Bellen met PostNL

Waarom bellen met PostNL Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een van de producten of diensten van PostNL.
  • Je hebt een klacht.
  • Je hebt een vraag over de verzending of ontvangst van een pakket of een aangetekende zending.
  • Je hebt een vraag gerelateerd aan de PostNL webshop,
  • Je wilt gebruik maken van of hebt een vraag over de verhuis- bewaar en/of doorzendservice.

Openingstijden telefonische klantenservice PostNL

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 20:00
  • Dinsdag 08:30 - 20:00
  • Woensdag 08:30 - 20:00
  • Donderdag 08:30 - 20:00
  • Vrijdag 08:30 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer PostNL: 088 2255555

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je een zakelijk klant van PostNL? Bel dan het volgende nummer: 088-8686868

Heb jij onlangs contact gehad met PostNL? Laat ons je ervaringen met PostNL weten!
Beoordeel PostNL.

Controleer op storingen bij PostNL.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van PostNL.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Postkantoren.
  • Track & Trace.
  • Track & trace.
Controleer of er een storing is bij PostNL

KvK gegevens PostNL

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27124700
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017527368
  • Statutaire naam: Koninklijke PostNL BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met PostNL?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met PostNL? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met PostNL.

Neem je liever op de ouderwetse manier contact op met PostNL. Pak pen en papier, start met schrijven en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • PostNL
  • Postbus 99180
  • Leeuwarden

Let op! Het kan tot 10 dagen duren voordat je een reactie krijgt van PostNL. Heb je haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.

Chat online met PostNL.

Chatbot Daan is 24/7 aanwezig en helpt je graag. Chatbot Daan kan al veel vragen beantwoorden. Mocht het toch niet lukken? Dan helpt een medewerker van PostNL je graag verder. Hieronder zie je de openingstijden van de klantenservice:

 

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 20:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 16:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Start een chat met PostNL

Neem contact op met PostNL via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met PostNL. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met PostNL via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen PostNL.

Bekijk de veelgestelde vragen aan PostNL:

  • Is het Wholesaleaanbod voordeliger dan het Openbaar Aanbod of PostNL-Aanbod?
  • Als ik niet direct op 1 december, maar bijv. 1 januari start met Wholesale Zakelijke Post aanleveren. Op welke tarieven heb ik dan recht tussen 1 december en 1 januari?
  • Wat vindt de ACM van wat jullie in het contract en de voorwaarden hebben gezet?
  • Waarom houdt PostNL een testperiode?
  • In hoeverre verschillen de Wholesale Voorwaarden van de algemene voorwaarden?
  • Waarom stelt PostNL in het Wholesaleaanbod andere en soms strengere voorwaarden, waardoor we bijvoorbeeld anders moeten aanleveren dan we tot nu toe hebben gedaan?
  • Ik moet om 21.00 uur mijn hele wholesale-partij hebben uitgeladen en overhandigd aan PostNL. Wat nou als ik nog 1 bak moet uitladen? Ben ik dan te laat?
  • Wat als ik te laat ben door bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden of file? Dat is dan toch overmacht?
  • Hoe zorgen jullie dat je kunt aantonen dat ik te laat was?
  • Kan ik meekijken met jullie controles?
Ga naar de veelgestelde vragen van PostNL

Neem contact op met PostNL via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van PostNL.

Klik hier voor contact met PostNL via Pinterest.

Neem contact op met PostNL via Facebook.

Volg PostNL ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina  van PostNL kan je ook direct contact opnemen met een medewerker en om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.

Klik hier voor contact met PostNL via Facebook.

Neem contact op met PostNL via Twitter.

Je kunt 24/7 contact opnemen met PostNL via Twitter. Door op onderstaande link te klikken kun je een privebericht sturen naar PostNL. Het is onbekend binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten van PostNL.

Klik hier voor contact met PostNL via Twitter.

Werken bij PostNL. Breng het samen. (Nederlandse subtitels)

Hoofdkantoor PostNL (adres)

Prinses Beatrixlaan 23 Den Haag 2595 AK Nederland
Rapportcijfer PostNL Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 175 beoordelingen.

