We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Is er sprake van een storing? Bel dan het Nationaal Storingsnummer 08009009.
Heb jij onlangs contact gehad met Liander? Laat ons je ervaringen met Liander weten!
Beoordeel Liander.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Liander.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Liander? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je geen haast? Gebruik dan het contact formulier van Liander. Reactietijden zijn onbekend.
Ga naar het contactformulier op de website van LianderLiander is 7 dagen per week en 24 uur per dag bereikbaar via WhatsApp voor meldingen over storingen of vragen over onderhoud. Voeg 06 52 797 989 toe aan je contacten en stuur een bericht.
Klik hier voor contact met Liander via WhatsApp.Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Liander? Facebook Messenger is een programma voor Facebook gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur kan je snel een reactie van Liander verwachten.
Klik hier voor contact met Liander via Facebook Messenger.Lees op de website van Liander, wat de meest populaire vragen zijn:
Of bekijk de vragen per onderwerp bij Liander:
Het team van Liander is te bereiken op Facebook @LianderNL op de volgende uren:
Normaal gesproken ontvang je binnen 1 uur een reactie.
Klik hier voor contact met Liander via Facebook.Het team van Liander is te bereiken op Twitter @LianderNL op de volgende uren:
Normaal gesproken ontvang je binnen 1 uur een reactie.
Klik hier voor contact met Liander via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 62 beoordelingen.
Krijgen een week van te voren een melding van een stroomonderbreking. In verband met verblijf in het buitenland bij toevel hiervan op de hoogte.
Veels te kort van te voren een melding van de werkzaamheden.
Daarnaast staat er bij contact een telefoonnummer, blijkt een algemeen telefoonnummer te zijn. Weten nergens van ? Dat is geen contact nummer maar klantenservice en konden onsnergens mee verder helpen.
Het whatsapp nummer is ook een algemeen nummer en niet van degene die de werkzaamheden gaat uitvoeren waardoor eventueel direct contact als er wat is of het probleem kan uitleggen.
En als je een mail wilt sturen staat er nergens een mailadres vermeld op enige site van liander.
We kunnen ons niet voorstellen dat deze werkzaamheden pas een week van te voren gepland zijn.
Had contact over te hoge spanning op net waardoor uitval omvormer. Dit betreft hele buurt.
Moest eerst mijn installateur bellen. Werd slecht gehoord.
Wat afschuwelijk ik sta 32 minuten in de wacht op nummer 08854264444.
Dan wordt de verbinding verbroken.
Hoe werkt het in godsnaam in het geding Liander. ????????????????????
Na telefonisch contact over een aangrenzend perceel ben ik doorverwezen naar de website om online een formulier in te vullen. Sindsdien taal noch teken. Een goed buur is beter ?
Hoe nu verder?
Beantwoorden mail niet. Komen afspraken niet na. Klantenservice geeft geen service en sturen gesprek een verkeerde richting op wat klant gezegd zou hebben. Strooien met wettelijke bepalingen wat niet bijdraagt tot een oplossing. Weten niet waarom er geen voortgang van mijn aanvraag is. Kunnen/willen geen contact opnemen met de afdeling waar mijn aanvraag ligt. Tot overmaat van ramp wordt het gesprek/verbinding verbroken.
Evaluatie wat ik van het gesprek vond heeft dus ook geen plaats gevonden.
Ik wacht nu al drie maanden op een wijziging van fase1 naar fase3. Een hele simpele handeling, maar intern bij Liander is de communicatie en administratie een ramp.
Daarnaast schermen zij dat vertraging komt door personeelsgebrek en ook bij gecertificeerde aannemers. Maar daar hoeft Liander toch geen rekening mee te houden? Mijn klusje wordt namelijk niet eens door Liander gedaan!
Goedendag,
Na ruim 2 weken nog geen reactie terug na chat met klantenservice .
Dit naar aanleiding van onderhoud aan de transformator in de wijk , dus een geplande stroomonderbreking waarvan een flink aantal mensen in de straat geen bericht hebben gekregen.
Echter compleet verbaasd ben ik dat ik hier nog steeds geen reactie mocht ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Dhr . A van Dijk
Het is belachelijk dat er geen e-mailadres is bij contact gegevens
Sorry dat ik verkeerd een cijfer gaf. Ik heb met een aardige meneer gesproken die zo goed mij heeft geholpen en mijn vraag heeft duidelijk beantwoord. Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem goed beoordeeld hebt
Geen emailadres, twitter en Facebook hebben oudere mensen niet
Ik meende een gaslucht te ruiken in mijn woning. Ik belde Liander en de telefoniste stelde goede, accurate, vragen. Binnen 2 uur zou een monteur langkomen.
