Budget Energie Klantenservice

Rapportcijfer Budget Energie klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (140)

Bellen met Budget Energie

Waarom bellen met Budget Energie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Voor vragen over de diensten van Budget Energie.
  • Om klant te worden van Budget Energie.
  • Een verhuizing doorgeven.
  • Voor vragen over je jaarnota.

Openingstijden telefonische klantenservice Budget Energie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Budget Energie: 020-2055555

  • Belkosten:
  • Ben je een zakelijke klant van Budget Energie? Bel dan met 020 - 205 55 50. Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met Budget Energie? Laat ons je ervaringen met Budget Energie weten!
Beoordeel Budget Energie.

Controleer op storingen bij Budget Energie.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Budget Energie.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • gas internet.
  • tv.
  • Elektriciteit.
  • Internet.
  • Website.
  • Inloggen.
  • Bellen.
  • TV.
  • Stroom.
  • Gas.
Controleer of er een storing is bij Budget Energie

KvK gegevens Budget Energie

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34297646
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017985811
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Budget Energie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Budget Energie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Budget Energie via Facebook Messenger.

Heb je een Facebook account en maak je gebruik van Facebook Messenger op je telefoon, tablet of pc? Neem dan contact op met Budget Energie via Facebook Messenger. De openingtijden zijn:

  • Maandag t/m donderdag: van 08:30 tot 21:00 uur.
  • Vrijdag: van 08:30 tot 18:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:30 uur.
  • Zondag: Gesloten.

Normaal gesproken ontvang je binnen een paar uur een antwoord.

Klik hier voor contact met Budget Energie via Facebook Messenger.

Neem contact op met Budget Energie via een contactformulier.

Heb je geen haast met je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier van Budget Energie. Het kan tot 3 dagen duren voordat je een reactie krijgt. Heeft je vraag haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.

Ga naar het contactformulier op de website van Budget Energie

Neem contact op met Budget Energie via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van Budget Energie.

Klik hier voor contact met Budget Energie via Pinterest.

Budget energie

Hoofdkantoor Budget Energie (adres)

Reguliersdwarsstraat 58 Amsterdam 1017 BM Nederland
Rapportcijfer Budget Energie Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 140 beoordelingen.

Beoordeel Budget Energie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Budget Energie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door H.Bijsma op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 5

niet snel geholpen telefoon wordt bijna niet opgenomen.
  • Beoordeeld door C.Haanskorf op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloos bedrijf is dit. Ik heb voor mijn bedrijf internet en telefoon nodig, ik probeer al weken lang te bellen met de klantenservice en krijg steeds het bandje te horen dat ik terug gebeld wordt. Niet dus. De persoon die mij dit abonnement heeft aangesmeerd garandeerde mij dat alles geruisloos zou verlopen. Hij gaf zelfs aan dat ik nu zijn nummer had en ik mocht hem altijd bellen. Ja hoor, dan krijg je dus dat waardeloze bandje waarop gezegd wordt dat ik teruggebeld wordt. Nu heb ik geen internet en geen telefoon. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen en ik stel jullie nu al aansprakelijk voor alle financiële gevolgen die ik ondervind.
  • Beoordeeld door JHM HAMAKER op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik heb nog steeds geen afrekening gezien van dit bedrijf
als geen klant meer wil zijn hoor je er niet meer bij, bij dit waardeloze bedrijf
  • Beoordeeld door HE Bakker-Daniels op 13-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht. Allereerst duurde het 25 min.tot de tel.werd beantwoord
Op mijn vraag geen duidelijk antwoord gekregen
  • Beoordeeld door bennie op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