Beoordeel PostNL Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan PostNL Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Dijkstra op 15-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar en/of zéér lange wachttijden.
  • Beoordeeld door Ernst Ellen op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slechte service
  • Beoordeeld door Yvonne van den Berg op 7-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Meld hier je klacht ook!
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer

Al weken worden pakketjes linea recta naar het afhaalpunt gebracht. De bezorger zegt: niemand thuis, wat keihard gelogen is. Heb de laatste keer 3 uur bij het raam gezeten, geen postbode gezien!!!
Telefonisch klachten indienen levert niets op, de bezorger wordt er niet op aangesproken want het gaat gewoon door. Betaal 7,25€ maar mag zelf met een immens groot en zwaar pakket gaan sjouwen want Postnl heeft als beleid GEEN NABEZORGING!!!
Shitbedrijf, shitservice en shit klachtendienst.
Heb nog een extra klacht ingediend bij ACM CONSUWIJZER. Moeten jullie ook doen.
  • Beoordeeld door f op 5-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vreemd mijn klacht was veel langer ,waarom is die ingekort wat een brutaliteit[ op 2-0902021
kan je nagaan dat post.nl geen verantwoording neemt over zijn eigen bedrijf .
  • Beoordeeld door f op 2-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

50 minuten aan de lijn in de wacht .
En die buitenlander man .Weet niks kan niks .
Geen wonder dat men klaagt .
Waar zijn de nederlandse postbodes die wel hun werk goed doen .
  • Beoordeeld door Frans Nikkelen op 31-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waarom zijn jullie zo onbereikbaar? die chatbot werkt voor geen nanometer!!is er geen e-mail adres of een telefoonnummer?
  • Beoordeeld door Van dijk op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slecht bedrijf kan nooit iemand bellen wat slecht .
  • Beoordeeld door Harry Peusens op 16-08-2021
  • Rapportcijfer: 3

Zeer klant onvriendelijk
Een pakket is ingeleverd. Daarbij accepteerd PostNL een postpakket, dat kennelijk onjuist/onvolledig is geaddresserd is (probleem met appartement toevoeging aan huisnummer). Ik meen, dat PostNL de verzender ogenblikkelijk op deze tekortkoming moet wijzen.
Omdat de vesturende partij geen afzender heeft achtergelaten, bijft postNL met het pakket zitten.
Ook al de geadresseerde zich meldt bij postNL met de juiste barcode en adres details,probeert PostNL het pakket te retourneren.
Als het niet door de verzender wordt opgehaald wordt het pakket in depot gestopt en vervolgens verietigd>
Als geaddresseerde heb ik me gemeld bij PostNL gemeld en al mijn gegevens gemeld en de de vergissing kenbaar gemaakt.
Toch weigert PostNL het pakket te leveren ook al worden de pakketen vaak gewoon in het appartementsgebouw achtergelaten.

Ik vind het onbegrijpelijk handelen van Post NL en verzoek u het adres te corrigeren en alsnog te leveren.
Ik verneem graag van u.
  • Beoordeeld door G.J.Quist van Werkhoven op 6-08-2021
  • Rapportcijfer: 3

Waarom is het zo ingewikkeld om een duidelijk email adres van jullie te vinden????
  • Beoordeeld door Brandt op 29-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds vrijdag wacht ik op de bezorger met een pakket. Althans volgens de app. Vrijdag stond er bezorging voor 18:00 uur. Later stond er dat de bezorger het niet heeft gehaald. vervolgens staat er in de app "bezorger is onderweg". volgens de chatbox van Post NL zou de bezorger gisteren komen voor 22:00 uur. En ja u raad het al de bezorger schittert door niet te verschijnen. telefonisch is de klantenservice niet bereikbaar. zeer slechte service!!!
  • Beoordeeld door Christi op 27-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Het lukt niet contact gegevens re vinden om te vragen waar mijn post blijft. De post stond in mijnpost maar nu 4 dagen verder is er nog niks, 4 poststukken kwijt?? ( O ja het adres was correct)
Daan snapt me niet en verder kom ik schriftelijk niet verder. Iedere keer komt weer hetzelfde beginscherm. Bellen voor 1 euro per minuut vind ik crimineel veel. Kortom de service is teleurstellend. Het lijkt een demotivatie beleid.
  • Beoordeeld door Caroline op 9-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service. Klantenservice niet persoonlijk bereikbaar. Pakketjes worden op verkeerde PostNl-punten gebracht en raken zo kwijt. Nu al de zoveelste keer. Medewerker PostNL kan ook niks. ‘Email sturen’. Er is echter geen emailadres te vinden. Alleen een automatische chat.
  • Beoordeeld door Hans von Meijenfeldt op 6-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

