Fenor Energie Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Fenor Energie.

Bellen met Fenor Energie

Fenor Energie is failliet, klantenservice is niet meer bereikbaar!

Waarom bellen met Fenor Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Als er sprake van stroomuitval is.
  • Voor vragen over de diensten van Fenor Energie.
  • Om klant te worden van Fenor Energie.

Openingstijden telefonische klantenservice Fenor Energie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 16:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Fenor Energie: 085 773 3120

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Fenor Energie? Laat ons je ervaringen met Fenor Energie weten!
Beoordeel Fenor Energie.

KvK gegevens Fenor Energie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 53956826
  • Vestigingsnummer (KvK): 000023793805
  • Statutaire naam: Fenor BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Fenor Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Fenor Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Fenor Energie via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag of opmerking? Neem dan contact op met de klantenservice van Fenor Energie via een contactformulier. Het is helaas niet bekend binnen welke tijd je een reactie krijgt van Fenor Energie

Ga naar het contactformulier op de website van Fenor Energie

Neem contact op met Fenor Energie via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag of opmerking? Neem dan contact op met de klantenservice van Fenor Energie door een e-mail te sturen. Stuur je e-mail naar het volgende e-mailadres: klantenservice@fenor.nl. Ook hier is het helaas niet bekend binnen welke tijd je een reactie kunt verwachten van Fenor Energie

Klik hier om een e-mail te sturen naar Fenor Energie

Neem contact op met Fenor Energie via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van Fenor Energie? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m donderdag van 09:00 - 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 - 16:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.

Klik hier voor contact met Fenor Energie via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Fenor Energie.

Bekijk de veelgestelde vragen aan FENOR:

  • Ik wil meerdere adressen tegelijk aanmelden
  • Kan ik me met spoed aanmelden?
  • Ik wil me aanmelden
  • Krijg ik een welkomstcadeau?
  • Ik betaal automatisch. Wanneer incasseert FENOR het termijnbedrag?
  • Ik ben te laat met betalen
  • Ik wil van factuur naar automatisch betalen
  • Ik kan mijn termijnbedrag niet betalen
  • Hoe kan ik betalen?
  • Volg FENOR op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn
  • Adresgegevens
  • Mailen naar de klantenservice
  • Bellen met klantenservice
  • Hoe wordt mijn maandbedrag bepaald?
  • Welke tarieven hanteert FENOR?
  • Contract met een variabel leveringstarief
  • Contract met een vaste looptijd
  • Ik ga verhuizen, hoe zit dat met mijn contract?
  • Voortijdig stoppen met contract
  • Wat als mijn contract afloopt en ik geen nieuwe overeenkomst sluit?
  • Wordt mijn contract automatisch verlengd?
  • Meterstanden
  • Gegevens wijzigen in contract
  • Ik heb me bedacht
  • Wanneer ontvang ik mijn contract?
  • Ik wil mijn facturen graag per post
  • Waar kan ik mijn factuur inzien?
  • Wanneer ontvang ik mijn eindnota?
  • Waar zie ik mijn contracttarieven?
  • Waar stuurt FENOR de jaarnota naartoe?
  • Wanneer ontvang ik mijn jaarnota?
  • Ik ga gasvrij wonen
  • Kan ik ook toegang krijgen tot de online Energie Manager?
  • Moet ik mijn nieuwe (slimme) meter ook doorgeven aan FENOR?
  • Moet ik mijn meterstanden nog doorgeven bij de wijziging?
  • Ik wil een slimme meter
  • Ik heb een slimme meter
  • Wanneer moet ik mijn meterstanden doorgeven?
  • Ik wil mijn oude meter vervangen voor een nieuwe
  • Moet ik mijn meterstanden zelf doorgeven?
  • Ik wil mijn contract opzeggen bij FENOR. Wat is de opzegtermijn?
  • Ik wil klant worden bij FENOR. Wat moet ik regelen?
  • Hoe gaat overstappen in zijn werk?
  • Wanneer kan ik het beste overstappen?
  • Ik wil een storing melden
  • Ik ruik een gaslucht, wat nu?
  • De stroom is uitgevallen, wat nu?
  • Minimaal termijnbedrag
  • Kan ik mijn termijnbedrag wijzigen?
  • Hoe wordt mijn termijnbedrag bepaald?
  • Ik ga verhuizen. Wat moet ik regelen?
  • Ik ben verhuisd, gas en elektra zijn nog niet aangesloten. Wat nu?
Ga naar de veelgestelde vragen van Fenor Energie

Fenor Energie uit Friesland

Hoofdkantoor Fenor Energie (adres)

Mercurius 6 Heerenveen 8448 GX Nederland

Beoordeel Fenor Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Fenor Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Fenor Energie Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Fenor Energie Klantenservice te beoordelen.

Bel Fenor Energie
085 773 3120