ben nu al een half jaar bezig zodat ik weer op mijn budget kan komen.
Helaas er wordt niets gedaan op een mail van blijf het proberen.
  • Beoordeeld door J.C.M. N-K op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onlangs verhuisd naar verpleeghuis. Onmogelijk om energie op te zeggen of verhuisbericht door te geven en te versturen. Waardeloze "service".
  • Beoordeeld door Hamaker op 1-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zit nog steeds te wachten op mijn afrekening
Waardeloos bedrijf !!!!
  • Beoordeeld door Esyella Whisnant op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ze hebben niets alles op orde.
  • Beoordeeld door Monique op 20-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik sluit me aan bij alle andere reviews....hier namelijk dezelfde ervaring: Dit bedrijf is niet bereikbaar. Ik heb meer dan 1 uur en 15min aan de telefoon gewacht en uiteindelijk werd de verbinding vanuit Budget Energie verbroken. De reden van mijn telefoontje was omdat ik door faillissement van Fenor ongevraagd aan budget energie ben overgedragen . Ik heb mezelf bij Essent aangesloten. En nu ontvang ik van budget energie een eind afrekening van meer dan 300€. En niemand an dit bedrijf die een reactie geeft op mijn email over deze onterechte factuur.
  • Beoordeeld door Schokker op 18-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Heb al bijna 2 weken gebeld, en er maar niet in komen, en heb een brief gekregen er staat op wij hebben nog geen 400euro van u ontvangen, wij vragen 400 euro voor 22 maart 2022 om. Over te maken, en waar is dit voor , en na de eerste verhoging 415euro en tweede verhoging 460 euro en wil dit graag over bellen maar lukt niet, dit lijkt nergens op om mensen in de stress te jagen, en heb nog een.klein pensioentje
  • Beoordeeld door Chris op 11-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bellen ondanks dat het telefoonnummer in het bel me niet register staan.
  • Beoordeeld door Hans op 3-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Als klant geen enkele mogelijkheid hebben contact op te nemen behalve bellen en lang te wachten? Volgens de ACM is een bedrijf dat aan consumenten levert wel verplicht per email bereikbaar te zijn:
https://www.acm.nl/nl/onderwerpen/verkoop-aan-consumenten/verkopen-aan-consumenten/uw-bedrijf-vindbaar-en-aanspreekbaar
  • Beoordeeld door Joop op 1-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

met geen mogelijkheid te bereiken
  • Beoordeeld door J.J.J. op 28-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos bedrijf. Onprofessioneel, niet klantvriendelijk, niet te bereiken, wel geld innen, maar terugbetalen, ho maar.
Doe er eens iets mee, met al deze negatieve reacties.
  • Beoordeeld door Jehannes op 25-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen controle over opzeggen en mogelijk kan het abo niet eens opgezegd worden want je kunt niet zelf opzeggen en er kan niets telefonisch opgezegd worden en de chat reageert nergens op en er is geen email bekend van budget mobiel en als je via contact het abo stop zet dan krijg je geen bevestiging daar van.
  • Beoordeeld door HJIM Stumpel op 20-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bellen : onmogelijk
Mailen: onmogelijk mijn slimme meter is kapot en ik heb veel vragen. Budgetenergie reageert gewoon niet,
  • Beoordeeld door M. van Jaarsveld op 18-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nog nooit meegemaakt dat een bedrijf het op geen enkele manier mogelijk maakt dat je contact kan opnemen?! Mijn contract is afgelopen per 31-01-2022, toch wordt de maand februari 2022 afgeschreven met omschrijving februari 2022. Dit bedrag heb ik gestorneerd. Nu krijg ik wel een reactie per email ,dat als ik de maand februari 2022 niet opnieuw betaal, ik incassokosten aan mijn broek ga krijgen. Mijn contract staat op inactief per 31-01-2022, dus daar is schijnbaar geen onduidelijkheid over. Ook heb ik geen email gekregen over het verbruik van de maand januari 2022 wat ik daarvoor altijd kreeg en ook online toegankelijk was (nu niet meer?). Ik begrijp met personeel te kort dat er problemen zijn maar zorg dan dat er email adres beschikbaar is en maak terugbel afspraken? Budget Energie wat ga je hieraan doen?
  • Beoordeeld door Fons Klaren op 10-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is NIET mogelijk om op jullie site mijn contract op te zeggen. En bellen, jullie geven aan een wachttijd van 30 minuten ( absurd!!) . Ik heb 1 uur aan de telefoon gehangen en heb uiteindelijk NIEMAND gesproken.
Wat een WAARDELOOS bedrijf.
  • Beoordeeld door cees op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Eindafrekening klopt niet,jaargebruik 3 kwk te betalen kosten hiervoor 222 euro,men heeft de teruggave belasting vergeten.
E-mail mogelijkheid na behoorlijk zoeken aanwezig,na invullen komt bericht terug dat dit niet beantwoord wordt.Chatbot geeft onzinnige antwoorden,bellen nog niet geprobeerd.
Op de website lang gezocht maar geen telefoonnummer gevonden,op het internet gezocht en een nummer gevonden.
Klantvriendelijk nee niet echt,men(budgetenergie) wringt zich in alle bochten om niet bereikbaar te zijn.En gelezen dat er maar een beperkte tijd is om te reageren.
  • Beoordeeld door j.g.voeten op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is een grote schande, ik heb bij Fenor gezeten maar die zijn in een Faillissement beland. ik ben gelijk overgestapt naar Essent en zouden alles regelen (dit was in december 2021.) Budget Energie heeft zonder mij te vragen of ik wel energie en gas wil afnemen. schande gewoon. nu in januari heb ik een rekening gekregen en die hebben ze automatich afgeboekt deze heb ik op 8 januari weer gestorneerd. vervolgens ben ik een week lang aan het proberen om hun te bereiken maar ze nemen niet op ik kan op geen enkele manier contact krijgen met Budged kl.antenservice
Niet via mail die doet het niet meer de chat daar kom je ook niet mee verder de telefoon ook niet te doen na een uren en dagen te hebben verspeeld aan de telefoon niets ,ik wil gvd gewoon mijn ongevraagde aansluiting stop zetten bij budged energie,. en als je beld voor een aansluiting dan heb je ze binnen 5 min en zijn ze wel vriendelijk, maar als je dan begint over het probleem dan zijn ze onbeschoft en respectloos, ze laten je dan ook niet uitpraten.
Dat dit bedrijf nog op de markt mag komen schandalig.
  • Beoordeeld door Ronny Klerk op 8-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bij storing moet je wachten tot de klantenservice open is
  • Beoordeeld door Yvonne op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een grote schande ik kan op geen enkele manier contact krijgen met Budged klantenservice
Niet via mail die doet het niet meer de chat daar kom je ook niet mee verder de telefoon ook niet te doen na een uur aan de telefoon niets ,ik wil gvd gewoon mijn jaar gebruik door geven op mijn budged energie kan het nog niet terwel het wel moet qua datum ,ik wil niet straks geschat worden op mijn jaar gebruik ,Budgetenergie ga jullie diep schamen er zijn veel mensen die contact met jullie willen opnemen maar het kan gewoon niet ,wel als je klant wil worden of wil verlengen dan gaat het soepel word tijd dat ik mijn advocaat gaat inschakelen jammer ik wilde het zonder doen .
  • Beoordeeld door Richard op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig hoe een klanten behandeld worden.