Al vijf keer kregen we een mail "we hebben je gemist" bij de niet-aflevering van een pakketje terwijl we thuis zijn en de bus zien voorbij rijden. Daarna is het bijna onmogelijk om de klantenservice te bereiken. Als dat eens lukt dan worden er allerlei vage beloftes gedaan, waarna het probleem zich gewoon herhaalt. Het is echt te zot voor woorden helaas... Misschien dat hier een levend persoon dit leest die antwoord geeft?
  • Beoordeeld door van Munster op 1-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Pakketten worden te laat of op verkeerde dag afgeleverd.
Waarom niet gewoon e-mail contact we leven in 2021 hoor!!!!!!
  • Beoordeeld door Jeroen op 28-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb via deze opmerking mijn mail adres achtergelaten, mail me dus jullie adres, dan kunnen we als normale mensen via e-mail communiceren.

Waarom ik niet bel? Ik woon niet in NL en heb geen behoefte aan meer kosten te maken aan jullie!
Waarom niet schriftelijk? (via een brief?) Ehh, het is 2021 hoor, kom op zeg, niet van e-mail gehoord?
Waarom niet online chatten? Ja doei, jullie "medewerker" is een bot!
Waarom niet via Facebook of twitter? Kom op zeg, zou ik werkelijk alleen hiervoor een account bij een derde partij moeten aanmaken om in contact te kunnen komen met jullie? 10 tegen 1 hebben jullie daar ook een bot zitten!

Mail me nu maar gewoon, dan kunnen we verder, maar ja ik verwacht dat jullie er compleet schijt aan hebben en niet zullen antwoorden gezien hier jullie rapportcijfer een 1,5 is. Ongelofelijk! Door dus naar DHL, duidelijk maar jullie boycotten.
  • Beoordeeld door Wilmine op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Voor het eerst probeer ik contact op te nemen met de klantenservice van PostNL. Aangezien ik in het buitenland woon, en geen Nederlands telefoonnummer heb, en ook geen sociale media, ben ik genoodzaakt met een robot te chatten in de hoop ooit antwoord te krijgen van een medewerker. Ik wil hier mijn grote verontwaardiging over uiten. Nergens is er een e-mail adres te vinden, zodat ik mijn vraag op een duidelijke manier kan uitleggen, maar ik word verwezen naar een machine die niet kan begrijpen dat ik geen telefoonnummer achter kan laten waarop ik bereikbaar ben, omdat ik geen telefonnummer heb dat bereikbaar is vanuit Nederland. Nadat ik de robot heb omzeild, moet ik minutenlang wachten tot een menselijke medewerker de chat overneemt. Ik heb nog nooit zulk een slechte klantenservice gezien. PostNL moet onmiddelijk deze werkwijze veranderen. Als PostNL haar klanten enigszins respecteert, dan zal ze dat moeten laten blijken, door het mogelijk te maken op een normale manier contact te hebben met een mederwerker. PostNL krijgt een absolute 1 als het om klantenservice gaat, en liever nog had ik een 0 gegeven.
  • Beoordeeld door Nv op 14-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil een klacht indienen omdat opnieuw niet aangebeld is bij het bezorgen v pakket terwijl ik expres thuis bleef. Het werd bij de buren bezorgd, zonder briefje in de brievenbus, waardoor ik het niet op kwam halen. Klacht indienen lukte niet. Wanneer ik geen cookies accepteer kom ik niet op de website en ook niet bij Daan. Op internet gezocht naar een tel nmr. Bij bellen bleek dit nummer niet bereikbaar. Eerlijk gezegd vind ik post nl steeds meer achter uitgegaan wat betreft service. Gevolg van monopoliepositie?!
  • Beoordeeld door Mevrouw E van Lierop-Schouten op 10-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorger heeft schade toegebracht aan mijn schuur door met zijn auto tegen de schuur aan te rijden. Gebeurd op 25 mei jl. sinds die dag word ik door post nl van het kastje naar de muur gestuurd. Maar post nl geeft steeds niet thuis. Ik vind dat de naam Post NL eigenlijk niet door jullie gebruikt mag worden. Jullie zijn een schande voor deze natie!!
  • Beoordeeld door Schipper op 3-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Niet te bereiken!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Stefan vlot op 27-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Post nl is niet te bereiken...die daan werkt niet ik moet voor een pakketje inklarings kosten betalen..kan nergens contact krijgen met post nl hierover.....wat een zeeeeeeer slechte service van post.

