We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Ben je een zakelijk klant van PostNL? Bel dan het volgende nummer: 088-8686868
Heb jij onlangs contact gehad met PostNL? Laat ons je ervaringen met PostNL weten!
Beoordeel PostNL.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van PostNL.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met PostNL? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Neem je liever op de ouderwetse manier contact op met PostNL. Pak pen en papier, start met schrijven en stuur je brief naar onderstaand adres:
Let op! Het kan tot 10 dagen duren voordat je een reactie krijgt van PostNL. Heb je haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.
Chatbot Daan is 24/7 aanwezig en helpt je graag. Chatbot Daan kan al veel vragen beantwoorden. Mocht het toch niet lukken? Dan helpt een medewerker van PostNL je graag verder. Hieronder zie je de openingstijden van de klantenservice:
Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met PostNL. Reactietijden zijn onbekend.
Klik hier voor contact met PostNL via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan PostNL:
Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van PostNL.
Klik hier voor contact met PostNL via Pinterest.Volg PostNL ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina van PostNL kan je ook direct contact opnemen met een medewerker en om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.
Klik hier voor contact met PostNL via Facebook.Je kunt 24/7 contact opnemen met PostNL via Twitter. Door op onderstaande link te klikken kun je een privebericht sturen naar PostNL. Het is onbekend binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten van PostNL.
Klik hier voor contact met PostNL via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 175 beoordelingen.
Ik had opgebeld om dat ik een aangetekend brief niet ontvangen had en er is wel voor getekend maar niet door mij maar waar is nu mij brief
Geen e-mail adres om mijn onderstaande klacht door te geven.
Deze klacht had zoals geschreven zo door willen geven.
Zoals telefonisch al vermeld zijn we zeer ontsteld over de gang van zaken.
Onze bestelling (tv) zou binnen 24 uur geleverd worden, dat is nu precies een week geleden, nu al 7 dagen dus.
Nu krijg ik van u een telefoontje + berichtje van (post nl.) dat de levering morgen 5-12-2020 gedaan zal worden.
Precies zo’n zelfde berichtje kregen voor bezorging afgelopen donderdag.
Daarom hadden we omdat we zelf niet aanwezig waren geregeld dat hier iemand aanwezig was, deze persoon heeft hier tot 10.30 uur gewacht.
Helaas kwam er geen bestelling en dit ook nog zonder een telefoontje dat het die dag niet ging lukken.
Belachelijk, zeer storend, onfatsoenlijk, zeer klantonvriendelijk enz., schijnbaar kan dat allemaal maar zo tegenwoordig.
Uiteraard hebben we begrip voor extra drukte, niet voor het niet nakomen van afspraken enz..
Zodra de TV/bestelling geleverd is, we weten dan precies hoe lang het geduurd heeft en hoeveel toezeggingen er gedaan zijn en niet nagekomen zijn, gaan we er over denken wat onze reactie erop gaat worden.
Hopelijk word de nu gemaakte afspraak voor bezorging 05-12-2020 wel nagekomen.
Slechte bereikbaarheid !!! Sta meer dan half uur in de wacht. Verbinding is ineens weg. Bah
Ik heb een klacht over de bezorging van PostNL, maar ik kan maar niet doordringen tot de klantenservice van PostNL. De klacht betreft het niet-bezorgen van een pakket. De bezorger van PostNL beweert, dat hij het pakket heeft afgeleverd, terwijl hij dat niet kan aantonen.
Slechte klantenservice! Niet bereikbaar, onbehulpzaam en mensen die onverstaanbaar Nederlands spreken aan de telefoon. Daarna ook niet mogelijk om een klacht in te dienen - dan krijg je dezelfde mensen aan de telefoon of robot in de chat...
Maar ook geen mogelijkheid om door iemand anders je post te laten bezorgen.....!
je kan niet bellen met Post.nl
Belachelijk bediening naar aanleiding van een pakket wat zomaar verdwenen is Reden is dat ze een onderzoek zouden inlasten na drie maanden word er gewoon gezegd dat ze niets kunnen doen en dat ze een onderzoek hebben gedaan . Echt niet ze hebben gewoon gekeken naar de trak en trace code.
Moet je zien als de belastingdienst een brief verstuurd dan word er aangenomen dat die is aangekomen en volgens de rechters hebben ze nog gelijk ook .maar mijn pakket is weg en daar komen ze onderuit mee .
Briefje in mijn bus gehad dat mijn pakket aan mijn eigen adres is bezorg terwijl ik ere niet was. nergens wat te vinden en de Niet thuis code klopt ook al niet meer! bedankt 1 jullie hebben 1 taak!
Wat is uw amailadres?
Ik kan niet bellen, ik kan niet chatten, de links op de website werken niet. NIETS. Ik weet niet waarvoor ik een 1 moet geven want 0 zou toepasselijker zijn.
Ben aan het chatten, zit te wachten om te worden doorverbonden...weg verbinding!!!
Telefoonnummer buiten gebruik. Dat is service!!
Half uur aan de telefoon gezeten nog niemand te bereiken
Vanaf 20 februari in afwachting van pakket dat nog steeds binnen 3 dagen moet worden bezorgd.
Zelfs de robot begrijpt er niets van...
Zeer slecht. pakje met track en trace code 3SKABA717485250 zou dinsdag 26-05 tussen 11.45 en 14.15 geleverd worden. Niet dus, geen bericht, geen nieuwe levertijd op jullie site. telefonisch zijn jullie niet te bereiken dus overgeleverd aan de goden!!!
Pakje is 23 mei aangeleverd bij post nl, morgen is het al de 28e mei en nog niks geleverd, uw bedrijf is niet bereikbaar, abominabel slechte service !!!!!
Beoordeel PostNL Klantenservice