Echt diep tries en echt ik ben blij van budget energie af te zijn
  • Beoordeeld door P.Jansen op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze, of beter gezegd, geen klantenservice. De service zou van 09.00-15.00 jawel!!! beschikbaar zijn. Ik belde om 09.00 en direct kreeg ik een bandje met de mededeling dat de wachttijd lang zou zijn. Na wat door het keuzemenu te zijn gedirigeerd kreeg ik te horen dat het zo'n 20 min. kon duren. Heb uiteindelijk ruim 38 minuten!!! aan de lijn gehangen en ook nooit meer iemand gehoord, je hoort uitsluitend wachtmuziek.

Dit is echt ondermaats en ronduit walgelijk om zo met je klanten om te gaan.
  • Beoordeeld door Harm Stumpel op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Bellen onmogelijk. Contact e mail gezonden. Antwoord binnen 5 werkdagen bericht. Niets en dan ook niets gehoord. De betrouwbare club Budgetenergie is een slechte club. Mijn verbruik vanaf september 2021 is niet bekend. Waarom niet????!!!?
  • Beoordeeld door Rob op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

totaal niet bereikbaar!
hoe willen Budget op maandelijkse basis afrekenen als ik de standen niet eens kan doorgeven. Ik heb geen slimme meter!
schatting is een farce want ik ben 3 maanden in het buiten en betaal een hoge prijs voor m3 die ik niet verbruik
  • Beoordeeld door Familie op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

i.v.m. overlijden van mijn moeder willen we het contract opzeggen, telefonische tot 2 keer toe meer dan een uur gewacht, geen succes! Er neemt gewoon weg niemand het gesprek aan. Via chat, krijg ik de melding momenteel geen chat medewerkers beschikbaar. chat en telefoon Dit alles geprobeerd tussen 9.00 en 15.00. Want daarvoor en daarna is men niet bereikbaar. Schandalig slecht! we worden graag geholpen.
  • Beoordeeld door R. van Hoove op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al 45 minuten in de wacht om 1 van jullie spreken, maar helaas.

jullie moeten je diep schamen!!!!!
  • Beoordeeld door H.Loning op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Budget laat een hiaat vallen tussen einde oude contract (waarvan ik de eindatum bij aanmelding heb opgegeven ) en aanvang nieuwe Budget-contract. Zelf aanpassen kan niet , is geen verhuizing. Er wordt niet gereageerd op mailvragen , de chatfunctie weet niets, en telefonisch zijn jullie onbereikbaar.
Hoe dit loopt in de tussentijd is niet op te vragen.
Ik heb einde oude contract opgegeven , Budget begint op eigen initiatief later en ik loop nu misschien tegen een boete aan.
  • Beoordeeld door Acm vd Bogaard op 1-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen telefonisch contact krijgen.
Mail adres ho maar.
Als je op de andere wijze reageert dan geen enkele reactie.

