We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met WoonEnergie? Laat ons je ervaringen met WoonEnergie weten!
Beoordeel WoonEnergie.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met WoonEnergie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Woon Energie? Maak dan gebruik van het contactformulier om contact op te nemen met de klantenservice van WoonEnergie.
Ga naar het contactformulier op de website van WoonEnergie
Heb je een vraag aan WoonEnergie? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:
Voorbeelden van veelgestelde vragen zijn:
(TIP!) Voor een algemene vraag aan WoonEnergie, zie je op hun website bovenaan de pagina een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en
vervolgens op 'Stel een vraag' te drukken.
Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.
Zeer slecht en onbetrouw baar bedrijf.
We zouden Geld terug krijgen op jaarnota 2022.
Al bijna 2 maanden houd woonenergie dit achter.
Klantenservice lievt er op los.
Uiteindelijk na zeuren telefoonnummer credit managment gekregen.
Bel je naar credit managment hebben ze daar ook de grootste leugens en verzinnen medewerkster en medewerkers daar de grootsge leugens.
Feit is dat we de jaar nota van 300€ + nu nog niet terug gestort heben gekregen.
Enigste wat kan is klagen via klachten formulier maar ook dat werkt niet.
Er word niks gedaan.
Het slaat nergens meer op noe woonenergie doet handelt en zich opstelt naar ons.
Blijft het zo geven we het uitmhanden á rechtsbijstand.
Dat geld van de jaarnota moet gewoon aan ons uitbetaad worden.
Zeer slecht en onbetrouw baar bedrijf.
We zouden Geld terug krijgen op jaarnota 2022.
Al bijna 2 maanden houd woonenergie dit achter.
Klantenservice lievt er op los.
Uiteindelijk na zeuren telefoonnummer credit managment gekregen.
Bel je naar credit managment hebben ze daar ook de grootste leugens en verzinnen medewerkster en medewerkers daar de grootsge leugens.
Feit is dat we de jaar nota van 300€ + nu nog niet terug gestort heben gekregen.
Enigste wat kan is klagen via klachten formulier maar ook dat werkt niet.
Er word niks gedaan.
Het slaat nergens meer op noe woonenergie doet handelt en zich opstelt naar ons.
Blijft het zo geven we het uitmhanden á rechtsbijstand.
Dat geld van de jaarnota moet gewoon aan ons uitbetaad worden.
7-11-2022 De serviceafdeling telefonisch niet bereikbaar. Na het keuzemenu en een muziekje hoor je de
boodscap dat er een fout is opgetreden en je nog maar eens opnieuw moet proberen te bellen.
Heel onprofessioneel
Beoordeel WoonEnergie Klantenservice