Alle telefoonnummers werken ook niet meer!!!
  • Beoordeeld door koert op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Julie zijn onmogelijk berijkbaar en voor communicatiegigant erg amateuristisch, in plaats van mensen helpen laatje mensen door doolhof van onzin gaan, een goed emialadres lijkt mij veel zinvoller qua communicatie...
  • Beoordeeld door E.A. de Hond op 12-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Is er hier iemand anders aan het werk dan de vrouw die ik net aan de telefoon heb gehad? Want daar viel niet mee te communiceren en die neemt mijn klacht klaarblijkelijk niet serieus door de telefoon er gewoon maar op te gooien terwijl ik midden in mijn verhaal zit! Hoezo service? Dat is er gewoon niet! Onmenselijk en onacceptabel gedrag! Zo ga je niet met mensen om! Schande PostNL!!!
  • Beoordeeld door Ria Weckx op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

1.Wat ontzettend slecht: het tel. nr van de klantenservice (!!!) wordt gewoon verbroken.
2. Ik stuur een kaart naar een nieuw adres in Herkenbosch. Blijkt dat adres (fout van Post NL) niet op hun lijst staat. (3 nieuwe huizen en alleen het middelste kan geen post ontvangen). De mensen gebeld waarom ik de kaart terugkrijg: foutje van Post NL maar vanaf 3 mei staan we wel op de lijst. Dus stuur ik 4 mei dezelfde kaart (het adres was wel goed!! ) en die krijg ik op 5 mei wederom terug!! Ik betaal niet 2x omdat Post NL een fout maakt!
Ik betaal helemaal niets meer aan PostNL! Verstuur wel via de mail!!!
  • Beoordeeld door renske op 24-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Medewerkers zijn totaal niet verstaanbaar. Ik heb inmiddels 3 keer gebeld in de hoop iemand aan de lijn te krijgen die wel verstaanbaar is en mij verstaat. Helaas 3 verschillende medewerkers aan de lijn gehad, maar geen 1 die fatsoenlijk Nederlands spreekt. Vinden je schijnbaar maar lastig want luisteren totaal niet naar wat je zegt. Helpen je niet met een oplossing en denken niet mee. Pakketjes zijn volgens de app bezorgd op 23 april maar er is niets bezorgd. Word niets voor je gedaan, lekkere klantenservice. Bel maar naar de bedrijven waar je de pakketjes hebt besteld alsof die weten waar ze gebleven zijn en heb ik uiteraard al gedaan.
  • Beoordeeld door Bente op 12-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hele slechte service
25 minuten in de wacht gestaan en daarna iemand die me niet eens probeerde te helpen en nu is mijn pakket weg en ben ik mijn geld kwijt. Heel heel heel heel slecht!
  • Beoordeeld door Breesnee op 9-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wilde graag een klacht bespreken over bezorging; dit stond niet in het lijstje met opties. Daarom wilde ik het persoonlijk doen en mondeling. Echter de vermelde nummers bleken beide niet in gebruik. Slechte service dus!!
  • Beoordeeld door B. op 15-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

De maat is voor mij nu echt vol!!Het is de zoveelste x dat mijn pakket gewoon op de deurmat wordt achtergelaten, onbeheerd, en vandaag 3 uren en 45 min daar gelegen heeft, tot ik thuis kwam om 18 uur vanaf 14:15 uur !! Een pakket met in houd waarde meer dan 100 euro! Het is de zoveelste x dat ik met de klantenservice van postnl hierover vervolgens moet gaan bellen en een klacht indien! Ja er wordt contact opgenomen met de leidingevende van de bezorger wordt er wederom voor de zoveelste x gezegd. Er gebeurd echter niets mee....anders was het vandaag niet weer zo gegaan! Ik ben er echt helemaal klaar mee met deze "service"  van postnl.

