf op 9-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

hallo! na overname van oxxio naar kpn wederom problemen!!!! jaren geleden kpn eruit gedaan! nu kpn oxxio heeft overgenomen is wederom ellende met internet en wifi!! kpn is nog steeds WAARDELOOS! zoals nu ook wederom,heb een pc man moeten laten komen voor wifi op de laptop zien te krijgen, (40euro) maar nu werkt mijn wifi printer niet meer! en printer is nieuw! en ja voor u antw geeft allen al geprobeerd!net andere providers nooit geen problemen gehad met instellingen van wifi ,kabel en printer koppelingen! alleen KPN wel! dagen geen internet gehad en niets werkt toen ik de modem kreeg van KPN! en dan zeggen HET NETWERK VAN NEDERLAND!! dus niet! had dan een monteur hier gehad voor die dingen op te lossen! en nog iets,een monteur naja monteur van KPN heeft in de kast een giga fout gemaakt en mij afgesloten ipv een ander! super monteurs hebben jullie! niet dus!
mvg R vd werf
  • Beoordeeld door M.Kleppe op 27-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht
  • Beoordeeld door M.A. op 16-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een diep trieste klantbeleving geeft KPN mij.

Ben terug overgestapt naar KPN voor TV en internet. Eerder ook bij KPN gezeten en was duur maar ok. Nu terug met een duurder pakket maar slechtere verbinding. Mijn wifi valt continu weg, terwijl het een nieuwere, volgens KPN veel betere router is. Staat op precies dezelfde plek als mijn vorige routers maar heeft veel minder bereik. Waardeloos.

De hele KPN website is erop gericht om je niet rechtstreeks contact te laten krijgen en ik kom steeds in het zelfde loopje terecht. Steeds word ik doorgelinkt naar de zgn. 'Wifi manager', die het gewoon NOOIT DOET.

Uiteindelijk schijtziek van geworden en nota bene via meteencontact.nl (voor belkosten +E0,90 per minuut) de KPN helpdesk gebeld. Daar 8 minuten in de wacht, waar ene Jolanda opneemt, maar waarna direct de hoorn erop wordt gegooid. Ja hoor. Wat is dit voor bedenkelijke praktijk?

Is KPN tegenwoordig een of andere hakkitakkie provider geworden?

Wat een klote service.
  • Beoordeeld door Viguurs op 4-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je wordt niet geholpen
  • Beoordeeld door Jennifer op 27-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ontzettend slecht. Naar overleiden van mijn grootvader zijn abbonoment telefonisch opgezegd.

Verkeerde abbonoment beindigd met als gevolg jonge moeder die zonder tellefoon zit. Niet bereikbaar en ook niemand kunnen bellen.
  • Beoordeeld door Hendriksen op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

slecht geholpen of te wel helemaal niet
  • Beoordeeld door Marijke op 20-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg GEEN medewerker aan de telefoon. Ik heb een klacht. Husselabonnement per 9-11-2021 gewijzigd. Nu krijg ik bericht dat husselabonnement VERVALT! Ik zou drie maanden verlaagd tarief krijgen??? Ik krijg niemand aan de telefoon. Alleen maar standaardaanwijzingen op de site. Waarom zijn jullie telefonisch ONBEREIKBAAR?????
  • Beoordeeld door lia verbeek op 27-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg nadat de monteur hier is geweest geen verbinding met mijn televisie.
  • Beoordeeld door Dot op 22-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte klantenservice , luistert niet maar zaagt maar door . Je krijgt ook geen antwoord op je vraag dus .
  • Beoordeeld door Eduard en Lia Bekebrede op 13-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service, onbehoorlijke telefoniste en geen kennis van zaken!!!
Ik heb mijn zenderpakket laten aanpassen op maandag 8 november 2021 door een iemand van de helpdesk. Die avond kreeg ik een mail dat er donderdag 11-11 een monteur zou komen. Heb gebeld dat dit niet nodig is, omdat het om een aanpassing van het zenderpakket ging. De telefoniste gaat dit doorgeven!
Krijg ik een nieuwe Experiabox toegezonden, waar ik niet om had gevraagd.???? Weer gebeld, graag terug sturen, formulier zou in de verpakking zitten, zit dus niets in. Ook weer mail gehad over de monteur, weer gebeld!! Gaan ze weer doorgeven.
Donderdagmiddag belt een monteur en zegt ik ben bij u aan de deur. Mijn vrouw en ik zijn aan het werk en dus niet thuis. Hij zei, ik heb de lijnen van 2 naar 1 gezet. Ik weet dus niet wat dat inhoudt. Blijkt dus dat wij geen internet, TV en telefoon meer hebben. Storingsnummer meteen gebeld, die konden er donderdagavond niets aan doen, Pff. Zou een monteur op vrijdag tussen 12 en 14.00 uur komen. Er belde een monteur en zal ik kom om 14.30 uur. Om 14.15 belde diezelfde monteur en zei mij dat het geen storing is/was. Het is iets administratief en hij had daar over gebeld naar KPN en liep tegen een muur aan en kwam er niet doorheen. Of ik wilde bellen, ik heb gebeld, telefoniste begreep mij niet en deed een meting en zei dat er een kabel breuk is. Uur aan de telefoon gehangen tot zei eindelijk toegaf dat zij er weinig vanaf wist en dat er iets administratief was veranderd en dat dit niet zomaar kon worden opgelost, de twee lijnen weer omzetten. Pff Gevraagd om mij door te verbinden met die afdeling kon niet zei deze dame. Nogmaals gevraagd, toen heeft zij de verbinding verbroken. Weer gebeld, zelfde vragen gesteld aan een man aan de telefoon, kon ook geen antwoord en tijd doorgeven wanneer dit zou worden opgelost, gevraagd of de afdeling mij terug wil bellen. Dat zo hij gaan vragen niemand heeft mij terug gebeld.
Dit verhaal heb ik dus nog 4 keer afgestoken via de telefoon. Geen resultaat. Zaterdag 13-11 voor de 8ste keer gebeld en gevraagd hoe het met mijn storing zit. Kon deze meneer ook geen antwoord op geven, hij zei u moet maar rustig afwachten, wat een dom en frusterend antwoord. Gevraagd op welk tijdstip de ticket is aangemaakt, dat blijkt dus op vrijdag om 14.15 te zijn gedaan. De dame en heer die ik eerder aan de lijn heb gehad, hebben dus niets aangemaakt. Op dit moment NOG GEEN internet, TV en telefoon.
Hoelang moet dit duren??? Het uitzetten kan dus in 1 minuut maar het aanzetten duurt al dagen, wat een slechte service van een slecht bedrijf!!!!!!!