Het cijfer 1 had eigenlijk geen 1 moeten zijn, een 1 geef je nog voor de moeite.
  • Beoordeeld door j.schmidt op 31-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbare klanten"service". In geval van vragen die niet via de site zijn op te lossen, is er geen mogelijkheid contact op te nemen. Ik vond drietelefoonnummers op de site (020 205 5555, 020 205 5550 en 088 730 7377 ) die alle drie niet in gebruik zijn. Na melding dat nummers niet in gebruik zijn, wordt de verbinding verbroken. Zeer klantonvriendelijk.
  • Beoordeeld door Ferluci op 18-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Doe het niet.
  • Beoordeeld door Akkelien Smit op 15-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het is schandalig, Jullie misdragen je ongelooflijk.
Ik heb idd het contract niet verlengd en dat is volledig mijn eigen schuld. Ben naast mijn werk vooral bezig geweest met mijn vriend die palliatief wordt behandeld voor uitgezaaide kanker en zware chemo's ondergaat om nog een beetje reserve tijd te creëren.
Ik kan je zeggen dat je dan andere zorgen aan je hoofd hebt dan een contract verlengen.........
Wat is het gevolg hiervan? Ik ben voor het derde jaar bij jullie en ik verbruik minder dan andere jaren maar betaalde voor gas 0,83 (afgerond) en nu 2,09 !!!!!
Voor stroom was het 0,25 (afgerond) en nu 0,59!! Met mijn maandbedrag van 110,- euro kwam ik altijd goed uit. Nu heb ik in dec/jan ineens voor 359,- verbruikt!!!! Ik vind het echt niet kunnen en telefonisch zijn jullie niet bereikbaar. Op de site staat al dat de wachttijden ruim een 1 uur zijn. Ik heb echt iets anders te doen. Hoe kan ik nog in contact komen met jullie??? En wanneer gedragen jullie je niet als boeven die misbruik maken van en de situatie ten kostte van de consument!!
  • Beoordeeld door Hans op 14-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ze zijn niet berijdbaar ik heb 4 uur gebeld dat kan toch niet .
  • Beoordeeld door ine Kip-Sipkema. op 7-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onberijkbaar. Jammer.
  • Beoordeeld door Ruben op 5-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nog voor dat het contract inging al opgezegd omdat we niemand aan de lijn krijgen en het zoeken is naar gegevens van het bedrijf. Ruim 30 minuten in de wacht en dan hangen ze op of hebben ze problemen met bereik...
  • Beoordeeld door neky materman op 3-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

bijna niet te bereiken, tot nu toe nog helemaal niet
ik heb spijt als haren op mijn hoofd van de overstap
dit is helemaal geen budget maatschappij foei
  • Beoordeeld door Geertse op 31-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen mail adres.
Uren wachten om iemand te spreken
En als je iemand krijgt wordt verwezen naar de site.
We bellen terug. Er belt echter niemand.
Een waardeloos bedrijf.
Wij stappen over in december!
  • Beoordeeld door Frans Lamers op 26-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte internet verbinding sinds we zijn aangesloten bij Budget. Na 2 Jaar krijgen we een nieuwe router omdat de andere niet volstaat. Sindsdien is het alleen maar slechter geworden en kan hooguit 1 persoon op internet. Je hoeft niet te bellen voor directe hulp want wachttijden van een uur zijn normaal en na 24 uur minimaal wordt je mail beantwoord. Jammer dat bij de beoordeling geen nul zit. Een beoordeling één is nl nog te hoog. Zo balen dat we bij deze club zitten. Ze doen de naam "Budget" in ieder geval wel eer aan. Gelukkig heeft sinds kort weer iedereen volop internet. Budget helemaal niet nodig. Gewoon de hotspot op je mobiel aanzetten. Dat dit bedrijf er zelf nog niet is achter gekomen hoe sloom en hoe slecht ze bezig zijn. Het wordt eens hoog tijd mijn twitter account voor deze slecht functionerende bedrijven in te gaan zetten.
  • Beoordeeld door Samuel Ashien op 17-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

When I was approached for business with your company they spoke English to me and after I signed a contract this is what the attitude was more like on your chat room 0n 08/10/21 - let me cut and paste for you.

3. I was wondering why I have not received my energy bill yet.14:24
4. Kan je je vraag misschien op een andere manier stellen?
5. Please I speak English, not good enough14:25
6. We are a Dutch company and we only communicate in Dutch. However, we know that there are plenty of people living in the Netherlands who don’t speak Dutch. Therefore, we made this page for you, explaining how to use our website, your personal environment and plenty more things in another language. We hope this helps you out!
7. If you are a Dutch company, why did you have to go into business with someone who speak a different language?14:26
8. Kan je je vraag misschien op een andere manier stellen?
9. So I take it that you are asking me to terminate my contracty.14:28
10. Het lijkt erop dat ik je niet goed kan helpen. Je kunt het beste even contact met ons opnemen.

Now that is what I got after trying two days in a row via telephone to talk to someone and lost over 25 euro calling as nobody was picking-up. Can anybody explain to me why?
Bel Budget Energie
020-2055555