Ook heb ik een andere x al meermaals de ervaring als ik niet snel genoeg open doe als ik wel thuis ben, dat de postnl bezorger op mijn glasraam bonkt van mijn voordeur. De bezorger ook al 2x hierop netjes aangesproken, hem gevraagd dit svp niet meer te doen..maar de bezorger wordt dan echter onbeschoft en  verbaal agressief. Ik zit eraan te denken om de publiciteit in de media op te gaan zoeken. Ik heb nml. van vandaag fotos en de handtekening van bezorger die mijn pakket weer zomaar onbewaakt aan de deur achterliet terwijl ik niet thuis was. Je wordt kennelijk anders als klant niet meer serieus genomen en er verandert toch niets...????
  • Beoordeeld door arie op 7-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

je doekt je verhaal klanten sevice zegt ja en amen en denkt barst maar geen enkele reactie waarde loos bedrijf poat nl
  • Beoordeeld door Jo op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slechte service. Kunnen niet eens fatsoenlijk een email adres noteren waardoor ik nu al een maand bezig ben om een pakketje verstuurd in december te laten traceren. En als je dan belt is er ook nog zo'n trut die gewoon de verbinding verbreekt omdat ze niet luistert naar wat ik zeg. Na 3 pogingen is eindelijk mijn emailadres wel goed genoteerd (De dag voor ik haar aan de bel had) en ze houd gewoon vol dat daar de mail heen is gestuurd een week geleden. Dat kan niet zeg ik omdat het mailadres gisteren pas op de juiste manier is aangepast. Ja hoor mevrouw dat klopt wel...... Pffffff
  • Beoordeeld door ramon op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

amateuristisch bedrijf
  • Beoordeeld door Corry op 18-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zowel in december als nu tijden in de wacht gezet OP MIJN TELEFOONKOSTEN- en nog steeds geen contact
en
DUS GEEN ANTWOORD OP MIJN VRAAG
  • Beoordeeld door . H. Jansen op 9-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen contact krijgen via email en telefoon 43 minuten in de wacht dit is de service van postnl en er wordt niet gereageerd op een onderzoek dat zou lopen van CAS-nummer 12533903.gr.h.jansen
  • Beoordeeld door Frank op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 20 minuten opzoek naar emailadres om PostNL op te kunnen bereiken maar helaas lijkt alles te moeten via social media
  • Beoordeeld door Robert Koekkoek op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bijna een kwartier in de wacht.
Vervolgens een medewerker die zeer slecht te verstaan is. Deels door een slechte verbinding aan de kant van PostNL, deels door het onduidelijke praten van de medewerker.
Geen oplossing. Verschuilt zich achter het systeem van PostNL waar zgn niemand bij PostNL ook maar iets aan kan doen
  • Beoordeeld door Hannie Schurink op 6-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Totaal geen verbinding mogelijk,na 30 minuten wachten. Geen vermelding van e- mailadres.
  • Beoordeeld door A.Beukman op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nergens geen emailadres te vinden voor een klacht in te dienen. Je moet een brief sturen voor een klacht. Hoe moeilijk wordt het je gemaakt om een klacht in te dienen en dan later zeggen wij hebben niets ontvangen. Slechte service in ieder geval. ????.
Pakketje verstuurd en werd na drie dagen weer bij mij terug bezorgd met reden corona op de sticker. Een kantoorpand dat dicht was tussen oud en nieuw. Dat hadden ze zelf ook wel kunnen bedenken. Datum van versturen 30 december en 2 januari weer bij mij . Hoe stom ben je.
  • Beoordeeld door Ad Verschueren op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

We hebben bij de nabestaandenservice van PostNL het doorsturen van post aangevraagd voor drie maanden (en daar voor betaald). We vinden nu na een paar weken nog steeds aan de overledene geadresseerde post in haar brievenbus - het is goed dat we de sleutens van haar flat nog niet hebben ingeleverd. Dit is echt beneden alle peil - een '1' als cijfer is nog veel te hoog.
  • Beoordeeld door Leonie op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Aangezien ik geen gebruik wens te maken van sociale media en al helemaal niet met zo'n domme 'chatbot' wil communiceren was ik op zoek naar een emailadres van Post.nl (of een klachtenformulier op de website wat ik in kan vullen) aangezien ik een klacht heb over de postbode alhier die chronisch de post in de verkeerde brievenbussen gooit.
Echter: helemaal nergens is een emailadres of klachtenformulier te vinden!
Is dit nou die befaamde 'klantenservice' van Post.nl?
  • Beoordeeld door Elvira op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waiting since November 24 for 2 parcels to be sent from your mail centre to Ireland, is still ONLY on your tracking app the updating of my 2 parcels, so you are the only one responsable of it, am starting to believe that again all the parcels have been robbed, like the ones in June, and you have NOT the decency to inform me, nor the sender.Shame on you !!
  • Beoordeeld door Kroon op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 5

Slechte bezorging vaak post bij buren of helemaal niet trompas soms twee permaand niet gehad de bezorging laat te wensen over drama
Bel PostNL
088 2255555