WoonEnergie Klantenservice

Rapportcijfer WoonEnergie klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (3)

Bellen met WoonEnergie

Waarom bellen met WoonEnergie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van WoonEnergie.
  • Om klant te worden van WoonEnergie.

Openingstijden telefonische klantenservice WoonEnergie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 18:00
  • Dinsdag 09:00 - 18:00
  • Woensdag 09:00 - 18:00
  • Donderdag 09:00 - 18:00
  • Vrijdag 09:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer WoonEnergie: 0800 1466

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met WoonEnergie? Laat ons je ervaringen met WoonEnergie weten!
Beoordeel WoonEnergie.

KvK gegevens WoonEnergie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 32153670
  • Vestigingsnummer (KvK): 000015858936
  • Statutaire naam: WoonEnergie Consumenten BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met WoonEnergie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met WoonEnergie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met WoonEnergie via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Woon Energie? Maak dan gebruik van het contactformulier om contact op te nemen met de klantenservice van WoonEnergie.

Ga naar het contactformulier op de website van WoonEnergie

Veelgestelde vragen WoonEnergie.


Heb je een vraag aan WoonEnergie? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Verhuizing doorgeven
  • Rekeningnummer wijzigen
  • Postadres wijzigen
  • Mijn WoonEnergie activeren
  • Inlog Mijn WoonEnergie kwijt
  • Aanmelden
  • Info over de jaarnota
  • Opzegvergoeding


Voorbeelden van veelgestelde vragen zijn:

  • Waarom moet ik toestemming geven voor het uitlezen van mijn meterstanden?
  • Wie neemt mijn meterstanden op als ik ben overgestapt naam WoonEnergie?
  • Hoe kan ik meterstanden doorgeven?
  • Wie is verantwoordelijk voor de meterstanden?
  • Gaat u gasvrij wonen?


(TIP!) Voor een algemene vraag aan WoonEnergie, zie je op hun website bovenaan de pagina een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en
vervolgens op 'Stel een vraag' te drukken.

Ga naar de veelgestelde vragen van WoonEnergie

Hoofdkantoor WoonEnergie (adres)

Marten Meesweg 5 Rotterdam 3068 AV Nederland
Rapportcijfer WoonEnergie Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.

Beoordeel WoonEnergie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan WoonEnergie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor WoonEnergie Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob op 17-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht en onbetrouw baar bedrijf.
We zouden Geld terug krijgen op jaarnota 2022.
Al bijna 2 maanden houd woonenergie dit achter.
Klantenservice lievt er op los.
Uiteindelijk na zeuren telefoonnummer credit managment gekregen.
Bel je naar credit managment hebben ze daar ook de grootste leugens en verzinnen medewerkster en medewerkers daar de grootsge leugens.
Feit is dat we de jaar nota van 300€ + nu nog niet terug gestort heben gekregen.
Enigste wat kan is klagen via klachten formulier maar ook dat werkt niet.
Er word niks gedaan.
Het slaat nergens meer op noe woonenergie doet handelt en zich opstelt naar ons.
Blijft het zo geven we het uitmhanden á rechtsbijstand.
Dat geld van de jaarnota moet gewoon aan ons uitbetaad worden.
  • Beoordeeld door Rob op 17-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht en onbetrouw baar bedrijf.
We zouden Geld terug krijgen op jaarnota 2022.
Al bijna 2 maanden houd woonenergie dit achter.
Klantenservice lievt er op los.
Uiteindelijk na zeuren telefoonnummer credit managment gekregen.
Bel je naar credit managment hebben ze daar ook de grootste leugens en verzinnen medewerkster en medewerkers daar de grootsge leugens.
Feit is dat we de jaar nota van 300€ + nu nog niet terug gestort heben gekregen.
Enigste wat kan is klagen via klachten formulier maar ook dat werkt niet.
Er word niks gedaan.
Het slaat nergens meer op noe woonenergie doet handelt en zich opstelt naar ons.
Blijft het zo geven we het uitmhanden á rechtsbijstand.
Dat geld van de jaarnota moet gewoon aan ons uitbetaad worden.
  • Beoordeeld door Hofman op 7-11-2022
  • Rapportcijfer: 2

7-11-2022 De serviceafdeling telefonisch niet bereikbaar. Na het keuzemenu en een muziekje hoor je de
boodscap dat er een fout is opgetreden en je nog maar eens opnieuw moet proberen te bellen.
Heel onprofessioneel
Bel WoonEnergie
0800 1466