Ze gaf me nog advies als: hoordgaskraan dicht en ramen open.
Binnen een half uur was de monteur al gearriveerd! Hij deed metingen en legde steeds geduldig uit wat hij ging doen. Door zijn rust zakte mijn paniek.
Na alle metingen heeft hij zelfs nog de gaskraan in de keuken gecontroleerd om vast te stellen dat we gelukkig geen gaslek hadden. Ik had dus voor niets gebeld... nee, zei hjj, bij de minste twijfel gewoon weer bellen!! Wat een service en wat een vriendelijkheid!!! Een 10 voor deze monteur!!!
Ik heb drie vragen gesteld. Twee vragen onbevredigend antwoord op gekregen (alsof ik een stomme kleuter ben) daarna om een meerdere of klantenservice gevraagd maar eigenlijk weer afgezeken
Vanmorgen contact gehad met een een vrouwelijke medewerker van de klantenservice. Zij heeft ervoor gezorgd dat er volgende week - NA ZES MAANDEN - een nieuwe meter wordt geplaatst (Am.State 51 032), door rechtstreeks contact de zoeken met haar leidinggevende. Deze belde mij en heeft via een installateur op Ameland de zaak eindelijk geregeld.
Graag wil ik deze medewerker van de klantenservice danken voor het handelend optreden en meedenken met de klant.
Deze mevrouw heeft in het beoordelingsgesprek door mij een té lage beoordeling gekregen!
Hopeloos, geen email adres, het contact formulier werkt niet wanneer je in het buitenland woont en een brief sturen gaat ook niet want er is geen postadres vermeld.
Vanaf mijn eerste melding op 12 november (het is nu 4 december) zijn er problemen met de buitenverlichting, niet 1 lamp maar zo’n 40!!
25 november zijn er werkzaamheden uitgevoerd, maar niet n.a.v. die melding! Sindsdien zijn er nog 4 (alleen van mij al) meldingen naar Liander gegaan door de Gemeente Almere om een en ander te repareren.....nu is het vanaf woensdagavond (2 december) weer pikkedonker! Melding na melding en als je Liander al spreekt sturen ze je naar de gemeente, die moet een melding doen maar het heeft voor Liander geen prioriteit. Wij snappen dat binnenverlichting voor gaat maar vanaf 12 november al problemen en nog steeds wordt er niets aan gedaan!! In afwachting van een reactie.......
Uw bedrijf is zeer slecht tot niet bereikbaar. Ik heb verschillende keren telefonisch een poging gedaan om een afspraak te maken voor een verzwaring van de meter cq zekeringkast.
Na het nummer getoetst te hebben en een uitgebreid keuzeprogramma voorgeschoteld te hebben gekregen volgde een ellenlang; al onze medewerkers zijn in gesprek. Na 10 minuten wachten werd telkens de verbinding verbroken.
Met als resultaat dat de kast nog steeds niet is verzwaard .
Ik wil een automatische incasso, het is niet duidelijk hoe dat te regelen. Telefonisch contact is een dagtaak. Op de site niet te vinden. Slechte service.
Wat een klote bedrijf
Zojuist gebeld door een schore Patricia Hogeboom van Liander. Toen ik aangaf geen interesse te hebben begon mevrouw te schreeuwen dat ze belde voor goedkopere energie. Ik gaf aan dit zelf te regelen vervolgens verhefde ze haar stem weer. Ik was stom verbaasd en zei tegen mijn man " luister is" vervolgens verbrak ze de verbinding.
Vermoedelijk was ze zo schoor omdat ze vaker mensen op die manier aanspreekt.
Ik heb een vraag over de slimme meter en krijg een een telefoon
nummer 088-5426444 van een medewerkster van BAM dat ik dit nummer moet bellen . Dit klopt niet. Kom niet bij Liander uit.
geen contact mee te krijgen na 10 min de hoop op gegeven hoge bel kosten
blijf met een niet goed werkende slimme meter zitten.
Tijdens een telefoongesprek over een lawaai makende slimme meter werd gewoon de verbinding verbroken. Niet netjes
Beoordeel Liander Klantenservice