Eduard Bekebrede
  • Beoordeeld door w.kamman op 9-11-2021
  • Rapportcijfer: 4

hallo,
ik heb een probleem met het ontvangen en versturen van emails. Een dame begreep het probleem en verbond mij door... 18 minuten hoorde ik letterlijk niets meer en heb opgehangen. synchronisatieprobleem , wachtwoorden ?
  • Beoordeeld door Anita van Opzeeland op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Boos, boos en nog eens boos. Met bellen kom ik in de wacht, van meer dan 8 minuten a’ € 0,90 per minuut.
Via de chat kom ik niet verder dan ik snap je vraag niet???? al meer dan 4 weken heb ik dit gedoe, vanwege een stuk getrokken kabel. Die is uiteindelijk gemaakt, toen bleek dat het modem stuk was???? na 2 x een monteur op bezoek gehad te hebben, en een nieuw modem plus ander abonnement voor het buiten gebied heb ik nog steeds dat het internet wegvalt, dus na opnieuw opstarten doet het het weer voor even???? dus ik wil graag terug gebeld worden, of jullie moeten het op kunnen lossen, maar dat zal wel niet????
  • Beoordeeld door Kees Bressers op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloze klantenservice. Je meldt na lang wachten waarvoor je belt en wordt daarna doorverbonden met dezelfde beginwachttijd. Resultaat: niemand kunnen bereiken. Dat noemen jullie "BEL METEEN CONTACT" Wel 90 cent per minuut vragen!!!
En dat terwijl ik alleen het overlijden van mijn broer (Digitenne abonnee) wilde melden. Schandalig.
  • Beoordeeld door Kiesling op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Chat loopt iedere keer vast
  • Beoordeeld door Wim op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 4

Telefonisch schiet je niets op
  • Beoordeeld door Coenen op 28-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is nu 18.30 uur diverse malen gebeld en steeds afgebroken ik denk dat ik bij elkaar zo'80 min heb gebeld nu op dit moment ook weer verbroken ik wil graag vragen hoe komt dat . Mijn geld is ook duur wie moet dir betalen ik nou dat vind ik niet fair. hen valt me heel erg tegen dat ik iedere keer bij er is nog 1 wachtende voor u en hup daar word ikj weer verbroken . graag hier AANDACHT VOOR met een vriendelijke groet kan ik bepaald niet zeggen sorry. . Misschien kan mijn vraag zo beantwoord worden ben ik nou telfort of tiscali dat wil ik graag weten . Als er een moment is bericht mij dan even bvd ,.
  • Beoordeeld door Hans de bruin op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen kontakt meer hebben via mijn beide telefoon nummers in Portugal. PUK code wordt gevraagd welke ik toevallig bij me heb vervolgens wordt er een nieuw paswoord gevraagd en bij de herhaling input wordt weer om de puk code gevraagd. Heb nu nog een paar kansen over.
Wat is er aan de hand
Krijg nergens antwoord en die chatfunctie werkt ook niet voor dir probleem
  • Beoordeeld door Machiel Slot op 15-09-2021
  • Rapportcijfer: 8

Vanmorgen op 15 /09 / 2021 via de chat gesproken met Matthijs over ontvangst problemen met WiFi bij mij thuis op
de tweede etage. Na wat opties voorgeschoteld gekregen viel plots onze verbinding weg!
Er bleek sprake te zijn van een storing die men zo snel als mogelijk zou oplossen!
Ondertussen ontdekt dat mijn modem en vaste telefoon het eveneens niet meer deden.
Vervolgens via mijn mobiele telefoon wat richtlijnen gevonden die het mogelijk maakten de boel weer op te starten!
Denkbaar dat Matthijs toch nog wat heeft kunnen doen voor mij en dat zou een extra update geweest kunnen zijn
want mijn ontvangst boven is zoveel beter geworden!! Matthijs bedankt daarvoor!! Complimenten!!

Machiel,

Den Haag
  • Beoordeeld door Muns op 13-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Monteur van T-mobile constateert donderdag een breuk in de glasvezelconnectie bij het aansluiten van een nieuwe glasvezelconnectie. Monteur 2 komt en constateert dat die op 24 meter van de meterkast zit en dat KPN de vezel moet repareren. KPN belt voor een afspraak de volgende maandag van 8 tot 12. Daarvoor moet er iemand thuis aanwezig zijn. Echter zien we op maandag niemand van KPN. Bellen met KPN 053 737 0280: "Al onze medewerkers zijn bezet"zonder aanmelding van met wie je belt. Kortom KPN laat het afweten en is niet bereikbaar. Geen KPN, geen glasvezel geen internet en een dag voor niets thuis geweest.
  • Beoordeeld door Caroline op 12-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Lukt me niet te chatten met een vraag. ……. Valt steeds weg. Kunt u mij mailen? dan kan ik de vraag daar stellen
  • Beoordeeld door Chantal Driessen op 7-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb laatst een keer gebeld voor een vraag omtrent een van onze abonnementen. Eerst 15 minuten in de wacht…wat me dus 15 euro kost. Vervolgens netjes geholpen. Maar ik kan echt maar dan ook echt niet begrijpen dat ik 21 euro moet betalen voor een 21 minuten wachttijd/gesprek!!!! Terwijl we al jaren klant zijn en werkelijk alles bij kpn hebben ondergebracht. Bijzonder frustrerend dit????
Mvg Chantal Driessen
  • Beoordeeld door José op 2-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil graag iemand persoonlijk spreken i.p.v. een computer...
ik belde voor een probleem met de vaste telefoon van mijn (bejaarde) ouders... het "computertje" denkt dan dat het over mijn eigen aansluiting gaat. En op de website kom je ook geen stap verder....
  • Beoordeeld door qwmook op 26-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klote
  • Beoordeeld door Schouten op 21-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Er zou mij een nieuwe afstandsbediening gestuurd worden die de andere dag in de bus zou liggen, ook ondanks dat dat op zaterdag was. Maar mooi niks, zit ik het hele weekend zonder radio en tv.
  • Beoordeeld door Peter Brabers op 16-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Veel oudere klanten van KPN werken nog met Email en kunnen met geen mogelijkheid een Email adres van KPN vinden.
KPN dwingt de klant te telefoneren of Soc. Mia te gebruiken.
Dat is niet fair.
  • Beoordeeld door Jos Slingerland op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nu minimaal 6 weken bezig om mijn verhuizing door te geven en nog steeds geen internet moet het met nood voorziening doen digitene.
Waarom lukt het niet er is op ons adres op 9 april al een glasvezel aansluiting geplaatst.
  • Beoordeeld door van Huijssteeden op 15-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

je komt er niet door. Ik heb meerdere vragen over facturen. telefonisch is het niet uit te leggen.
Waarom is er niet per afdeling een email adres waar je je verhaal kwijt kunt. (met alle bijlagen meegezonden)
  • Beoordeeld door B. Appelman-Nawrot op 14-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos.
  • Beoordeeld door Ronnie Verwaaijen op 7-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ronduit slecht, al bijna een jaar bezig om de wifi en de daarbij horende internetverbinding en de snelheid te krijgen waarvoor ik betaal.
Al heel vaak gebeld, met de daar bij horende kosten. Al vrij genomen voor de monteur. Ze beloven terug te bellen voor een afspraak maar wacht nu nog steeds. Iedere keer je verhaal doen, iedere keer de voorgeschreven stappen doorlopen. Het word niet opgelost. Een waardeloze provider met een daarbij horende waardeloze klantenservice.
  • Beoordeeld door jan noort op 6-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Activatie simkaart werkt niet, ondanks juiste nummer en activatiecode. Als je belt, kom je in een cirkel terecht en eindig je waar je begonnen bent. Je krijgt geen gesprekspartner aan de lijn, maar een dom voorgeprogrammeerd vragenlijstje voorgeschoteld, dat de reeds genoemde corkelredenering in zich heeft en geen oplossing biedt. Waardeloos!
  • Beoordeeld door Wies op 6-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Wat een ellende! Na 4x eruit gegooid te worden eindelijk een medewerker aan de lijn, die na een halve minuut de verbinding verbreekt! Super slecht!!
Bel KPN
0800-0402